En van jou.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:09 schreef DutchGooner het volgende:
Leuk trouwens,vd Doelen en Lurling in de uitzending.
Die gasten hebben vroeger hemelsbreed zo'n 4 KM van elkaar gewoont.
Daar irriteer ik me ook wel aan ja.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Visser hangt wel een beetje de Hugo Borst-kloon uit.
Inderdaad, vooral zn grapje over Anastasiou, willem II en de toto divisie had een hoog Hugo Borts/Johan Derksen gehalte.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
Het lukt prima om beide uitzendingen tegeljk te bekijken, vond ze los van elkaar toch al te saai om voor te gaan zitten.
Visser hangt wel een beetje de Hugo Borst-kloon uit.
Waarschijnlijk Inter.quote:Op zondag 29 januari 2006 23:58 schreef Showtime het volgende:
Is er nog iets gemeld over de club uit Italie die op Babel een bod zou hebben uitgebracht?
Hij zal het met een jaarsalaris van 2 miljoen jou niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 30 januari 2006 02:43 schreef RijstNatie het volgende:
laat die negerzoen maar lekker naar milaan gaan, kan die lekker op de bank zitten
Ik vind het wel knap dat van der Doelen tegen de stroom inzwemt en stopt op het moment dat hij dat wil ipv dat anderen dat voor hem bepalen.quote:Op maandag 30 januari 2006 12:27 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Ook hier weer, net als in Studio Voetbal, wel heel veel over ajax. Ook dat gedram tegen VD Doelen over het feit dat hij gaat stoppen met voetbal was tenenkrommend.
Er zijn andere dingen in de wereld dan alleen voetbal hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |