T was toch Robquote:Op zondag 25 september 2005 00:36 schreef TRiXeS het volgende:
Die Dido denkt echt dat Joost het is. Ik denk niet dat hij het is.
Maar I&M hadden em toch bij Joost in bed gestopt samen met dat ui in zn kussen?quote:Op zondag 25 september 2005 00:37 schreef Lienekien het volgende:
't Waren Ingrid en Menno.
quote:Op zondag 25 september 2005 00:38 schreef TRiXeS het volgende:
Nu gaat dido echt slapenTruste Dido
Ik ga er dan ook vandoor. Tot morgen
(Jeuj, men 1000e post)
Vind je 'Hoeveel nog, Roel?' als TT niet beter?quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 00:38 schreef TRiXeS het volgende:
(Jeuj, men 1000e post)
quote:Op zondag 25 september 2005 00:40 schreef area51 het volgende:
[..]
Waar staat dat zij uit de stad groningen komt? Voorhet zelfde geld kom zij uit Jezusheereveen, 30 km ten oosten van groningen!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 00:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Had ze zeker de verkeerde datum op dat ei van die Antilliaan geschreven ....
Zat ik ook te bedenken, hoe dom kan je zijn bij ingevroren producten.quote:Op zondag 25 september 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
vlees uit de vriezer is over tijd... niet zo vreemd als het ingevroren is lijkt me....
Van harte, newbiequote:Op zondag 25 september 2005 00:38 schreef TRiXeS het volgende:
(Jeuj, men 1000e post)
Toch klinkt het bij mij als een subburb van Peking.quote:
Gefeliquote:Op zondag 25 september 2005 00:38 schreef TRiXeS het volgende:
(Jeuj, men 1000e post)
Mag ook wel eens NIET over Roel gaan trouwensquote:Op zondag 25 september 2005 00:42 schreef CartWOman het volgende:
Welterusten, dan ga ik de TT veranderen.![]()
iets lesbisch hebben we nog niet gezien.quote:Op zondag 25 september 2005 00:42 schreef Coos het volgende:
laten we nu maar hopen dat er iets moois opbloeit tusseb Dido en Naat.
Hahaha.quote:Op zondag 25 september 2005 00:43 schreef Coos het volgende:
[..]
Toch klinkt het bij mij als een subburb van Peking.![]()
waarom? die vorige was toch veel duidelijker......quote:Op zondag 25 september 2005 00:39 schreef CartWOman het volgende:
Vind je 'Hoeveel nog, Roel?' als TT niet beter?
Iets actueels vind ik persoonlijk leuker.
Hieke en Bianca met de blote tieten tegen elkaar... dat was het welquote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
iets lesbisch hebben we nog niet gezien.![]()
Wordt hoog tijd!!quote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef regenworm het volgende:
[..]
iets lesbisch hebben we nog niet gezien.![]()
Die vertelt elke dag een ander verhaal moet ik dit nog gelovenquote:Op zondag 25 september 2005 00:43 schreef Lienekien het volgende:
Tanja wil dus niks meer weten van de vader van haar kindje. Ze wil helemaal niks meer van hem. Hij hoeft ook niet te komen om het kindje te zien.
Shoot!quote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mag ook wel eens NIET over Roel gaan trouwens
Maar die gaat ze er nog wel uittrekken, zei ze.quote:Op zondag 25 september 2005 00:45 schreef El_Rolando het volgende:
veer in zn kont
Ze heeft daarna haar moeder nog gesproken...quote:Op zondag 25 september 2005 00:46 schreef b0ng het volgende:
wat lult tanja nu zo vaag over haar ex?
ze was toen toch zo blij om hem te zien in de live uitzending?
Oe ja! Was dat die Playboy reportage? Onder de douche.quote:Op zondag 25 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hieke en Bianca met de blote tieten tegen elkaar... dat was het wel
Tanja is overtijd.quote:
Iets met 'Tanja' en 'prostitutie' ofzoquote:Op zondag 25 september 2005 00:46 schreef CartWOman het volgende:
Shoot!
Heb ik niet gezien, als BB4 is geweest dan kan het wel kloppen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hieke en Bianca met de blote tieten tegen elkaar... dat was het wel
ja toen straalde ze helemaalquote:Op zondag 25 september 2005 00:46 schreef b0ng het volgende:
oh ja toen ze ff ging afkicken in dat huisje ernaast.quote:Op zondag 25 september 2005 00:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze heeft daarna haar moeder nog gesproken...
En hij zat de eerste Live uitzending nog zo trots in de studio samen met z'n moederquote:Op zondag 25 september 2005 00:43 schreef Lienekien het volgende:
Tanja wil dus niks meer weten van de vader van haar kindje. Ze wil helemaal niks meer van hem. Hij hoeft ook niet te komen om het kindje te zien.
Nah...quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets met 'Tanja' en 'prostitutie' ofzo
betere tv komt er nu aan lieske gaat zich omkleden.quote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Maar wat een misser weer van BB om geen drank te verschaffen op zaterdagavond.
Ik vind wel meer een misser eigenlijk. Dat hele gedoen met rantsoen is een misser. Het levert helemaal geen leuke tv op en is dus nergens goed voor. Opdonderen met dat gezeik dus. Laat ze gewoon lekker eten en drinken. Dat levert betere tv op denk ik.
'Tanja's sexboerderij'quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets met 'Tanja' en 'prostitutie' ofzo
Trots?quote:Op zondag 25 september 2005 00:50 schreef area51 het volgende:
[..]
En hij zat de eerste Live uitzending nog zo trots in de studio samen met z'n moeder
Nee, daar was ze heel duidelijk over. Ze wil alleen het geld terug dat ze aan hem geleend heeft.quote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef mets het volgende:
als die maar de allimentatie betaald dan zal ze haar hand wel ophouden
dat betwijfel ik......hij mag dat kind niet eens zien, zoals ze er nu over denkt tenminstequote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef mets het volgende:
als die maar de allimentatie betaald dan zal ze haar hand wel ophouden
Ik snap hier ook niets van, had verwacht dat ze al een opdracht zouden verzinnen vandaag. Dit is giga-saai.quote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind wel meer een misser eigenlijk. Dat hele gedoen met rantsoen is een misser. Het levert helemaal geen leuke tv op en is dus nergens goed voor. Opdonderen met dat gezeik dus. Laat ze gewoon lekker eten en drinken. Dat levert betere tv op denk ik.
Nadat ze met haar moeder in dat huisje heeft gezeten is ze van gedachten veranderd. Haar moeder heeft haar verteld dat ie weer bij/met zijn ex is gesignaleerd (met iets andere woorden dan, volgen Tanja heeft haar moeder letterlijk gezegd dat waar Tan bang voor was dat dat is uitgekomen, en toen wist Tan genoeg, ook al zei ze later dat ze het in haar hoofd allemaal misschien wel erger maakte dan het is -yeah right).quote:Op zondag 25 september 2005 00:46 schreef b0ng het volgende:
ik vind alle screens die ik van haar gezien heb vanavond leuk....quote:Op zondag 25 september 2005 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Zeg nu eerlijk... Ze kan enorm zeuren, maar ze heeft ook haar goede kanten, waaronder haar stralende lach.
lekkersimpel ben met je met fotoshop of paint shop pro bezig geweest.quote:Op zondag 25 september 2005 00:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Zeg nu eerlijk... Ze kan enorm zeuren, maar ze heeft ook haar goede kanten, waaronder haar stralende lach.
Hij heeft de uitkering.quote:Op zondag 25 september 2005 00:53 schreef mets het volgende:
dan pakt sociale zaken wel de centen vann hem als zij een uitkering heeft en Tanja kan dan trots zeggen ik heb niks van hem nodig
Mee eens.quote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Ruiken Lieskes ui-scheten ook zo lekker?quote:Op zondag 25 september 2005 00:50 schreef CartWOman het volgende:
Iets creatiever.
Lieske is toegestaan.
quote:
Ja kan ook hij was wat stilletjes inderdaadquote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Trots?
Hij scheet 7 kleuren stront!
of rantsoen en als beloning voor al 2 dagen niet roken een paar flesjes rose volgens mij wil dat ook wel genoeg effect gevenquote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef scanman01 het volgende:
Hij kan door de rechter verplicht worden te dokkenquote:Op zondag 25 september 2005 00:52 schreef Wup het volgende:
[..]
dat betwijfel ik......hij mag dat kind niet eens zien, zoals ze er nu over denkt tenminste
Bummerquote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de submit pakt geen links, dus ik weet niet zeker of het helemaal goed doorgekomen is.
Is dit geheimtaal om digibeten te weren van het tot zich nemen van alle beschikbare informatie??quote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef APK het volgende:
[..]
Maar de submit pakt geen links, dus ik weet niet zeker of het helemaal goed doorgekomen is.
Tanja gaat liever met haar benen wijd in een seksboerderij dan van hem geld te vangen. Een raar soort trots, maar het is wel trots.quote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef area51 het volgende:
[..]
Hij kan door de rechter verplicht worden te dokken
en maar zeiken over de leeftijd van Lieske.quote:Op zondag 25 september 2005 00:58 schreef scanman01 het volgende:
Een dolle bende in de slaapkamer. Wat een pret.
[afbeelding]
Zeg de volgende keer even 'wat hij voor elkaar heeft', dan begrijp ik het ook.quote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef Lienekien het volgende:
Joost heeft het voor elkaar!!!
Ik ook niet.quote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Coos het volgende:
[..]
Is dit geheimtaal om digibeten te weren van het tot zich nemen van alle beschikbare informatie??
Snap er niets van.
Ach gut, weet je niet hoe de streams werken?quote:Op zondag 25 september 2005 01:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Zeg de volgende keer even 'wat hij voor elkaar heeft', dan begrijp ik het ook.
O, ik dacht al.quote:Op zondag 25 september 2005 01:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Gewoon doen alsof je neus bloedt en gewoon meelullen
Makkelijk gezegd als er van een kale kip niks te plukken valt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tanja gaat liever met haar benen wijd in een seksboerderij dan van hem geld te vangen. Een raar soort trots, maar het is wel trots.
Jawel. Maar er werkt op dit uur nog maar een hersenhelft bij mij.quote:Op zondag 25 september 2005 01:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach gut, weet je niet hoe de streams werken?
Te ranzig, golfert.quote:Op zondag 25 september 2005 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruiken Lieskes ui-scheten ook zo lekker?
Wat voor erge ziekte heb je?quote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel. Maar er werkt op dit uur nog maar een hersenhelft bij mij.
Evenals een arm. Dus ik ga effe niet zo snel. Als ik tik zie ik geen streams en andersom.![]()
Dan moet hij het kind wel erkennen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef area51 het volgende:
[..]
Hij kan door de rechter verplicht worden te dokken
Daar moet de moeder toch mee instemmen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan moet hij het kind wel erkennen.
Weeet je het inmiddels al? Volgens mij werd Joost met erectie bedoeld. Die meldde vandaag dat ie in huis zo weinig (geen) erecties had. Daarstraks lag ie tussen Dido en Naat (dacht ik) en meldde Joost dat ie wel een erectie had volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel. Maar er werkt op dit uur nog maar een hersenhelft bij mij.
Evenals een arm. Dus ik ga effe niet zo snel. Als ik tik zie ik geen streams en andersom.![]()
als hij het niet erkend als eigen hoeft hij niks te betalen en jah de moeder moet er voor instemmen ,maar als ze alimentatie willen hebben zal ze dat dus moeten doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar moet de moeder toch mee instemmen?
WWS.quote:
Aansteker en peuken heeft hij in zijn zenderkastjequote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef Sealord het volgende:
weet iemand waar Roel z'n peuken verstopt heeft?
heel nederland heeft al gezien dat hij het erkend heeftquote:Op zondag 25 september 2005 01:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan moet hij het kind wel erkennen.
Dus van uien ga je ook slap lullenquote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef regenworm het volgende:
Het slap lullen over eten is weer begonnen
Bedankt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weeet je het inmiddels al? Volgens mij werd Joost met erectie bedoeld. Die meldde vandaag dat ie in huis zo weinig (geen) erecties had. Daarstraks lag ie tussen Dido en Naat (dacht ik) en meldde Joost dat ie wel een erectie had volgens mij.
In die zin heeft Joost het voor elkaar?
Het is hardstikke gezellig daar in bedquote:
Een lotgenoot!quote:
Hmm okequote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het is hardstikke gezellig daar in bed
erg flauw allemaalquote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het is hardstikke gezellig daar in bed
Nee, hij zit nu op 8quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef b0ng het volgende:
roel heeft toch allang 10 peuken op?
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
wordt zo lieske, die ligt anders dan de rest.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Kinga het volgende:
En Roel weer bij Dido in bed..
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaanquote:
Ja, en nummer 9 schijnbaar in de dagboekkamer (Volgend Tanja stonk het daar naar rook) en nummer 10 in de jacuzzi.... dus iig 9 al..quote:
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heb ergens gelezen dat hij al aan de 10/11 zat hoor weet alleen ff niet meer waar
White widow anonymousquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
Heb jij nostalgische geoelens daar over?quote:
Nummer tien?quote:
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Weet ik niet. Ik vind dat Roel wel risico's neemt, bijvoorbeeld roken onder de douche terwijl iedereen wakker door het huis loopt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Groningen zero points!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaan![]()
![]()
Te makkelijk, dat ligt eraan, je moet het maar durven zo overdag te roken.... denk dat iemand anders er veel langer over zou doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m niet
Ik ook niet trouwens
Ja, ik ben een nostalgisch mens.quote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij nostalgische geoelens daar over?
Ik niet. Deed mij erg aan AA bijeenkomsten denken.
![]()
![]()
Ik gun hem het geld wel, maar de opdracht is gewoon peanuts elke dagquote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m niet
Ik ook niet trouwens
klopt de jacuzzi was ik vergeten, maar de DBK staat niet op beeld, en BB laat alle peuken zien. Dus we houden het maar op 9 dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, en nummer 9 schijnbaar in de dagboekkamer (Volgend Tanja stonk het daar naar rook) en nummer 10 in de jacuzzi.... dus iig 9 al..
Trustenquote:
op de bb site staat 10 en misschien 11 dat weten ze zelf niet eensquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
klopt de jacuzzi was ik vergeten, maar de DBK staat niet op beeld, en BB laat alle peuken zien. Dus we houden het maar op 9 dacht ik
Maar ik kom alleen als de eend ook komtquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wordt trouwens hoog tijd voor een nieuwe BB-meeiting.
Waren toch al "overtijd" aldus Tanjaquote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Die slavinken zijn morgen niet echt goed meer denk ik
Ik gun hem het geld ook wel, maar niet als dat ten koste gaat van de groep (Tanja vooral).quote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gun hem het geld wel, maar de opdracht is gewoon peanuts elke dag![]()
Ik wilde strijd tot de laatste dag![]()
waar zijn ze dan?quote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamerquote:
Truste CWquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Beetje infantiele boel nu, ik ga ook slapen.
Trusten lieve mensen.
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animoquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, ik ben een nostalgisch mens.
Wordt trouwens hoog tijd voor een nieuwe BB-meeiting.
oh, mooi, daar komt wel ongedierte op af........quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamer
Trusten wijfie, niet van Winnie de Pooh dromen hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Beetje infantiele boel nu, ik ga ook slapen.
Trusten lieve mensen.
Tuurlijk wel!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Nou snap ik waarom dat straks in beeld wasquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamer
Maar jij bent ook geen echte oldbeequote:Op zondag 25 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animo![]()
ik heb nog nul keer Chantal gehoord in die slaapkamer... is ze er wel bij bij?quote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja en Chantal worden waarschijnlijk wel chagerijnig zo
Die moet dadelijk nog een paar sigaretjes rokenquote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
Zo ik ben er ook weer, ligt iedereen nou alweer in zn nest (behalve Roel dan) ?
Die meeting komt er echt wel.quote:Op zondag 25 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animo![]()
Yup, maar zijn nog bovenmatig actief, daarom wacht Roel de boel rustig af in de woonkamerquote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
Dit keer 4 achter elkaar zekerquote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die moet dadelijk nog een paar sigaretjes roken
100 dagen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had ineens een leuk ideetje. Ik woon nogal ruim. En om dan met een 11-tal (na de volgende exit) BB-wanabe's hier uit te nodigen. Ons afzonderen en hetzelfde doen wat zij ook doen. Met dien verstande, dat we wel internet hebben hier. Dus een Sjankwal-wanabe, Ralph-wannabe etc....
hoi blub,quote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
Was dat maar zoquote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
En is Chantal al langzaam en pijnlijk aan het doodgaan?
/quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef Gert het volgende:
Ja!
Dron\ken en geil hierol.
Praat me ff bij mensuuuuuuuuuuuuuuh!
Hij is net zo lief een verhaal aan het vertellenquote:
Zie je die staat van ontbinding dan nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
En is Chantal al langzaam en pijnlijk aan het doodgaan?
Welke omroep heb je in gedachten of zitten we daar gewoon dood te gaan dan??quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
resterende tijd die zij ook hebben
quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je die staat van ontbinding dan niet![]()
Die is al lang dood![]()
Hij heb dr toch al 10 gerookt, dat beweerd te Talpa site ander welquote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef b0ng het volgende:
roel gaat weer roken, nu dus zeker 10 of meer.
wel link nu ,als menno en joost nog moeten verhuizen naar hun slaapkamerquote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef b0ng het volgende:
roel gaat weer roken, nu dus zeker 10 of meer.
Joost is juist de verrassende factor in BB.quote:
Hoezo omroep?quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke omroep heb je in gedachten of zitten we daar gewoon dood te gaan dan??
Moet jij niet werken dan??
die zijn nog tedruk met hun sprookjequote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel link nu ,als menno en joost nog moeten verhuizen naar hun slaapkamer
Tijd heb ik wel maar onder het huidige kabinet wordt ik geacht niet meer dan negen euro per week aan eten en drinken uit te geven.quote:Op zondag 25 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoezo omroep?
Gewoon 50¤ per week inleggen. En je moet natuurlijk de tijd ervoor hebben om vrij te maken.
Joost - 50quote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
ROEL +1
Nam hij nu een hap van een uiquote:
Jezus Coos, ik kan tenminste nog spellen als ik dronken ben.quote:Op zondag 25 september 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
/
Dat je geil ben verbaasd mij niets.
Maar dat je nu weer gedronken hebt valt me van je tegen.
En wat heb je in je neus gedouwd vanaaf??
Er is niets gebeurd Gert.
Dus bijpraten hoeft niet.
ja het is ook stom dat er nog steeds wel rokers mogen zijn anders hadden ze het meteen aan zijn badjas geroken......quote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef Bigfoot het volgende:
Haha... gelijk een hap rouwe ui erachteraanslim bedacht
Ik heb ze nog niet kunnen betrappenquote:Op zondag 25 september 2005 01:36 schreef Aventura het volgende:
Heeft Nathalie of Tanja al stiekem gerookt?
Andere kunnen wel goed kijken maar ik zag het niet zo goed op bbstream (erg klein)quote:
Niks baggerverhaal. Alstie dit echt a la minuut zelf verzint, is het een natuurtalent!quote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef Speedski het volgende:
Wat een bagger verhaal zeg .......
Voor een kleuterklas wel ja.quote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niks baggerverhaal. Alstie dit echt a la minuut zelf verzint, is het een natuurtalent!
12 dus.quote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel heeft al 11 sigaretten gerookt
Wat denk je van de aandacht, dagelijks, dus extra mensen die voor hem gaan stemmen voor Donderdagquote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
ja, idd. wel sportief van Roel dat hij er niet in 1 keer 10 tegelijk rookt, hij vindt het dus wel een leuk spelletje.....
Hij heeft wel humorquote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Waarbij hij zegt: "Die ui was voor de stank he? Dat jullie niet denken dat ik helemaal gek geworde ben. Het zijn er nu wel 12 he? Ik weet niet of jullie de tel nog bij kunnen houden..."
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij hebben ze of iig iemand het al lang door dat Roel rookt.
Ben jij al zo'n ouwe lul dat er geen enkel restje kind meer in je over is dan?quote:
Hij vindt Lieske leuk en boeiend, so do the mathquote:Op zondag 25 september 2005 01:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ben jij al zo'n ouwe lul dat er geen enkel restje kind meer in je over is dan?
Arme jij![]()
Idd lijkt wel of ze hem erin willen houden.quote:Op zondag 25 september 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Wat denk je van de aandacht, dagelijks, dus extra mensen die voor hem gaan stemmen voor Donderdag
Ik heb geen sprookje nodig om me nog jeugdig te voelenquote:Op zondag 25 september 2005 01:44 schreef Lkw het volgende:
[..]
Ben jij al zo'n ouwe lul dat er geen enkel restje kind meer in je over is dan?
Arme jij![]()
Ja .. errug hè...quote:Op zondag 25 september 2005 01:45 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Hij vindt Lieske leuk en boeiend, so do the math![]()
Jammer dat niet Lieske of Ralph nog een opdracht kregen voor de exit.quote:Op zondag 25 september 2005 01:45 schreef PC eend het volgende:
[..]
Idd lijkt wel of ze hem erin willen houden.
SCHANDE, hele concept verpest![]()
ja dat speelt idd. wel mee bij hem denk ik, maar goed hij is de enige niet, Ralph is de enige die niet aandacht probeert te trekken geloof ikquote:Op zondag 25 september 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
Wat denk je van de aandacht, dagelijks, dus extra mensen die voor hem gaan stemmen voor Donderdag
Jij hebt het over kleuterklas.quote:Op zondag 25 september 2005 01:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja .. errug hè...![]()
Toch knap hoe je LIeske hier weer in weet te betrekken
Het wordt met de dag simpeler volgens mij..quote:Op zondag 25 september 2005 01:45 schreef Showtime het volgende:
Terwijl Joost flauwe grappen aan het bedenken is met zijn rookpolitie pet zit coole Roel buiten 500 euro naar binnen te smoken.
quote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Jij hebt het over kleuterklas.
Wie is er nog kinderlijker dan Joost, dat is er maar 1![]()
Ralph is zo stilletjes en relaxt, dat iedereen vergeet dat hij er nog is en dus ook vergeet te stemmenquote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef Wup het volgende:
[..]
ja dat speelt idd. wel mee bij hem denk ik, maar goed hij is de enige niet, Ralph is de enige die niet aandacht probeert te trekken geloof ik
ja dit is dus wat de back to basic-roepertjes willen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:44 schreef -Delta- het volgende:
Sjongejonge zeg zaterdagavond, nog geen 2 uur, niemand meer wakker, behalve Roel die rookt.
Holadiejee
Fijn. Maar dat beweerde ook niemandquote:Op zondag 25 september 2005 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb geen sprookje nodig om me nog jeugdig te voelen![]()
Het lijkt me op zich ook wel een makkelijke opdracht. Vind het wel leuk om te zien dat hij net klaar is met zijn sigaret terwijl Joost en Menno er net aankomen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het wordt met de dag simpeler volgens mij..
Maar goed... er schijnen mensen te zijn die het wel leuk vinden
Joost heeft een scheidingslijn tussen humor en serieus zijn, Lieske zit altijd op de onnozele lijn.quote:Op zondag 25 september 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Gelukkig vertelt zij nog geen sprookjes en doet achterlijke toneelstukjes...
Maar blijf lekker genieten van Josti zou ik zeggen.
schattig van haar hoor, maar geef Ralph ook wat.....quote:Op zondag 25 september 2005 01:50 schreef Showtime het volgende:
Hummie is blijkbaar gek op Roel dat ze hem telkens van die geheime missies geeft, geeft hem aardig wat publiciteit.
Ik vind het jammer, dat het Roel 9 van de 10 keer zo makkelijk afgaat.quote:Op zondag 25 september 2005 01:50 schreef Showtime het volgende:
[..]
Het lijkt me op zich ook wel een makkelijke opdracht. Vind het wel leuk om te zien dat hij net klaar is met zijn sigaret terwijl Joost en Menno er net aankomen.
Hummie is blijkbaar gek op Roel dat ze hem telkens van die geheime missies geeft, geeft hem aardig wat publiciteit.
Nee, zij heeft het over motherfuckers ed. Inderdaad een stuk stijlvoller en interessanter.quote:Op zondag 25 september 2005 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Gelukkig vertelt zij nog geen sprookjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |