Kwou net gaan vragen of iedereen sliep... maar er was al weer een lieverd die een picje plaatst thx!quote:
Via de klok op de jacuzzi toch?quote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Marrije het volgende:
Krijg ik nou geen antwoord omdat niemand het weet of omdat het een domme vraag wordt bevonden?![]()
Het is 02:50 en Menno en Ingrid staan in de keuken. Menno kijkt naar buiten en zegt: het is 10 voor 3, belachelijk vroeg, iedereen ligt op bed!
Hoe weet hij nou dat het 10 voor 3 was?
dat laatste heb ik wel vaker, dat ik denk: ai ze zouden het eens moeten lezenquote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef Lkw het volgende:
Vond het een mooie & grappige & cynische & venijnige & rake omschrijving van het wezen Nathalie, maar voor haar nogal pijnlijk als ze het zou kunnen lezen. Zoiets.
amenquote:Lang leve de rosé
Ik heb vandaag ergens gelezen, dat iemand van het huis naar buiten liep en zei, het is zo en zo laat.quote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Marrije het volgende:
Hoe weet hij nou dat het 10 voor 3 was?
quote:Op zondag 25 september 2005 03:22 schreef Bluezz het volgende:
Of zit er een klokje in de jacuzzie o.i.d.
Ja denk het ook, het is iedereen zon beetje al opgevallen dat ze er telkens maar max 10 minuutjes naast zitten.quote:
Opkankeren?quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef APK het volgende:
Kan er niet een soort standaard reactie komen voor mensen die slechts in deze topicreeks posten en vragen wat er gebeurd is
Iets van: LEES GVD ZELF LEKKER TERUG, ER STAAT NIET VOOR NIETS EEN VOLGNUMMER IN DE TT!!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef APK het volgende:
Kan er niet een soort standaard reactie komen voor mensen die slechts in deze topicreeks posten en vragen wat er gebeurd is
Ik heb er wat moeite mee, maar doe me best om mezelf aan te passenquote:
* Bluezz staat bekend als spuitzoveel hoorquote:Op zondag 25 september 2005 03:23 schreef APK het volgende:
![]()
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
JOEHOEOE WAKKER BLIJVEN!!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga langzaam wegvallen geloof ik...
quote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou, voordat ik wegval, veel plezier met Menno & Ingrid en dat ze nog lang mogen roddelen over de andere bewoners...
Idd menno eruit!quote:Op zondag 25 september 2005 03:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
één van die twee mag er van mij wel uit. Al dat geklets over nominaties. Mijn voorkeur gaat uit naar Menno, dan wordt Ingrid misschien ook wel losser.
En Menno maar zeggen dat een ander alleen maar met het spel bezig is![]()
![]()
* APK (spuit 12quote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz staat bekend als spuitzoveel hoor
En door de BBBrij heenlezen is wel eens mistig
Truste danquote:Op zondag 25 september 2005 03:34 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ja stom, ik had meer koffie moeten drinken...![]()
13 meldt zich.quote:Op zondag 25 september 2005 03:33 schreef APK het volgende:
* APK (spuit 12) wil nu even weten over wie Menno en Ingrid aan het roddelen zijn.
![]()
(Ik moest effe pissen.)
Vindt het toch vreemd dat hij de tijd op de minuut bijna goed had. Hij kwam van het toilet en zat daarvoor op de slaapkamer. Hij is naar mijn idee zeker niet daarvoor naar de jacuzzi geweest. Dus blijft dit vreemd. Heb het idee dat er in de keuken ook ergens een klokje zit.quote:
Zou je nu een kindje willen?quote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef riri het volgende:
nou gaat die ingrid beinvloeden met emotiepraatjes
![]()
![]()
![]()
Waarom zou hij Ingrid gebruiken door tegen Dido te liegen over of hij wel of niet gezoend zou hebben. Zie het verband nietquote:Op zondag 25 september 2005 03:35 schreef riri het volgende:
Menno is een leugenaar....hij gebruikt ook Ingrid om verder te komen....vanmiddag zei die tegen Dido dat Ingrid en hij noooooit gezoend hadden,nou dat liegt die dus
ik heb maar de laatste paar minuten gehoord en toen ging het Rob & zijn spreekkamerquote:Op zondag 25 september 2005 03:33 schreef APK het volgende:
* APK (spuit 12) wil nu even weten over wie Menno en Ingrid aan het roddelen zijn.
![]()
(Ik moest effe pissen.)
Zaad moet je doorslikken, niet in je ogen laten spuitenquote:Op zondag 25 september 2005 03:29 schreef Bluezz het volgende:
En door de BBBrij heenlezen is wel eens mistig
Hier staat het antwoord: Vragen/opmerkingen over de streamverslagenquote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het toch vreemd dat hij de tijd op de minuut bijna goed had. Hij kwam van het toilet en zat daarvoor op de slaapkamer. Hij is naar mijn idee zeker niet daarvoor naar de jacuzzi geweest. Dus blijft dit vreemd. Heb het idee dat er in de keuken ook ergens een klokje zit.
Misschien heeft de oven of de magnetron een klokje, dat hebben die dingen toch meestal? Maar naar mijn weten hebben ze het daar nog nooit over gehad, het is alleen bekend van de jacuzzi.quote:Op zondag 25 september 2005 03:36 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Vindt het toch vreemd dat hij de tijd op de minuut bijna goed had. Hij kwam van het toilet en zat daarvoor op de slaapkamer. Hij is naar mijn idee zeker niet daarvoor naar de jacuzzi geweest. Dus blijft dit vreemd. Heb het idee dat er in de keuken ook ergens een klokje zit.
't betekent zoveel als "kop houden, mooi wezen"quote:Op zondag 25 september 2005 03:23 schreef ilona-scuderia het volgende:
Wat is de betekenis van tais-toi et sois beau babette, je maakt me zo nieuwsgierig...
Merci.quote:Op zondag 25 september 2005 03:39 schreef Wup het volgende:
[..]
ik heb maar de laatste paar minuten gehoord en toen ging het Rob & zijn spreekkamer
Rob is alleen bezig het spel te winnen
... zo is Menno niet zei hij er nog bij
haha kijk es wie er verdwaald is..... alles goed?quote:Op zondag 25 september 2005 03:41 schreef babette21 het volgende:
't betekent zoveel als "kop houden, mooi wezen"
Bedankt voor het snelle antwoordquote:Op zondag 25 september 2005 03:40 schreef APK het volgende:
[..]
Hier staat het antwoord: Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
Ik ben ook 21 en wil ook aandachtquote:Op zondag 25 september 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
[..]
haha kijk es wie er verdwaald is..... alles goed?
Ok, misschien is het nu dan wel het perfecte moment om m'n koppie te houden en mooi te gaan wezen in mijn bedjequote:Op zondag 25 september 2005 03:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
't betekent zoveel als "kop houden, mooi wezen"
Dat heet gewoon consuminderen of besparing hoorquote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef socko het volgende:
Ff vraagje tussen door is het nog op tv geweest dat tanja peuken uit de asbak hergebruikte?
Wel een goed verdienende junk. Bij de volgende sigaret gaat hij van 6000¤ naar 6500¤quote:Op zondag 25 september 2005 03:42 schreef Loedertje het volgende:
Je ziet dat Roel ligt te wachten tot iedereen in diepe rust is -O_ junkenstreek
Maar ben je ook zo geil als peanut butter is dan de logische vraagquote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Ik ben ook 21 en wil ook aandacht
Stoere nick?quote:Op zondag 25 september 2005 03:44 schreef Wup het volgende:
[..]
haha... uhm ...je hebt een stoere nick......
yepquote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef socko het volgende:
Ff vraagje tussen door is het nog op tv geweest dat tanja peuken uit de asbak hergebruikte?
quote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef socko het volgende:
Lekker naar bed gaan!quote:Op zondag 25 september 2005 03:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ok, misschien is het nu dan wel het perfecte moment om m'n koppie te houden en mooi te gaan wezen in mijn bedje
Of zal ik wakker blijven...
Die droge pindakaas uit het BB huis heeft totaal geen overeenkomst met mijquote:Op zondag 25 september 2005 03:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar ben je ook zo geil als peanut butter is dan de logische vraag![]()
hey you, jaja alles lekker hier... en daar?quote:Op zondag 25 september 2005 03:42 schreef Wup het volgende:
haha kijk es wie er verdwaald is..... alles goed?
Mwoahquote:Op zondag 25 september 2005 03:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Die droge pindakaas uit het BB huis heeft totaal geen overeenkomst met mij
oeh pas maar op, Wup valt op loedersquote:Op zondag 25 september 2005 03:44 schreef Wup het volgende:
haha... uhm ...je hebt een stoere nick......
ah mooi...... het is hier altijd veel leuker dan op de streams maar dat zal geen nieuws zijnquote:Op zondag 25 september 2005 03:46 schreef babette21 het volgende:
hey you, jaja alles lekker hier... en daar?
SHO lag al te slapen, dus heb me even laten bijpraten door je nieuwe vrienden
jawel met een vals commentaar erbij ook nog meen ik me te herinneren.....quote:Op zondag 25 september 2005 03:46 schreef socko het volgende:
Ha ha mooi had ik niet hellemaal verwacht valt me mee van talpa.
2 jaar alquote:Op zondag 25 september 2005 03:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
oeh pas maar op, Wup valt op loeders
ik ben de 21 overigens allang gepasseerd
kan het zijn dat die zin weer eens niet klopt? of snap ik 't niet meer???quote:Op zondag 25 september 2005 03:50 schreef Wup het volgende:
ah mooi...... het is hier altijd veel leuker dan op de streams maar dat zal geen nieuws zijn
mja dat is wel wederzijds enzo... zal ik mezelf dan nog maar eens inschenken en nog even blijven hangen?!quote:ik mis je ernstig natuurlijk, maar ik kom je met de return van La Dekker weer blij maken met mijn aanwezigheid in SHO......
Hoe kom je aan die nick, toch niet van Rembo & Rembo hè?quote:Op zondag 25 september 2005 03:51 schreef koffiekoppen het volgende:
waar zijn de hometrainers? missie mislukt?
haha een kenner, heerlijkquote:Op zondag 25 september 2005 03:53 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die nick, toch niet van Rembo & Rembo hè?
http://www.skoften.net/comments.php?id=572_0_1_0
quote:
waar gáát dit over?!quote:Op zondag 25 september 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
tsss....nietus
Dus je kopt wel vaker koffiekoppen...quote:Op zondag 25 september 2005 03:55 schreef koffiekoppen het volgende:
[..]
haha een kenner, heerlijk
ja dus![]()
als kind was ik er al dol opquote:Op zondag 25 september 2005 03:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dus je kopt wel vaker koffiekoppen...![]()
hoezo weer eens:)quote:Op zondag 25 september 2005 03:53 schreef babette21 het volgende:
kan het zijn dat die zin weer eens niet klopt? of snap ik 't niet meer???
neuh dat klopt ik ben allemaal ruzie aan het maken daarover... as we speak....quote:mja dat is wel wederzijds enzo... zal ik mezelf dan nog maar eens inschenken en nog even blijven hangen?!
btw: had je laatst gemaild over dat uploaden, maar kreeg m'n mail weer terug...
Slaap zacht marrijequote:Op zondag 25 september 2005 03:56 schreef Marrije het volgende:
Roel houdt het vast nog wel even vol om te doen alsof ie slaapt.
Welterusten![]()
da's een retorische vraag he?!quote:Op zondag 25 september 2005 03:58 schreef Wup het volgende:
hoezo weer eens:)
nee het is een pracht zin
zonder deze topics zijn de streams niet de moeite waard ....
oke nog geen nieuws dus... dat was ook mijn enige vraag, ben ik weer bijquote:neuh dat klopt ik ben allemaal ruzie aan het maken daarover... as we speak....
Dit was anders een aardig droge opmerkingquote:
quote:[Die droge pindakaas uit het BB huis heeft totaal geen overeenkomst met mij
Bedankt hequote:Op zondag 25 september 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gisternacht was het ook na 6'en, dus zal nu niet anders zijn denk ik.
Tussentijds ga ik dit maar ff spelen uit tijdverdrijf.
Geinig zegquote:Op zondag 25 september 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
quote:Op zondag 25 september 2005 04:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij er wel weer 3 gaat roken
Dan is hij nu met zijn 13e bezig. Hij is buiten aan het roken.quote:Op zondag 25 september 2005 04:30 schreef socko het volgende:
12 stuks
Zeker maar het levert ook wat op!quote:Op zondag 25 september 2005 04:32 schreef svann het volgende:
Een zenuwengedoe om zo te moeten roken, zeg!
Stel dat iemand wakker wordt.. dan is het precies goed kwa tijd voor een wc beurt enzo,..quote:
Voor zo'n bedragje wil ik er ook wel een paar roken.quote:Op zondag 25 september 2005 04:33 schreef socko het volgende:
Zeker maar het levert ook wat op!
Als ik hem was zou ik ook meer spreiden.quote:
Yep, Beetje meer spreiden. Na dit pakje zal hij wel stoppen, elke peuk die hij erna rookt levert hem niks op maar kost hem potentieel 10.000 euro.quote:Op zondag 25 september 2005 04:38 schreef socko het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik ook meer spreiden.
Hij moet tot donderdag en moet nog 6 peuken roken (meer zou ik echt dom vinden)
En als verslaafde moet je je nicotine niveau ook op peil houden.
20-13=7quote:Op zondag 25 september 2005 04:38 schreef socko het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik ook meer spreiden.
Hij moet tot donderdag en moet nog 6 peuken roken (meer zou ik echt dom vinden)
En als verslaafde moet je je nicotine niveau ook op peil houden.
1 2 3 4 5 6 7 ojaaa (als ik rustig telquote:Op zondag 25 september 2005 04:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
20-13=7
Maar zie liever dat hij ze achter elkaar oppaft. Want dan is Tanja ook veilig en de hele opdracht.
Toch maar goed dat hij het bij 1 hield.quote:Op zondag 25 september 2005 04:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hij was wel net op tijd, want Ingrid was net ook naar toilet...
Ok, de groep. Maar Tanja is de enige die echt is gestopt, want Natte Lie rookt alleen bij een wijntje, dus die heeft er geen moeilijkheden mee.quote:Op zondag 25 september 2005 04:50 schreef socko het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 ojaaa (als ik rustig tel)
Tanja ook veilig?
Ja ze hebben de druk een beetje van Tanja afgehaald, maar ik vond het idee van jou leuker.quote:Op zondag 25 september 2005 04:53 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is altijd veilig, zij kan nu acuut gaan roken maar dan MOET chantal het overnemen (aldus de BB stem in de DBK gistermiddag)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef Loedertje het volgende:
BB--> Geachte bewoners, deze doos met extra eten kunnen jullie verdienen als Chantal en Dido ook stoppen met roken tot aanstaande donderdag, jullie hebben 5 minuten bedenktijd, het pakje sigaretten is voor Tanja als jullie besluiten de doos te houden
Ah oke, maar als ik het goed begrijp mag alleen rob joost of lieske hem aangeven bij bb, maar die willen het niet zien want dan is de opdracht mislukt.quote:Op zondag 25 september 2005 04:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, de groep. Maar Tanja is de enige die echt is gestopt, want Natte Lie rookt alleen bij een wijntje, dus die heeft er geen moeilijkheden mee.
Tanja houdt het wel vol. En Natte Lie ook wel. Dus alles hangt nu van Roel af.
snurk zequote:Op zondag 25 september 2005 04:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
niet meer roken vanacht, want ik ga ook slapen![]()
Dat heb ik ff gemist. Zag wel een hoop gezichten bij de koelkast. Maar ze hebben het zeker niet aangenomen? Want Sjankwal rookte vanavond nog.quote:Op zondag 25 september 2005 04:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze hebben de druk een beetje van Tanja afgehaald, maar ik vond het idee van jou leuker.
[..]
![]()
Weltrusten ( en nogmaals bedankt voor de verschillende screenies)quote:Op zondag 25 september 2005 04:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
niet meer roken vanacht, want ik ga ook slapen![]()
Ze lopen ook expres never dezelfde richting op als de *gestopten*quote:Op zondag 25 september 2005 04:57 schreef socko het volgende:
mag alleen rob joost of lieske hem aangeven bij bb, maar die willen het niet zien want dan is de opdracht mislukt.
Als BB ziet dat de rookpolitie een oogje dicht knijpt dan staat de rookpolitie de volgende keer automatisch genomineerd.quote:Op zondag 25 september 2005 04:57 schreef socko het volgende:
[..]
Ah oke, maar als ik het goed begrijp mag alleen rob joost of lieske hem aangeven bij bb, maar die willen het niet zien want dan is de opdracht mislukt.
Ik moet wel zeggen dat er veel haken en ogen aan de diverse opdrachten zitten in de zin van wat de preciese regels nu zijn.
Jaja, BB zou ook sanctioneren als de rookpolitie overdag geen petje draagt.quote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als BB ziet dat de rookpolitie een oogje dicht knijpt dan staat de rookpolitie de volgende keer automatisch genomineerd.
Dat kan ná de opdracht ook nog (ook al denk ik dat dat niets wordt)quote:Op zondag 25 september 2005 05:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jaja, BB zou ook sanctioneren als de rookpolitie overdag geen petje draagt.
PetSancties?
Tot op heden niets van gebleken.
Dan moet ze wel! Om vervolgens de volgende dag tegen de ramen op te gaan terwijl de rest vrolijk is omdat er weer te eten is.quote:Op zondag 25 september 2005 04:57 schreef Loedertje het volgende:
Het had iig wat *groepsgevoel* ( en grote groepsdruk) in de groep gebracht Rica.
Chantal die aboluut niet kan stoppen, Dido die wil dat Chantal het doet
quote:Op zondag 25 september 2005 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat kan ná de opdracht ook nog (ook al denk ik dat dat niets wordt)
En nu ga ik echt trappie hoger.......![]()
![]()
...ja, dat had ik nu ook begrepen! Dat zou betekenen dat Rob, Lieske en Joost automatisch staan genomineerdquote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als BB ziet dat de rookpolitie een oogje dicht knijpt dan staat de rookpolitie de volgende keer automatisch genomineerd.
Precies gek maken die gasten jaloezie etc...... maak me gek!quote:Op zondag 25 september 2005 05:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan moet ze wel! Om vervolgens de volgende dag tegen de ramen op te gaan terwijl de rest vrolijk is omdat er weer te eten is.![]()
Joost: "O heerlijk die knotsen"
Chantal:![]()
![]()
![]()
Neen want men is never in de buurt als er een overtreding gaande is dus is het eigenlijk geen verwijtbaar gedrag in deze.quote:Op zondag 25 september 2005 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ja, dat had ik nu ook begrepen! Dat zou betekenen dat Rob, Lieske en Joost automatisch staan genomineerd(dag Rob)
quote:
Ja maar als ik het goed begrijp moeten ze het eerst zien en als ze het dan niet aan bb vertellen dan staan ze genomineerd.quote:Op zondag 25 september 2005 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ja, dat had ik nu ook begrepen! Dat zou betekenen dat Rob, Lieske en Joost automatisch staan genomineerd(dag Rob)
aaaAAAA LOLquote:Op zondag 25 september 2005 05:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Tanja: "Zal ik wat rook naar je toeblazen Chantal?"
Of ze doen het met opzet of ze snappen echt niet wat er van hun gevraagd wordt. Zelf hou ik het nog op het laatste. Ze zijn oblivious voor de mogelijkheid dat BB spelletjes zou kunnen spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 05:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen want men is never in de buurt als er een overtreding gaande is dus is het eigenlijk geen verwijtbaar gedrag in deze.
Die situaties voorkomen ze juist.
Als rob of joost of lieske het zien moeten hun het bij bb aangeven anders staan ze alvast genomineerd voor volgende week!quote:Op zondag 25 september 2005 07:48 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk ruikt iemand dat. Maar mensen die eerst nadenken voordat ze wat zeggen (Joost, Rob, Menno), zullen dan in een flits beseffen dat ze er niet over moeten praten.
Ze verkeren in de veronderstelling dat de weekopdracht dan zou zijn mislukt, en ze zeker nog een week op rantsoen zitten, mochten ze er wat van zeggen. Of ze beseffen dat het wel eens een geheime opdracht zou kunnen zijn....
Zijn er nog meer fokkers wakkerIk wil weer een opdracht waarbij ze 24 uur per dag bezig zijn
![]()
Ja, das waar ookquote:Op zondag 25 september 2005 07:50 schreef socko het volgende:
[..]
Als rob of joost of lieske het zien moeten hun het bij bb aangeven anders staan ze alvast genomineerd voor volgende week!
me2quote:Op zondag 25 september 2005 08:48 schreef Peter6000 het volgende:
goedemorgen, gezellig![]()
Ik was al om 7 uur op (bij hoge uitzondering), en ik wil volgende keer weer een 24 uur per dag opdracht![]()
gaat de haan wel op zondag? Als dat zo is, dan mogen ze hem nu wel ff kraaien... ben zo weg namelijkquote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat gaat de haan eigenlijk op zondag?
Ik heb trouwens geen geluid, snap er niets van.
Misschien heb je geen geluid, omdat er geen geluid geproduceert wordt door de bewonders op dit momentquote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of die wel gaat, gisteren ging ie ook niet....quote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja idd zeg je was er vanacht ook wel tot laat, slaap je niet zoveel ook dan?quote:Op zondag 25 september 2005 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou trouwens veel eenzame uren doorbrengen in het BB huis mocht ik daar zitten. Ik kan niet uitslapen en ben meestal rond 6-7 uur wel klaarwakker.
Herkenbaar...quote:Op zondag 25 september 2005 09:02 schreef Isabeau het volgende:
maar normaal sta ik op om 5:15 's morgens. Dan voelt 7 uur al aan als uitslapen
Niemand, want dat heeft ze niet verteld.quote:Op zondag 25 september 2005 09:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tanja heeft vanacht dus verteld dat ze in de prostitutie heeft gezeten???!!!
wie heeft dat live gehoord????
Neeh dat heeft ze niet gezegd.. ze zei dat ze het zo weer zou doen voor haar kind..quote:Op zondag 25 september 2005 09:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tanja heeft vanacht dus verteld dat ze in de prostitutie heeft gezeten???!!!
wie heeft dat live gehoord????
Vanochten om half negen lag iemand (Joost of Menno is dat denk ik?) al een half uur zo:quote:Op zondag 25 september 2005 10:44 schreef teun911 het volgende:
Man wat stinken die mensen lang in bed. Durf te wedden dat ze de helft van tijd wakker liggen en slechts doen alsof ze snurken...
Yes. Zie hem rond tjokken.. Die is wel altijd het eerste wakker zo'n beetje...quote:Op zondag 25 september 2005 10:52 schreef BtheBest het volgende:
Rob is wakker!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 25 september 2005 10:52 schreef BtheBest het volgende:
Rob is wakker!
Yesquote:Op zondag 25 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
Gaat die haan altijd zo tekeer???
Inderdaad. Gemiste kans weer voor BB.quote:Op zondag 25 september 2005 11:05 schreef teun911 het volgende:
En Dido rookt haar eerste peuk. Onzettend jammer dat zij niet hoefde te stoppen.. Die had 't me toch zwaar gehad.
Ze maakt reclame voor deze toko zo te zien:quote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_5.4.jpg]afbeelding][/URL]
Lieske nog niet helemaal wakker!
Ga je na je kansloze kick-rondje nu over op kansloos spammen?quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de streams nog heel ff uit, maar vergeten jullie het meest ondergewaardeerde topic van de BB serie niet:
Het BB5-huis in Aalsmeer
![]()
oef, nice shot..quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_4.7.jpg]afbeelding][/URL]
Dido net wakkker en zoekt der peukies!
er is anders wel een interessante discussie gaande hoor: over hoe het komt dat de bewoners de grenzen van het huis niet verkennenquote:Op zondag 25 september 2005 11:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ga je na je kansloze kick-rondje nu over op kansloos spammen?
Doe iedereen een lol en hou behalve de streams ook je pc uit!
![]()
De meeste mensen hier zijn prima in staat om zelf te bepalen wat ze wel of niet interessant vinden zonder jouw hulp.quote:Op zondag 25 september 2005 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
er is anders wel een interessante discussie gaande hoor: over hoe het komt dat de bewoners de grenzen van het huis niet verkennen![]()
mij lijkt het gewoon een ruimte waar de fitnes spullen door gekomen zijn (heb dan ook geen andere BB's gezien dan de NL dus weet niet wat voor spannends er achter de geheime deuren zat in de andere huizen)quote:Op zondag 25 september 2005 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
er is anders wel een interessante discussie gaande hoor: over hoe het komt dat de bewoners de grenzen van het huis niet verkennen![]()
Ze zijn te lui. Mystery solved.quote:Op zondag 25 september 2005 11:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 11:22 schreef teun911 het volgende:
Natte Lee heeft gedroomd dat ze achterna werd gezeten door drugs dealers.
uhu
ZOOOOOOOO goedemorgen deze morgen! we beginnen weer aardig vandaag!quote:Op zondag 25 september 2005 11:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Doe iedereen een lol en hou behalve de streams ook je pc uit!
![]()
Hopelijk wel met het licht aan.quote:Op zondag 25 september 2005 11:32 schreef markna het volgende:
en en zou tanja nou weer de hele dag op dr nest blijven liggen stinken....
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 25 september 2005 11:33 schreef Sassefras het volgende:
ZOOOOOOOO goedemorgen deze morgen! we beginnen weer aardig vandaag!
Ja, anders kunnen we haar niet zien en dat zou... eh. erg zijn?quote:
nee, nieuwe regels bbquote:Op zondag 25 september 2005 11:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ja, anders kunnen we haar niet zien en dat zou... eh. erg zijn?
Denk je aan je hart? We moeten nog een hele tijd, en ik zie de regie niet soepeler wordenquote:Op zondag 25 september 2005 11:36 schreef regenworm het volgende:
De ochtend stress is weer begonnen regie en de badkamer
volgens mij is het de badkamerquote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef Loedertje het volgende:
Wat gaat Joost in de DBK doen?
Je hebt gelijk.quote:
Weet ik, maar Tanja had al gezegd dat ze het licht uit zou doen. En ik geloof ondertussen wel dat Tanja gewoon de baas isquote:
Ik let op mijn hart, en ga maandag randstad bellen voor een nieuwe regisseur m/v.quote:Op zondag 25 september 2005 11:37 schreef Pinball het volgende:
[..]
Denk je aan je hart? We moeten nog een hele tijd, en ik zie de regie niet soepeler worden![]()
tanja moet gaan oppassen, er is een grens.quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef Pinball het volgende:
[..]
Weet ik, maar Tanja had al gezegd dat ze het licht uit zou doen. En ik geloof ondertussen wel dat Tanja gewoon de baas is
Ervaring in de porno industrie een pré !quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
[..]
Ik let op mijn hart, en ga maandag randstad bellen voor een nieuwe regisseur m/v.
Er zit een hoop prutsers tussen.
Mijn zegen heb je. Dat overdreven spastische gedoe in de badkamer boeit mij nog niet zoveel, maar ook daarbuiten blunderen ze om de haverklap.quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef regenworm het volgende:
Ik let op mijn hart, en ga maandag randstad bellen voor een nieuwe regisseur m/v.
Er zit een hoop prutsers tussen.
Hoezo?quote:Op zondag 25 september 2005 11:42 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja moet gaan oppassen, er is een grens.
Voor de geloofwaardigheid (als deze er nog is) van BB kunnen ze niet alles pikken van haar
Goede morgenquote:Op zondag 25 september 2005 11:46 schreef BtheBest het volgende:
Hé scanman.. een goede morghûh !!
quote:Op zondag 25 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Ergens in het donker loert het gevaar...
[afbeelding]
als regisseur zou ik helemaal in de war gaan raken van een naakte lieske.quote:Op zondag 25 september 2005 11:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Mijn zegen heb je. Dat overdreven spastische gedoe in de badkamer boeit mij nog niet zoveel, maar ook daarbuiten blunderen ze om de haverklap.![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Ergens in het donker loert het gevaar...
[afbeelding]
Ik had er niet over moeten beginnen, daar ga je weerquote:Op zondag 25 september 2005 11:49 schreef regenworm het volgende:
Weet zeker dat hummy heeft gezegd: GEEN BLOOT![]()
![]()
![]()
Ach, Chantal kan altijd nog aanbieden om de weekopdracht gewoon over te nemen van Tanja nietwaar?quote:Op zondag 25 september 2005 11:50 schreef scanman01 het volgende:
Tanja schijnt het licht wél uit te mogen doen in de slaapkamer overdag. De rest niet.
Chantal: "Zij mag alles...... daar komt het op neer.. gnagnagna"
Bubbelsquote:Op zondag 25 september 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Opsporing verzoekt.quote:Op zondag 25 september 2005 11:50 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_12.jpg]afbeelding][/URL]
Koekje erbij?? Nee ik wil helemaal niks van jou !!!!![]()
![]()
Je mag het wel vragen, je krijgt alleen een standaardantwoordquote:Op zondag 25 september 2005 11:52 schreef teamlead het volgende: ben nog ff bij aan het lezen (aangezien we niet meer mogen vragen of er wat gebeurd is)
Fatsoen is idd iets wat niet iedereen heeft meegekregen, zeker Chantal nietquote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die vroeger heeft meegekregen je hand voor de mond te houden als je moet gapen?
Ik denkt het wel.quote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die vroeger heeft meegekregen je hand voor de mond te houden als je moet gapen?
Nee.....quote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Zie liever het andere beenquote:Op zondag 25 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Wow Robbie... wat een geile pose
[afbeelding]
tanja mag alles, omdat zij de portomonee is van talpaquote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
Het enige dat ik nu nog niet snap: als ik het goed begrepen heb, mogen ze overdag de slaapkamer niet meer in, anders kost het ze ¤ 900,-..... behalve tanja weer
En ze heeft weer de pet af? ..quote:Op zondag 25 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is nog een beetje moe
[afbeelding]
ik verstond dat ze wel de kamer in mogen, maar niet op hun bed mogen gaan liggen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
Het enige dat ik nu nog niet snap: als ik het goed begrepen heb, mogen ze overdag de slaapkamer niet meer in, anders kost het ze ¤ 900,-..... behalve tanja weer
Het gehang verplaatst zich nu alleen maar. (zie ingrid)quote:Op zondag 25 september 2005 12:03 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik verstond dat ze wel de kamer in mogen, maar niet op hun bed mogen gaan liggen.
ik begreep er van dat ze dus wel mogen liggen maar niet met licht aan ,alleen als tanja zonder licht ligt,maar dat ze niet even de kamer in mogen (om iets te pakken als Tanja ligt) het ging allemaal ff te snel en te onduidelijkquote:Op zondag 25 september 2005 12:03 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik verstond dat ze wel de kamer in mogen, maar niet op hun bed mogen gaan liggen.
zie het liever andersquote:Op zondag 25 september 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt wat af gezogen in dat huis.
[afbeelding]
Dat is mooi dan, aangezien Tanja bijna de hele dag ligt.quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik begreep er van dat ze dus wel mogen liggen maar niet met licht aan ,alleen als tanja zonder licht ligt,maar dat ze niet even de kamer in mogen (om iets te pakken als Tanja ligt) het ging allemaal ff te snel en te onduidelijk
quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch vind ik menno een lekkertje, ik kan er niets aan doen.
rusthuis BBquote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mooi dan, aangezien Tanja bijna de hele dag ligt.
Maar dat is ze toch alquote:Op zondag 25 september 2005 12:10 schreef GraafD het volgende:
in iedere geval tanja mag niet gestoord worden
Ik denk dat BB daar toch een inschattingsfoutje maakt.. ze willen dolgraag die primeur, maar lopen met deze behandeling wel het risico dat heel veel mensen gaan afhaken... Als ze dan zo nodig die baby willen, gooi dan 12 zwangere vrouwen dat huis in...quote:Op zondag 25 september 2005 12:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja mag alles, omdat zij de portomonee is van talpa![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |