abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31169595
Ik geef Doc gelijk dat Terry en Lampard de motor zijn van dit elftal maar daarbij worden Duff, Makelele en Cech te kort gedaan. Duff is steeds gevaarlijk wanneer hij de bal heeft en Makelele valt nooit op maar loopt alles dicht en heeft het middenveld compleet in zijn zak, daarbij geholpen door de verdediging die achter hem staan.

LFC komt vooral aan de zijkanten creativiteit te kort. Een speler die een actie in huis heeft en dreiging heeft naar voren missen we gigantisch. Garcia moet zo iemand zijn maar die is te wisselvallig en Riise komt helaas geen speler voorbij met een actie.

Het is te hopen dat Kewell binnen kort weer kan spelen, dan is er weer wat creativiteit.

Als er in january iemand bij komt laat het dan Simao zijn die de rechterkant komt versterken met een actie en creativiteit.
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:37:12 #202
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31169666
Natuurlijk zijn John Terry, Frank Lampard en (in mindere mate) Petr Cech verantwoorlijk voor de successen van Chelsea, maar ik denk niet dat de resultaten ineens uitblijven wanneer er één hiervan voor langere periode uitgeschakeld wordt.

Als Roman Abramovic het overigens voor elkaar krijgt om Steven Gerrard, Wayne Rooney of Ashley Cole aan te trekken, is het einde zoek en is het maar te hopen dat hij zijn succesvolle Chelski snel saai vindt worden en ermee stopt.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:43:06 #203
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31169838
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:37 schreef M0NTANA het volgende:
Natuurlijk zijn John Terry, Frank Lampard en (in mindere mate) Petr Cech verantwoorlijk voor de successen van Chelsea, maar ik denk niet dat de resultaten ineens uitblijven wanneer er één hiervan voor langere periode uitgeschakeld wordt.

Als Roman Abramovic het overigens voor elkaar krijgt om Steven Gerrard, Wayne Rooney of Ashley Cole aan te trekken, is het einde zoek en is het maar te hopen dat hij zijn succesvolle Chelski snel saai vindt worden en ermee stopt.
Cole zie ik wel gaan na dit seizoen.

Voor supporters van andere clubs is het frustrerend om te zien hoe het er bij Chelsea aan toegaat maar ik denk alvast aan het moment dat die Rus vertrekt bij Fake FC want dan zal Fake FC vanzelf wel weer terugzakken naar de plek waar ze horen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 11:46:47 #204
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31169964
Het is toch belachelijk dat Roman Abramovic zélfs de sterren van de naaste concurrentie weet binnen te halen? Deze jongens moeten toch wel enig respect hebben voor de supporters? Ik vind het van Sol Campbell nog steeds een kutstreek, maar van Arsenal, Manchester United of Liverpool naar Chelsea gaan is ook not done in mijn optiek.

Als Roman Abramovic eenmaal uitgespeeld is met Chelsea en zijn speeltje achterlaat, kan de club het weleens héél moeilijk krijgen. Chelsea moet dan wel toppers gaan verkopen om het salaris van de rest te kunnen blijven betalen, daarbij willen de overgebleven toppers blijven presteren, dus komt er vanzelf onrust in de tent.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_31170656
idd is het Not done om van een concurrent naar Chelsea te gaan.

Maar zou Cole nog gaan? Del horno doet het prima op de linksback plaats.

En daarbij is het de vraag of Roman snel is uitgekeken op Chelsea. Ik heb zo'n idee dat dit nog wel een aantal jaren kan gaan duren. Hij stopt niet eerder totdat Chelsea de PL en de CL in 1 seizoen wint volgens mij
You'll never walk alone.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 12:37:56 #206
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_31171385
Leuk al die jaloezie op Chelsea.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:19:36 #207
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31172659
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef stevengerrard het volgende:
Ik geef Doc gelijk dat Terry en Lampard de motor zijn van dit elftal maar daarbij worden Duff, Makelele en Cech te kort gedaan. Duff is steeds gevaarlijk wanneer hij de bal heeft en Makelele valt nooit op maar loopt alles dicht en heeft het middenveld compleet in zijn zak, daarbij geholpen door de verdediging die achter hem staan.
Makalele en Cech zijn zeker nuttige spelers, maar niet zozeer de motor. Netzoals StevieG en Carra de motor zijn maar Momo en Xabi zeker ook goed zijn. Duff ben ik niet over uit. Die is sommige wedstrijden ook afwezig.
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:35 schreef stevengerrard het volgende:

LFC komt vooral aan de zijkanten creativiteit te kort. Een speler die een actie in huis heeft en dreiging heeft naar voren missen we gigantisch. Garcia moet zo iemand zijn maar die is te wisselvallig en Riise komt helaas geen speler voorbij met een actie.

Het is te hopen dat Kewell binnen kort weer kan spelen, dan is er weer wat creativiteit.

Als er in january iemand bij komt laat het dan Simao zijn die de rechterkant komt versterken met een actie en creativiteit.
Helemaal mee eens.

Een extra verdediger is ook geen luxe trouwens ...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:22:17 #208
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31172740
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 11:43 schreef DutchGooner het volgende:
Voor supporters van andere clubs is het frustrerend om te zien hoe het er bij Chelsea aan toegaat maar ik denk alvast aan het moment dat die Rus vertrekt bij Fake FC want dan zal Fake FC vanzelf wel weer terugzakken naar de plek waar ze horen.
Ik vroeg de CFC supporters ook nog hoeveel ze gekregen hadden voor het inruilen van hun manU shirtje
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:24:04 #209
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31172803
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef stevengerrard het volgende:
idd is het Not done om van een concurrent naar Chelsea te gaan.

Maar zou Cole nog gaan? Del horno doet het prima op de linksback plaats.

En daarbij is het de vraag of Roman snel is uitgekeken op Chelsea. Ik heb zo'n idee dat dit nog wel een aantal jaren kan gaan duren. Hij stopt niet eerder totdat Chelsea de PL en de CL in 1 seizoen wint volgens mij
Het is maar te hopen dat Abramovic problemen krijgt met de Russische wet en z'n bezittingen geconfisceerd worden
pi_31173118
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 12:37 schreef Zwansen het volgende:
Jaloezie???? Waarom zou ik in hemelsnaam jaloers zijn op een club zonder Geschiedenis!!?? Dat ze nu TIJDELIJK de beste zijn?? Dacht het niet....Pas op het moment dat ze daadwerkelijk ook qua spelbeeld een tegenstander overklasse door 90 minuten de baas te zijn over het veld ipv te leven van fouten dan komt er misschien een klein beetje jaloezie los..
You'll never walk alone.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:34:40 #211
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31173119
quote:
Heeft niets met jaloezie te maken.

Ik snap wel dat de Fake FC supporters dit pikken want wat stelde ze nou voor voordat ze de Bank of England waren?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:36:22 #212
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31173189
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:34 schreef stevengerrard het volgende:

[..]

Jaloezie???? Waarom zou ik in hemelsnaam jaloers zijn op een club zonder Geschiedenis!!?? Dat ze nu TIJDELIJK de beste zijn??
Spot on.

Natuurlijk is het knap dat ze dadelijk de "49 run" van Arsenal gaan overnemen en dito is het ongeslagen kampioenschap maar de schaduw van "het grote geld" zal er voor altijd overheen hangen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:41:07 #213
67174 Dos37
Come on Twente
pi_31173333
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 10:42 schreef M0NTANA het volgende:
Park Ji-Sung heeft binnen hele korte tijd het ongelijk van Guus Hiddink bewezen, die noemde de transfer van de Zuid-Koreaan a waste of time en zag Park Ji-Sung vooral als bankzitter bij Manchester United.
Zaterdag was eerste wedstrijd waar ie echt wat heeft laten zien. Ik wil absoluut nog meer zien van hem.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:42:42 #214
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31173384
Nottingham Forrest is ook tijdelijk de beste geweest en kijk waar ze nu zijn ...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:44:05 #215
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31173441
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:42 schreef Doc het volgende:
Nottingham Forrest is ook tijdelijk de beste geweest en kijk waar ze nu zijn ...
idem dito met Arsenal
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:44:45 #216
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31173463
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:36 schreef DutchGooner het volgende:
Natuurlijk is het knap dat ze dadelijk de "49 run" van Arsenal gaan overnemen en dito is het ongeslagen kampioenschap maar de schaduw van "het grote geld" zal er voor altijd overheen hangen.
Echt respect zullen ze daarom nooit krijgen. Best jammer voor ze.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:48:17 #217
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31173571
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idem dito met Arsenal
Daar gaan ze verstandiger met geld om en zijn nooit gedegradeert. Mocht die rus wegvallen is dat kans dat CFC een Leeds gaat doen wel zeer aanwezig en gaat richting Nottigham Forrest ...
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:52:10 #218
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31173702
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:44 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

idem dito met Arsenal
Nottingham Forest staat op dit moment op een keurige negende plaats in de Coca-Cola League One, dus niet echt vergelijkbaar met Arsenal. Niet dat ik er om zou rouwen.
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 13:58:19 #219
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31173869
Het was sarcastisch bedoeld of zal ik voortaan dit duidelijker aangeven?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:07:35 #220
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31174117
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Zover is het dus al met AFC, dat we het serieus namen
  dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:16:44 #221
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31174364
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:07 schreef Doc het volgende:

[..]

Zover is het dus al met AFC, dat we het serieus namen
NAAR HET ANDERE FORUM!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 4 oktober 2005 @ 14:43:58 #222
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_31175226
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 14:16 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Iddeh al ye git fer a cumbech
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:25:44 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31205876
quote:
Op dinsdag 4 oktober 2005 13:58 schreef DutchGooner het volgende:
Sarcastische opmerking of mooie toekomstmuziek, het maakt mij niet uit. Van de BBC-site:
quote:
Henry refuses to discuss new deal

Thierry Henry has told Arsenal he will not hold talks over a new contract before the end of the season.

By then the 28-year-old Frenchman will have 12 months left on his deal - leaving Arsenal in fear he could leave the club for nothing upon its expiry.

Henry said: "I want to concentrate on football, and focus on winning trophies rather than worry about contracts.

"At the end of the season we will talk about it, I will speak to the boss but my mind is not on it at the moment."

Henry claimed he is just reiterating his thoughts from earlier in the season, but his comments will raise anxiety at Highbury.

Manager Arsene Wenger has been desperate to begin talks with Henry, who is currently sidelined with a groin injury.

But Henry added: "We will look to sort something out, but at the moment I have my injury to deal with."

Arsenal's match against West Brom on 15 October is a potential comeback date for Henry, although he remains cautious.

"I don't know if West Brom will come too early," he continued. "I'll need to talk to the boss, but that game is a possibility."
Waar zou hij heenwillen? Chelsea? Barça? Real Madrid? Internazionale? AC Milan?
pi_31205979
In het Arsenal topic is hier al over gesproken.
That's all folks!
  woensdag 5 oktober 2005 @ 15:30:58 #225
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31206039
Daar kom ik liever niet, vandaar.

Daarbij past dit ook mooi in het PL-topic, want Chelski zou weleens zijn nieuwe club kunnen zijn.
  donderdag 6 oktober 2005 @ 09:59:09 #226
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31223453
Naast Man City toont nu ook LFC belangstelling voor Steven Pienaar.
pi_31224150
Nou het lijkt me sterk dat Rafa Pienaar als versterking ziet. Pienaar is een goede voetballer maar meer van het nivo Luis Garcia. We hebben mensen aan de zijkant nodig van het nivo Gerrard. Dus ik stem toch voor Simao
You'll never walk alone.
pi_31232285
Simao vind ik ook van het niveau Luis Garcia.

iets anders:
quote:
Aston Villa gaat Wilfred Bouma fit maken

Wilfred Bouma is niet fit genoeg voor het Premiership, zo oordeelt zijn coach David O´Leary. Daarom heeft Aston Villa een speciale fitness-instructor aangewezen die Bouma met een strak programma, binnen zes maanden volledig fit moet maken.
Het hoge tempo in de Engelse competitie komt voor Bouma wel enigszins als een verrassing. O’Leary ziet het wel zitten in de verdediger, maar vind dat hij eerst helemaal fit moet worden. Daarom zet de club fitness-guru Steve McGregor aan het werk. Hij moet samen met de mensen van de Loughborough University een programma voor Bouma in elkaar zetten.

Zelf realiseert de ex-PSV’er zich dat ook, volgens de manager. “Hij wil een op een werken met Steve, omdat hij weet dat hij fitter moet zijn om het hoofd te bieden aan de vereisten van het Premiership.” Het programma zal uitgebreid zijn en het zal behoorlijk wat tijd beslaan. “Steve heeft het er niet over, maar over zes maanden zul je de verschillen zien”, zo verklaarde O’Leary.

“Freddie heeft alle nodige attributen, maar we moeten hem alleen ‘stemmen’. Er is geen betere man die hem daarbij individueel kan begeleiden dan Steve McGregor”, aldus O’Leary. “Freddie wil love it”.

voetbalprimeur.nl
Afzien voor Fredje dus.
That's all folks!
pi_31234458
Hij is daar ook linksback en dat kan niet met zo'n postuur.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 7 oktober 2005 @ 13:47:06 #230
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31252822
quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 10:32 schreef stevengerrard het volgende:

Nou het lijkt me sterk dat Rafa Pienaar als versterking ziet. Pienaar is een goede voetballer maar meer van het nivo Luis Garcia. We hebben mensen aan de zijkant nodig van het nivo Gerrard. Dus ik stem toch voor Simao
Vind je Joaquin wél van het niveau-Gerrard? Want die schijnt niet meer in beeld te zijn:
quote:
Benitez not interested in Joaquin

Liverpool manager Rafael Benitez has insisted that he does not want to sign Real Betis winger Joaquin.

Reports in Spain suggested that the 24-year-old's agent watched Liverpool play Chelsea as a guest of Reds chief scout Paco Herrera last weekend.

But Benitez said: "These stories are false. The agent did not come and we have never made any offer or suggested other players as part of a transfer.

"We are not interested in bringing the player to Anfield."

Benitez believes the rumours may be designed to secure a transfer for the Spanish international.

He added: "I can only assume that people in Spain are trying to move the player out of Betis."
pi_31269011
quote:
Schitterend inderdaad.

Leuk ook te zien dat de concurrentie bezig is met spelers van het niveau Pienaar. Zo kom je nooit in de buurt van Chelsea.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 01:38:15 #232
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31273441
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 22:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Schitterend inderdaad.
Je snapt er maar weinig van is het niet?
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31275596
quote:
Op vrijdag 7 oktober 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Vind je Joaquin wél van het niveau-Gerrard? Want die schijnt niet meer in beeld te zijn:
[..]
Joaquin is denk ik wel van het nivo Gerrard en zeggen managers niet altijd dat ze niet geinteresseerd zijn in spelers om zo de prijs niet te hoog te laten worden??
You'll never walk alone.
pi_31277101
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 01:38 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Je snapt er maar weinig van is het niet?
Wat valt er aan te snappen dan?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31277674
Waarom jaloezie op een club die kortstondig succes koopt en straks weer in elkaar dondert, bedoelt DG denk ik.
www.thuisuiteten.nl
pi_31277702
Over Chelsea gesproken:
quote:
'Chelsea wil 12-jarige Morillo vastleggen'

Chelsea is geďntresseerd in het 12-jarige talentje Nacho Morillo. De zeer getalenteerde middenvelder speelt momenteel voor de Spaanse club Cerro del Aguila maar maakt binnenkort misschien dus al de overstap naar het buitenland, aldus het Engelse The Mirror.

De race om het wonderkind vast te leggen is inmiddels uitgebroken. Stadsgenoten Real Betis Sevilla en Sevilla hebben beide al hun zinnen gezet op de middenvelder bij wie de pubertijd nog moet beginnen. Beide clubs lijken inmiddels echter al snel voorbijgestreefd door Chelsea, dat zelfs de huidige club van Morillo één miljoen euro wil overmaken zodat ze het nodige kunnen gaan vernieuwen qua faciliteiten.

De sensatie heeft zelfs al zijn eerste interview moeten ondergaan waarin hij het volgende zei: "Ik ben zeer vereerd dat een wereldteam als Chelsea interesse in mij heeft, maar alles waar ik me nu mee bezig houdt is het voetballen. Vooral het plezier in het voetbal bewaren, dan komt alles vast wel goed."
Ze slaan door
pi_31277708
Er is wel veel jaloezie. Niet van DG, maar wel van veel andere mensen. Constant dat gezeur over Chelsea.

Dat terwijl Chelsea gericht inkoopt en niet eens de grote supersterren haalt zoals bijvoorbeeld Real.
pi_31277871
Hebben ze wel willen doen, maar dat is ze tot nog toe niet echt gelukt.
www.thuisuiteten.nl
pi_31277909
Als je maar genoeg geld aftikt dan lukt dat wel. Het is Real destijds ook gelukt. Chelsea kijkt echter verder dan alleen de naam en kijkt wat ze echt nodig hebben.

Ook is er geen gezeik binnen de club of tussen spelers.
pi_31278042
Dat is wel bewonderenswaardig, alleen José zelf ruziet af en toe eens met zijn spelers.
www.thuisuiteten.nl
pi_31278057
Hij is de baas. Spelers moeten niet in de media gaan mekkeren. Ze weten vantevoren dat de concurrentie bij Chelsea moordend is. Als je tere zieltje dat niet aan kan dan moet je lekker bij de Spurs gaan spelen.
  zaterdag 8 oktober 2005 @ 18:05:54 #242
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31286958
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 11:06 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat valt er aan te snappen dan?
Als je de reacties een beetje leest moet je toch weten dat niemand jaloers is op Fake FC
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31335361
Wie zou het nou in zijn hoofd halen dan om uberhaupt iets te voelen bij dat chelsea...
De club stelt vrij weinig voor (door de jaren heen)..
het is nu toevallig dat ze de centen hebben.. en ja iedere club zou graag meer centen willen om betere spelers te kopen. Want wat dat betreft heeft chelsea een monopoly... en een monopoly is nooit goed voor een bepaalde sector.. Het is dus te hopen dat dit snel gaat wijzigen.
Misschien hebben ze geen monopoly in de wereld, maar toch wel in Engeland.
Ze kunnen bijna zonder problemen 8 spelers komen en dan nog rijk genoeg zijn voor die ene wereldtopper. Andere clubs moeten beter nadenken over hun aankopen, aangezien het veel grotere gevolgen heeft voor hun budget en dus voor hun team.
pi_31337793
quote:
Op zaterdag 8 oktober 2005 18:05 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Als je de reacties een beetje leest moet je toch weten dat niemand jaloers is op Fake FC
Vaak genoeg is er vanalles te lezen over late goals of de manier waarop er wordt gescoord. Dat doet toch wat anders vermoeden.
pi_31337837
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 15:49 schreef shearkane het volgende:
Wie zou het nou in zijn hoofd halen dan om uberhaupt iets te voelen bij dat chelsea...
De club stelt vrij weinig voor (door de jaren heen)..
het is nu toevallig dat ze de centen hebben.. en ja iedere club zou graag meer centen willen om betere spelers te kopen. Want wat dat betreft heeft chelsea een monopoly... en een monopoly is nooit goed voor een bepaalde sector.. Het is dus te hopen dat dit snel gaat wijzigen.
Misschien hebben ze geen monopoly in de wereld, maar toch wel in Engeland.
Ze kunnen bijna zonder problemen 8 spelers komen en dan nog rijk genoeg zijn voor die ene wereldtopper. Andere clubs moeten beter nadenken over hun aankopen, aangezien het veel grotere gevolgen heeft voor hun budget en dus voor hun team.
Je begrijpt niet zo goed wat een monopoly is denk ik.
  maandag 10 oktober 2005 @ 21:28:25 #246
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31342841
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Vaak genoeg is er vanalles te lezen over late goals of de manier waarop er wordt gescoord. Dat doet toch wat anders vermoeden.
Maar dat heeft niets met jaloezie te maken.

Die zelfde reacties zijn te lezen als manyoo of Arsenal op zo'n manier wint
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_31342947
Toch minder, al komt het bij Man utd in de buurt.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:22:30 #248
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_31352916
Chelsea is helemaal niets, heeft geen historie en alleen maar omdat het nu veel geld te besteden heeft, zijn er successen te vieren. Als om welke reden dan ook de financiële steun van Roman Abramovic stopt, glijdt Chelsea weer af naar waar het thuishoort: de middenmoot van de PL.
pi_31359934
quote:
Op maandag 10 oktober 2005 17:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Je begrijpt niet zo goed wat een monopoly is denk ik.
je snapt wat ze bedoelt en daar gaat erom!
You'll never walk alone.
  dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:50:30 #250
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_31362086
quote:
Op dinsdag 11 oktober 2005 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
Chelsea is helemaal niets, heeft geen historie en alleen maar omdat het nu veel geld te besteden heeft, zijn er successen te vieren. Als om welke reden dan ook de financiële steun van Roman Abramovic stopt, glijdt Chelsea weer af naar waar het thuishoort: de middenmoot van de PL.
Goh,dat ik het nog een keer met je eens mag zijn
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')