Als rob of joost of lieske het zien moeten hun het bij bb aangeven anders staan ze alvast genomineerd voor volgende week!quote:Op zondag 25 september 2005 07:48 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk ruikt iemand dat. Maar mensen die eerst nadenken voordat ze wat zeggen (Joost, Rob, Menno), zullen dan in een flits beseffen dat ze er niet over moeten praten.
Ze verkeren in de veronderstelling dat de weekopdracht dan zou zijn mislukt, en ze zeker nog een week op rantsoen zitten, mochten ze er wat van zeggen. Of ze beseffen dat het wel eens een geheime opdracht zou kunnen zijn....
Zijn er nog meer fokkers wakkerIk wil weer een opdracht waarbij ze 24 uur per dag bezig zijn
![]()
Ja, das waar ookquote:Op zondag 25 september 2005 07:50 schreef socko het volgende:
[..]
Als rob of joost of lieske het zien moeten hun het bij bb aangeven anders staan ze alvast genomineerd voor volgende week!
me2quote:Op zondag 25 september 2005 08:48 schreef Peter6000 het volgende:
goedemorgen, gezellig![]()
Ik was al om 7 uur op (bij hoge uitzondering), en ik wil volgende keer weer een 24 uur per dag opdracht![]()
gaat de haan wel op zondag? Als dat zo is, dan mogen ze hem nu wel ff kraaien... ben zo weg namelijkquote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat gaat de haan eigenlijk op zondag?
Ik heb trouwens geen geluid, snap er niets van.
Misschien heb je geen geluid, omdat er geen geluid geproduceert wordt door de bewonders op dit momentquote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet niet of die wel gaat, gisteren ging ie ook niet....quote:Op zondag 25 september 2005 08:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja idd zeg je was er vanacht ook wel tot laat, slaap je niet zoveel ook dan?quote:Op zondag 25 september 2005 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou trouwens veel eenzame uren doorbrengen in het BB huis mocht ik daar zitten. Ik kan niet uitslapen en ben meestal rond 6-7 uur wel klaarwakker.
Herkenbaar...quote:Op zondag 25 september 2005 09:02 schreef Isabeau het volgende:
maar normaal sta ik op om 5:15 's morgens. Dan voelt 7 uur al aan als uitslapen
Niemand, want dat heeft ze niet verteld.quote:Op zondag 25 september 2005 09:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tanja heeft vanacht dus verteld dat ze in de prostitutie heeft gezeten???!!!
wie heeft dat live gehoord????
Neeh dat heeft ze niet gezegd.. ze zei dat ze het zo weer zou doen voor haar kind..quote:Op zondag 25 september 2005 09:23 schreef mrSPLIFFY het volgende:
tanja heeft vanacht dus verteld dat ze in de prostitutie heeft gezeten???!!!
wie heeft dat live gehoord????
Vanochten om half negen lag iemand (Joost of Menno is dat denk ik?) al een half uur zo:quote:Op zondag 25 september 2005 10:44 schreef teun911 het volgende:
Man wat stinken die mensen lang in bed. Durf te wedden dat ze de helft van tijd wakker liggen en slechts doen alsof ze snurken...
Yes. Zie hem rond tjokken.. Die is wel altijd het eerste wakker zo'n beetje...quote:Op zondag 25 september 2005 10:52 schreef BtheBest het volgende:
Rob is wakker!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op zondag 25 september 2005 10:52 schreef BtheBest het volgende:
Rob is wakker!
Yesquote:Op zondag 25 september 2005 10:58 schreef Marrije het volgende:
Gaat die haan altijd zo tekeer???
Inderdaad. Gemiste kans weer voor BB.quote:Op zondag 25 september 2005 11:05 schreef teun911 het volgende:
En Dido rookt haar eerste peuk. Onzettend jammer dat zij niet hoefde te stoppen.. Die had 't me toch zwaar gehad.
Ze maakt reclame voor deze toko zo te zien:quote:Op zondag 25 september 2005 11:07 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_5.4.jpg]afbeelding][/URL]
Lieske nog niet helemaal wakker!
Ga je na je kansloze kick-rondje nu over op kansloos spammen?quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb de streams nog heel ff uit, maar vergeten jullie het meest ondergewaardeerde topic van de BB serie niet:
Het BB5-huis in Aalsmeer
![]()
oef, nice shot..quote:Op zondag 25 september 2005 11:09 schreef BtheBest het volgende:
[[url=http://images5.theimagehosting.com/ScreenHunter_4.7.jpg]afbeelding][/URL]
Dido net wakkker en zoekt der peukies!
er is anders wel een interessante discussie gaande hoor: over hoe het komt dat de bewoners de grenzen van het huis niet verkennenquote:Op zondag 25 september 2005 11:12 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ga je na je kansloze kick-rondje nu over op kansloos spammen?
Doe iedereen een lol en hou behalve de streams ook je pc uit!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |