Wat bedoelt ze dan? Dat Chelsea alle toppers koopt? Da's niet waar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:03 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
je snapt wat ze bedoelt en daar gaat erom!
Ik denk dat Chelsea daar goed over na heeft gedacht ze zullen echt wel overlegt hebben met Roman dat hij zoiets als 10 jaar bv daar gerant voor staat. Zitten echt geen nitwits bij Chelsea int bestuurquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is helemaal niets, heeft geen historie en alleen maar omdat het nu veel geld te besteden heeft, zijn er successen te vieren. Als om welke reden dan ook de financiële steun van Roman Abramovic stopt, glijdt Chelsea weer af naar waar het thuishoort: de middenmoot van de PL.
Nee dat is zeker niet zo anders hadden ze nu ook wel Steven in het blauw lopen. Gelukkig kwam hij snel tot z'n verstand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Wat bedoelt ze dan? Dat Chelsea alle toppers koopt? Da's niet waar.
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Goh,dat ik het nog een keer met je eens mag zijn
Arsenal wil hem dus erg graag behoudenquote:Arsenal wil Henry recordsalaris bieden
12/10/2005 9 :50
Arsenal wil er alles aan doen om Thierry Henry langer te houden. Het bestuur van The Gunners is bereid van de Franse goalgetter de beste betaalde speler in de geschiedenis van de club te maken. Henry zou voor vier jaar kunnen bijtekenen tegen een salaris van ruim 150.000 euro per week.
'We hebben het nog niet over het aanbod gehad, maar het lijkt me fair om te zeggen dat hij het verdient om Arsenals beste betaalde speler ooit te worden', bekende voorzitter Peter Hill-Wood in The Evening Standard.
Henry lijkt nog niet zo happig om te praten over een nieuwe verbintenis. De Franse spits staat tot de zomer van 2007 onder contract, pas na het seizoen wil hij de gesprekken openen over zijn toekomst.
De gereserveerde houding van de Franse international heeft er in Spanje toe geleid om te concluderen dat Henry naar Barcelona wil, zo meent de Catalaanse pers, of naar Real Madrid (Madrileense media). 'Het is Thierry's goed recht om te wachten, maar wij willen dat hij blijft en dat weet hij', aldus Hill-Wood.
Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Natuurlijk kiezen spelers voor het geld en prijzen. Alsof clubliefde zo zwaar weegt voor spelers van andere Engelse topclubs.
Inderdaad, dit kansloze argument blijft maar weer opduiken....quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof clubliefde zo zwaar weegt voor spelers van andere Engelse topclubs.
Ach, het bestaat wel gewoon hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:41 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Inderdaad, dit kansloze argument blijft maar weer opduiken....
niet bij voetballers....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, het bestaat wel gewoon hoor.
Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.quote:
Dat ben ik dus niet met je eens.quote:
Daar hoopte Patrick Kluivert ook op, maar nu zit hij weer lekker in Spanje, bij Valencia.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.
Ik zeg niet dat ze allemaal voor het geld kiezen. Ik zeg dat niemand puur uit clubliefde een club kiest. Shearer ook niet: hij wil daar spelen omdat hij daar een halfgod is zoals je aangeeft: ego strelerij dusquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:22 schreef Doc het volgende:
[..]
Herhaling: Spelers kiezen ook voor status bij een club (met daarbij een zekerheid van invloed en redelijke zekerheid te kunnen spelen) en voor "een goed gevoel" bij een club. Neem Shearer: hij koos niet voor het geld of voor de prijzen maar voor een club waar hij als een half-god gezien wordt.
Ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen eerlijk gezegd....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:26 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat ben ik dus niet met je eens.
Matt Le Tissierquote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen eerlijk gezegd....
Er zijn toch denk ik genoeg voorbeelden van spelers die practisch vanaf hun jeugd voor dezelfde club hebben gespeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Giggs, Scholes, Maldini.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja joh?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Giggs is dan wel tricky Schigt. Die heeft in de jeugd nog voor die blauwe pauperburen gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |