Ok, de groep. Maar Tanja is de enige die echt is gestopt, want Natte Lie rookt alleen bij een wijntje, dus die heeft er geen moeilijkheden mee.quote:Op zondag 25 september 2005 04:50 schreef socko het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 ojaaa (als ik rustig tel)
Tanja ook veilig?
Ja ze hebben de druk een beetje van Tanja afgehaald, maar ik vond het idee van jou leuker.quote:Op zondag 25 september 2005 04:53 schreef Loedertje het volgende:
Tanja is altijd veilig, zij kan nu acuut gaan roken maar dan MOET chantal het overnemen (aldus de BB stem in de DBK gistermiddag)
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef Loedertje het volgende:
BB--> Geachte bewoners, deze doos met extra eten kunnen jullie verdienen als Chantal en Dido ook stoppen met roken tot aanstaande donderdag, jullie hebben 5 minuten bedenktijd, het pakje sigaretten is voor Tanja als jullie besluiten de doos te houden
Ah oke, maar als ik het goed begrijp mag alleen rob joost of lieske hem aangeven bij bb, maar die willen het niet zien want dan is de opdracht mislukt.quote:Op zondag 25 september 2005 04:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ok, de groep. Maar Tanja is de enige die echt is gestopt, want Natte Lie rookt alleen bij een wijntje, dus die heeft er geen moeilijkheden mee.
Tanja houdt het wel vol. En Natte Lie ook wel. Dus alles hangt nu van Roel af.
snurk zequote:Op zondag 25 september 2005 04:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
niet meer roken vanacht, want ik ga ook slapen![]()
Dat heb ik ff gemist. Zag wel een hoop gezichten bij de koelkast. Maar ze hebben het zeker niet aangenomen? Want Sjankwal rookte vanavond nog.quote:Op zondag 25 september 2005 04:55 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja ze hebben de druk een beetje van Tanja afgehaald, maar ik vond het idee van jou leuker.
[..]
![]()
Weltrusten ( en nogmaals bedankt voor de verschillende screenies)quote:Op zondag 25 september 2005 04:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
niet meer roken vanacht, want ik ga ook slapen![]()
Ze lopen ook expres never dezelfde richting op als de *gestopten*quote:Op zondag 25 september 2005 04:57 schreef socko het volgende:
mag alleen rob joost of lieske hem aangeven bij bb, maar die willen het niet zien want dan is de opdracht mislukt.
Als BB ziet dat de rookpolitie een oogje dicht knijpt dan staat de rookpolitie de volgende keer automatisch genomineerd.quote:Op zondag 25 september 2005 04:57 schreef socko het volgende:
[..]
Ah oke, maar als ik het goed begrijp mag alleen rob joost of lieske hem aangeven bij bb, maar die willen het niet zien want dan is de opdracht mislukt.
Ik moet wel zeggen dat er veel haken en ogen aan de diverse opdrachten zitten in de zin van wat de preciese regels nu zijn.
Jaja, BB zou ook sanctioneren als de rookpolitie overdag geen petje draagt.quote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als BB ziet dat de rookpolitie een oogje dicht knijpt dan staat de rookpolitie de volgende keer automatisch genomineerd.
Dat kan ná de opdracht ook nog (ook al denk ik dat dat niets wordt)quote:Op zondag 25 september 2005 05:01 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jaja, BB zou ook sanctioneren als de rookpolitie overdag geen petje draagt.
PetSancties?
Tot op heden niets van gebleken.
Dan moet ze wel! Om vervolgens de volgende dag tegen de ramen op te gaan terwijl de rest vrolijk is omdat er weer te eten is.quote:Op zondag 25 september 2005 04:57 schreef Loedertje het volgende:
Het had iig wat *groepsgevoel* ( en grote groepsdruk) in de groep gebracht Rica.
Chantal die aboluut niet kan stoppen, Dido die wil dat Chantal het doet
quote:Op zondag 25 september 2005 05:02 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dat kan ná de opdracht ook nog (ook al denk ik dat dat niets wordt)
En nu ga ik echt trappie hoger.......![]()
![]()
...ja, dat had ik nu ook begrepen! Dat zou betekenen dat Rob, Lieske en Joost automatisch staan genomineerdquote:Op zondag 25 september 2005 04:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als BB ziet dat de rookpolitie een oogje dicht knijpt dan staat de rookpolitie de volgende keer automatisch genomineerd.
Precies gek maken die gasten jaloezie etc...... maak me gek!quote:Op zondag 25 september 2005 05:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Dan moet ze wel! Om vervolgens de volgende dag tegen de ramen op te gaan terwijl de rest vrolijk is omdat er weer te eten is.![]()
Joost: "O heerlijk die knotsen"
Chantal:![]()
![]()
![]()
Neen want men is never in de buurt als er een overtreding gaande is dus is het eigenlijk geen verwijtbaar gedrag in deze.quote:Op zondag 25 september 2005 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ja, dat had ik nu ook begrepen! Dat zou betekenen dat Rob, Lieske en Joost automatisch staan genomineerd(dag Rob)
quote:
Ja maar als ik het goed begrijp moeten ze het eerst zien en als ze het dan niet aan bb vertellen dan staan ze genomineerd.quote:Op zondag 25 september 2005 05:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...ja, dat had ik nu ook begrepen! Dat zou betekenen dat Rob, Lieske en Joost automatisch staan genomineerd(dag Rob)
aaaAAAA LOLquote:Op zondag 25 september 2005 05:08 schreef Loedertje het volgende:
[..]
![]()
Tanja: "Zal ik wat rook naar je toeblazen Chantal?"
Of ze doen het met opzet of ze snappen echt niet wat er van hun gevraagd wordt. Zelf hou ik het nog op het laatste. Ze zijn oblivious voor de mogelijkheid dat BB spelletjes zou kunnen spelen.quote:Op zondag 25 september 2005 05:07 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen want men is never in de buurt als er een overtreding gaande is dus is het eigenlijk geen verwijtbaar gedrag in deze.
Die situaties voorkomen ze juist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |