Yepz hij speelde weer goed. Btw fantische goals van Mido en Keanequote:Op zaterdag 1 oktober 2005 18:17 schreef BennyNL het volgende:
speelde Davids (goed?)?
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:07 schreef DutchGooner het volgende:
en die 2-3 van van Nistlekutje was dus gewoon buitenspel.
Maar Park wel en die stond toch ook buitenspel?quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.
Hij werd niet aangespeeld maar doordat ie in " buitenspelpositie" stond had ie uiteindelijk wel voordeel van de situatie.quote:Op zondag 2 oktober 2005 00:23 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Volgens mij werd hij niet aangespeeld toen hij buitenspel stond.
Park idd ook,was net te zien op de Beebquote:Op zondag 2 oktober 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Maar Park wel en die stond toch ook buitenspel?
Ja sorry maar Ajax heeft bij mij altijd een streepje voor. Arsenal is mijn favoriete club in het buitenland. Ik vraag er een beetje begrip voor.quote:Op zondag 2 oktober 2005 16:36 schreef Gunner het volgende:
goh tong, dat klinkt al heel wat anders dan na Ajax - Arsenal.
Op Radio 1 hadden ze het over een eigen doelpuntquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:46 schreef DeTolk het volgende:
Persie die de winnende maakt? Doet ie goed daar
Hadden ze mazzel mee, Drogba maakte hands en de keeper dook over de bal heen....quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:31 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Pingel en 1-0 Chelsea, Lampard.
Drogba werd neergehaald.
Ze hebben wel heel erg vaak mazzel...quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:34 schreef APK het volgende:
[..]
Hadden ze mazzel mee, Drogba maakte hands en de keeper dook over de bal heen....
quote:Op zondag 2 oktober 2005 17:32 schreef twi het volgende:
Vuile vieze kut naaierige club is dat Chelsea toch, en ze krijgen alles mee. Nu weer een twijfelachtige pingel, ondanks dat Drogba gewoon hands maakt. Bah, wat een kutclub is dat toch.
Grapjasquote:Op zondag 2 oktober 2005 16:36 schreef Ludacriss het volgende:
. Jammer want een 0-0 was wel op z'n plaats geweest.
Dat is volgens mij de vraag die iedereen stelt.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Wat betreft deze competitie rijst er bij mij slechts één vraag op: Wie of wat stopt Chelsea![]()
Eén verschil: bij Arsenal en Manchester kon/kan het geld opraken........quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:39 schreef Radegast het volgende:
Dat gaat vanzelf. Arsenal was niet lang geleden ook onverslaanbaar in Engeland, Manchester United in de periode daarvoor.
he, ze hadden weer veel kansen nodig vandaag is het niet?quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de vraag die iedereen stelt.
Laat het alsjeblieft voor de 49 ongeslagen wedstrijden zijn...
Helemaal niemand denk ik.quote:
Niemand. De beste spelers, het beste team, de beste trainer en ook in de breedte de beste spelers. Ik denk dat Chelsea in de CL doorgaat naar de volgende ronde zonder tegengoal en in de PL zullen ze er dit jaar misschien net 10 tegen krijgen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 00:36 schreef Shreyas het volgende:
Wat betreft deze competitie rijst er bij mij slechts één vraag op: Wie of wat stopt Chelsea![]()
Zoveel verschrikkelijk veel slechter dan AFC of SCUM doen ze het niet ...quote:Op maandag 3 oktober 2005 10:38 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Helemaal niemand denk ik.
En Liverpool in de PL blijft toch uitermate treurig.
Realistische en terechte opmerkingen.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:55 schreef M0NTANA het volgende:
Xabi Alonso (LFC) is ook positief over zijn club:
"We are trying to use all the options we have at the moment but you can see we still need a little more. All we can do is wait until the transfer window opens again in January. Until then, we must start winning as soon as possible because we are not in a comfortable position."
Bron: Sky Sports
Tweede plek kan ook nog steeds hoor. Tot dusver alleen van CFC verloren. Gelijk tegen SCUM, THFC en Boro waren resultaten waarmee te leven is. Gelijk tegen Brum was zonde. Maar het moet natuurlijk wel beter gaan, en dat kan ook wel.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 09:45 schreef M0NTANA het volgende:
Ik vind het vooral treurig voor Steven Gerrard, misschien wel de beste middenvelder/speler van de PL, maar met LFC blijft hij maar een beetje spelen om plaats vier tot en met zeven.
Gelijk tegen de sperz en Boro en daar kan je mee levenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:30 schreef Doc het volgende:
[..]
Tweede plek kan ook nog steeds hoor. Tot dusver alleen van CFC verloren. Gelijk tegen SCUM, THFC en Boro waren resultaten waarmee te leven is. Gelijk tegen Brum was zonde. Maar het moet natuurlijk wel beter gaan, en dat kan ook wel.
Vorig seizoen werd uit tegen Boro verloren / en AFC verloor er ook. Dan kan ik met een gelijskepl nu wel leven. Het moet natuurlijk beter, maar het kan erger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Gelijk tegen de sperz en Boro en daar kan je mee leven
En jij denkt dat ik daar mee tevreden benquote:
Ik zou het resultaat ook niet dragelijk vinden als ze verloren haddenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 10:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik daar mee tevreden ben
Ja Doc,ik weet wat je bedoeld
Zou er idd niet wakker van liggen,wat was eik de reden van zijn iritante juichen?quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:12 schreef Doc het volgende:
Het wordt zo langzamerhand tijd dat er een onbesuisde Pool of Oostenrijker de knieschijven van Fat Frankie compleet aan barrels schopt ...
Omdat-ie nog steeds gefrustreerd was over de luidruchtige overwinning van LFC in de CL neem ik aan.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:16 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zou er idd niet wakker van liggen,wat was eik de reden van zijn iritante juichen?
Dat zie ik dit en komend seizoen zeker niet gebeuren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk niet dat Chelsea compleet afhankelijk van is Frank Lampard, er blijft genoeg kwaliteit over en desnoods koopt Roman er gewoon weer een speler bij, Steven Gerrard bijvoorbeeld.
Afhankelijk zijn ze er zeker niet van en idd,ze kopen er weer eentje bij,it's a shame.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
Ik denk niet dat Chelsea compleet afhankelijk van is Frank Lampard, er blijft genoeg kwaliteit over en desnoods koopt Roman er gewoon weer een speler bij, Steven Gerrard bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |