Welke omroep heb je in gedachten of zitten we daar gewoon dood te gaan dan??quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
resterende tijd die zij ook hebben
quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je die staat van ontbinding dan niet![]()
Die is al lang dood![]()
Hij heb dr toch al 10 gerookt, dat beweerd te Talpa site ander welquote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef b0ng het volgende:
roel gaat weer roken, nu dus zeker 10 of meer.
wel link nu ,als menno en joost nog moeten verhuizen naar hun slaapkamerquote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef b0ng het volgende:
roel gaat weer roken, nu dus zeker 10 of meer.
Joost is juist de verrassende factor in BB.quote:
Hoezo omroep?quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Welke omroep heb je in gedachten of zitten we daar gewoon dood te gaan dan??
Moet jij niet werken dan??
die zijn nog tedruk met hun sprookjequote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
wel link nu ,als menno en joost nog moeten verhuizen naar hun slaapkamer
Tijd heb ik wel maar onder het huidige kabinet wordt ik geacht niet meer dan negen euro per week aan eten en drinken uit te geven.quote:Op zondag 25 september 2005 01:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoezo omroep?
Gewoon 50¤ per week inleggen. En je moet natuurlijk de tijd ervoor hebben om vrij te maken.
Joost - 50quote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef P1mp1mm3rs het volgende:
ROEL +1
Nam hij nu een hap van een uiquote:
Jezus Coos, ik kan tenminste nog spellen als ik dronken ben.quote:Op zondag 25 september 2005 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
/
Dat je geil ben verbaasd mij niets.
Maar dat je nu weer gedronken hebt valt me van je tegen.
En wat heb je in je neus gedouwd vanaaf??
Er is niets gebeurd Gert.
Dus bijpraten hoeft niet.
ja het is ook stom dat er nog steeds wel rokers mogen zijn anders hadden ze het meteen aan zijn badjas geroken......quote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef Bigfoot het volgende:
Haha... gelijk een hap rouwe ui erachteraanslim bedacht
Ik heb ze nog niet kunnen betrappenquote:Op zondag 25 september 2005 01:36 schreef Aventura het volgende:
Heeft Nathalie of Tanja al stiekem gerookt?
Andere kunnen wel goed kijken maar ik zag het niet zo goed op bbstream (erg klein)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |