abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30910569
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:08 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

www.jumbo.nl, succes. En nou opbokken.
Ga een bibliotheek overvallen of zo.
  Voormalig Sport Koningin zondag 25 september 2005 @ 11:09:36 #33
35237 Nuongirl
pi_30910571
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef k_man het volgende:

[..]

Ach, postaantallen zeggen niet alles. De kwaliteit van een subforum telt ook.
En daar vergissen sommigen users zich denk ik wel eens in. TTK heeft misschien niet zoveel posts als bijvoorbeeld ONZ of GC maar er is zeker wel animo voor.
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
  zondag 25 september 2005 @ 11:10:36 #34
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30910587
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef Nuongirl het volgende:

[..]

En daar vergissen sommigen users zich denk ik wel eens in. TTK heeft misschien niet zoveel posts als bijvoorbeeld ONZ of GC maar er is zeker wel animo voor.
En om nou te zeggen dat ONZ een kwaliteitssubforum is
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_30910600
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:08 schreef dolle_hond het volgende:

maar een topic als Yukio Mishima. hier levert ook alleen een reactie van mij op in ruim 1 dag.
terwijl mishima heus een bijzondere schrijver is die meer aandacht verdient
Misschien komt dat door 't feit dat dat topic in 3 minuten uit allee mogelijke AT's en indexen verdwijnt, omdat jullie het complete forum weten te verzieken met achterlijke associatie-zooi. Het kwartje valt nog niet, hè.
pi_30910625
Heel veel subfora hebben spelletjes. Daar is niet zoveel mis mee. K&L heeft nu relatief veel spelletjes, maar om ze dan radicaal af te willen schaffen lijkt me overdreven.

Misschien de nieuwste varianten afschaffen? Dat je het woordenassociatie- en het woordensamenstelspelltje nog overhoudt?
pi_30910628
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:11 schreef FlyingFox het volgende:

[..]

Misschien komt dat door 't feit dat dat topic in 3 minuten uit allee mogelijke AT's en indexen verdwijnt, omdat jullie het complete forum weten te verzieken met achterlijke associatie-zooi. Het kwartje valt nog niet, hè.
dat is echt dom van je
de AT is gevuld met een half uur oude topics.
topic is vlak na middernacht geopend, dus om t te vinden moet je in de index van TTK kijken.
echt geinteresseerden zouden t dus wel hebben gevonden.
  zondag 25 september 2005 @ 11:15:00 #38
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_30910658
't Gaat er hier even speciaal om de speletjes in TTK, mensen. Laten we dat niet uit het oog verliezen.

Persoonlijk zie ik wel wat in dat 'wissel' idee, zoals genoemd in de OP. Zo kun je de spelletjes behouden voor het forum, en toch ook het aantal in de hand houden.
(Un)masking for the greater good.
pi_30910698
Ik vind het wat overdreven om van de verschillende spelletjes te roepen dat ze achterlijk, infantiel, debiel etcetera zijn.
pi_30910702
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Natalie het volgende:
't Gaat er hier even speciaal om de speletjes in TTK, mensen. Laten we dat niet uit het oog verliezen.

Persoonlijk zie ik wel wat in dat 'wissel' idee, zoals genoemd in de OP. Zo kun je de spelletjes behouden voor het forum, en toch ook het aantal in de hand houden.
je kan t proberen, maar ik vrees dat dat niet werkt.
ik denk dat je ze t best allemaal kunt afschieten (en dat zeg ik als 1 van de meest postende daar).
pi_30910713
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik vind het wat overdreven om van de verschillende spelletjes te roepen dat ze achterlijk, infantiel, debiel etcetera zijn.
ach
als je ziet wie t roept, kun je die uitspraak op zijn waarde schatten
  zondag 25 september 2005 @ 11:18:09 #42
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_30910714
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_30910716
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:15 schreef Natalie het volgende:

Dan gaat het waarschijnlijk zo gebeuren dat die delen nog sneller vol gaan en dat er aan het einde van de dag nog tig delen zijn volgepost.

Ik denk dat het handiger is om de mensen die alleen maar om het postopkrikken mee doen aan te pakken.
Er is bij een aantal users zo'n onbedwingbare behoefte om zoveel mogelijk posts per dag te maken (aangestuwd door de 'lijstjes') dat je het postopkrikken niet tegenhoud door maar 1 spel per keer te laten spelen.
pi_30910722
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:13 schreef dolle_hond het volgende:
dat is echt dom van je
FlyingFox en dom? Hoe kan dat nou? Dat is - in zijn eigen beleving - het grootste genie van Fok!
pi_30910748
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:18 schreef k_man het volgende:

[..]

FlyingFox en dom? Hoe kan dat nou? Dat is - in zijn eigen beleving - het grootste genie van Fok!
ik zag m stralen achter zijn toetsenbord, toen hij dat intikte.
de straat was helemaal verlicht
pi_30910765
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Dan gaat het waarschijnlijk zo gebeuren dat die delen nog sneller vol gaan en dat er aan het einde van de dag nog tig delen zijn volgepost.
En dat is erg omdat...?
quote:
Ik denk dat het handiger is om de mensen die alleen maar om het postopkrikken mee doen aan te pakken.
En hoe gaan we dat doen?

Kunnen we trouwens die suffe Calves & Hobbes reeks ook niet eens afschieten?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2005 11:21:30 ]
pi_30910768
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:19 schreef dolle_hond het volgende:
waar bleef je zolang calvobbes
Ik heb wel wat anders te doen dan zoveel mogelijk te posten DH

Je kunt denk ik trouwens beter eens uitleggen waarom die topics zo'n waardevolle toevoeging voor het TTK forum zijn. In ieder geval op mij zou dat meer indruk maken dan "als je die topics sluit heeft TTK geen bestaansrecht meer".
pi_30910773
Ik denk eigenlijk niet dat mensen meedoen aan een spelletje om hun postaantal op te krikken. Of is dat naïef van mij? Ik snap sowieso niet waarom mensen hun postaantal zouden willen opkrikken. Ikzelf schaam mij juist lichtelijk voor mijn daggemiddelde.
pi_30910810
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:21 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik heb wel wat anders te doen dan zoveel mogelijk te posten DH

Je kunt denk ik trouwens beter eens uitleggen waarom die topics zo'n waardevolle toevoeging voor het TTK forum zijn. In ieder geval op mij zou dat meer indruk maken dan "als je die topics sluit heeft TTK geen bestaansrecht meer".
vind je dan dat TTK verder zo waardevol is dat t apart moet blijven als die spelletjes verdwijnen?
pi_30910819
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:20 schreef k_man het volgende:

En dat is erg omdat...?
Zie OP.
quote:
En hoe gaan we dat doen?
Zorgen dat mensen maar 1 post per miniuut kunnen plaatsen, mensen die alleen maar lopen te baggeren bannen etc.
Kan vast wel wat op verzonnen worden als dat besloten word.
quote:
Kunnen we trouwens die suffe Calves & Hobbes reeks ook niet eens afschieten?
Met als reden?
Of wil je gewoon op een kinderachtig manier wraak nemen als jij je zin niet krijgt?
pi_30910830
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat mensen meedoen aan een spelletje om hun postaantal op te krikken. Of is dat naïef van mij? Ik snap sowieso niet waarom mensen hun postaantal zouden willen opkrikken. Ikzelf schaam mij juist lichtelijk voor mijn daggemiddelde.
speelt zeker wel mee hoor.
maar t is gewoon tijdvulling, zoals anderen misschien kruiswoordpuzzels oplossen oa.
pi_30910843
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:23 schreef dolle_hond het volgende:

vind je dan dat TTK verder zo waardevol is dat t apart moet blijven als die spelletjes verdwijnen?
Ja.
Dat was het ook al voor de overdaad aan spelletjes.
Maar jij hebt dus zo te zien geen goede reden om die spelletjes in TTK te behouden?
  zondag 25 september 2005 @ 11:24:44 #54
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30910846
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Herkenbaar ...

Alsfo het daggemiddelde tegen mij wil zeggen: "Ga wat doen, klootzak!"
  zondag 25 september 2005 @ 11:25:09 #55
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_30910855
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:18 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Maar dat is geen probleem. Dan blijven er maar 1 of 2 speltopics in de index van TTK staan.
En als er nou 's avonds 2 andere spellen staan dan in de ochtend maakt niet uit.
Het gaat erom dat er ruimte is voor TTK-topics die wel discussiemogenlijkheden bieden (dat is toch de bedoeling van een forum..)
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_30910857
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:23 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Zorgen dat mensen maar 1 post per miniuut kunnen plaatsen, mensen die alleen maar lopen te baggeren bannen etc.
Kan vast wel wat op verzonnen worden als dat besloten word.
[..]
dat is zeker een slecht idee.
dan is dat een nekschot voor veel reeksen hier en is fok heel snel in de middenmoot van de nederlandse fora ipv de nr. 1
pi_30910871
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:24 schreef dolle_hond het volgende:
speelt zeker wel mee hoor.
maar t is gewoon tijdvulling, zoals anderen misschien kruiswoordpuzzels oplossen oa.
Idd, een leuk tijdverdrijf. Daar is toch niets mis mee?
  zondag 25 september 2005 @ 11:25:58 #58
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30910880
Ik zeg: Een apart [SPL]-forum.

Ook voor Raad-Je-Plaatje, Wie-Ben-Ik? en Muziek-associatie-spel etc.
pi_30910883
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:24 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ja.
Dat was het ook al voor de overdaad aan spelletjes.
Maar jij hebt dus zo te zien geen goede reden om die spelletjes in TTK te behouden?
voor mij hoeven ze niet open te blijven nee.
tis best leuk, maar andere reeksen hier op fok zijn veel leuker
pi_30910894
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef -DailaLama- het volgende:

Dat had ik net ook al bedacht. Niet eens zo'n gek idee.
  zondag 25 september 2005 @ 11:26:55 #61
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_30910900
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:17 schreef dolle_hond het volgende:

[..]

je kan t proberen, maar ik vrees dat dat niet werkt.
ik denk dat je ze t best allemaal kunt afschieten (en dat zeg ik als 1 van de meest postende daar).
Vrees dat het laatste mogelijk protest van de posters aldaar zal gaan lijden. Er is wel eerder geprobeerd spelletjes te sturen, samen te voegen of anderzijds in de hand te houden, en dit heeft lang niet altijd een gunstig effect gehad.
(Un)masking for the greater good.
pi_30910901
quote:
Op zondag 25 september 2005 11:25 schreef -DailaLama- het volgende:

en alle kwis-reeksen, die bijna allemaal door tong zijn begonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')