Ja, ik ben een nostalgisch mens.quote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Heb jij nostalgische geoelens daar over?
Ik niet. Deed mij erg aan AA bijeenkomsten denken.
![]()
![]()
Ik gun hem het geld wel, maar de opdracht is gewoon peanuts elke dagquote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m niet
Ik ook niet trouwens
klopt de jacuzzi was ik vergeten, maar de DBK staat niet op beeld, en BB laat alle peuken zien. Dus we houden het maar op 9 dacht ikquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja, en nummer 9 schijnbaar in de dagboekkamer (Volgend Tanja stonk het daar naar rook) en nummer 10 in de jacuzzi.... dus iig 9 al..
Trustenquote:
op de bb site staat 10 en misschien 11 dat weten ze zelf niet eensquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
klopt de jacuzzi was ik vergeten, maar de DBK staat niet op beeld, en BB laat alle peuken zien. Dus we houden het maar op 9 dacht ik
Maar ik kom alleen als de eend ook komtquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Wordt trouwens hoog tijd voor een nieuwe BB-meeiting.
Waren toch al "overtijd" aldus Tanjaquote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Die slavinken zijn morgen niet echt goed meer denk ik
Ik gun hem het geld ook wel, maar niet als dat ten koste gaat van de groep (Tanja vooral).quote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik gun hem het geld wel, maar de opdracht is gewoon peanuts elke dag![]()
Ik wilde strijd tot de laatste dag![]()
waar zijn ze dan?quote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamerquote:
Truste CWquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Beetje infantiele boel nu, ik ga ook slapen.
Trusten lieve mensen.
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animoquote:Op zondag 25 september 2005 01:20 schreef Sanne het volgende:
[..]
Ja, ik ben een nostalgisch mens.
Wordt trouwens hoog tijd voor een nieuwe BB-meeiting.
oh, mooi, daar komt wel ongedierte op af........quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamer
Trusten wijfie, niet van Winnie de Pooh dromen hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef CartWOman het volgende:
Beetje infantiele boel nu, ik ga ook slapen.
Trusten lieve mensen.
Tuurlijk wel!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:22 schreef BONG4002 het volgende:
Nou snap ik waarom dat straks in beeld wasquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef BONG4002 het volgende:
Boven het fotolijstje van Rikkert in de woonkamer
Maar jij bent ook geen echte oldbeequote:Op zondag 25 september 2005 01:24 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat roep ik al 3 weken, maar geen animo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |