Sinds Abrahamovic er zitquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef F1Bas het volgende:
Zeg CMT, hoelang ben jij al voor Chelsea?
echt dramatischquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef popolon het volgende:
Dat Arsenal kijk je tegenwoordig ook niet meer voor je lol naar.
Dramatisch slecht.
Het is altijd al mijn favoriete Engelse club geweest hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:39 schreef F1Bas het volgende:
Zeg CMT, hoelang ben jij al voor Chelsea?
Ik heb je voor het pre-Abrahamovic tijdperk er nooit over gehoordquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Het is altijd al mijn favoriete Engelse club geweest hoor.Alleen interesseert Engels voetbal me niet zo heel veel.
quote:
Gewoon omdat het Engelse voetbal me niet echt heel erg kan boeien. In elke competitie heb ik wel een favoriete club, alleen boeit de ene competitie me wat meer dan de andere competitie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik heb je voor het pre-Abrahamovic tijdperk er nooit over gehoord
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:43 schreef MCH het volgende:
Man Utd. achter?!
Problemen met scoren?quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:47 schreef Suijk het volgende:
Ook wat problemen met scoren bij Arsenal dus...
Goed nieuws voor stonerpiloot Timobassoquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:43 schreef DutchGooner het volgende:Blackburn 1-2 voor,weer Pedersen
Puntje is puur de verdienste van West Ham die eik ook een pingel hadden moeten krijgenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:51 schreef Suijk het volgende:
Nou doet West Ham het ook gewoon best wel goed tot nu toe.
Goed. Heel goed!quote:
Nog beterquote:
Kom je dan vroeg je bed voor uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:54 schreef DutchGooner het volgende:
en afgelopen,zeer teleurstellend
Dat klopt helemaalquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:58 schreef tong80 het volgende:
West Ham staat nu derde of heb ik het fout ?
met een inhaalwedstrijd tegen Arsenalquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:06 schreef Doc het volgende:
In de stand LFC op de 13e plek, maar in verliespunten een redelijke 6e.
Nee want er was al gefloten maar dat had die dove niet gehoord waardoor ie als een gek ging apellerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:20 schreef Erasmusch het volgende:
Lehmann maakte ook nog hands buiten de 16?
Met z'n rechterarm omhoog zeker ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee want er was al gefloten maar dat had die dove niet gehoord waardoor ie als een gek ging apelleren
Dat zal wel een puntendeling zijn gezien de vorm van beide teamsquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
met een inhaalwedstrijd tegen Arsenal
Bowyer speelt niet meer bij Westham ...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Met z'n rechterarm omhoog zeker ?
quote:
En woensdag spelen de laatste genoemden ook al tegen elkaarquote:Op dinsdag 27 september 2005 09:25 schreef M0NTANA het volgende:
De Spurs staan nu op de vierde plaats, komende zaterdag staat de topper tegen Charlton Athletic op het programma. Ook Liverpool - Chelsea is een topper in deze speelronde.
programma van deze week. Hopelijk kan pool Chelski eindelijk wat pijn doen.quote:Portsmouth Newcastle 1 Oct 15:00
Fulham Man. United 1 Oct 15:00
Blackburn West Brom 1 Oct 15:00
Charlton Tottenham 1 Oct 15:00
Sunderland West Ham 1 Oct 17:15
Man. City Everton 2 Oct 11:15
Wigan Bolton 2 Oct 13:00
Arsenal Birmingham 2 Oct 13:30
Aston Villa Middlesbrough 2 Oct 14:00
Liverpool Chelsea 2 Oct 16:00
Ik ben benieuwd of Sunderland opnieuw punten kan halen. Vorige week tegen Boro is er een begin gemaakt. Verliezen ze nu weer dna is de lijn naar beneden weer ingezet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 19:40 schreef methodmich het volgende:
Sunderland een kraker tegen de Hammers.
die assist voor de 1-2 was minstens zo mooiquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 16:22 schreef APK het volgende:
Was trouwens een mooie actie van Park die aan de penalty vooraf ging.
1-2 Looney.![]()
idd,West Ham had nog geen kans gehad onderhand.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 19:49 schreef methodmich het volgende:
Sneu voor ze, maar het kan nog.
Wat zei die dan?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:14 schreef tong80 het volgende:
En Jol speelt weer de alles wetende coach bij de BBC.
Yepz hij speelde weer goed. Btw fantische goals van Mido en Keanequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef BennyNL het volgende:
speelde Davids (goed?)?
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
en die 2-3 van van Nistlekutje was dus gewoon buitenspel.
Maar Park wel en die stond toch ook buitenspel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.
Hij werd niet aangespeeld maar doordat ie in " buitenspelpositie" stond had ie uiteindelijk wel voordeel van de situatie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.
Park idd ook,was net te zien op de Beebquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar Park wel en die stond toch ook buitenspel?
Ja sorry maar Ajax heeft bij mij altijd een streepje voor. Arsenal is mijn favoriete club in het buitenland. Ik vraag er een beetje begrip voor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:36 schreef Gunner het volgende:
goh tong, dat klinkt al heel wat anders dan na Ajax - Arsenal.
Op Radio 1 hadden ze het over een eigen doelpuntquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef DeTolk het volgende:
Persie die de winnende maakt? Doet ie goed daar
Hadden ze mazzel mee, Drogba maakte hands en de keeper dook over de bal heen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Pingel en 1-0 Chelsea, Lampard.
Drogba werd neergehaald.
Ze hebben wel heel erg vaak mazzel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze mazzel mee, Drogba maakte hands en de keeper dook over de bal heen....
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:32 schreef twi het volgende:
Vuile vieze kut naaierige club is dat Chelsea toch, en ze krijgen alles mee. Nu weer een twijfelachtige pingel, ondanks dat Drogba gewoon hands maakt. Bah, wat een kutclub is dat toch.
Grapjasquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:36 schreef Ludacriss het volgende:
. Jammer want een 0-0 was wel op z'n plaats geweest.
Dat is volgens mij de vraag die iedereen stelt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Wat betreft deze competitie rijst er bij mij slechts één vraag op: Wie of wat stopt Chelsea![]()
Eén verschil: bij Arsenal en Manchester kon/kan het geld opraken........quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
Dat gaat vanzelf. Arsenal was niet lang geleden ook onverslaanbaar in Engeland, Manchester United in de periode daarvoor.
he, ze hadden weer veel kansen nodig vandaag is het niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de vraag die iedereen stelt.
Laat het alsjeblieft voor de 49 ongeslagen wedstrijden zijn...
Helemaal niemand denk ik.quote:
Niemand. De beste spelers, het beste team, de beste trainer en ook in de breedte de beste spelers. Ik denk dat Chelsea in de CL doorgaat naar de volgende ronde zonder tegengoal en in de PL zullen ze er dit jaar misschien net 10 tegen krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Wat betreft deze competitie rijst er bij mij slechts één vraag op: Wie of wat stopt Chelsea![]()
Zoveel verschrikkelijk veel slechter dan AFC of SCUM doen ze het niet ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Helemaal niemand denk ik.
En Liverpool in de PL blijft toch uitermate treurig.
Realistische en terechte opmerkingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
Xabi Alonso (LFC) is ook positief over zijn club:
"We are trying to use all the options we have at the moment but you can see we still need a little more. All we can do is wait until the transfer window opens again in January. Until then, we must start winning as soon as possible because we are not in a comfortable position."
Bron: Sky Sports
Tweede plek kan ook nog steeds hoor. Tot dusver alleen van CFC verloren. Gelijk tegen SCUM, THFC en Boro waren resultaten waarmee te leven is. Gelijk tegen Brum was zonde. Maar het moet natuurlijk wel beter gaan, en dat kan ook wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind het vooral treurig voor Steven Gerrard, misschien wel de beste middenvelder/speler van de PL, maar met LFC blijft hij maar een beetje spelen om plaats vier tot en met zeven.
Gelijk tegen de sperz en Boro en daar kan je mee levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Tweede plek kan ook nog steeds hoor. Tot dusver alleen van CFC verloren. Gelijk tegen SCUM, THFC en Boro waren resultaten waarmee te leven is. Gelijk tegen Brum was zonde. Maar het moet natuurlijk wel beter gaan, en dat kan ook wel.
Vorig seizoen werd uit tegen Boro verloren / en AFC verloor er ook. Dan kan ik met een gelijskepl nu wel leven. Het moet natuurlijk beter, maar het kan erger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelijk tegen de sperz en Boro en daar kan je mee leven
En jij denkt dat ik daar mee tevreden benquote:
Ik zou het resultaat ook niet dragelijk vinden als ze verloren haddenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar mee tevreden ben
Ja Doc,ik weet wat je bedoeld
Zou er idd niet wakker van liggen,wat was eik de reden van zijn iritante juichen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:12 schreef Doc het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd dat er een onbesuisde Pool of Oostenrijker de knieschijven van Fat Frankie compleet aan barrels schopt ...
Omdat-ie nog steeds gefrustreerd was over de luidruchtige overwinning van LFC in de CL neem ik aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou er idd niet wakker van liggen,wat was eik de reden van zijn iritante juichen?
Dat zie ik dit en komend seizoen zeker niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk niet dat Chelsea compleet afhankelijk van is Frank Lampard, er blijft genoeg kwaliteit over en desnoods koopt Roman er gewoon weer een speler bij, Steven Gerrard bijvoorbeeld.
Afhankelijk zijn ze er zeker niet van en idd,ze kopen er weer eentje bij,it's a shame.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk niet dat Chelsea compleet afhankelijk van is Frank Lampard, er blijft genoeg kwaliteit over en desnoods koopt Roman er gewoon weer een speler bij, Steven Gerrard bijvoorbeeld.
Cole zie ik wel gaan na dit seizoen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Natuurlijk zijn John Terry, Frank Lampard en (in mindere mate) Petr Cech verantwoorlijk voor de successen van Chelsea, maar ik denk niet dat de resultaten ineens uitblijven wanneer er één hiervan voor langere periode uitgeschakeld wordt.
Als Roman Abramovic het overigens voor elkaar krijgt om Steven Gerrard, Wayne Rooney of Ashley Cole aan te trekken, is het einde zoek en is het maar te hopen dat hij zijn succesvolle Chelski snel saai vindt worden en ermee stopt.
Makalele en Cech zijn zeker nuttige spelers, maar niet zozeer de motor. Netzoals StevieG en Carra de motor zijn maar Momo en Xabi zeker ook goed zijn. Duff ben ik niet over uit. Die is sommige wedstrijden ook afwezig.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef stevengerrard het volgende:
Ik geef Doc gelijk dat Terry en Lampard de motor zijn van dit elftal maar daarbij worden Duff, Makelele en Cech te kort gedaan. Duff is steeds gevaarlijk wanneer hij de bal heeft en Makelele valt nooit op maar loopt alles dicht en heeft het middenveld compleet in zijn zak, daarbij geholpen door de verdediging die achter hem staan.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef stevengerrard het volgende:
LFC komt vooral aan de zijkanten creativiteit te kort. Een speler die een actie in huis heeft en dreiging heeft naar voren missen we gigantisch. Garcia moet zo iemand zijn maar die is te wisselvallig en Riise komt helaas geen speler voorbij met een actie.
Het is te hopen dat Kewell binnen kort weer kan spelen, dan is er weer wat creativiteit.
Als er in january iemand bij komt laat het dan Simao zijn die de rechterkant komt versterken met een actie en creativiteit.
Ik vroeg de CFC supporters ook nog hoeveel ze gekregen hadden voor het inruilen van hun manU shirtjequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef DutchGooner het volgende:
Voor supporters van andere clubs is het frustrerend om te zien hoe het er bij Chelsea aan toegaat maar ik denk alvast aan het moment dat die Rus vertrekt bij Fake FC want dan zal Fake FC vanzelf wel weer terugzakken naar de plek waar ze horen.
Het is maar te hopen dat Abramovic problemen krijgt met de Russische wet en z'n bezittingen geconfisceerd wordenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef stevengerrard het volgende:
idd is het Not done om van een concurrent naar Chelsea te gaan.
Maar zou Cole nog gaan? Del horno doet het prima op de linksback plaats.
En daarbij is het de vraag of Roman snel is uitgekeken op Chelsea. Ik heb zo'n idee dat dit nog wel een aantal jaren kan gaan duren. Hij stopt niet eerder totdat Chelsea de PL en de CL in 1 seizoen wint volgens mij
Jaloezie???? Waarom zou ik in hemelsnaam jaloers zijn op een club zonder Geschiedenis!!?? Dat ze nu TIJDELIJK de beste zijn?? Dacht het niet....Pas op het moment dat ze daadwerkelijk ook qua spelbeeld een tegenstander overklasse door 90 minuten de baas te zijn over het veld ipv te leven van fouten dan komt er misschien een klein beetje jaloezie los..quote:
Heeft niets met jaloezie te maken.quote:
Spot on.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Jaloezie???? Waarom zou ik in hemelsnaam jaloers zijn op een club zonder Geschiedenis!!?? Dat ze nu TIJDELIJK de beste zijn??
Zaterdag was eerste wedstrijd waar ie echt wat heeft laten zien. Ik wil absoluut nog meer zien van hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Park Ji-Sung heeft binnen hele korte tijd het ongelijk van Guus Hiddink bewezen, die noemde de transfer van de Zuid-Koreaan a waste of time en zag Park Ji-Sung vooral als bankzitter bij Manchester United.
idem dito met Arsenalquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef Doc het volgende:
Nottingham Forrest is ook tijdelijk de beste geweest en kijk waar ze nu zijn ...
Echt respect zullen ze daarom nooit krijgen. Best jammer voor ze.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef DutchGooner het volgende:
Natuurlijk is het knap dat ze dadelijk de "49 run" van Arsenal gaan overnemen en dito is het ongeslagen kampioenschap maar de schaduw van "het grote geld" zal er voor altijd overheen hangen.
Daar gaan ze verstandiger met geld om en zijn nooit gedegradeert. Mocht die rus wegvallen is dat kans dat CFC een Leeds gaat doen wel zeer aanwezig en gaat richting Nottigham Forrest ...quote:
Nottingham Forest staat op dit moment op een keurige negende plaats in de Coca-Cola League One, dus niet echt vergelijkbaar met Arsenal. Niet dat ik er om zou rouwen.quote:
Zover is het dus al met AFC, dat we het serieus namenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Het was sarcastisch bedoeld of zal ik voortaan dit duidelijker aangeven?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Zover is het dus al met AFC, dat we het serieus namen
Iddeh al ye git fer a cumbechquote:
Sarcastische opmerking of mooie toekomstmuziek, het maakt mij niet uit. Van de BBC-site:quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Het was sarcastisch bedoeld of zal ik voortaan dit duidelijker aangeven?
Waar zou hij heenwillen? Chelsea? Barça? Real Madrid? Internazionale? AC Milan?quote:Henry refuses to discuss new deal
Thierry Henry has told Arsenal he will not hold talks over a new contract before the end of the season.
By then the 28-year-old Frenchman will have 12 months left on his deal - leaving Arsenal in fear he could leave the club for nothing upon its expiry.
Henry said: "I want to concentrate on football, and focus on winning trophies rather than worry about contracts.
"At the end of the season we will talk about it, I will speak to the boss but my mind is not on it at the moment."
Henry claimed he is just reiterating his thoughts from earlier in the season, but his comments will raise anxiety at Highbury.
Manager Arsene Wenger has been desperate to begin talks with Henry, who is currently sidelined with a groin injury.
But Henry added: "We will look to sort something out, but at the moment I have my injury to deal with."
Arsenal's match against West Brom on 15 October is a potential comeback date for Henry, although he remains cautious.
"I don't know if West Brom will come too early," he continued. "I'll need to talk to the boss, but that game is a possibility."
Afzien voor Fredje dus.quote:Aston Villa gaat Wilfred Bouma fit maken
Wilfred Bouma is niet fit genoeg voor het Premiership, zo oordeelt zijn coach David O´Leary. Daarom heeft Aston Villa een speciale fitness-instructor aangewezen die Bouma met een strak programma, binnen zes maanden volledig fit moet maken.
Het hoge tempo in de Engelse competitie komt voor Bouma wel enigszins als een verrassing. O’Leary ziet het wel zitten in de verdediger, maar vind dat hij eerst helemaal fit moet worden. Daarom zet de club fitness-guru Steve McGregor aan het werk. Hij moet samen met de mensen van de Loughborough University een programma voor Bouma in elkaar zetten.
Zelf realiseert de ex-PSV’er zich dat ook, volgens de manager. “Hij wil een op een werken met Steve, omdat hij weet dat hij fitter moet zijn om het hoofd te bieden aan de vereisten van het Premiership.” Het programma zal uitgebreid zijn en het zal behoorlijk wat tijd beslaan. “Steve heeft het er niet over, maar over zes maanden zul je de verschillen zien”, zo verklaarde O’Leary.
“Freddie heeft alle nodige attributen, maar we moeten hem alleen ‘stemmen’. Er is geen betere man die hem daarbij individueel kan begeleiden dan Steve McGregor”, aldus O’Leary. “Freddie wil love it”.
voetbalprimeur.nl
Vind je Joaquin wél van het niveau-Gerrard? Want die schijnt niet meer in beeld te zijn:quote:Op donderdag 6 oktober 2005 10:32 schreef stevengerrard het volgende:
Nou het lijkt me sterk dat Rafa Pienaar als versterking ziet. Pienaar is een goede voetballer maar meer van het nivo Luis Garcia. We hebben mensen aan de zijkant nodig van het nivo Gerrard. Dus ik stem toch voor Simao
quote:Benitez not interested in Joaquin
Liverpool manager Rafael Benitez has insisted that he does not want to sign Real Betis winger Joaquin.
Reports in Spain suggested that the 24-year-old's agent watched Liverpool play Chelsea as a guest of Reds chief scout Paco Herrera last weekend.
But Benitez said: "These stories are false. The agent did not come and we have never made any offer or suggested other players as part of a transfer.
"We are not interested in bringing the player to Anfield."
Benitez believes the rumours may be designed to secure a transfer for the Spanish international.
He added: "I can only assume that people in Spain are trying to move the player out of Betis."
Schitterend inderdaad.quote:
Joaquin is denk ik wel van het nivo Gerrard en zeggen managers niet altijd dat ze niet geinteresseerd zijn in spelers om zo de prijs niet te hoog te laten worden??quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Vind je Joaquin wél van het niveau-Gerrard? Want die schijnt niet meer in beeld te zijn:
[..]
Wat valt er aan te snappen dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Je snapt er maar weinig van is het niet?
Ze slaan doorquote:'Chelsea wil 12-jarige Morillo vastleggen'
Chelsea is geďntresseerd in het 12-jarige talentje Nacho Morillo. De zeer getalenteerde middenvelder speelt momenteel voor de Spaanse club Cerro del Aguila maar maakt binnenkort misschien dus al de overstap naar het buitenland, aldus het Engelse The Mirror.
De race om het wonderkind vast te leggen is inmiddels uitgebroken. Stadsgenoten Real Betis Sevilla en Sevilla hebben beide al hun zinnen gezet op de middenvelder bij wie de pubertijd nog moet beginnen. Beide clubs lijken inmiddels echter al snel voorbijgestreefd door Chelsea, dat zelfs de huidige club van Morillo één miljoen euro wil overmaken zodat ze het nodige kunnen gaan vernieuwen qua faciliteiten.
De sensatie heeft zelfs al zijn eerste interview moeten ondergaan waarin hij het volgende zei: "Ik ben zeer vereerd dat een wereldteam als Chelsea interesse in mij heeft, maar alles waar ik me nu mee bezig houdt is het voetballen. Vooral het plezier in het voetbal bewaren, dan komt alles vast wel goed."
Als je de reacties een beetje leest moet je toch weten dat niemand jaloers is op Fake FCquote:Op zaterdag 8 oktober 2005 11:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat valt er aan te snappen dan?
Vaak genoeg is er vanalles te lezen over late goals of de manier waarop er wordt gescoord. Dat doet toch wat anders vermoeden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 18:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Als je de reacties een beetje leest moet je toch weten dat niemand jaloers is op Fake FC
Je begrijpt niet zo goed wat een monopoly is denk ik.quote:Op maandag 10 oktober 2005 15:49 schreef shearkane het volgende:
Wie zou het nou in zijn hoofd halen dan om uberhaupt iets te voelen bij dat chelsea...
De club stelt vrij weinig voor (door de jaren heen)..
het is nu toevallig dat ze de centen hebben.. en ja iedere club zou graag meer centen willen om betere spelers te kopen. Want wat dat betreft heeft chelsea een monopoly... en een monopoly is nooit goed voor een bepaalde sector.. Het is dus te hopen dat dit snel gaat wijzigen.
Misschien hebben ze geen monopoly in de wereld, maar toch wel in Engeland.
Ze kunnen bijna zonder problemen 8 spelers komen en dan nog rijk genoeg zijn voor die ene wereldtopper. Andere clubs moeten beter nadenken over hun aankopen, aangezien het veel grotere gevolgen heeft voor hun budget en dus voor hun team.
Maar dat heeft niets met jaloezie te maken.quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Vaak genoeg is er vanalles te lezen over late goals of de manier waarop er wordt gescoord. Dat doet toch wat anders vermoeden.
je snapt wat ze bedoelt en daar gaat erom!quote:Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je begrijpt niet zo goed wat een monopoly is denk ik.
Goh,dat ik het nog een keer met je eens mag zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is helemaal niets, heeft geen historie en alleen maar omdat het nu veel geld te besteden heeft, zijn er successen te vieren. Als om welke reden dan ook de financiële steun van Roman Abramovic stopt, glijdt Chelsea weer af naar waar het thuishoort: de middenmoot van de PL.
Wat bedoelt ze dan? Dat Chelsea alle toppers koopt? Da's niet waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:03 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
je snapt wat ze bedoelt en daar gaat erom!
Ik denk dat Chelsea daar goed over na heeft gedacht ze zullen echt wel overlegt hebben met Roman dat hij zoiets als 10 jaar bv daar gerant voor staat. Zitten echt geen nitwits bij Chelsea int bestuurquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is helemaal niets, heeft geen historie en alleen maar omdat het nu veel geld te besteden heeft, zijn er successen te vieren. Als om welke reden dan ook de financiële steun van Roman Abramovic stopt, glijdt Chelsea weer af naar waar het thuishoort: de middenmoot van de PL.
Nee dat is zeker niet zo anders hadden ze nu ook wel Steven in het blauw lopen. Gelukkig kwam hij snel tot z'n verstand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze dan? Dat Chelsea alle toppers koopt? Da's niet waar.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goh,dat ik het nog een keer met je eens mag zijn
Arsenal wil hem dus erg graag behoudenquote:Arsenal wil Henry recordsalaris bieden
12/10/2005 9 :50
Arsenal wil er alles aan doen om Thierry Henry langer te houden. Het bestuur van The Gunners is bereid van de Franse goalgetter de beste betaalde speler in de geschiedenis van de club te maken. Henry zou voor vier jaar kunnen bijtekenen tegen een salaris van ruim 150.000 euro per week.
'We hebben het nog niet over het aanbod gehad, maar het lijkt me fair om te zeggen dat hij het verdient om Arsenals beste betaalde speler ooit te worden', bekende voorzitter Peter Hill-Wood in The Evening Standard.
Henry lijkt nog niet zo happig om te praten over een nieuwe verbintenis. De Franse spits staat tot de zomer van 2007 onder contract, pas na het seizoen wil hij de gesprekken openen over zijn toekomst.
De gereserveerde houding van de Franse international heeft er in Spanje toe geleid om te concluderen dat Henry naar Barcelona wil, zo meent de Catalaanse pers, of naar Real Madrid (Madrileense media). 'Het is Thierry's goed recht om te wachten, maar wij willen dat hij blijft en dat weet hij', aldus Hill-Wood.
Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk kiezen spelers voor het geld en prijzen. Alsof clubliefde zo zwaar weegt voor spelers van andere Engelse topclubs.
Inderdaad, dit kansloze argument blijft maar weer opduiken....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof clubliefde zo zwaar weegt voor spelers van andere Engelse topclubs.
Ach, het bestaat wel gewoon hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad, dit kansloze argument blijft maar weer opduiken....
niet bij voetballers....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, het bestaat wel gewoon hoor.
Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.quote:
Dat ben ik dus niet met je eens.quote:
Daar hoopte Patrick Kluivert ook op, maar nu zit hij weer lekker in Spanje, bij Valencia.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.
Ik zeg niet dat ze allemaal voor het geld kiezen. Ik zeg dat niemand puur uit clubliefde een club kiest. Shearer ook niet: hij wil daar spelen omdat hij daar een halfgod is zoals je aangeeft: ego strelerij dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.
Ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen eerlijk gezegd....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens.
Matt Le Tissierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen eerlijk gezegd....
Er zijn toch denk ik genoeg voorbeelden van spelers die practisch vanaf hun jeugd voor dezelfde club hebben gespeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Giggs, Scholes, Maldini.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja joh?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Giggs is dan wel tricky Schigt. Die heeft in de jeugd nog voor die blauwe pauperburen gespeeld.
Hij heeft eerst een jaar bij City in de jeugd gespeeld, maar die zagen het niet in hem zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh?
Ik dacht dat ie van de generatie Beckham, broers Neville, Scholes, Butt was? Die samen allemaal zijn opgegroeid bij Utd.
Le Tissier terecht ja, van Carragher weet ik niet of hij ooit voor veel geld nar een topclub kon.quote:
Spelers die van jeugd af aan voor dezelfde club spelen is een goede zaak, maar betekent niet automatisch dat ze dat uit club liefde doen.....quote:
Carragher zou dat niet doen (interesse van bijvoorbeeld Inter wimpelde hij af met de opmerking dat hij daar geen enekel interesse in had). "Zolang LFC me wil hebben blijf ik" en ook nooit geklooi met het bijtekenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Le Tissier terecht ja, van Carragher weet ik niet of hij ooit voor veel geld nar een topclub kon.
Maar punt blijft natuurlijk wel dat dit soort spelers helaas een absolute minderheid vormen in het hedendaagse veotbal...
Ok, dan hoort hij ook bij de uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Carragher zou dat niet doen (interesse van bijvoorbeeld Inter wimpelde hij af met de opmerking dat hij daar geen enekel interesse in had). "Zolang LFC me wil hebben blijf ik" en ook nooit geklooi met het bijtekenen.
Ja afgelopen januari transfer periode gebeurde dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Carragher zou dat niet doen (interesse van bijvoorbeeld Inter wimpelde hij af met de opmerking dat hij daar geen enekel interesse in had). "Zolang LFC me wil hebben blijf ik" en ook nooit geklooi met het bijtekenen.
Daarnaast is Roman een groot voetbal liefhebber ! Dit is geen speeltje van hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef stevengerrard het volgende:
idd is het Not done om van een concurrent naar Chelsea te gaan.
Maar zou Cole nog gaan? Del horno doet het prima op de linksback plaats.
En daarbij is het de vraag of Roman snel is uitgekeken op Chelsea. Ik heb zo'n idee dat dit nog wel een aantal jaren kan gaan duren. Hij stopt niet eerder totdat Chelsea de PL en de CL in 1 seizoen wint volgens mij
Matt Jansen,een van de meest gewilde spelers in het jaar 2000/2001.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het bestaat in zeer beperkte mate. Je hebt er enkele bij, de meesten geven er weinig om. Als ze zich kunnen verbeteren in hun ogen dan zijn ze weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, het bestaat wel gewoon hoor.
4 goals in 10 minuten!quote:
Kan die Rossi nou ook al voetballenquote:
Morgen staat ie op het WK curlingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan die Rossi nou ook al voetballen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |