Fatsoen is idd iets wat niet iedereen heeft meegekregen, zeker Chantal nietquote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die vroeger heeft meegekregen je hand voor de mond te houden als je moet gapen?
Ik denkt het wel.quote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die vroeger heeft meegekregen je hand voor de mond te houden als je moet gapen?
Nee.....quote:Op zondag 25 september 2005 11:54 schreef scanman01 het volgende:
Zie liever het andere beenquote:Op zondag 25 september 2005 11:58 schreef scanman01 het volgende:
Wow Robbie... wat een geile pose
[afbeelding]
tanja mag alles, omdat zij de portomonee is van talpaquote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
Het enige dat ik nu nog niet snap: als ik het goed begrepen heb, mogen ze overdag de slaapkamer niet meer in, anders kost het ze ¤ 900,-..... behalve tanja weer
En ze heeft weer de pet af? ..quote:Op zondag 25 september 2005 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is nog een beetje moe
[afbeelding]
ik verstond dat ze wel de kamer in mogen, maar niet op hun bed mogen gaan liggen.quote:Op zondag 25 september 2005 11:59 schreef teamlead het volgende:
Het enige dat ik nu nog niet snap: als ik het goed begrepen heb, mogen ze overdag de slaapkamer niet meer in, anders kost het ze ¤ 900,-..... behalve tanja weer
Het gehang verplaatst zich nu alleen maar. (zie ingrid)quote:Op zondag 25 september 2005 12:03 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik verstond dat ze wel de kamer in mogen, maar niet op hun bed mogen gaan liggen.
ik begreep er van dat ze dus wel mogen liggen maar niet met licht aan ,alleen als tanja zonder licht ligt,maar dat ze niet even de kamer in mogen (om iets te pakken als Tanja ligt) het ging allemaal ff te snel en te onduidelijkquote:Op zondag 25 september 2005 12:03 schreef GraafD het volgende:
[..]
ik verstond dat ze wel de kamer in mogen, maar niet op hun bed mogen gaan liggen.
zie het liever andersquote:Op zondag 25 september 2005 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Er wordt wat af gezogen in dat huis.
[afbeelding]
Dat is mooi dan, aangezien Tanja bijna de hele dag ligt.quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik begreep er van dat ze dus wel mogen liggen maar niet met licht aan ,alleen als tanja zonder licht ligt,maar dat ze niet even de kamer in mogen (om iets te pakken als Tanja ligt) het ging allemaal ff te snel en te onduidelijk
quote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch vind ik menno een lekkertje, ik kan er niets aan doen.
rusthuis BBquote:Op zondag 25 september 2005 12:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mooi dan, aangezien Tanja bijna de hele dag ligt.
Maar dat is ze toch alquote:Op zondag 25 september 2005 12:10 schreef GraafD het volgende:
in iedere geval tanja mag niet gestoord worden
Ik denk dat BB daar toch een inschattingsfoutje maakt.. ze willen dolgraag die primeur, maar lopen met deze behandeling wel het risico dat heel veel mensen gaan afhaken... Als ze dan zo nodig die baby willen, gooi dan 12 zwangere vrouwen dat huis in...quote:Op zondag 25 september 2005 12:02 schreef regenworm het volgende:
[..]
tanja mag alles, omdat zij de portomonee is van talpa![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |