Daniel Powter - Bad Dayquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:24 schreef Ri-Klain het volgende:
Ik zoek een nummer wat ongeveer zo gaat:
"turn it around" ".. a sad song" "Have a nice day"
Ik weet het, het is niet veel, maar weet iemand het?![]()
Moeders ook altijd met hun omschrijvingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 19:31 schreef Molluck het volgende:
Het is "you had a bad day"
Daniel Powter - Bad Day
Jan Smit - Het werd zomerquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:06 schreef tulpje6 het volgende:
Op RTL FM hoor je de laatste tijd vaak het nummer 'Het werd zomer'.
Vandaag hoorde ik de oorspronkelijke versie van Rob de Nijs, maar voor het weekend heb ik 2 dagen achter elkaar dat nummer in een andere versie gehoord. Dus hetzelfde nummer maar een ander zanger waardoor het iets minder langzaam en kwelerig gezongen werd.
Maar nu vroeg ik me dus af van wie deze andere versie is?
Deze laatste, andere, versie vind ik wel mooi (hou normaal helemaal niet van dit soort muziek maar toch een mooi nummer), die van Rob de Nijs vind ik echt zum kotschen, mij te kwelerig en langzaam gezongen.
Weet iemand van wie de andere versie is? (ik hoorde Frits Spits of zoiets dat ze zeiden op RTL FM na afloop van dat nummer, dat die het zong, maar das toch geen zanger dacht ik (is radiopresentator geweest of nog steeds) en op limewire vind ik daar ook niks op)
Strike One is de naam van de party en is dus geen DJquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 18:46 schreef nlboy het volgende:
Weet iemand hoe dit nummer heet?
Bij die reclame op xfm.nl hebben ze het over Strike one, maar kan niks vinden over die DJ.
Dus ik denk dat iemand anders het nummer heeft gemaakt.
Alvast bedankt!![]()
Goed nummer ja!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef ArtfulDodger het volgende:
Hoi allemaal,
Op TMF draaide dit nummer weleens en hij kwam ook voorbij op dat programma Summerbase van Fanta, best lekker nummer vind ik, maar kan iemand mij helpen hoe die heet? Ik heb er 1x de clip van gezien op tmf maar ben vergeten hoe die heet.![]()
Trillian Miles - Love for a reasonquote:Op woensdag 5 oktober 2005 13:00 schreef ArtfulDodger het volgende:
Hoi allemaal,
Op TMF draaide dit nummer weleens en hij kwam ook voorbij op dat programma Summerbase van Fanta, best lekker nummer vind ik, maar kan iemand mij helpen hoe die heet? Ik heb er 1x de clip van gezien op tmf maar ben vergeten hoe die heet.![]()
Shaggy - Luv Me Luv Mequote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
IK zoek een nummer waar ik alleen het refrein van ken.
Het is heel/vrij bekend maar ik kan er niet op komen.
Candyman - Knockin' boots [1991]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:39 schreef --HOOLIE-- het volgende:
IK zoek een nummer waar ik alleen het refrein van ken.
Het is heel/vrij bekend maar ik kan er niet op komen.
Refrein :
Oh boy , i love you so.
Never ever ever gonna let you go
Once i get my hands on you.
Oh boy , i love you so.
Never ever ever gonna let you go
I hope you feel the same way too...
Iemand??
thx..
CHECK!!quote:Op woensdag 5 oktober 2005 19:59 schreef Muziekstad2000 het volgende:
[..]
Candyman - Knockin' boots [1991]
Pointer Sisters - Fire [1979]quote:Op woensdag 5 oktober 2005 23:04 schreef sir_Tachyon het volgende:
Bij dit filmpje draait een DJ een nummer. Bij 5 minuut 50 tot aan het eind van het filmpje
http://www.teletet.org/post/post.php?PID=47916
Wie weet welk nummer en van wie?????
Misschien beter zoeken: http://www.google.nl/search?q=marco+borsato+ferry+corstenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef Meneerik het volgende:
luister ik net naar yorim fm hier op me werk, hoor ik op eens een nummer van amrco borsato in een remix van ferry corsten. klonk wel dapper maar kan er niks over vinden.. iemand een idee?
En als je em wilt hebben: het staat op het muziekkado 2005, die je krijgt als je minimaal 15 euro besteed in de deelnemende platenzakenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 09:23 schreef Meneerik het volgende:
luister ik net naar yorim fm hier op me werk, hoor ik op eens een nummer van amrco borsato in een remix van ferry corsten. klonk wel dapper maar kan er niks over vinden.. iemand een idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |