Dan moet hij het kind wel erkennen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef area51 het volgende:
[..]
Hij kan door de rechter verplicht worden te dokken
Daar moet de moeder toch mee instemmen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan moet hij het kind wel erkennen.
Weeet je het inmiddels al? Volgens mij werd Joost met erectie bedoeld. Die meldde vandaag dat ie in huis zo weinig (geen) erecties had. Daarstraks lag ie tussen Dido en Naat (dacht ik) en meldde Joost dat ie wel een erectie had volgens mij.quote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawel. Maar er werkt op dit uur nog maar een hersenhelft bij mij.
Evenals een arm. Dus ik ga effe niet zo snel. Als ik tik zie ik geen streams en andersom.![]()
als hij het niet erkend als eigen hoeft hij niks te betalen en jah de moeder moet er voor instemmen ,maar als ze alimentatie willen hebben zal ze dat dus moeten doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar moet de moeder toch mee instemmen?
WWS.quote:
Aansteker en peuken heeft hij in zijn zenderkastjequote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef Sealord het volgende:
weet iemand waar Roel z'n peuken verstopt heeft?
heel nederland heeft al gezien dat hij het erkend heeftquote:Op zondag 25 september 2005 01:06 schreef kissa het volgende:
[..]
Dan moet hij het kind wel erkennen.
Dus van uien ga je ook slap lullenquote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef regenworm het volgende:
Het slap lullen over eten is weer begonnen
Bedankt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weeet je het inmiddels al? Volgens mij werd Joost met erectie bedoeld. Die meldde vandaag dat ie in huis zo weinig (geen) erecties had. Daarstraks lag ie tussen Dido en Naat (dacht ik) en meldde Joost dat ie wel een erectie had volgens mij.
In die zin heeft Joost het voor elkaar?
Het is hardstikke gezellig daar in bedquote:
Een lotgenoot!quote:
Hmm okequote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het is hardstikke gezellig daar in bed
erg flauw allemaalquote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het is hardstikke gezellig daar in bed
Nee, hij zit nu op 8quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef b0ng het volgende:
roel heeft toch allang 10 peuken op?
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
wordt zo lieske, die ligt anders dan de rest.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Kinga het volgende:
En Roel weer bij Dido in bed..
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaanquote:
Ja, en nummer 9 schijnbaar in de dagboekkamer (Volgend Tanja stonk het daar naar rook) en nummer 10 in de jacuzzi.... dus iig 9 al..quote:
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heb ergens gelezen dat hij al aan de 10/11 zat hoor weet alleen ff niet meer waar
White widow anonymousquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
Heb jij nostalgische geoelens daar over?quote:
Nummer tien?quote:
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Weet ik niet. Ik vind dat Roel wel risico's neemt, bijvoorbeeld roken onder de douche terwijl iedereen wakker door het huis loopt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Groningen zero points!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaan![]()
![]()
Te makkelijk, dat ligt eraan, je moet het maar durven zo overdag te roken.... denk dat iemand anders er veel langer over zou doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m niet
Ik ook niet trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |