abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:59:18 #251
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31362267
Hopelijk trekt die Abramovic snel de stekker uit Chelski
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_31363131
Hopelijk niet. Alleen al voor dit soort reacties.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31363154
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 16:03 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

je snapt wat ze bedoelt en daar gaat erom!
Wat bedoelt ze dan? Dat Chelsea alle toppers koopt? Da's niet waar.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:11:12 #254
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31364151
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is helemaal niets, heeft geen historie en alleen maar omdat het nu veel geld te besteden heeft, zijn er successen te vieren. Als om welke reden dan ook de financiële steun van Roman Abramovic stopt, glijdt Chelsea weer af naar waar het thuishoort: de middenmoot van de PL.
Ik denk dat Chelsea daar goed over na heeft gedacht ze zullen echt wel overlegt hebben met Roman dat hij zoiets als 10 jaar bv daar gerant voor staat. Zitten echt geen nitwits bij Chelsea int bestuur
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_31364164
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat bedoelt ze dan? Dat Chelsea alle toppers koopt? Da's niet waar.
Nee dat is zeker niet zo anders hadden ze nu ook wel Steven in het blauw lopen. Gelukkig kwam hij snel tot z'n verstand.

Wat ze bedoelt is dat Chelsea nu door die Rus spelers kunnen kopen zonder naar de transfersom te kijken aangezien die Suikeroom toch wel de portomonnee open trekt. Dit omdat Chelsea voor hem gewoon een spelletje is als Monopoly, Risk etc etc.
Door dit verschijnsel hebben ze op dit moment de sterkste selectie / team van Engeland maar zodra Oompje weg gaat zakken ze als bakstenen in elkaar! De meeste spelers lopen er daarbij alleen maar omdat ze de makkelijkste weg naar succes kiezen ipv voor clubliefde te kiezen en zo voor de prijzen te gaan.

Ach ja als Chelsea dit jaar alleen maar de PL wint is de lol er wel zo vanaf voor Roman!!
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_31364236
Ze doelt niet op het spelletje Monopoly, maar op de zogenaamde monopolie-positie van Chelsea. Die hebben ze niet, want ze hebben geen monopolie in het voetbal. Er gaan nog altijd mensen naar andere clubs kijken en niet alle spelers gaan naar Chelsea.

Sowieso kopen ze niet lukraak wat grote namen zoals Real dat doet/deed, maar kijken ze echt wat ze nodig hebben en kopen ze gericht in.

Natuurlijk kiezen spelers voor het geld en prijzen. Alsof clubliefde zo zwaar weegt voor spelers van andere Engelse topclubs.
pi_31367552
nee ik weet ook wel dat ze niet het spel monopoly bedoeld. Dat was een eigen woordenkeuze voor hoe Roman Chelsea ziet. Als een spelletje

Tuurlijk gaan er nog mensen naar andere clubs kijken. Ik verlaat mijn club ook niet voor een chelsea.

Nou zou gericht kopen ze niet in. Het nadeel voor hun is dat iedereen de prijs 3-voudigd als hun met hun buideltje wapperen.

En spelers kiezen nu alleen voor Chelsea omdat ze denken op korte termijn veel prijzen te pakken. Ik durf te wedden dat er minder spelers naar Chelsea waren gegaan als dikke Roman er niet had gezeten met zijn centen
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_31373708
Goh een speler die voor het geld kiest

Wat gek
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 12 oktober 2005 @ 09:04:57 #259
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31376994
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Goh,dat ik het nog een keer met je eens mag zijn
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Overigens wordt jouw cluppie ook in verband gebracht met een overname, door Jay-Z welteverstaan:

http://uk.news.yahoo.com/09102005/35...y-arsenal.html
http://www.itn.co.uk/news/1409911.html
http://www.arsenal.is/arsenal/forum/...?TID=5155&PN=1
http://www.arsenal.se/nyasidan/nyheter.asp?meny=Nyheter&underMeny=Alla%20nyheter& idNr=3295
http://entertainment.earthlink.net/c...10091153659368
http://www.aftonbladet.se/vss/sport/...710730,00.html
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 12 oktober 2005 @ 10:26:34 #260
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31378461
quote:
Arsenal wil Henry recordsalaris bieden

12/10/2005 9 :50

Arsenal wil er alles aan doen om Thierry Henry langer te houden. Het bestuur van The Gunners is bereid van de Franse goalgetter de beste betaalde speler in de geschiedenis van de club te maken. Henry zou voor vier jaar kunnen bijtekenen tegen een salaris van ruim 150.000 euro per week.

'We hebben het nog niet over het aanbod gehad, maar het lijkt me fair om te zeggen dat hij het verdient om Arsenals beste betaalde speler ooit te worden', bekende voorzitter Peter Hill-Wood in The Evening Standard.

Henry lijkt nog niet zo happig om te praten over een nieuwe verbintenis. De Franse spits staat tot de zomer van 2007 onder contract, pas na het seizoen wil hij de gesprekken openen over zijn toekomst.

De gereserveerde houding van de Franse international heeft er in Spanje toe geleid om te concluderen dat Henry naar Barcelona wil, zo meent de Catalaanse pers, of naar Real Madrid (Madrileense media). 'Het is Thierry's goed recht om te wachten, maar wij willen dat hij blijft en dat weet hij', aldus Hill-Wood.
Arsenal wil hem dus erg graag behouden
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 10:26:57 #261
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31378470
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Natuurlijk kiezen spelers voor het geld en prijzen. Alsof clubliefde zo zwaar weegt voor spelers van andere Engelse topclubs.
Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_31378787
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof clubliefde zo zwaar weegt voor spelers van andere Engelse topclubs.
Inderdaad, dit kansloze argument blijft maar weer opduiken....
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_31378868
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Inderdaad, dit kansloze argument blijft maar weer opduiken....
Ach, het bestaat wel gewoon hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_31381096
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Ach, het bestaat wel gewoon hoor.
niet bij voetballers....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 12:22:53 #265
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31381195
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef aldostuta het volgende:

[..]

niet bij voetballers....
Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.
pi_31381291
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:19 schreef aldostuta het volgende:

[..]

niet bij voetballers....
Dat ben ik dus niet met je eens.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:27:41 #267
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31381320
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.
Daar hoopte Patrick Kluivert ook op, maar nu zit hij weer lekker in Spanje, bij Valencia.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31381341
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze allemaal voor het geld kiezen. Ik zeg dat niemand puur uit clubliefde een club kiest. Shearer ook niet: hij wil daar spelen omdat hij daar een halfgod is zoals je aangeeft: ego strelerij dus
pi_31381356
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat ben ik dus niet met je eens.
Ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen eerlijk gezegd....
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 oktober 2005 @ 12:31:44 #270
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31381419
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:

[..]

Matt Le Tissier
Jamie Carragher
pi_31381433
quote:

[..]

Er zijn toch denk ik genoeg voorbeelden van spelers die practisch vanaf hun jeugd voor dezelfde club hebben gespeeld.

Paul Scholes bijvoorbeeld.
pi_31381462
quote:

[..]

Giggs, Scholes, Maldini.
pi_31381519
Giggs is dan wel tricky Schigt. Die heeft in de jeugd nog voor die blauwe pauperburen gespeeld.
  woensdag 12 oktober 2005 @ 12:44:38 #274
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_31381684
Nesta was tot 3 jaar geleden een goed voorbeeld. Totti is er (nog) wel 1
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_31381782
quote:
Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Giggs is dan wel tricky Schigt. Die heeft in de jeugd nog voor die blauwe pauperburen gespeeld.
Ja joh?

Ik dacht dat ie van de generatie Beckham, broers Neville, Scholes, Butt was? Die samen allemaal zijn opgegroeid bij Utd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')