Kwou net gaan vragen of iedereen sliep... maar er was al weer een lieverd die een picje plaatst thx!quote:
Via de klok op de jacuzzi toch?quote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Marrije het volgende:
Krijg ik nou geen antwoord omdat niemand het weet of omdat het een domme vraag wordt bevonden?![]()
Het is 02:50 en Menno en Ingrid staan in de keuken. Menno kijkt naar buiten en zegt: het is 10 voor 3, belachelijk vroeg, iedereen ligt op bed!
Hoe weet hij nou dat het 10 voor 3 was?
dat laatste heb ik wel vaker, dat ik denk: ai ze zouden het eens moeten lezenquote:Op zondag 25 september 2005 03:15 schreef Lkw het volgende:
Vond het een mooie & grappige & cynische & venijnige & rake omschrijving van het wezen Nathalie, maar voor haar nogal pijnlijk als ze het zou kunnen lezen. Zoiets.
amenquote:Lang leve de rosé
Ik heb vandaag ergens gelezen, dat iemand van het huis naar buiten liep en zei, het is zo en zo laat.quote:Op zondag 25 september 2005 03:20 schreef Marrije het volgende:
Hoe weet hij nou dat het 10 voor 3 was?
quote:Op zondag 25 september 2005 03:22 schreef Bluezz het volgende:
Of zit er een klokje in de jacuzzie o.i.d.
Ja denk het ook, het is iedereen zon beetje al opgevallen dat ze er telkens maar max 10 minuutjes naast zitten.quote:
Opkankeren?quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef APK het volgende:
Kan er niet een soort standaard reactie komen voor mensen die slechts in deze topicreeks posten en vragen wat er gebeurd is
Iets van: LEES GVD ZELF LEKKER TERUG, ER STAAT NIET VOOR NIETS EEN VOLGNUMMER IN DE TT!!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:21 schreef APK het volgende:
Kan er niet een soort standaard reactie komen voor mensen die slechts in deze topicreeks posten en vragen wat er gebeurd is
Ik heb er wat moeite mee, maar doe me best om mezelf aan te passenquote:
* Bluezz staat bekend als spuitzoveel hoorquote:Op zondag 25 september 2005 03:23 schreef APK het volgende:
![]()
Vragen/opmerkingen over de streamverslagen
JOEHOEOE WAKKER BLIJVEN!!!quote:Op zondag 25 september 2005 03:27 schreef ilona-scuderia het volgende:
Ik ga langzaam wegvallen geloof ik...
quote:Op zondag 25 september 2005 03:28 schreef ilona-scuderia het volgende:
Nou, voordat ik wegval, veel plezier met Menno & Ingrid en dat ze nog lang mogen roddelen over de andere bewoners...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |