Dan moet hij het kind wel erkennen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef area51 het volgende:
[..]
Hij kan door de rechter verplicht worden te dokken
Daar moet de moeder toch mee instemmen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan moet hij het kind wel erkennen.
Weeet je het inmiddels al? Volgens mij werd Joost met erectie bedoeld. Die meldde vandaag dat ie in huis zo weinig (geen) erecties had. Daarstraks lag ie tussen Dido en Naat (dacht ik) en meldde Joost dat ie wel een erectie had volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel. Maar er werkt op dit uur nog maar een hersenhelft bij mij.
Evenals een arm. Dus ik ga effe niet zo snel. Als ik tik zie ik geen streams en andersom.![]()
als hij het niet erkend als eigen hoeft hij niks te betalen en jah de moeder moet er voor instemmen ,maar als ze alimentatie willen hebben zal ze dat dus moeten doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar moet de moeder toch mee instemmen?
WWS.quote:
Aansteker en peuken heeft hij in zijn zenderkastjequote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef Sealord het volgende:
weet iemand waar Roel z'n peuken verstopt heeft?
heel nederland heeft al gezien dat hij het erkend heeftquote:Op zondag 25 september 2005 01:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan moet hij het kind wel erkennen.
Dus van uien ga je ook slap lullenquote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef regenworm het volgende:
Het slap lullen over eten is weer begonnen
Bedankt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weeet je het inmiddels al? Volgens mij werd Joost met erectie bedoeld. Die meldde vandaag dat ie in huis zo weinig (geen) erecties had. Daarstraks lag ie tussen Dido en Naat (dacht ik) en meldde Joost dat ie wel een erectie had volgens mij.
In die zin heeft Joost het voor elkaar?
Het is hardstikke gezellig daar in bedquote:
Een lotgenoot!quote:
Hmm okequote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het is hardstikke gezellig daar in bed
erg flauw allemaalquote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het is hardstikke gezellig daar in bed
Nee, hij zit nu op 8quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef b0ng het volgende:
roel heeft toch allang 10 peuken op?
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
wordt zo lieske, die ligt anders dan de rest.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Kinga het volgende:
En Roel weer bij Dido in bed..
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaanquote:
Ja, en nummer 9 schijnbaar in de dagboekkamer (Volgend Tanja stonk het daar naar rook) en nummer 10 in de jacuzzi.... dus iig 9 al..quote:
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heb ergens gelezen dat hij al aan de 10/11 zat hoor weet alleen ff niet meer waar
White widow anonymousquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
Heb jij nostalgische geoelens daar over?quote:
Nummer tien?quote:
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Weet ik niet. Ik vind dat Roel wel risico's neemt, bijvoorbeeld roken onder de douche terwijl iedereen wakker door het huis loopt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Groningen zero points!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaan![]()
![]()
Te makkelijk, dat ligt eraan, je moet het maar durven zo overdag te roken.... denk dat iemand anders er veel langer over zou doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m niet
Ik ook niet trouwens
Ja, ik ben een nostalgisch mens.quote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij nostalgische geoelens daar over?
Ik niet. Deed mij erg aan AA bijeenkomsten denken.
![]()
![]()
Ik gun hem het geld wel, maar de opdracht is gewoon peanuts elke dagquote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m niet
Ik ook niet trouwens
klopt de jacuzzi was ik vergeten, maar de DBK staat niet op beeld, en BB laat alle peuken zien. Dus we houden het maar op 9 dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, en nummer 9 schijnbaar in de dagboekkamer (Volgend Tanja stonk het daar naar rook) en nummer 10 in de jacuzzi.... dus iig 9 al..
Trustenquote:
op de bb site staat 10 en misschien 11 dat weten ze zelf niet eensquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
klopt de jacuzzi was ik vergeten, maar de DBK staat niet op beeld, en BB laat alle peuken zien. Dus we houden het maar op 9 dacht ik
Maar ik kom alleen als de eend ook komtquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wordt trouwens hoog tijd voor een nieuwe BB-meeiting.
Waren toch al "overtijd" aldus Tanjaquote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Die slavinken zijn morgen niet echt goed meer denk ik
Ik gun hem het geld ook wel, maar niet als dat ten koste gaat van de groep (Tanja vooral).quote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gun hem het geld wel, maar de opdracht is gewoon peanuts elke dag![]()
Ik wilde strijd tot de laatste dag![]()
waar zijn ze dan?quote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamerquote:
Truste CWquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Beetje infantiele boel nu, ik ga ook slapen.
Trusten lieve mensen.
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animoquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, ik ben een nostalgisch mens.
Wordt trouwens hoog tijd voor een nieuwe BB-meeiting.
oh, mooi, daar komt wel ongedierte op af........quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamer
Trusten wijfie, niet van Winnie de Pooh dromen hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Beetje infantiele boel nu, ik ga ook slapen.
Trusten lieve mensen.
Tuurlijk wel!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Nou snap ik waarom dat straks in beeld wasquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamer
Maar jij bent ook geen echte oldbeequote:Op zondag 25 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animo![]()
ik heb nog nul keer Chantal gehoord in die slaapkamer... is ze er wel bij bij?quote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef pinkplatinum het volgende:
Tanja en Chantal worden waarschijnlijk wel chagerijnig zo
Die moet dadelijk nog een paar sigaretjes rokenquote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
Zo ik ben er ook weer, ligt iedereen nou alweer in zn nest (behalve Roel dan) ?
Die meeting komt er echt wel.quote:Op zondag 25 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animo![]()
Yup, maar zijn nog bovenmatig actief, daarom wacht Roel de boel rustig af in de woonkamerquote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
Dit keer 4 achter elkaar zekerquote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef bemeall het volgende:
[..]
Die moet dadelijk nog een paar sigaretjes roken
100 dagen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik had ineens een leuk ideetje. Ik woon nogal ruim. En om dan met een 11-tal (na de volgende exit) BB-wanabe's hier uit te nodigen. Ons afzonderen en hetzelfde doen wat zij ook doen. Met dien verstande, dat we wel internet hebben hier. Dus een Sjankwal-wanabe, Ralph-wannabe etc....
hoi blub,quote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
Was dat maar zoquote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
En is Chantal al langzaam en pijnlijk aan het doodgaan?
/quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef Gert het volgende:
Ja!
Dron\ken en geil hierol.
Praat me ff bij mensuuuuuuuuuuuuuuh!
Hij is net zo lief een verhaal aan het vertellenquote:
Zie je die staat van ontbinding dan nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:29 schreef Gert het volgende:
En is Chantal al langzaam en pijnlijk aan het doodgaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |