iemand?quote:Op donderdag 29 september 2005 22:52 schreef Refragmental het volgende:
Weet iemand hier hoe het liedje heet dat tijdens de reclame van Top Gear wordt afgespeeld bij de veronica reclame waar ook andere auto series worden aangekondigd?
Edit: ff verduidelijken.
Tijdens de doordeweeks aankondiging van, Wegmisbruikers, TopGear en De grote beurt.
Volgens mij zingt die man ook "take me home" ofzo halverwege.
Mijn vriendin is u dankbaar!quote:Op zondag 2 oktober 2005 19:41 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
T. Raumschmiere - Monster Truck Driver
Michael Jackson - Heal the world [1992]quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:21 schreef Ratt het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van michael jackson heet met een (Gospel?) koortje er in?![]()
Ben de hele songtext vergeten, weet alleen dat ik het een heel tof nummer vond![]()
dr. alban - sing hallelujah (reloaded)quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:06 schreef Chanandler het volgende:
Eentje gaat ongeveer zo:
-Say hallelujaaa en dan een piano erdoor heen, en ook nog eens de disco/dance versie ervan
vangelis - 1492: Conquest of Paradise (is soundtrack van http://www.imdb.com/title/tt0103594/)quote:Op zondag 2 oktober 2005 14:45 schreef bb_penske het volgende:
Hallowa...
Ik ben op zoek naar een klassiek nummer, ik zou begot niet weten hoe die heet ofzo, ik weet alleen wel dat ie altijd werd gedraaid bij de aftiteling van 'het spel zonder grenzen' op de tros. Dit is al een tijdje niet meer op de tv geweest, dus k hoop dat iemand enig idee heeft.
YES!!!quote:Op zondag 2 oktober 2005 21:27 schreef PsyCha het volgende:
[..]
Ja, Ik. Dat was Franz Ferdinand met Take Me Out
Ik gok (denk het wel redelijk zeker te weten) dat je Cosmic Gate - Somewhere Over The Rainbow bedoelt.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:58 schreef Timmahz het volgende:
[..]
Yis, die van André klopt, die andere moet ik nog de precieze remix van vinden/..
iig bedankt.
Iemand ? Masters @ work was niet goed. Het nummer heet Work.quote:Op vrijdag 30 september 2005 14:16 schreef SuperFruitig het volgende:
ik zoe de artist van het liedje : WORK . Het is een clubnummer en het heeft zon catchy TU TU TUTU TU TUUU erin zitten ( aah datte) maar er is volgens mij nu een remix van. Er zingt ook een dame door heen ( volgens mij een negert
)
Dus
Probeer eens Speedy Jquote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Iemand ? Masters @ work was niet goed. Het nummer heet Work.
Een lyrics ( die ik niet kan googlen)
"Work it a little more tu tu tutut tu tuuu"
Die 2e is Thrillseeker... Van vrij bekende DJ, ben alleen de naam vergetenquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:38 schreef Timmahz het volgende:
Ik ben op zoek naar 3 nummers,
Nr1. Somewhere over the rainbow, hardstyle achtig nr, eerst zang daarna vette beat, ben op zoek naar de titel van dit nr.
Nr2, oook hardstyle nr, wordt de hele tijd in gezegd, LIVE? DIE?
Nr3, tekst: Je hoeft me niet te zeggen dat ik van je hou. Volgens mij is ie van Hazes ofzo, ik weet t niet precies..
bvd
DJ Promo - Thrillseekerquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:30 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Die 2e is Thrillseeker... Van vrij bekende DJ, ben alleen de naam vergeten![]()
quote:
http://www.imdb.com/title/tt0395169/soundtrackquote:Op maandag 3 oktober 2005 11:11 schreef Jaytonized het volgende:
Ik zoek een nummer uit de film Hotel Rwanda. Hij werd als aan het eind bij de aftiteling helemaal gedraaid en tussendoor hoorde je fragmenten ervan.
Weet iemand hoe dit nummer en de artiest heet?
Omgquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0395169/soundtrack
Eén van die. Succes
I'd Lie For Youquote:Op maandag 3 oktober 2005 14:45 schreef pberends het volgende:
Andere vraag:
Is het:
Meat Loaf - I'd Lie For You of Meat Loaf - I'd Die For You
Google geeft niet echt uitsluitsel, de een geeft 700 hits en de ander 1000. Zijn er 2 versies of zijn er 2 liedjes?
I'd Lie For You (And That's The Truth) is de hele complete titel.quote:
Dat is de nieuwe van Kelly Clarkson, en die heet denk ik Breakawayquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:22 schreef TechXP het volgende:
Ik zag een clip waarin een vrouw in bruidsjurk ofzo door bossen rent ofz.. maar later voor het altaar staat en dan de andere toch maar niet neemt als man. Hoe heet dat nummer en van wie?
Klopt, maar die optie stond er niet tussenquote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
I'd Lie For You (And That's The Truth) is de hele complete titel.
op Limewire: Masters at Work - Work (remix)quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:15 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Iemand ? Masters @ work was niet goed. Het nummer heet Work.
Een lyrics ( die ik niet kan googlen)
"Work it a little more tu tu tutut tu tuuu"
Thanks.quote:
Dat wist ik, maar toch bedankt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 15:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
I'd Lie For You (And That's The Truth) is de hele complete titel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |