Er zijn toch denk ik genoeg voorbeelden van spelers die practisch vanaf hun jeugd voor dezelfde club hebben gespeeld.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik kan geen enkel voorbeeld verzinnen eerlijk gezegd....
Giggs, Scholes, Maldini.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ja joh?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:36 schreef zjroentje het volgende:
Giggs is dan wel tricky Schigt. Die heeft in de jeugd nog voor die blauwe pauperburen gespeeld.
Hij heeft eerst een jaar bij City in de jeugd gespeeld, maar die zagen het niet in hem zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh?
Ik dacht dat ie van de generatie Beckham, broers Neville, Scholes, Butt was? Die samen allemaal zijn opgegroeid bij Utd.
Le Tissier terecht ja, van Carragher weet ik niet of hij ooit voor veel geld nar een topclub kon.quote:
Spelers die van jeugd af aan voor dezelfde club spelen is een goede zaak, maar betekent niet automatisch dat ze dat uit club liefde doen.....quote:
Carragher zou dat niet doen (interesse van bijvoorbeeld Inter wimpelde hij af met de opmerking dat hij daar geen enekel interesse in had). "Zolang LFC me wil hebben blijf ik" en ook nooit geklooi met het bijtekenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:36 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Le Tissier terecht ja, van Carragher weet ik niet of hij ooit voor veel geld nar een topclub kon.
Maar punt blijft natuurlijk wel dat dit soort spelers helaas een absolute minderheid vormen in het hedendaagse veotbal...
Ok, dan hoort hij ook bij de uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Carragher zou dat niet doen (interesse van bijvoorbeeld Inter wimpelde hij af met de opmerking dat hij daar geen enekel interesse in had). "Zolang LFC me wil hebben blijf ik" en ook nooit geklooi met het bijtekenen.
Ja afgelopen januari transfer periode gebeurde dat.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 13:28 schreef Doc het volgende:
[..]
Carragher zou dat niet doen (interesse van bijvoorbeeld Inter wimpelde hij af met de opmerking dat hij daar geen enekel interesse in had). "Zolang LFC me wil hebben blijf ik" en ook nooit geklooi met het bijtekenen.
Daarnaast is Roman een groot voetbal liefhebber ! Dit is geen speeltje van hem.quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 12:10 schreef stevengerrard het volgende:
idd is het Not done om van een concurrent naar Chelsea te gaan.
Maar zou Cole nog gaan? Del horno doet het prima op de linksback plaats.
En daarbij is het de vraag of Roman snel is uitgekeken op Chelsea. Ik heb zo'n idee dat dit nog wel een aantal jaren kan gaan duren. Hij stopt niet eerder totdat Chelsea de PL en de CL in 1 seizoen wint volgens mij
Matt Jansen,een van de meest gewilde spelers in het jaar 2000/2001.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 12:29 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Het bestaat in zeer beperkte mate. Je hebt er enkele bij, de meesten geven er weinig om. Als ze zich kunnen verbeteren in hun ogen dan zijn ze weg.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:45 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ach, het bestaat wel gewoon hoor.
4 goals in 10 minuten!quote:
Kan die Rossi nou ook al voetballenquote:
Morgen staat ie op het WK curlingquote:Op zaterdag 15 oktober 2005 17:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Kan die Rossi nou ook al voetballen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |