Je kunt ook een serieuzere user zijn én soms aan zo'n spelletje meedoen.quote:Op zondag 25 september 2005 06:39 schreef Isabeau het volgende:
De frivoliteit van de uitdeinende hoeveelheid spelletjes overschaduwt volgens sommige serieuzere TTK-users en diens moderators een beetje de overige topics in het forum.
Kunnen jullie niet gewoon met z'n allen dat soort infantiele spelletjes op MSN afwerken? Dat scheelt weer server capaciteit.quote:Op zondag 25 september 2005 10:54 schreef Annemiek78 het volgende:
Ik vind het erg jammer als de spelletjes zouden verdwijnen...
Hé, in dit forum word je wel verondersteld te kunnen lezen hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef dabadbass het volgende:
waarom moet de OP nu zon grote lap text zijn???
Waarom heb jij je überhaupt aangemeld op een forum, als je onderontwikkelde hersentjes geen grote lappen tekst aankunnen??? Dude, jij komt vast nooit in een bibliotheek.quote:Op zondag 25 september 2005 10:55 schreef dabadbass het volgende:
waarom moet de OP nu zon grote lap text zijn???
Infantiel? Infantiel? Dat jij ze niet snapt maakt ze nog niet infantiel hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 10:57 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Kunnen jullie niet gewoon met z'n allen dat soort infantiele spelletjes op MSN afwerken? Dat scheelt weer server capaciteit.
Ik en 'het niet snappen'? Ik denk dat jullie niet hebben begrepen wat de intensie van een fo-rum (bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren, vandale.nl) inhoudt. Makker, ga jij ook eens buiten spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 10:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Infantiel? Infantiel? Dat jij ze niet snapt maakt ze nog niet infantiel hoor.
Nou, gewoon door laten gaan. Lekker boeiend, anders gaat toch iedereen ergens anders lopen spammen.quote:
Omdat het ondergesneeuwt wordt door de spellenquote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
waar blijft calvobbes om de mening van FF te ondersteunen
pleur ze maar dicht en dan kan dit subforum helemaal sluiten.
want afgezien van die spelletjes heeft TTK zo weinig posts dat t bestaansrecht nihil is.
Misschien hebben jullie josti's de reguliere intellectuele users weggejaagd met jullie oneindige gebagger.quote:Op zondag 25 september 2005 11:01 schreef dolle_hond het volgende:
pleur ze maar dicht en dan kan dit subforum helemaal sluiten.
want afgezien van die spelletjes heeft TTK zo weinig posts dat t bestaansrecht nihil is.
nee, niet door ondersneeuw-effectquote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Omdat het ondergesneeuwt wordt door de spellenNofi
TTK is zoveel meer dan alleen boeken en woordspelletjes
Jij neemt jezelf wel heel serieus hè?quote:Op zondag 25 september 2005 11:02 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik en 'het niet snappen'? Ik denk dat jullie niet hebben begrepen wat de intensie van een fo-rum (bijeenkomst waarop deskundigen na een inleiding met het publiek discussiëren, vandale.nl) inhoudt. Makker, ga jij ook eens buiten spelen.
Reguliere intellectuele users zoals jij...?quote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie josti's de reguliere intellectuele users weggejaagd met jullie oneindige gebagger.
lijkt me stug dat ze zich daardoor laten wegjagen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Misschien hebben jullie josti's de reguliere intellectuele users weggejaagd met jullie oneindige gebagger.
Ah fijn, je geeft toe dat jullie zo ongeveer alle subfora al hebben ondergebaggerd met die kinderachtige kolder.quote:Op zondag 25 september 2005 11:05 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
lijkt me stug dat ze zich daardoor laten wegjagen.
gebeurt in andere subfora ook niet
Het Gare Spelletjes Forum (alias het Postopkrikforum). Dan kan je het tenminste ook uit je AT lijst gooien, en zie je de topics ook niet meer in bijvoorbeeld TTK. Dat lijkt me heerlijk.quote:
Ach, postaantallen zeggen niet alles. De kwaliteit van een subforum telt ook.quote:Op zondag 25 september 2005 11:03 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
nee, niet door ondersneeuw-effect
gewoon omdat t voor de rest te weinig mensen boeit vrees ik.
www.jumbo.nl, succes. En nou opbokken.quote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ach, postaantallen zeggen niet alles. De kwaliteit van een subforum telt ook.
Wat we nu hebben lijkt op zich wel een aardige mix. Er zijn wat meer of minder toegankelijke spelletjes voor de massa, wat topics over Harry Potter en een enkel topic voor de ware bibliofiel. Los van de beeldende kunst topics, die inderdaad niet van de grond komen.
in MUZ heb je ook twee of drie "bagger"-reeksen, maar daar loopt t niet leeg.quote:Op zondag 25 september 2005 11:05 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ah fijn, je geeft toe dat jullie zo ongeveer alle subfora al hebben ondergebaggerd met kinderachtige kolder.
Ander subfora hebben wellicht nog niet zo massaal te maken met deze ongein.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |