Yepz hij speelde weer goed. Btw fantische goals van Mido en Keanequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef BennyNL het volgende:
speelde Davids (goed?)?

Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
en die 2-3 van van Nistlekutje was dus gewoon buitenspel.

Maar Park wel en die stond toch ook buitenspel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.

Hij werd niet aangespeeld maar doordat ie in " buitenspelpositie" stond had ie uiteindelijk wel voordeel van de situatie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.

Park idd ook,was net te zien op de Beebquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar Park wel en die stond toch ook buitenspel?

Ja sorry maar Ajax heeft bij mij altijd een streepje voor. Arsenal is mijn favoriete club in het buitenland. Ik vraag er een beetje begrip voor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:36 schreef Gunner het volgende:
goh tong, dat klinkt al heel wat anders dan na Ajax - Arsenal.

Op Radio 1 hadden ze het over een eigen doelpuntquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef DeTolk het volgende:
Persie die de winnende maakt? Doet ie goed daar

Hadden ze mazzel mee, Drogba maakte hands en de keeper dook over de bal heen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Pingel en 1-0 Chelsea, Lampard.
Drogba werd neergehaald.

Ze hebben wel heel erg vaak mazzel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze mazzel mee, Drogba maakte hands en de keeper dook over de bal heen....

quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:32 schreef twi het volgende:
Vuile vieze kut naaierige club is dat Chelsea toch, en ze krijgen alles mee. Nu weer een twijfelachtige pingel, ondanks dat Drogba gewoon hands maakt. Bah, wat een kutclub is dat toch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |