hangt er vanaf waar je naar op zoek bentquote:Op zondag 25 september 2005 00:16 schreef Misstique het volgende:
Goodmorning![]()
* komt ff kijken of hier nog wat te beleven valt...
Gezelschap!quote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.
Er is daar wel een beetje van hierquote:
Mooi, dan blijf ik nog ffquote:Op zondag 25 september 2005 00:19 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Er is daar wel een beetje van hier.
Traag zaad blijkbaarquote:Op zondag 25 september 2005 00:17 schreef RATMEN het volgende:
[..]
hangt er vanaf waar je naar op zoek bent.
Met welke bedoeling zou dat dan zijn ?quote:
Er staat traag, niet stuurloosquote:Op zondag 25 september 2005 00:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah de mensen die zich aangesproken voelen komen ook weer
in je eigen oog nogwel. Dat je het nou in haar oog spuit, ok ...quote:
Ik heb begrepen dat Litpho nooit de kans krijg om in "haar" oog te spuitenquote:Op zondag 25 september 2005 00:28 schreef RATMEN het volgende:
[..]
in je eigen oog nogwel. Dat je het nou in haar oog spuit, ok ...
Als jij gelukkig bent met dat begrip, wens ik je er veel plezier meequote:Op zondag 25 september 2005 00:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat Litpho nooit de kans krijg om in "haar" oog te spuiten
Ik zoek discussie voor de nachtquote:Op zondag 25 september 2005 00:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Als jij gelukkig bent met dat begrip, wens ik je er veel plezier mee.
Ik betwijfel of rellen over mijn seksleven en voorliefde voor ponyavatars die discussie gaat opleveren, eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zoek discussie voor de nacht
Ach ik grijp elke kans aan nu!quote:Op zondag 25 september 2005 00:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik betwijfel of rellen over mijn seksleven en voorliefde voor ponyavatars die discussie gaat opleveren, eerlijk gezegd.
Ik stem voor een ander onderwerpquote:
Gooi wat in de groepquote:Op zondag 25 september 2005 00:36 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik stem voor een ander onderwerp![]()
Zijn daar nog beperkingen aan verbonden, of mag ik alles ter discussie stellen?quote:
Dank je broer. Ik kan ook altijd op je rekenenquote:Op zondag 25 september 2005 00:38 schreef broer het volgende:
[..]
Waarom? Zijn pony-avatars je te min?
Stel maar ter discussie wat je wil.quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zijn daar nog beperkingen aan verbonden, of mag ik alles ter discussie stellen?
ben nieuw hier, eerst ff checken
Ik deed het niet zozeer voor jou. Ik overweeg zelf ook een pony-avatar te nemen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Litpho het volgende:
Dank je broer. Ik kan ook altijd op je rekenen.
Ik vind dat jij vannacht alles magquote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Wat je wil!quote:Op zondag 25 september 2005 00:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 september 2005 00:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik vind dat jij vannacht alles mag.
Braaf? Ik? Die eigenschap is me nooit eerder toebedeeldquote:Op zondag 25 september 2005 00:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat je wil!
Als het niet bevalt merk je het snel genoeg
Maar eerder om dat je te braaf bent
Ff denken, ja. Hoezo ?quote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef broer het volgende:
[..]
Arme knul. Ben je nu tóch de hele avond thuis geweest?
* aai over bol geeft
En toch ben ik het op het eerste gevoel met GodLike02 eensquote:Op zondag 25 september 2005 00:49 schreef Misstique het volgende:
[..]
Braaf? Ik? Die eigenschap is me nooit eerder toebedeeld![]()
btw, heb je d'r postgeschiedenis gecheckt voordat je dat zeiquote:Op zondag 25 september 2005 00:48 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat je wil!
Als het niet bevalt merk je het snel genoeg
Maar eerder om dat je te braaf bent
STINKERTquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 00:50 schreef RATMEN het volgende:
Ff denken, ja. Hoezo ?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:19 schreef RATMEN het volgende:
Ja joh, ik blijf als een kansloze op zaterdagavond thuis ... met een filmpje ofzo ....
Ik heb dr hier heen gehaaldquote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
btw, heb je d'r postgeschiedenis gecheckt voordat je dat zei.
Dacht al dat ik snel door de mand zou vallen..quote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef RATMEN het volgende:
[..]
btw, heb je d'r postgeschiedenis gecheckt voordat je dat zei.
Niet eens op zoek naar traag zaad ?quote:
Nu al spijt?quote:
Omdat jij nog niet weet hoe je postgeschiedenis moet opvragenquote:Op zondag 25 september 2005 00:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dacht al dat ik snel door de mand zou vallen..
Lees je inquote:Op zondag 25 september 2005 00:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet eens op zoek naar traag zaad ?![]()
Ja, we hebben je doorquote:Op zondag 25 september 2005 00:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dacht al dat ik snel door de mand zou vallen..
En dan heb ik nog niet eens het filmpje gekekenquote:
Al gedaanquote:
Ze weet toch wel hoe ze postgeschiedenis moet opvragen ?! Als je het al niet weet kom je er op een gegeven moment door verkeerd te klikken vanzelf een keer achter.quote:Op zondag 25 september 2005 00:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat jij nog niet weet hoe je postgeschiedenis moet opvragen![]()
Ssssst jongens daar heb ik altijd lol om dus niet vertellen!
Ze gaat altijd het hele forum af zoeken om te kijken waar ik post en dan kan ze lurken![]()
Leuk hoor newbies pestenquote:Op zondag 25 september 2005 00:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Omdat jij nog niet weet hoe je postgeschiedenis moet opvragen![]()
Ssssst jongens daar heb ik altijd lol om dus niet vertellen!
Ze gaat altijd het hele forum af zoeken om te kijken waar ik post en dan kan ze lurken![]()
Zo heb ik dat ook gedaanquote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ze weet toch wel hoe ze postgeschiedenis moet opvragen ?! Als je het al niet weet kom je er op een gegeven moment door verkeerd te klikken vanzelf een keer achter.
Hey!quote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leuk hoor newbies pesten![]()
Gelukkig loop je niet te veel naast je eigen schoenen![]()
1373 posts dan ben je eigk geen newbie meer hoorquote:Op zondag 25 september 2005 00:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Leuk hoor newbies pesten![]()
Gelukkig loop je niet te veel naast je eigen schoenen![]()
Ha Pimquote:
Hey WS! Jij ook hier?quote:Op zondag 25 september 2005 00:55 schreef webspider het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Ben Mys al eerder tegengekomen in *ahum* diverse omstandigheden
quote:Op zondag 25 september 2005 00:57 schreef RATMEN het volgende:
[..]
1373 posts dan ben je eigk geen newbie meer hoor.
Come Again?quote:Geregistreerd op: zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:40
Zo zijn we hier in [Singles]. Sociale controle is een belangrijke waarde in ons bestaan.quote:Op zondag 25 september 2005 00:55 schreef RATMEN het volgende:
Maar fijn om te weten dat je zoveel om me geeft dat je mijn avond indeling in de gaten houdt.
Dat was ook mijn insteek iddquote:Op zondag 25 september 2005 00:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hey!
Van de week had je er lol mee!![]()
En ik zeg niet dat er wat mis mee is.
Dus hop die lange tenen in trekken en gewoon leuk mee doen![]()
quote:
Das een gemiddelde van 39 posts per dagquote:
Hm, nog een keer .. lekkerquote:
Jawelquote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Das een gemiddelde van 39 posts per dag. Als ik een halve maand lang hier elke dag gemiddeld 39 posts zou maken, dan ben ik qua aanmeldmoment wel een newbie, maar niet op het vlak van hoe het hier werkt
.
Ik kan je op zich proberen uit te leggen dat een sociaal leven ook mogelijk is naast het feit of wel of geen relatie hebt.quote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef broer het volgende:
[..]
Zo zijn we hier in [Singles]. Sociale controle is een belangrijke waarde in ons bestaan.
Bij gebrek aan een eigen leven, uiteraard.
Precies.. Thanx GLquote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel
Users leren kennen hoord daar ook bij!
En dat duurd gewoon ff
Net als het leren van correct Nederlands zekerquote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Jawel
Users leren kennen hoord daar ook bij!
En dat duurd gewoon ff
Ik zeg nixquote:Op zondag 25 september 2005 00:59 schreef webspider het volgende:
[..]
Zo kwam ik laatst een topic tegen in SEX![]()
Echt niet! Ik vind: je bestaat pas echt als je je leven deelt met iemand.quote:Op zondag 25 september 2005 01:00 schreef RATMEN het volgende:
Ik kan je op zich proberen uit te leggen dat een sociaal leven ook mogelijk is naast het feit of wel of geen relatie hebt.
Ik zie een romance opbloeienquote:
Euhm .. right. Je hebt gelijk! En daarom ben ik blij dat wij op elkaar kunnen letten!quote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Echt niet! Ik vind: je bestaat pas echt als je je leven deelt met iemand.
En kinderen zijn de vervolmaking van dat echte bestaan.
Toch wil ik ook een baan waarin ik in dat topic kan posten zonder dat mensen me raar aankijkenquote:
Ik zie een groen monster..quote:
Zorgen dat je een eigen kantoor krijgt, no rocket sciencequote:Op zondag 25 september 2005 01:04 schreef webspider het volgende:
[..]
Toch wil ik ook een baan waarin ik in dat topic kan posten zonder dat mensen me raar aankijken![]()
Hm, rightquote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
halloquote:
[insert]sarcastische applaus smiley[/insert]quote:
Mijn kantoor heeft veeeeel ramen.. ook naar de gangquote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef Misstique het volgende:
[..]
Zorgen dat je een eigen kantoor krijgt, no rocket science![]()
Ik heb veel privacyquote:Op zondag 25 september 2005 01:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn kantoor heeft veeeeel ramen.. ook naar de gang
Misschien was het aanbod kwalitatief uitermate teleurstellendquote:Op zondag 25 september 2005 01:05 schreef RATMEN het volgende:
Nah en Mukie neemt gewoon niemand mee naar huis uit de kroeg. Zo wordt het natuurlijk nooit neuken MUUK!
Vanaaf wel jaquote:
Wat moet ik doen om dat ook voor mekaar te krijgen ?quote:
De waarheid kan niet vaak genoeg gezegd wordenquote:Op zondag 25 september 2005 01:03 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik dwaalde enigszins af. Gebeurt me anders nooit, hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 01:04 schreef RATMEN het volgende:
En daarom ben ik blij dat wij op elkaar kunnen letten!
Promotie? Ander bedrijf?quote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef webspider het volgende:
[..]
Wat moet ik doen om dat ook voor mekaar te krijgen ?
Tis iig goed voor mn postaantallen![]()
Anders ook hoorquote:
Dat jij mijn mening bevestigt, doet me veel deugd.quote:Op zondag 25 september 2005 01:08 schreef Litpho het volgende:
De waarheid kan niet vaak genoeg gezegd worden.
Kheb nu al moeite..quote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Anders ook hoor
Tis nu rustig .. je kunt het topic regelmatig niet bijhouden
Miss, single btw? Of alleen graag in het gezelfschap van singles ?
* webspider schrijft brief .. zeg ff waar hij heen moetquote:
Dat pokkebeest heeft een boom in mn huis geplantquote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Dat jij mijn mening bevestigt, doet me veel deugd.
Misschien wil je het vervolg ook nog posten? Iets met huizen, bomen en beesten...
Naar bedrijven met meer muren en minder ramenquote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider schrijft brief .. zeg ff waar hij heen moet![]()
Mijn gok is dat er op een werkdag 3 topics doorheen gaan qua [Singles] .. ik kan er een topicje naast zitten .. best gezellig zo onder het werken !quote:
Life's goodquote:Yep single!![]()
Ik dacht meer aan: dat pokkebeestje heeft een boompje in mn huisje geplant.quote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef webspider het volgende:
Dat pokkebeest heeft een boom in mn huis geplant
Zoiets?
Ik ga wel in een kluis zittenquote:Op zondag 25 september 2005 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Naar bedrijven met meer muren en minder ramen![]()
Dan moet ik afhaken, kmoet nog wel een beetje werken..quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn gok is dat er op een werkdag 3 topics doorheen gaan qua [Singles] .. ik kan er een topicje naast zitten .. best gezellig zo onder het werken !
[..]
"Naar aanleiding van uw advertentie solliciteer ik graag naar de functie van gevangenisbewaarder."quote:Op zondag 25 september 2005 01:13 schreef Misstique het volgende:
Naar bedrijven met meer muren en minder ramen![]()
Nee, huisje, auto, kindjequote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef broer het volgende:
Misschien wil je het vervolg ook nog posten? Iets met huizen, bomen en beesten...
het zei je vergeven.quote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik dwaalde enigszins af. Gebeurt me anders nooit, hoor.
Dat is een oplossing, it's not sexy, maar tis een oplossingquote:
Ik ookquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet ik afhaken, kmoet nog wel een beetje werken..![]()
Neuh, vermaak me hier primaquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef RATMEN het volgende:
Zeg gaan jullie es lekker MSNen met z'n tweeen.
Kan best sexy zijn hoor, zo met zn 2 in een kluisquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een oplossing, it's not sexy, maar tis een oplossing![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
"Naar aanleiding van uw advertentie solliciteer ik graag naar de functie van gevangenisbewaarder."
gelukkig een soulmatequote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
En ik heb als een ware kansloze Singlestopicposter de hele zaterdagavond hier thuis doorgebracht. Zonder filmpje.
quote:Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Kan best sexy zijn hoor, zo met zn 2 in een kluis![]()
En jullie in de steek laten ?quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef RATMEN het volgende:
Zeg gaan jullie es lekker MSNen met z'n tweeen.
Ja, dat wilde ik eigenlijk zeggen. Maar ik heb geleerd dat je bescheiden moet zijn in wat je wenst.quote:
quote:Overigens heb ik gisteren van iemand die weer iemand kent die op de Eerste Hulp van het Radboud werkt dat de man van het ongeluk wel allerlei fracturen heeft, maar er helemaal bovenop gaat komen
Ik heb filmpjes zat, echter heb ik er geen aangezet. Mooie muziek heb ik idd wel gedraaidquote:Op zondag 25 september 2005 01:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jij had ook geen filmpje? Ik wel mooie muziek
Dat zou jammer zijn. We zitten hier immers om details verlegen. Als we ze dan live kunnen meemaken, moeten we die kans niet laten schieten, natuurlijk.quote:
oe lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 01:21 schreef purplerose het volgende:
* purplerose de waterpijp door het topic stuurt
Heb net nieuw zakje gehaald dus er is zatquote:
En wie is gij?quote:
Pass m dan maar ffquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb net nieuw zakje gehaald dus er is zat
Antagonistquote:
Ik ben niet meer de nieuwste!quote:
Mooi! Wel met appeltabak erbij hoop ik ?quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb net nieuw zakje gehaald dus er is zat
Niet dat ik weet, hoe definieer je traag zaad ?quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef thaleia het volgende:
Wie heeft er hier traag zaad trouwens?
*overslaat*quote:Op zondag 25 september 2005 01:21 schreef purplerose het volgende:
* purplerose de waterpijp door het topic stuurt
Godlike denk ik, tis zijn TTquote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef thaleia het volgende:
If ur talking about the devilquote:
Iedereen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef thaleia het volgende:
Lurken is zo 2002quote:Op zondag 25 september 2005 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Iedereen.
Als tenminste iedereen van die waterpijp lurkt.
Paast hem door naar Misstiquequote:
Je wil niet neuken?quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef RATMEN het volgende:
Zo maar es slapen gaat.
Voordat er een dronken Christine online verschijnt.
Stel je voor .. dan moet je nog aan de bakquote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef RATMEN het volgende:
Zo maar es slapen gaat.
Dan moet je uitkijkenquote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef RATMEN het volgende:
Zo maar es slapen gaat.
ligt er aan hoe hard je trektquote:Op zondag 25 september 2005 01:33 schreef broer het volgende:
[..]
O, in dat geval kon het trage zaad inmiddels wel weer op snelheid zijn.
Tsss... Een dronken Christine is het leukst en het scherpst.quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef RATMEN het volgende:
Tietuhquote:Op zondag 25 september 2005 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Of in ieder geval de meest aangewezen persoon om dat tietenfilmpje on line te zetten.
TMIquote:Op zondag 25 september 2005 01:35 schreef broer het volgende:
[..]
Tsss... Een dronken Christine is het leukst en het scherpst.
Of in ieder geval de meest aangewezen persoon om dat tietenfilmpje on line te zetten.
NU pas?quote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef Misstique het volgende:
* peuken erbij heeft gepakt
Hoe had je het onstabiel gekregen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:39 schreef Antagonist het volgende:
*Bf2 stabiel heeft gekregen
* op steektquote:
Nieuwe HD dus weer de grenzen van cpu en gpu opnieuw opzoeken.quote:Op zondag 25 september 2005 01:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hoe had je het onstabiel gekregen?
Ow jawel hoor, kom maar door. Wie moet er gedaan worden ?quote:
Heeft dus weinig met bf2 te maken en meer met je systeemquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Nieuwe HD dus weer de grenzen van cpu en gpu opnieuw opzoeken.![]()
*stiekem meer een tweakert is
Chris dusquote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, kom maar door. Wie moet er gedaan worden ?
* RATMEN steekt er nog eentje op, dan slapenquote:Op zondag 25 september 2005 01:38 schreef Misstique het volgende:
* peuken erbij heeft gepakt
Nee, stoere cowboysquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Nieuwe HD dus weer de grenzen van cpu en gpu opnieuw opzoeken.![]()
En dat bepaal jijquote:
whehequote:Op zondag 25 september 2005 01:40 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ow jawel hoor, kom maar door. Wie moet er gedaan worden ?
Gadver! Ga je nou jezelf als pooier voor doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ze is toch dronken![]()
Graag 50E dan naar mij overmaken
Nee, clean shaven!quote:
Je ziet mn user icon tochquote:Op zondag 25 september 2005 01:44 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Gadver! Ga je nou jezelf als pooier voor doen.
*Scheermes en cowboy hoed paktquote:
Big pimpin'quote:
Oe.. stoerquote:
Hey tweakert!quote:Op zondag 25 september 2005 01:46 schreef Antagonist het volgende:
nog heel eventjes
quote:
verkapt jaloers- ik-wil-eigenlijk-ook-post?quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
verkapt jaloers- ik-wil-eigenlijk-ook-post?
quote:Op zondag 25 september 2005 01:48 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Man die layout is zo veel beter.![]()
Als je dat nog wil mee maken kan je beter je url aanpassenquote:Opleiding: Vrede en Veiligheid
Truste Ratmenquote:Op zondag 25 september 2005 01:49 schreef RATMEN het volgende:
* RATMEN slapen gaat.
Have a good night everybody !
Truste!quote:Op zondag 25 september 2005 01:49 schreef RATMEN het volgende:
* RATMEN slapen gaat.
Have a good night everybody !
Nee, dan liever cowboys, paarden en vrouwen in lange rokkenquote:
Ja is inmiddels ook al achterhaaldquote:Op zondag 25 september 2005 01:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
[..]
Als je dat nog wil mee maken kan je beter je url aanpassen![]()
Das iig al beter!quote:Op zondag 25 september 2005 01:50 schreef webspider het volgende:
[..]
Nee, dan liever cowboys, paarden en vrouwen in lange rokken![]()
Vrouwen die wat aan blauwe ballen doenquote:
quote:Op zondag 25 september 2005 01:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrouwen die wat aan blauwe ballen doen![]()
Cool ik kan mezelf ook qoutenquote:Op zondag 25 september 2005 01:50 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Ja is inmiddels ook al achterhaaldwordt tijd om even dat fotoboek aan te passen
Daar knip ik altijd een stuk vanafquote:
Dat webspider veuuuuuuuuuuuuuuuul beter uitleggen als ikquote:
Die rommel zuip je toch rechtstreeks uit het flesje?quote:Op zondag 25 september 2005 01:55 schreef Antagonist het volgende:
*glaasje Feigling inschenkt
Neem nog een hijs van je pijpquote:
Kan je hier reacties editen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef Antagonist het volgende:
Kan je eigenlijk reacties in je fotoboek editen ???
hijstquote:
Neej dan is het flesje zo leeg en dan ben ik te snel bezopen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Die rommel zuip je toch rechtstreeks uit het flesje?
en wat vind je echte vodka?quote:Op zondag 25 september 2005 01:57 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Neej dan is het flesje zo leeg en dan ben ik te snel bezopen.
Ik doe liever alsof ik kan genieten van die zoete rotzooi en dan drink ik het uit vodka glaasjes.
Maarja de echte wodka breek ik vanavond niet aan.
Ik scheur ze altijd uit de wegquote:Op zondag 25 september 2005 01:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar knip ik altijd een stuk vanaf![]()
Het was geen 'clean breakup', zo te horen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef Antagonist het volgende:
Kan je eigenlijk reacties in je fotoboek editen ???
Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!quote:
quote:
Zubrowka vodka maar die heb ik nu niet.quote:
Bij afwezigheid van Mukie ben jij de wodka-expert?quote:Op zondag 25 september 2005 01:58 schreef Godlike02 het volgende:
en wat vind je echte vodka?
Oh jawel hoorquote:Op zondag 25 september 2005 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Het was geen 'clean breakup', zo te horen?
Smirnoff!quote:Op zondag 25 september 2005 01:59 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Zubrowka vodka maar die heb ik nu niet.
* Antagonist moet het met Smirnoff en Eristoff doen![]()
Weet je hoeveel knoopjes er in van die western jurken zittenquote:
Nou een van de weinige wodkas die ze in rusland wel kennen.quote:
Smirnoff Ice is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 25 september 2005 02:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Weet je hoeveel knoopjes er in van die western jurken zitten![]()
Dus als ze het in rusland kennen is het goed?quote:Op zondag 25 september 2005 02:02 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Nou een van de weinige wodkas die ze in rusland wel kennen.
Eristoff en Pushkin, commerciele rommel.![]()
Wel geschikt om mee te mixen ..quote:
Alleen maar geschikt om te mixxenquote:Op zondag 25 september 2005 02:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Wel geschikt om mee te mixen ..![]()
Dan maken we er een strip-act vanquote:
Ah, oké. Nou, veel plezier hier.quote:Op zondag 25 september 2005 02:00 schreef Antagonist het volgende:
Neej we maken gewoon een nieuwe start, daarom zitten we ook in het Singles slowchat gebeuren![]()
Now we're talkingquote:Op zondag 25 september 2005 02:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan maken we er een strip-act van![]()
Mooi is dat. Je krijgt een warm welkom en jij gooit meteen de kont tegen de krib. Wat zijn dat voor manieren?quote:
Nou ik kreeg niet eens een heis van de waterpijp aangebodenquote:Op zondag 25 september 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Mooi is dat. Je krijgt een warm welkom en jij gooit meteen de kont tegen de krib. Wat zijn dat voor manieren?
Yah, het is niet alsof we zomaar gezellig tegen je doen hoor .. Je moet ons minimaal omkopenquote:
Veel plezier met je 150 knoopjesquote:
Dat is ook beter voor je. Daar krijg je maar traag zaad van...quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef Antagonist het volgende:
Nou ik kreeg niet eens een heis van de waterpijp aangeboden![]()
* trekt portemonneequote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Yah, het is niet alsof we zomaar gezellig tegen je doen hoor .. Je moet ons minimaal omkopen![]()
Heej ik had het toch netjes geweigerd maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 25 september 2005 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is ook beter voor je. Daar krijg je maar traag zaad van...
Speciaal tarief voor single vrouwenquote:
Khad er al een stuk vanaf geknipt, zijn er dus nog maar 50quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Veel plezier met je 150 knoopjes![]()
Special price for me?quote:Op zondag 25 september 2005 02:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Speciaal tarief voor single vrouwen![]()
Principesquote:Op zondag 25 september 2005 02:12 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Heej ik had het toch netjes geweigerd maar het gaat om het principe.![]()
Je verveelt je?quote:Op zondag 25 september 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Is die dronken Christine nu nog niet terug?
quote:Op zondag 25 september 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Is die dronken Christine nu nog niet terug?
Nee. Ik maak me zorgen om dat arme meisje.quote:Op zondag 25 september 2005 02:15 schreef Misstique het volgende:
Je verveelt je?
Nou ja, dan heeft ze een gelukje vanavond. Ook mooi.quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef webspider het volgende:of ze is zo dronken dat ze nu meegevoerd word door een of andere ploert, die haar hardhandig gaat betasten
quote:Op zondag 25 september 2005 02:17 schreef purplerose het volgende:
ow enne...
Troetelbeertje!! Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
* webspider kijkt gefascineert toe .. 49 nogquote:
Erg overtuigendquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Ik maak me zorgen om dat arme meisje.
Yep, andere topic was te rustigquote:
Volgens mij kan Chris heeeeel goed voor zichzelf zorgen!quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
De geilheid is r n beetje uit he?quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, andere topic was te rustig![]()
Nee dankje, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef purplerose het volgende:
* purplerose paast de bong naar Antagonist
sowwie
* Misstique is heel behendig.. en snelquote:Op zondag 25 september 2005 02:18 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider kijkt gefascineert toe .. 49 nog![]()
Tja, beetje meer van tzelfde elke keerquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
De geilheid is r n beetje uit he?
Tsja... dat softe gedoe altijd...quote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, beetje meer van tzelfde elke keer![]()
* is massages beu
Jij weet ook niet wat je wil, of wel?quote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Nee dankje, maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op zondag 25 september 2005 02:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... dat softe gedoe altijd...
Snappen ze nou niet dat we soms gewoon eens ff keihard willen....
Ja, dat dénkt ze. Maar ik weet wel beter...quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef Mokster het volgende:
Volgens mij kan Chris heeeeel goed voor zichzelf zorgen!
liefquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
* ziet vaseline staanquote:Op zondag 25 september 2005 02:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Snappen ze nou niet dat we soms gewoon eens ff keihard willen....
Chrissie!!!quote:Op zondag 25 september 2005 02:27 schreef Christine het volgende:
[..]
lief
maar ik ben weer veilig thuis hoor
zit nu aan de saté
veel te veel gezopen natuurlijk.quote:
Daar wij hij heen wil kan je maar beter wel vaseline zoekenquote:
Damn...quote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
[..]
veel te veel gezopen natuurlijk.
maar het was gezellig... alleen niks te neuken kunnen regelen vanvaond
quote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar wij hij heen wil kan je maar beter wel vaseline zoeken
ja, had wel iemand in gedachten, maar die ging liever slapenquote:
Ik gok dat het maximaal vijf minuten duurt voor GewoneMan zich, geheel belangeloos, komt aanmelden.quote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
alleen niks te neuken kunnen regelen vanvaond
die woont te ver weg én is te oudquote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat het maximaal vijf minuten duurt voor GewoneMan zich, geheel belangeloos, komt aanmelden.
Liever slapen? Wat n mietje...quote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, had wel iemand in gedachten, maar die ging liever slapen
en mijn ex wil morgen niet langs komen om te neuken
Wat een leuk weekend is dit zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |