Je kunt ook een serieuzere user zijn én soms aan zo'n spelletje meedoen.quote:Op zondag 25 september 2005 06:39 schreef Isabeau het volgende:
De frivoliteit van de uitdeinende hoeveelheid spelletjes overschaduwt volgens sommige serieuzere TTK-users en diens moderators een beetje de overige topics in het forum.
Kunnen jullie niet gewoon met z'n allen dat soort infantiele spelletjes op MSN afwerken? Dat scheelt weer server capaciteit.quote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik vind het erg jammer als de spelletjes zouden verdwijnen...
Hé, in dit forum word je wel verondersteld te kunnen lezen hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef dabadbass het volgende:
waarom moet de OP nu zon grote lap text zijn???
Waarom heb jij je überhaupt aangemeld op een forum, als je onderontwikkelde hersentjes geen grote lappen tekst aankunnen??? Dude, jij komt vast nooit in een bibliotheek.quote:Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef dabadbass het volgende:
waarom moet de OP nu zon grote lap text zijn???
Infantiel? Infantiel? Dat jij ze niet snapt maakt ze nog niet infantiel hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 10:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon met z'n allen dat soort infantiele spelletjes op MSN afwerken? Dat scheelt weer server capaciteit.
Ik en 'het niet snappen'? Ik denk dat jullie niet hebben begrepen wat de intensie van een fo-rum (bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren, vandale.nl) inhoudt. Makker, ga jij ook eens buiten spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 10:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Infantiel? Infantiel? Dat jij ze niet snapt maakt ze nog niet infantiel hoor.
Nou, gewoon door laten gaan. Lekker boeiend, anders gaat toch iedereen ergens anders lopen spammen.quote:
Omdat het ondergesneeuwt wordt door de spellenquote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
waar blijft calvobbes om de mening van FF te ondersteunen
pleur ze maar dicht en dan kan dit subforum helemaal sluiten.
want afgezien van die spelletjes heeft TTK zo weinig posts dat t bestaansrecht nihil is.
Misschien hebben jullie josti's de reguliere intellectuele users weggejaagd met jullie oneindige gebagger.quote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
pleur ze maar dicht en dan kan dit subforum helemaal sluiten.
want afgezien van die spelletjes heeft TTK zo weinig posts dat t bestaansrecht nihil is.
nee, niet door ondersneeuw-effectquote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Omdat het ondergesneeuwt wordt door de spellenNofi
TTK is zoveel meer dan alleen boeken en woordspelletjes
Jij neemt jezelf wel heel serieus hè?quote:Op zondag 25 september 2005 11:02 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik en 'het niet snappen'? Ik denk dat jullie niet hebben begrepen wat de intensie van een fo-rum (bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren, vandale.nl) inhoudt. Makker, ga jij ook eens buiten spelen.
Reguliere intellectuele users zoals jij...?quote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie josti's de reguliere intellectuele users weggejaagd met jullie oneindige gebagger.
lijkt me stug dat ze zich daardoor laten wegjagen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie josti's de reguliere intellectuele users weggejaagd met jullie oneindige gebagger.
Ah fijn, je geeft toe dat jullie zo ongeveer alle subfora al hebben ondergebaggerd met die kinderachtige kolder.quote:Op zondag 25 september 2005 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lijkt me stug dat ze zich daardoor laten wegjagen.
gebeurt in andere subfora ook niet
Het Gare Spelletjes Forum (alias het Postopkrikforum). Dan kan je het tenminste ook uit je AT lijst gooien, en zie je de topics ook niet meer in bijvoorbeeld TTK. Dat lijkt me heerlijk.quote:
Ach, postaantallen zeggen niet alles. De kwaliteit van een subforum telt ook.quote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, niet door ondersneeuw-effect
gewoon omdat t voor de rest te weinig mensen boeit vrees ik.
www.jumbo.nl, succes. En nou opbokken.quote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, postaantallen zeggen niet alles. De kwaliteit van een subforum telt ook.
Wat we nu hebben lijkt op zich wel een aardige mix. Er zijn wat meer of minder toegankelijke spelletjes voor de massa, wat topics over Harry Potter en een enkel topic voor de ware bibliofiel. Los van de beeldende kunst topics, die inderdaad niet van de grond komen.
in MUZ heb je ook twee of drie "bagger"-reeksen, maar daar loopt t niet leeg.quote:Op zondag 25 september 2005 11:05 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ah fijn, je geeft toe dat jullie zo ongeveer alle subfora al hebben ondergebaggerd met kinderachtige kolder.
Ander subfora hebben wellicht nog niet zo massaal te maken met deze ongein.
Ga een bibliotheek overvallen of zo.quote:Op zondag 25 september 2005 11:08 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
www.jumbo.nl, succes. En nou opbokken.
En daar vergissen sommigen users zich denk ik wel eens in. TTK heeft misschien niet zoveel posts als bijvoorbeeld ONZ of GC maar er is zeker wel animo voor.quote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, postaantallen zeggen niet alles. De kwaliteit van een subforum telt ook.
En om nou te zeggen dat ONZ een kwaliteitssubforum isquote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En daar vergissen sommigen users zich denk ik wel eens in. TTK heeft misschien niet zoveel posts als bijvoorbeeld ONZ of GC maar er is zeker wel animo voor.
Misschien komt dat door 't feit dat dat topic in 3 minuten uit allee mogelijke AT's en indexen verdwijnt, omdat jullie het complete forum weten te verzieken met achterlijke associatie-zooi. Het kwartje valt nog niet, hè.quote:Op zondag 25 september 2005 11:08 schreef dolle_hond het volgende:
maar een topic als Yukio Mishima. hier levert ook alleen een reactie van mij op in ruim 1 dag.
terwijl mishima heus een bijzondere schrijver is die meer aandacht verdient
dat is echt dom van jequote:Op zondag 25 september 2005 11:11 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Misschien komt dat door 't feit dat dat topic in 3 minuten uit allee mogelijke AT's en indexen verdwijnt, omdat jullie het complete forum weten te verzieken met achterlijke associatie-zooi. Het kwartje valt nog niet, hè.
je kan t proberen, maar ik vrees dat dat niet werkt.quote:Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Natalie het volgende:
't Gaat er hier even speciaal om de speletjes in TTK, mensen. Laten we dat niet uit het oog verliezen.
Persoonlijk zie ik wel wat in dat 'wissel' idee, zoals genoemd in de OP. Zo kun je de spelletjes behouden voor het forum, en toch ook het aantal in de hand houden.
achquote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het wat overdreven om van de verschillende spelletjes te roepen dat ze achterlijk, infantiel, debiel etcetera zijn.
quote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het wat overdreven om van de verschillende spelletjes te roepen dat ze achterlijk, infantiel, debiel etcetera zijn.
Dan gaat het waarschijnlijk zo gebeuren dat die delen nog sneller vol gaan en dat er aan het einde van de dag nog tig delen zijn volgepost.quote:Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Natalie het volgende:
Persoonlijk zie ik wel wat in dat 'wissel' idee, zoals genoemd in de OP. Zo kun je de spelletjes behouden voor het forum, en toch ook het aantal in de hand houden.
FlyingFox en dom? Hoe kan dat nou? Dat is - in zijn eigen beleving - het grootste genie van Fok!quote:
ik zag m stralen achter zijn toetsenbord, toen hij dat intikte.quote:Op zondag 25 september 2005 11:18 schreef k_man het volgende:
[..]
FlyingFox en dom? Hoe kan dat nou? Dat is - in zijn eigen beleving - het grootste genie van Fok!![]()
En dat is erg omdat...?quote:Op zondag 25 september 2005 11:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan gaat het waarschijnlijk zo gebeuren dat die delen nog sneller vol gaan en dat er aan het einde van de dag nog tig delen zijn volgepost.
En hoe gaan we dat doen?quote:Ik denk dat het handiger is om de mensen die alleen maar om het postopkrikken mee doen aan te pakken.
Ik heb wel wat anders te doen dan zoveel mogelijk te posten DHquote:Op zondag 25 september 2005 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
waar bleef je zolang calvobbes
vind je dan dat TTK verder zo waardevol is dat t apart moet blijven als die spelletjes verdwijnen?quote:Op zondag 25 september 2005 11:21 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb wel wat anders te doen dan zoveel mogelijk te posten DH
Je kunt denk ik trouwens beter eens uitleggen waarom die topics zo'n waardevolle toevoeging voor het TTK forum zijn. In ieder geval op mij zou dat meer indruk maken dan "als je die topics sluit heeft TTK geen bestaansrecht meer".
Zie OP.quote:Op zondag 25 september 2005 11:20 schreef k_man het volgende:
En dat is erg omdat...?
Zorgen dat mensen maar 1 post per miniuut kunnen plaatsen, mensen die alleen maar lopen te baggeren bannen etc.quote:En hoe gaan we dat doen?
Met als reden?quote:Kunnen we trouwens die suffe Calves & Hobbes reeks ook niet eens afschieten?![]()
speelt zeker wel mee hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat mensen meedoen aan een spelletje om hun postaantal op te krikken. Of is dat naïef van mij? Ik snap sowieso niet waarom mensen hun postaantal zouden willen opkrikken. Ikzelf schaam mij juist lichtelijk voor mijn daggemiddelde.
Ja.quote:Op zondag 25 september 2005 11:23 schreef dolle_hond het volgende:
vind je dan dat TTK verder zo waardevol is dat t apart moet blijven als die spelletjes verdwijnen?
Herkenbaar ...quote:Op zondag 25 september 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat mensen meedoen aan een spelletje om hun postaantal op te krikken. Of is dat naïef van mij? Ik snap sowieso niet waarom mensen hun postaantal zouden willen opkrikken. Ikzelf schaam mij juist lichtelijk voor mijn daggemiddelde.
Maar dat is geen probleem. Dan blijven er maar 1 of 2 speltopics in de index van TTK staan.quote:Op zondag 25 september 2005 11:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan gaat het waarschijnlijk zo gebeuren dat die delen nog sneller vol gaan en dat er aan het einde van de dag nog tig delen zijn volgepost.
dat is zeker een slecht idee.quote:Op zondag 25 september 2005 11:23 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zorgen dat mensen maar 1 post per miniuut kunnen plaatsen, mensen die alleen maar lopen te baggeren bannen etc.
Kan vast wel wat op verzonnen worden als dat besloten word.
[..]
Idd, een leuk tijdverdrijf. Daar is toch niets mis mee?quote:Op zondag 25 september 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
speelt zeker wel mee hoor.
maar t is gewoon tijdvulling, zoals anderen misschien kruiswoordpuzzels oplossen oa.
voor mij hoeven ze niet open te blijven nee.quote:Op zondag 25 september 2005 11:24 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja.
Dat was het ook al voor de overdaad aan spelletjes.
Maar jij hebt dus zo te zien geen goede reden om die spelletjes in TTK te behouden?
Dat had ik net ook al bedacht. Niet eens zo'n gek idee.quote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef -DailaLama- het volgende:
Ik zeg: Een apart [SPL]-forum.
Ook voor Raad-Je-Plaatje, Wie-Ben-Ik? en Muziek-associatie-spel etc.
Vrees dat het laatste mogelijk protest van de posters aldaar zal gaan lijden. Er is wel eerder geprobeerd spelletjes te sturen, samen te voegen of anderzijds in de hand te houden, en dit heeft lang niet altijd een gunstig effect gehad.quote:Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
je kan t proberen, maar ik vrees dat dat niet werkt.
ik denk dat je ze t best allemaal kunt afschieten (en dat zeg ik als 1 van de meest postende daar).
en alle kwis-reeksen, die bijna allemaal door tong zijn begonnenquote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef -DailaLama- het volgende:
Voor de mensen die zoveel waarde hechten aan postaantallen misschien wel.quote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef dolle_hond het volgende:
dat is zeker een slecht idee.
dan is dat een nekschot voor veel reeksen hier en is fok heel snel in de middenmoot van de nederlandse fora ipv de nr. 1
Dat is waar.quote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef Automatic_Rock het volgende:
Maar dat is geen probleem. Dan blijven er maar 1 of 2 speltopics in de index van TTK staan.
protest houd je altijd, daar zijn jullie FA voor, om die wind te vangenquote:Op zondag 25 september 2005 11:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
Vrees dat het laatste mogelijk protest van de posters aldaar zal gaan lijden. Er is wel eerder geprobeerd spelletjes te sturen, samen te voegen of anderzijds in de hand te houden, en dit heeft lang niet altijd een gunstig effect gehad.
En daarmee loopt je het risico dat ook de spelletjes die wél erg leuk en forumgebonden zijn, uit de betreffende fora verdwijnen. Door ze met ze met z'n allen samen te voegen in een spelletjesforum, raak je de indivualiteit van ieder spelletje kwijt.quote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef -DailaLama- het volgende:
Veel spelletjes lopen al jaren in een bepaald forum. Zou het een verlies vinden als dat soort spelletjes voor een specifiek forum zouden verdwijnen. Er mag best wat lol in een forum, absoluut. Spelletjes horen daar zeker bij. Maar laten we er wel op toezien dat de overige topic niet ondergesneeuwd raken, zoals Isabeau in de OP aangeeft.quote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef -DailaLama- het volgende:
Probeer het eens in je eigen woorden uit te drukken.quote:Op zondag 25 september 2005 11:23 schreef calvobbes het volgende:
Zie OP.
Technische aanpassingen als maar één post per minuut heb ik ook al eens voorgesteld. Andere fora doen dat wel, maar hier schijnt het niet mogelijk te zijn.quote:Zorgen dat mensen maar 1 post per miniuut kunnen plaatsen, mensen die alleen maar lopen te baggeren bannen etc.
Kan vast wel wat op verzonnen worden als dat besloten word.
Natuurlijk vooral dat laatste.quote:Met als reden?
Of wil je gewoon op een kinderachtig manier wraak nemen als jij je zin niet krijgt?
Maar die 2 vind ik helemaal niet leuk ...quote:Op zondag 25 september 2005 11:27 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik denk dat het erg rommelig wordt als je iedere keer een ander spel erin gooit.
Denk dat het overzichtelijker is om het bij een of twee te houden.
Net wat al eerder geroepen is: Nieuwe spin-offs vervallen en alleen nog verder met
woordenassociatie en woordensamenstel.
Nou, daar zie ik dan weer totaal het probleem niet van.quote:Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is zeker een slecht idee.
dan is dat een nekschot voor veel reeksen hier en is fok heel snel in de middenmoot van de nederlandse fora ipv de nr. 1
is dat kansloos?quote:Op zondag 25 september 2005 11:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Voor de mensen die zoveel waarde hechten aan postaantallen misschien wel.
Voor de mensen die wat inhoud belangrijjk vinden zal het niet veel uitmaken
Dit soort argumenten vind ik net zo kansloos als "zonder die spelletjes heeft het forum geen bestaansrecht meer".
Maakt het uit als het "[TTK] Woordenassociatiespel" is of "[SPL] Woordenassociatiespel"?quote:Op zondag 25 september 2005 11:30 schreef Natalie het volgende:
[..]
Veel spelletjes lopen al jaren in een bepaald forum. Zou het een verlies vinden als dat soort spelletjes voor een specifiek forum zouden verdwijnen. Er mag best wat lol in een forum, absoluut. Spelletjes horen daar zeker bij. Maar laten we er wel op toezien dat de overige topic niet ondergesneeuwd raken, zoals Isabeau in de OP aangeeft.
dat is waar, misschien is dat toch een idee voor een proefperiodequote:Op zondag 25 september 2005 11:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En daarmee loopt je het risico dat ook de spelletjes die wél erg leuk en forumgebonden zijn, uit de betreffende fora verdwijnen. Door ze met ze met z'n allen samen te voegen in een spelletjesforum, raak je de indivualiteit van ieder spelletje kwijt.
kan die toch naar ONZ, zoals al eens geopperd is.quote:Op zondag 25 september 2005 11:31 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Maar die 2 vind ik helemaal niet leuk ...
'Voeg 1 letter toe' vind ik veel leuker ...
Al die mensen in het woordenassociatiespel komen alleen maar voor het woordenassociatiespel, niet voor die literatuurtopics in TTK.quote:Op zondag 25 september 2005 11:29 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En daarmee loopt je het risico dat ook de spelletjes die wél erg leuk en forumgebonden zijn, uit de betreffende fora verdwijnen. Door ze met ze met z'n allen samen te voegen in een spelletjesforum, raak je de indivualiteit van ieder spelletje kwijt.
dat is hetzelfde topic, waarin calvobbes en FF toegeven broers van elkaar te zijnquote:Op zondag 25 september 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic waarin calvobbes uitlegt, waarom hij als enige mongool op dit forum de links uit zijn quote verwijdert?
maar daar zal danny weer anders over denkenquote:Op zondag 25 september 2005 11:31 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik dan weer totaal het probleem niet van.
Goed zoeken! Dan ga ik op zoek naar jouw eerste zinnige bijdrage aan het forumquote:Op zondag 25 september 2005 11:32 schreef Svensational het volgende:
Ik ben op zoek naar het topic waarin calvobbes uitlegt, waarom hij als enige mongool op dit forum de links uit zijn quote verwijdert?
Linkquote:Op zondag 25 september 2005 11:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
dat is hetzelfde topic, waarin calvobbes en FF toegeven broers van elkaar te zijn
Of die kan naar een SPL of SPE.quote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan die toch naar ONZ, zoals al eens geopperd is.
in ONZ is die wel wat intelligent, maar ach, leren ze daar ook wat
Onz is geen baggerbak, waar alles terecht komt wat niet in andere subfora terecht kanquote:Op zondag 25 september 2005 11:34 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
kan die toch naar ONZ, zoals al eens geopperd is.
in ONZ is die wel wat intelligent, maar ach, leren ze daar ook wat
Tja, de eerste zal misschien wat moeilijk zijn. Daarvoor moet je alweer een paar jaar terug.quote:Op zondag 25 september 2005 11:36 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Goed zoeken! Dan ga ik op zoek naar jouw eerste zinnige bijdrage aan het forum
RJP is gestart in C&H jaren geleden en hoort gewoon bij C&Hquote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Of die kan naar een SPL of SPE.
En als het woordenassociatiespel en RJP echt zo forumgebonden zijn ... nou ja dan mogen ze die wel houden dan.
Dat kan niet.quote:
Dat zeg ik, dan mogen ze die wel houden.quote:Op zondag 25 september 2005 11:39 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
RJP is gestart in C&H jaren geleden en hoort gewoon bij C&H
die rel hebben we weer achter de rug hequote:Op zondag 25 september 2005 11:39 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
RJP is gestart in C&H jaren geleden en hoort gewoon bij C&H
En we waren weer vriendjes allemaalquote:Op zondag 25 september 2005 11:41 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
die rel hebben we weer achter de rug he![]()
ik heb idd UVT uit MyAT gegooid, terwijl dat soort topics over spellen wel leuk waren.quote:Op zondag 25 september 2005 11:41 schreef -DailaLama- het volgende:
Misschien kan dat SPE of SPL ook wel een verzamelplaats zijn voor bordspellenliefhebbers, Catan en zo.
Nu moet je daarvoor eerst naar die drugskikkers van UVT volgens mij.
maar dat was ook specifieker imho.quote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
En we waren weer vriendjes allemaal
Precies en als je dan toch nog een bepaalde indentiteit aan je nieuw bedachte spel wilt geven dan kan je altijd in de TT nog [TTK] zetten als het bijvoorbeeld een literair spel is of [C&H] bij een culturistisch spel.quote:Op zondag 25 september 2005 11:43 schreef Annemiek78 het volgende:
Een apart SPE / SPL topic is echt nog niet zo'n slecht idee.
Waarom iemand ooit de naam Kunst & Literatuur heeft afgeschaft...?quote:Op zondag 25 september 2005 11:44 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar dat was ook specifieker imho.
de woordspellen hier zijn veel meer spel-vormen dan dat ze aansluiten bij de rest van dit forum. ook al noem je dit Theater, Taal en Kunst .
Hmmm ... ik denk niet dat de diehard C&H'ers en TTK'ers dat leuk vinden ...quote:Op zondag 25 september 2005 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Precies en als je dan toch nog een bepaalde indentiteit aan je nieuw bedachte spel wilt geven dan kan je altijd in de TT nog [TTK] zetten als het bijvoorbeeld een literair spel is of [C&H] bij een culturistisch spel.
Kortom, de beste oplossing is een apart subforum voor spelletjes. De spellen die al jarenlang lopen (woordenassociatiespel etc) kunnen in het originele subforum blijven staan, varianten kunnen naar SPL/SPE.![]()
Waarom niet?quote:Op zondag 25 september 2005 11:48 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Hmmm ... ik denk niet dat de diehard C&H'ers en TTK'ers dat leuk vinden ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |