Niks baggerverhaal. Alstie dit echt a la minuut zelf verzint, is het een natuurtalent!quote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef Speedski het volgende:
Wat een bagger verhaal zeg .......
Voor een kleuterklas wel ja.quote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef Lkw het volgende:
[..]
Niks baggerverhaal. Alstie dit echt a la minuut zelf verzint, is het een natuurtalent!
12 dus.quote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel heeft al 11 sigaretten gerookt
Wat denk je van de aandacht, dagelijks, dus extra mensen die voor hem gaan stemmen voor Donderdagquote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef Wup het volgende:
ja, idd. wel sportief van Roel dat hij er niet in 1 keer 10 tegelijk rookt, hij vindt het dus wel een leuk spelletje.....
Hij heeft wel humorquote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Waarbij hij zegt: "Die ui was voor de stank he? Dat jullie niet denken dat ik helemaal gek geworde ben. Het zijn er nu wel 12 he? Ik weet niet of jullie de tel nog bij kunnen houden..."
Dat denk ik dus ookquote:Op zondag 25 september 2005 01:41 schreef -Delta- het volgende:
Volgens mij hebben ze of iig iemand het al lang door dat Roel rookt.
Ben jij al zo'n ouwe lul dat er geen enkel restje kind meer in je over is dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |