* webspider schrijft brief .. zeg ff waar hij heen moetquote:
Dat pokkebeest heeft een boom in mn huis geplantquote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef broer het volgende:
[..]
Dat jij mijn mening bevestigt, doet me veel deugd.
Misschien wil je het vervolg ook nog posten? Iets met huizen, bomen en beesten...
Naar bedrijven met meer muren en minder ramenquote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef webspider het volgende:
[..]
* webspider schrijft brief .. zeg ff waar hij heen moet![]()
Mijn gok is dat er op een werkdag 3 topics doorheen gaan qua [Singles] .. ik kan er een topicje naast zitten .. best gezellig zo onder het werken !quote:
Life's goodquote:Yep single!![]()
Ik dacht meer aan: dat pokkebeestje heeft een boompje in mn huisje geplant.quote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef webspider het volgende:
Dat pokkebeest heeft een boom in mn huis geplant
Zoiets?
Ik ga wel in een kluis zittenquote:Op zondag 25 september 2005 01:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Naar bedrijven met meer muren en minder ramen![]()
Dan moet ik afhaken, kmoet nog wel een beetje werken..quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Mijn gok is dat er op een werkdag 3 topics doorheen gaan qua [Singles] .. ik kan er een topicje naast zitten .. best gezellig zo onder het werken !
[..]
"Naar aanleiding van uw advertentie solliciteer ik graag naar de functie van gevangenisbewaarder."quote:Op zondag 25 september 2005 01:13 schreef Misstique het volgende:
Naar bedrijven met meer muren en minder ramen![]()
Nee, huisje, auto, kindjequote:Op zondag 25 september 2005 01:11 schreef broer het volgende:
Misschien wil je het vervolg ook nog posten? Iets met huizen, bomen en beesten...
het zei je vergeven.quote:Op zondag 25 september 2005 01:09 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Ik dwaalde enigszins af. Gebeurt me anders nooit, hoor.
Dat is een oplossing, it's not sexy, maar tis een oplossingquote:
Ik ookquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan moet ik afhaken, kmoet nog wel een beetje werken..![]()
Neuh, vermaak me hier primaquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef RATMEN het volgende:
Zeg gaan jullie es lekker MSNen met z'n tweeen.
Kan best sexy zijn hoor, zo met zn 2 in een kluisquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat is een oplossing, it's not sexy, maar tis een oplossing![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef broer het volgende:
[..]
"Naar aanleiding van uw advertentie solliciteer ik graag naar de functie van gevangenisbewaarder."
gelukkig een soulmatequote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef thaleia het volgende:
[..]
En ik heb als een ware kansloze Singlestopicposter de hele zaterdagavond hier thuis doorgebracht. Zonder filmpje.
quote:Op zondag 25 september 2005 01:17 schreef webspider het volgende:
[..]
Kan best sexy zijn hoor, zo met zn 2 in een kluis![]()
En jullie in de steek laten ?quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef RATMEN het volgende:
Zeg gaan jullie es lekker MSNen met z'n tweeen.
Ja, dat wilde ik eigenlijk zeggen. Maar ik heb geleerd dat je bescheiden moet zijn in wat je wenst.quote:
quote:Overigens heb ik gisteren van iemand die weer iemand kent die op de Eerste Hulp van het Radboud werkt dat de man van het ongeluk wel allerlei fracturen heeft, maar er helemaal bovenop gaat komen
. Ik had er ook al niets van gelezen, dus ik vermoedde al dat het relatief zou meevallen.
Ik heb filmpjes zat, echter heb ik er geen aangezet. Mooie muziek heb ik idd wel gedraaidquote:Op zondag 25 september 2005 01:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Jij had ook geen filmpje? Ik wel mooie muziek
Dat zou jammer zijn. We zitten hier immers om details verlegen. Als we ze dan live kunnen meemaken, moeten we die kans niet laten schieten, natuurlijk.quote:
oe lekkerquote:Op zondag 25 september 2005 01:21 schreef purplerose het volgende:
* purplerose de waterpijp door het topic stuurt
Heb net nieuw zakje gehaald dus er is zatquote:
En wie is gij?quote:
Pass m dan maar ffquote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb net nieuw zakje gehaald dus er is zat
Antagonistquote:
Ik ben niet meer de nieuwste!quote:
Mooi! Wel met appeltabak erbij hoop ik ?quote:Op zondag 25 september 2005 01:23 schreef purplerose het volgende:
[..]
Heb net nieuw zakje gehaald dus er is zat
Niet dat ik weet, hoe definieer je traag zaad ?quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef thaleia het volgende:
Wie heeft er hier traag zaad trouwens?
*overslaat*quote:Op zondag 25 september 2005 01:21 schreef purplerose het volgende:
* purplerose de waterpijp door het topic stuurt
Godlike denk ik, tis zijn TTquote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef thaleia het volgende:
If ur talking about the devilquote:
Iedereen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:27 schreef thaleia het volgende:
Lurken is zo 2002quote:Op zondag 25 september 2005 01:30 schreef broer het volgende:
[..]
Iedereen.
Als tenminste iedereen van die waterpijp lurkt.
Paast hem door naar Misstiquequote:
Je wil niet neuken?quote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef RATMEN het volgende:
Zo maar es slapen gaat.
Voordat er een dronken Christine online verschijnt.
Stel je voor .. dan moet je nog aan de bakquote:Op zondag 25 september 2005 01:32 schreef RATMEN het volgende:
Zo maar es slapen gaat.
Voordat er een dronken Christine online verschijnt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |