I'd Lie For You (And That's The Truth) is de hele complete titel.quote:
Dat is de nieuwe van Kelly Clarkson, en die heet denk ik Breakawayquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef TechXP het volgende:
Ik zag een clip waarin een vrouw in bruidsjurk ofzo door bossen rent ofz.. maar later voor het altaar staat en dan de andere toch maar niet neemt als man. Hoe heet dat nummer en van wie?
Klopt, maar die optie stond er niet tussenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
I'd Lie For You (And That's The Truth) is de hele complete titel.
op Limewire: Masters at Work - Work (remix)quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Iemand ? Masters @ work was niet goed. Het nummer heet Work.
Een lyrics ( die ik niet kan googlen)
"Work it a little more tu tu tutut tu tuuu"
Thanks.quote:
Dat wist ik, maar toch bedankt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
I'd Lie For You (And That's The Truth) is de hele complete titel.
Dat is de laatste regel van Cliff Richard & The Young Ones - Livin' Doll.quote:"Right kids, if you don't buy this record, you're an utter"
King Dale - Utterquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:19 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat is de laatste regel van Cliff Richard & The Young Ones - Livin' Doll.
Ik weet dat daar ook een house-nummer van gemaakt is, ik dacht begin jaren '90, dat volgens mij ook "Utter" heet. Weet iemand van wie dat nummer is?
Behind These Hazel Eyes en al iets minder schreeuwerig dan het werkelijk afgrijselijke Since U Been Gone. Kan trouwens iedereen die 'U' gebruikt voor 'You' en niet Prince/Symbol/TAFKAP is per direct doodvallen?quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe van Kelly Clarkson, en die heet denk ik Breakaway
Something Happens - Parachutequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:07 schreef barney74 het volgende:
vanmiddag was er op de radio een nummer - ik denk uit de jaren 80- en (in het refrein dnek ik) kwam de tekst voor : "take a parachute and jump".... de zanger was een man (ik denk dat het een groep was); kan iemand mij helpen?
Daniel Powter - Bad Dayquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik zoek een nummer wat ongeveer zo gaat:
"turn it around" ".. a sad song" "Have a nice day"
Ik weet het, het is niet veel, maar weet iemand het?![]()
Moeders ook altijd met hun omschrijvingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef Molluck het volgende:
Het is "you had a bad day"
Daniel Powter - Bad Day
Jan Smit - Het werd zomerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef tulpje6 het volgende:
Op RTL FM hoor je de laatste tijd vaak het nummer 'Het werd zomer'.
Vandaag hoorde ik de oorspronkelijke versie van Rob de Nijs, maar voor het weekend heb ik 2 dagen achter elkaar dat nummer in een andere versie gehoord. Dus hetzelfde nummer maar een ander zanger waardoor het iets minder langzaam en kwelerig gezongen werd.
Maar nu vroeg ik me dus af van wie deze andere versie is?
Deze laatste, andere, versie vind ik wel mooi (hou normaal helemaal niet van dit soort muziek maar toch een mooi nummer), die van Rob de Nijs vind ik echt zum kotschen, mij te kwelerig en langzaam gezongen.
Weet iemand van wie de andere versie is? (ik hoorde Frits Spits of zoiets dat ze zeiden op RTL FM na afloop van dat nummer, dat die het zong, maar das toch geen zanger dacht ik (is radiopresentator geweest of nog steeds) en op limewire vind ik daar ook niks op)
Strike One is de naam van de party en is dus geen DJquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:46 schreef nlboy het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Bij die reclame op xfm.nl hebben ze het over Strike one, maar kan niks vinden over die DJ.
Dus ik denk dat iemand anders het nummer heeft gemaakt.
Alvast bedankt!![]()
Goed nummer ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef ArtfulDodger het volgende:
Hoi allemaal,
Op TMF draaide dit nummer weleens en hij kwam ook voorbij op dat programma Summerbase van Fanta, best lekker nummer vind ik, maar kan iemand mij helpen hoe die heet? Ik heb er 1x de clip van gezien op tmf maar ben vergeten hoe die heet.![]()
Trillian Miles - Love for a reasonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef ArtfulDodger het volgende:
Hoi allemaal,
Op TMF draaide dit nummer weleens en hij kwam ook voorbij op dat programma Summerbase van Fanta, best lekker nummer vind ik, maar kan iemand mij helpen hoe die heet? Ik heb er 1x de clip van gezien op tmf maar ben vergeten hoe die heet.![]()
Shaggy - Luv Me Luv Mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
IK zoek een nummer waar ik alleen het refrein van ken.
Het is heel/vrij bekend maar ik kan er niet op komen.
Candyman - Knockin' boots [1991]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
IK zoek een nummer waar ik alleen het refrein van ken.
Het is heel/vrij bekend maar ik kan er niet op komen.
Refrein :
Oh boy , i love you so.
Never ever ever gonna let you go
Once i get my hands on you.
Oh boy , i love you so.
Never ever ever gonna let you go
I hope you feel the same way too...
Iemand??
thx..
CHECK!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Candyman - Knockin' boots [1991]
Pointer Sisters - Fire [1979]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
Bij dit filmpje draait een DJ een nummer. Bij 5 minuut 50 tot aan het eind van het filmpje
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
Wie weet welk nummer en van wie?????
Misschien beter zoeken: http://www.google.nl/search?q=marco+borsato+ferry+corstenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef Meneerik het volgende:
luister ik net naar yorim fm hier op me werk, hoor ik op eens een nummer van amrco borsato in een remix van ferry corsten. klonk wel dapper maar kan er niks over vinden.. iemand een idee?
En als je em wilt hebben: het staat op het muziekkado 2005, die je krijgt als je minimaal 15 euro besteed in de deelnemende platenzakenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef Meneerik het volgende:
luister ik net naar yorim fm hier op me werk, hoor ik op eens een nummer van amrco borsato in een remix van ferry corsten. klonk wel dapper maar kan er niks over vinden.. iemand een idee?
Adverteerder/merk: Milnerquote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef Juliet het volgende:
Hey,
Kweet niet of ik hier goed zit, maar dat hoor ik dan wel. Vaak zie ik die Milner reclame van die naakte chick in het gras. Op de achtergrond hoor je (naar mijn mening) een goed nummer. Weet iemand soms wie dat is?????
--> stukje lyrics --> I saw the light coming in from the clouds (denk ik te horen). Kheb geprobeerd te googelen, kwam vrij weinig uit.
HELP!!
Merci
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat Oostenrijkse skimuziekje bij Somertijd op Radio Veronica. Echt heel erg bekend...weet iemand de naam?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:35 schreef Juliet het volgende:
Hey,
Kweet niet of ik hier goed zit, maar dat hoor ik dan wel. Vaak zie ik die Milner reclame van die naakte chick in het gras. Op de achtergrond hoor je (naar mijn mening) een goed nummer. Weet iemand soms wie dat is?????
--> stukje lyrics --> I saw the light coming in from the clouds (denk ik te horen). Kheb geprobeerd te googelen, kwam vrij weinig uit.
HELP!!
Merci
Bedankt!!!quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:49 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Adverteerder/merk: Milner
Product: Kaas
Titel commercial: Meisje in gras
Reclamebureau: onbekend
Eerste uitzending: onbekend
Afkomst muziek: Bestaande muziek
Oorspronkelijke titel: The world of tomorrow
Uitvoerende(n): Coparck
Ja hoor: lees alle HELP, ik zoek een nummer-artiest delen er maar op na*. Dan zie je ook gelijk dat je soms meer dan 2,5 uur geduld moet hebben voor je een bevredigend antwoord krijg.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:08 schreef Ciurlizza het volgende:
Weleens gehoord van gewoon normaal inhoudelijk reageren en antwoord geven?
Weet je ook nog iets van het muziek genre? Man/Vrouw stem? Ergens in de verte komt het me namelijk wel bekend voor.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef tanarchy het volgende:
oke ik heb nu ruim 3 maanden 1 deuntje in mn hoofd, ik ben dr zeker van dat t bestaat
www.tanarchy.org/files/nana.wav
en iets van" lay your hand/head " als lyrics
Fuck, nu zit ik ook met dat nummer in mijn kop.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef tanarchy het volgende:
oke ik heb nu ruim 3 maanden 1 deuntje in mn hoofd, ik ben dr zeker van dat t bestaat
Cranberries - zombie volgens miijquote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:44 schreef tanarchy het volgende:
Benjamin Bates - Locked Upquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:52 schreef BossFight het volgende:
Ik zoek een house achtig nummer, met de lyrics:
"We got lost on the motherfucking radio, we got locked up."
Weet iemand misschien van wie dit nummer is en hoe het heet?
Alvast bedankt!
1. Progenyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 11:40 schreef pilske01 het volgende:
Ik ben op zoek naar de naam van het nummer dat in de film The Gladiator word gedraaid.
Tijdens de eerste vechtscene waar al die pijlen en vuurballen door de lucht in vliegen en dat ze met paarden van de andere kant een verrassings aanval doen: HOLD THE LINE.
Wie kan me vertellen hoe dat nummer heet?
We hadden je de eerste keer ook wel gezien; je hoeft niet zo te schreeuwemquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 14:31 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik zoek de muziek uit de aflevering van CRIME SCENE INVESTIGATION Las Vegas, van afgelopen zaterdag op RTL 4 (om half 10 ofzo).
Dus niet de titelmuziek maar de nummers in de aflevering zelf.
Het was de aflevering dat Warrick van de zaak werd afgehaald omdat hij de zaak teveel aantrok, het ging namelijk om de moord op het dochtertje van een oude bekende.
http://www.allmusic.comquote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:30 schreef JeroenV het volgende:
Weliswaar geen nummer, maar weet niet waar ik het anders moet vragen, dus probeer het hier. Anders open ik wel een topicje.
Ik zoek een site. Zijn er wel meerder van volgens mij. Daar moet je een bandnaam invoeren, en dan geeft de site bands die er op lijken. Klopt vaak geen reet van, maar ben toch even benieuwd.
In maximum overdrive van 2 unlimitedquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:43 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Er zit een "-Dumdiggiedumdiggiediggiedumdum" in
Ice MC - Think about the way [1994]
maar weer geen publiek ...![]()
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 19:34 schreef Ciurlizza het volgende:
Dat Oostenrijkse skimuziekje bij Somertijd op Radio Veronica. Echt heel erg bekend...weet iemand de naam?
Teddybears STHLM feat. Mad Cobra - Cobra Style??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:24 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
In maximum overdrive van 2 unlimitedzingt die kerel ook zoiets
"Bum stikkie di bum stikkie di bum stikkie di bum
Take you down to the maximum!"
maar Bum stikkie di bum stikkie di bum stikkie di bum != Dumdiggiedumdiggiediggiedumdum natuurlijk![]()
Je bedoelt hopelijk toch niet dat nummer wat Albert West gecoverd heeft? The Way to Amarillo ofzo?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:27 schreef Dizer het volgende:
Dat nummer uit die nieuwe HP reclameMet die gast en die lijstjes en zo...
Gaat zo: Sharallalalaalalablabalbala..
Eeeeeyquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je bedoelt hopelijk toch niet dat nummer wat Albert West gecoverd heeft? The Way to Amarillo ofzo?
Hallowquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
Eeeeey
Ik weet het niet. Je weet wel, dat reclame van HP. Met die gast die die lijsten voorzich houdt en dan wordt er een foto gemaakt![]()
Nee, ik had al gekeken...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hallow
Nee ik ken 'm niet![]()
www.ster.nl biedt geen uitkomst?
Ik zal ook eens even zien of ik wat kan vinden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee, ik had al gekeken...
Ik probeer even dat nummer waar je het over had... *zoekt op een legale manier..*
OMG, nee het is niet die Albert West..quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik zal ook eens even zien of ik wat kan vinden!
Thanks! Daar hebben we wat aan. Hoe heb je dit gevonden dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 20:27 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Google is je vriend!!
http://www.playteq.com/boards/message.asp?boardid=5&id=518180&pg=2
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG, nee het is niet die Albert West..![]()
![]()
Gewoon zoeken op: "radio veronica somertijd ski muziekje"...quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:45 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Thanks! Daar hebben we wat aan. Hoe heb je dit gevonden dan?
Ster.nlquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 22:32 schreef Smoked het volgende:
Muziekje van de zekerweten.nl reclame...
iemand?
"Weekend" van Arling & Cameron.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 23:39 schreef Jegorex het volgende:
Ik zoek een nummer,maar weet de titel niet.
Ook de inhoud weet ik eigenlijk niet meer.![]()
Het nummer heb ik een aantal jaar geleden een aantal keer op de radio gehoord en ging erover dat het weer weekend was.
eerst werden alle dagen van de week genoemd met een bijbehorend rijmpje erbij en daarna was het weer weekend.![]()
Iets van W... E... E... K... E... N... D... WEEKEND!!!
En dan begon het weer overnieuw.
Het nummer was trouwens engels.
quote:
"Helden" van The Scene.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:25 schreef NedeRolf het volgende:
Een nummer met de zinnen:
Wie zijn de helden
Wat is een heldendaad..
quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 00:35 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zei mijn vrouw vannacht ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |