Ah, oké. Nou, veel plezier hier.quote:Op zondag 25 september 2005 02:00 schreef Antagonist het volgende:
Neej we maken gewoon een nieuwe start, daarom zitten we ook in het Singles slowchat gebeuren![]()
Now we're talkingquote:Op zondag 25 september 2005 02:03 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan maken we er een strip-act van![]()
Mooi is dat. Je krijgt een warm welkom en jij gooit meteen de kont tegen de krib. Wat zijn dat voor manieren?quote:
Nou ik kreeg niet eens een heis van de waterpijp aangebodenquote:Op zondag 25 september 2005 02:09 schreef broer het volgende:
[..]
Mooi is dat. Je krijgt een warm welkom en jij gooit meteen de kont tegen de krib. Wat zijn dat voor manieren?
Yah, het is niet alsof we zomaar gezellig tegen je doen hoor .. Je moet ons minimaal omkopenquote:
Veel plezier met je 150 knoopjesquote:
Dat is ook beter voor je. Daar krijg je maar traag zaad van...quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef Antagonist het volgende:
Nou ik kreeg niet eens een heis van de waterpijp aangeboden![]()
* trekt portemonneequote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Yah, het is niet alsof we zomaar gezellig tegen je doen hoor .. Je moet ons minimaal omkopen![]()
Heej ik had het toch netjes geweigerd maar het gaat om het principe.quote:Op zondag 25 september 2005 02:12 schreef broer het volgende:
[..]
Dat is ook beter voor je. Daar krijg je maar traag zaad van...
Speciaal tarief voor single vrouwenquote:
Khad er al een stuk vanaf geknipt, zijn er dus nog maar 50quote:Op zondag 25 september 2005 02:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Veel plezier met je 150 knoopjes![]()
Special price for me?quote:Op zondag 25 september 2005 02:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Speciaal tarief voor single vrouwen![]()
Principesquote:Op zondag 25 september 2005 02:12 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Heej ik had het toch netjes geweigerd maar het gaat om het principe.![]()
Je verveelt je?quote:Op zondag 25 september 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Is die dronken Christine nu nog niet terug?
quote:Op zondag 25 september 2005 02:15 schreef broer het volgende:
Is die dronken Christine nu nog niet terug?
Nee. Ik maak me zorgen om dat arme meisje.quote:Op zondag 25 september 2005 02:15 schreef Misstique het volgende:
Je verveelt je?
Nou ja, dan heeft ze een gelukje vanavond. Ook mooi.quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef webspider het volgende:of ze is zo dronken dat ze nu meegevoerd word door een of andere ploert, die haar hardhandig gaat betasten
quote:Op zondag 25 september 2005 02:17 schreef purplerose het volgende:
ow enne...
Troetelbeertje!! Straaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
* webspider kijkt gefascineert toe .. 49 nogquote:
Erg overtuigendquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
Nee. Ik maak me zorgen om dat arme meisje.
Yep, andere topic was te rustigquote:
Volgens mij kan Chris heeeeel goed voor zichzelf zorgen!quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
De geilheid is r n beetje uit he?quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Yep, andere topic was te rustig![]()
Nee dankje, maar bedankt voor het aanbod.quote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef purplerose het volgende:
* purplerose paast de bong naar Antagonist
sowwie
* Misstique is heel behendig.. en snelquote:Op zondag 25 september 2005 02:18 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider kijkt gefascineert toe .. 49 nog![]()
Tja, beetje meer van tzelfde elke keerquote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
De geilheid is r n beetje uit he?
Tsja... dat softe gedoe altijd...quote:Op zondag 25 september 2005 02:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Tja, beetje meer van tzelfde elke keer![]()
* is massages beu
Jij weet ook niet wat je wil, of wel?quote:Op zondag 25 september 2005 02:21 schreef Antagonist het volgende:
[..]
Nee dankje, maar bedankt voor het aanbod.
quote:Op zondag 25 september 2005 02:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsja... dat softe gedoe altijd...
Snappen ze nou niet dat we soms gewoon eens ff keihard willen....
Ja, dat dénkt ze. Maar ik weet wel beter...quote:Op zondag 25 september 2005 02:20 schreef Mokster het volgende:
Volgens mij kan Chris heeeeel goed voor zichzelf zorgen!
liefquote:Op zondag 25 september 2005 02:16 schreef broer het volgende:
[..]
* ziet vaseline staanquote:Op zondag 25 september 2005 02:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Snappen ze nou niet dat we soms gewoon eens ff keihard willen....
Chrissie!!!quote:Op zondag 25 september 2005 02:27 schreef Christine het volgende:
[..]
lief
maar ik ben weer veilig thuis hoor
zit nu aan de saté
veel te veel gezopen natuurlijk.quote:
Daar wij hij heen wil kan je maar beter wel vaseline zoekenquote:
Damn...quote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
[..]
veel te veel gezopen natuurlijk.
maar het was gezellig... alleen niks te neuken kunnen regelen vanvaond
quote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef purplerose het volgende:
[..]
Daar wij hij heen wil kan je maar beter wel vaseline zoeken
ja, had wel iemand in gedachten, maar die ging liever slapenquote:
Ik gok dat het maximaal vijf minuten duurt voor GewoneMan zich, geheel belangeloos, komt aanmelden.quote:Op zondag 25 september 2005 02:31 schreef Christine het volgende:
alleen niks te neuken kunnen regelen vanvaond
die woont te ver weg én is te oudquote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef broer het volgende:
[..]
Ik gok dat het maximaal vijf minuten duurt voor GewoneMan zich, geheel belangeloos, komt aanmelden.
Liever slapen? Wat n mietje...quote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef Christine het volgende:
[..]
ja, had wel iemand in gedachten, maar die ging liever slapen
en mijn ex wil morgen niet langs komen om te neuken
Wat een leuk weekend is dit zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |