quote:Op zondag 25 september 2005 01:51 schreef webspider het volgende:
[..]
Vrouwen die wat aan blauwe ballen doen![]()
Cool ik kan mezelf ook qoutenquote:Op zondag 25 september 2005 01:50 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Ja is inmiddels ook al achterhaaldwordt tijd om even dat fotoboek aan te passen
Daar knip ik altijd een stuk vanafquote:
Dat webspider veuuuuuuuuuuuuuuuul beter uitleggen als ikquote:
Die rommel zuip je toch rechtstreeks uit het flesje?quote:Op zondag 25 september 2005 01:55 schreef Antagonist het volgende:
*glaasje Feigling inschenkt
Neem nog een hijs van je pijpquote:
Kan je hier reacties editen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef Antagonist het volgende:
Kan je eigenlijk reacties in je fotoboek editen ???
hijstquote:
Neej dan is het flesje zo leeg en dan ben ik te snel bezopen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef broer het volgende:
[..]
Die rommel zuip je toch rechtstreeks uit het flesje?
en wat vind je echte vodka?quote:Op zondag 25 september 2005 01:57 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Neej dan is het flesje zo leeg en dan ben ik te snel bezopen.
Ik doe liever alsof ik kan genieten van die zoete rotzooi en dan drink ik het uit vodka glaasjes.
Maarja de echte wodka breek ik vanavond niet aan.
Ik scheur ze altijd uit de wegquote:Op zondag 25 september 2005 01:54 schreef Misstique het volgende:
[..]
Daar knip ik altijd een stuk vanaf![]()
Het was geen 'clean breakup', zo te horen?quote:Op zondag 25 september 2005 01:56 schreef Antagonist het volgende:
Kan je eigenlijk reacties in je fotoboek editen ???
Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal!quote:
quote:
Zubrowka vodka maar die heb ik nu niet.quote:
Bij afwezigheid van Mukie ben jij de wodka-expert?quote:Op zondag 25 september 2005 01:58 schreef Godlike02 het volgende:
en wat vind je echte vodka?
Oh jawel hoorquote:Op zondag 25 september 2005 01:59 schreef broer het volgende:
[..]
Het was geen 'clean breakup', zo te horen?
Smirnoff!quote:Op zondag 25 september 2005 01:59 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Zubrowka vodka maar die heb ik nu niet.
* Antagonist moet het met Smirnoff en Eristoff doen![]()
Weet je hoeveel knoopjes er in van die western jurken zittenquote:
Nou een van de weinige wodkas die ze in rusland wel kennen.quote:
Smirnoff Ice is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 25 september 2005 02:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Weet je hoeveel knoopjes er in van die western jurken zitten![]()
Dus als ze het in rusland kennen is het goed?quote:Op zondag 25 september 2005 02:02 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Nou een van de weinige wodkas die ze in rusland wel kennen.
Eristoff en Pushkin, commerciele rommel.![]()
Wel geschikt om mee te mixen ..quote:
Alleen maar geschikt om te mixxenquote:Op zondag 25 september 2005 02:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Wel geschikt om mee te mixen ..![]()
Dan maken we er een strip-act vanquote:
Ah, oké. Nou, veel plezier hier.quote:Op zondag 25 september 2005 02:00 schreef Antagonist het volgende:
Neej we maken gewoon een nieuwe start, daarom zitten we ook in het Singles slowchat gebeuren![]()
Now we're talkingquote:Op zondag 25 september 2005 02:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan maken we er een strip-act van![]()
Mooi is dat. Je krijgt een warm welkom en jij gooit meteen de kont tegen de krib. Wat zijn dat voor manieren?quote:
Nou ik kreeg niet eens een heis van de waterpijp aangebodenquote:Op zondag 25 september 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Mooi is dat. Je krijgt een warm welkom en jij gooit meteen de kont tegen de krib. Wat zijn dat voor manieren?
Yah, het is niet alsof we zomaar gezellig tegen je doen hoor .. Je moet ons minimaal omkopenquote:
Veel plezier met je 150 knoopjesquote:
Dat is ook beter voor je. Daar krijg je maar traag zaad van...quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef Antagonist het volgende:
Nou ik kreeg niet eens een heis van de waterpijp aangeboden![]()
* trekt portemonneequote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Yah, het is niet alsof we zomaar gezellig tegen je doen hoor .. Je moet ons minimaal omkopen![]()
Heej ik had het toch netjes geweigerd maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 25 september 2005 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is ook beter voor je. Daar krijg je maar traag zaad van...
Speciaal tarief voor single vrouwenquote:
Khad er al een stuk vanaf geknipt, zijn er dus nog maar 50quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Veel plezier met je 150 knoopjes![]()
Special price for me?quote:Op zondag 25 september 2005 02:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Speciaal tarief voor single vrouwen![]()
Principesquote:Op zondag 25 september 2005 02:12 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Heej ik had het toch netjes geweigerd maar het gaat om het principe.![]()
Je verveelt je?quote:Op zondag 25 september 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Is die dronken Christine nu nog niet terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |