Ach ja, dat is het effect dat hij op de vrouwtjes heeft, hèquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Sigaret op
Ik heb nog nooit gejuichd voor het feit dat iemand rooktIk ben best anti-roken
Raar dat ik blij voor Roel ben.
En dat kan ik me voorstellen, is niet leuk dat iemand jouw poll slooptquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, Lieske hoeft er van mij niet uit, baal alleen van mijn poll
16? laten we het maar houden op 12quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef markna het volgende:
dat was nummer 8 voor roel nog 16 te gaan
12 toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef markna het volgende:
Kan het geen piep van de magnatron zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Loedertje het volgende:
Gaat er nu een rookmelder af?
OK, kan iemand even mijn geheugen opfrissen over Roel's opdracht?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef markna het volgende:
Voor elke peuk die die stiekem rookt krijgt ie 500, bij 5 peuken begint bb uit te betalen, mag maximaal 20 peuken = pakkie dus in totaal 10k te verdienen voor hemquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
OK, kan iemand even mijn geheugen opfrissen over Roel's opdracht?
En wat Tanja betreft; als heel de dag in bed helpt om niet te roken, mag ze van mij heel de dag in bed liggen.
En dan Chantal graag hetzelfde recept, de streams zijn zó veel fijner zonder haarquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Day het volgende:
En wat Tanja betreft; als heel de dag in bed helpt om niet te roken, mag ze van mij heel de dag in bed liggen.
en een rookmelder maakt ook veel meet lawaaiquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef Blue Thunder het volgende:
het lijkt me geen rookalarm.. daarvoor gaat ie te onregelmatig
Dus hij hoeft niet 20 pieken om zijn geld te krijgen? 20 is gewoon het maximum, toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Voor elke peuk die die stiekem rookt krijgt ie 500, bij 5 peuken begint bb uit te betalen, mag maximaal 20 peuken = pakkie dus in totaal 10k te verdienen voor hem
Badkamer kan niet op slot.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:
roel doet dus de badkamer op slot.. Hoorde joost net zeggen dat ie de douche niet inkon
Veel te druk om over eten te lullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef flugeltje het volgende:
De bewoners reageren er niet op, vreemd hoor.
Joost is doodsbang om een blote tiet te zien. alleen het idee dat er iemand aan het douchen is is voor hem veel effectiever dan een slotquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:
roel doet dus de badkamer op slot.. Hoorde joost net zeggen dat ie de douche niet inkon
Vreemd dat je het op de stream van binnenshuis hoorde danquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef flugeltje het volgende:
Het is dus het alarm van 't bubbelbad... Moest blijkbaar spul in.
ja, dat viel me ook op! Dat bubbelbad is een keer ècht helderquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef Blue Thunder het volgende:
verrek..
het water is schoon!!!!
Hij hoeft de 20 niet te halen. Als hij had besloten het niet te doen, dan had hij niet geen geld gehad. Het had ook geen invloed gehad op de weekopdracht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dus hij hoeft niet 20 pieken om zijn geld te krijgen? 20 is gewoon het maximum, toch?
En wat nou als hij besloten had het niet te doen? Had dat invloed gehad op het wel/niet slagen van de weekopdracht?
Nee als hij er maar minimaal 5 heeft gerookt, het had geen invloed op de weekopdracht gehad als hij het niet deed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dus hij hoeft niet 20 pieken om zijn geld te krijgen? 20 is gewoon het maximum, toch?
En wat nou als hij besloten had het niet te doen? Had dat invloed gehad op het wel/niet slagen van de weekopdracht?
Ok, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:38 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hij hoeft de 20 niet te halen. Als hij had besloten het niet te doen, dan had hij niet geen geld gehad. Het had ook geen invloed gehad op de weekopdracht.
It's all about the money, It's all about the dum dum dum dum........quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:38 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hij hoeft de 20 niet te halen. Als hij had besloten het niet te doen, dan had hij niet geen geld gehad. Het had ook geen invloed gehad op de weekopdracht.
Kan je je goed aan vasthouden dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Pinball het volgende:
Wat lijkt Lieske zo gigantische koeienheupen te hebben
[afbeelding]
lijkt is niet zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
dat valt toch wel mee??quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Pinball het volgende:
Dat denk ik dus nog steeds ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik dus ook.
Twijfelde even omdat Scanman zei dat als hij het niet haalde, de weekopdracht mislukt was.
weet je hoeveel mensen daar moeite mee hebben?? In vergaderingen op mijn werk hebben de projectmanagers daar ook zo'n handje van.. VRESELIJK IRRI. get to the point.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:
Als liekse praat dan heeft ze moeite om to the point te komen.
Begint met veel woorden, en de laatste regel is the point.
gewoon fok logo in het midden plakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
Dat jatwerk van de Talpasite is écht niet leuk meer..
Nu hebben ze deze screen weer op hun eigen site gezet...
[afbeelding]
Bovenschrift is: 'goedemorgen Linda'
Alles wat op fok leuk ontvangen wordt zet Talpa op hun eigen site... Ik vind dat Danny geld moet gaan vragen.
uh...dat vind ik op zich niet kunnen, niet netjes. Even vragen is toch een kleine moeite??quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel de oplossingquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:47 schreef Blue Thunder het volgende:
gewoon fok logo in het midden plakken
De screen is natuurlijk gewoon van henzelf, maar hij werd hier vanochtend ook geplaatst en daar werd leuk op gereageerd. Prompt staat even later een soortgelijke foto op Talpa... Zo ook met het receptentopic van hier... Anderhalf uur later had Talpa dat ineens ook...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh...dat vind ik op zich niet kunnen, niet netjes. Even vragen is toch een kleine moeite??
Fluiten ze nu naar mensen over de schutting?
Het is wel een stuk lastige om naar haar te luisteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
weet je hoeveel mensen daar moeite mee hebben?? In vergaderingen op mijn werk hebben de projectmanagers daar ook zo'n handje van.. VRESELIJK IRRI. get to the point.
Ik vind het bij lieske nog wel mee vallen. ze praat namelijk niet heel langzaam. als ze nou ook nog langzaam praatte..
Volgens mij is die van Talpa zelf. Of heb je misschien een link naar het originele screenshot?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Alles wat op fok leuk ontvangen wordt zet Talpa op hun eigen site... Ik vind dat Danny geld moet gaan vragen.
wat een kut streek van talpaquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
De screen is natuurlijk gewoon van henzelf, maar hij werd hier vanochtend ook geplaatst en daar werd leuk op gereageerd. Prompt staat even later een soortgelijke foto op Talpa... Zo ook met het receptentopic van hier... Anderhalf uur later had Talpa dat ineens ook...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens mij is die van Talpa zelf. Of heb je misschien een link naar het originele screenshot?
Ach, ik denk dat het screens maken van BB streams in principe al verboden is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
vind ik ook....die hele rookpolitie slaat dus nergens op.....Roel z'n opdracht is een makkie....quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef wickie het volgende:
En Menno merkt ook niks, en Roel denkt "bedankt BB voor het makkelijk maken en mij 10000 in mn handje te geven"
BB kan echt fluiten naar die 10000 als ze het zo simpel voor Roel houden, ik zou het wel leuk vinden als ze Roel het wat moeilijker gaan maken
Hee da's mijnequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het al verduidelijkt in een andere reactie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Pinball het volgende:
[..]Qua omgekeerde wereld
Punt 1 is dat een eigen screenie van ze, logo zit op een andere plek.
Punt 2 zouden ze makkelijk geld aan Danny kunnen vragen voor alle Talpa content die hier geplaatst wordt.
Gaan zeiken over een cap van een Talpa stream door Talpa zelf, omg![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:50 schreef mazaru het volgende:
Ben ik aan het stofzuigen, hoor ik ineens een irritant piepie.
Ik dus zoeken, maar dat piepie blijft piepen
Kom ik dus met een nieuwe zak aan, zijn het die dwazen in het huis die aan het piepen zijn![]()
qo_ob!!!!!!!!!quote:
volgens mij staat de rook politie dus volgende week genomineerd.. (ze controleren niet eens... )quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
vind ik ook....die hele rookpolitie slaat dus nergens op.....Roel z'n opdracht is een makkie....
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:50 schreef mazaru het volgende:
Ben ik aan het stofzuigen, hoor ik ineens een irritant piepie.
Ik dus zoeken, maar dat piepie blijft piepen
Kom ik dus met een nieuwe zak aan, zijn het die dwazen in het huis die aan het piepen zijn![]()
NOG een makkie ik verwacht meer vuurwerk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
vind ik ook....die hele rookpolitie slaat dus nergens op.....Roel z'n opdracht is een makkie....
Als je dat een week kan volhouden is stoppen met roken ook een eitjequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Joost denkt dat ze Tanja de hele dag niet meer zien (die ligt in bed)
Klopt ook, maar het ging me niet direct om de screen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het screens maken van BB streams in principe al verboden is.
Inderdaad t wordt echt tijd dat Roel het moeilijk gaat krijgen, ik gun hem t geld hoor, maar t zou 10x leuker zijn als ie wat meer onder spanning zou staan en dan zn vindingrijkheid zien. Dit is gewoon saai aan t wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
Die rookpolitie is ook niet gek. Die weten dat als iemand zo gek is om stiekem te gaan roken, BB het ook wel ziet. Waarom zouden ze dan ook in vredesnaam hun best gaan doen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
daar is talpa erg goed in het jatten van anderequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het al verduidelijkt in een andere reactie.
Screen is van henzelf, gaat erom dat ze de goeie ideëen jatten.
Dat zag ik al, ik had mijn reactie ook al weer weggehaald aangezien ik spuit 111 wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het al verduidelijkt in een andere reactie.
Screen is van henzelf, gaat erom dat ze de goeie ideëen jatten.
-Delta-quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
qo_ob!!!!!!!!!![]()
![]()
Linda heeft onder stroom gestaan![]()
Joost is wel weer heerlijk zichzelf![]()
![]()
Gene kent hij echt niet, en dat is maar goed ook
![]()
De opdracht was dat 3 mensen niet mochten roken, en Dido was niet uitgekozen. Wat maakt dat nou uit? Ik ben geen Dido fan, maar dit vind ik geen reden voor commentaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:54 schreef Kokstra het volgende:
Och, prinsesje Dido mag nog wel roken. Ik had het kunnen weten.
Maar waarom heb ik het niet onthouden?
Die spoort nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Lieske staat al dansend haar tanden te poetsen. Met haar heupen wiegend en zo haha
Nee, had ik nog niet gezien, wat leuk johquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef qo_ob het volgende:
[..]
-Delta-![]()
Heb je al gezien dat m'n 2 screens op de Talpa site staan?
dat is idd waar.....niemand denkt ( nog ) aan een geheime opdracht....maar dit wordt saai...Roel gaat douchen en hoppa...weer een peukie...makkelijk geld verdienenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rookpolitie is ook niet gek. Die weten dat als iemand zo gek is om stiekem te gaan roken, BB het ook wel ziet. Waarom zouden ze dan ook in vredesnaam hun best gaan doen?
Mijn leven heeft weer zinquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, had ik nog niet gezien, wat leuk joh![]()
![]()
![]()
Maar zo te zien hebben ze niet helemaal begrepen hóe je uiensoep maakt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien wordt er uiensoep gemaakt
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat trouwens wel iets leuks aan Linda, je niets aantrekken van uiterlijk vertoon en gewoon zijn wie je bent. Niets mis meeMoeilijk om zo te zijn in een wereld die draait om uiterlijkheden en schoonheid.
Dat méén je niet! Ik ga me volgend jaar ook aanmeldenquote:PLUS de 1500¤ per week wat iedereen verdient komt hij al op 11500¤ op dit moment
Ze maken eerst de bouillon zoals het voor uiensoep hoort van uienquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar zo te zien hebben ze niet helemaal begrepen hóe je uiensoep maakt.
De rookpolitie heeft zich flink laten inpakken door Roel. Roel heeft meteen gezegd dat als hij zich afzondert dat hij geen zin heeft dat er iemand met een petje achterstevoren op het hoofd tegenover hem komt zitten En dat gebeurt dus ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
Die was net even wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
lieske dansend haar tanden aan het poetsen.
Even wachten op scanman![]()
![]()
![]()
![]()
Na al die pindakaas verhalen heb ik zelfs al zin en trek in pindakaas gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
Zal bij AH vandaag de pindakaas op zijn.
Het is wel een goede reclame de omzet zal deze week wel omhoog zijn gegaan
Ze lijkt qua doen en laten op die kapster die met de bus heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat trouwens wel iets leuks aan Linda, je niets aantrekken van uiterlijk vertoon en gewoon zijn wie je bent. Niets mis meeMoeilijk om zo te zijn in een wereld die draait om uiterlijkheden en schoonheid.
En een docent Nederlands.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef wickie het volgende:
Als Talpa dan toch mee leest hier:
Kom op Hummie drijf Roel eens wat meer in het nou, of geef Roel gewoon gelijk die 10000euri in zn hand maar ik neem aan dat je dat ook niet wilt, dus hup kom achter je computer uit en beraad eens wat snode plannetjes om Roel zenuw instorting te geven.
Tijd voor goeie tv
Volgend jaar zit je dus bij het officiële streamteam bij Talpa achter de schermenquote:
Ik heb vandaag salmiakknotsen gekochtquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
Zal bij AH vandaag de pindakaas op zijn.
Het is wel een goede reclame de omzet zal deze week wel omhoog zijn gegaan
Volgend jaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je dus bij het officiële streamteam bij Talpa achter de schermen![]()
Klopt, maar wat ik al zei: waarom zouden ze dat ook doen? Ze nemen niet aan dat iemand stiekem een sigaret gaat roken aangezien BB zelf alles ziet. Dan zou die persoon het voor de hele groep verpesten, dus niemand neemt aan dat Roel staat te roken in de douche enzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
De rookpolitie heeft zich flink laten inpakken door Roel. Roel heeft meteen gezegd dat als hij zich afzondert dat hij geen zin heeft dat er iemand met een petje achterstevoren op het hoofd tegenover hem komt zitten En dat gebeurt dus ook niet.
Geen idee wie dat is, Loeder. Ik weet alleen dat ik Linda niet in het BBhuis vind passen, maar ik heb niets tegen Linda. Is volgens mij ook echt gewoon zichzelf. Niet zo'n tuttebol als bijvoorbeeld Dido en Nathalie, geen roddelaarster en berekenend kreng zoals Chantal en geen sachrijnige domme doos als Tanja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:03 schreef Loedertje het volgende:
Ze lijkt qua doen en laten op die kapster die met de bus heeft gewonnen.
No nonsens type.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb vandaag salmiakknotsen gekocht![]()
Ik ga me ook aanmelden volgend jaar.. kunnen we samen af en toe de streamers een hart onder de riem stekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat méén je niet! Ik ga me volgend jaar ook aanmelden![]()
Ik dacht al hoe doen ze het toch met hun huis en kosten als ze in het huis zitten![]()
![]()
Nou zeg dat wel, alleen dat heupwiegend-kont-dansjequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Day het volgende:
Lieske kent ook maar 1 dansmove, hè?
Toch wel raar voor iemand die op de dansconservatorium gezeten heeft.
Volgens mij is het zo dat als ie betrapt wordt maar niet vertelt dat het een geheime missie is, er ook niks aan de hand is. Alleen grote kans dat de anderen dan ook weer gaan roken natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:06 schreef Knurkie het volgende:
van de Talpa site over de weekopdracht + opdracht Roel
Huisoudste Rob wordt aangesteld als de aanvoerder van dit Anti-rookteam, dat wordt omgedoopt tot ‘de rookpolitie’. Zijn hulpjes zijn, eveneens niet-rokers: Lieske en Joost.
“Als jullie één van de Bewoners betrapppen op het roken van een sigaret of het nemen van een trekje dan moeten jullie dit onmiddellijk melden aan Big Brother”, legt Bridget hen uit.
Roel wordt na het bekendmaken van de opdracht naar de Dagboekkamer geroepen. Hij krijgt een geheime missie. Voor elke sigaret die hij ongezien rookt verdient hij vijfhonderd euro. Dit bedrag kan oplopen tot 10.000 euro. Big Brother keert pas uit als hij ongezien vijf sigaretten heeft gerookt. “Wreed”, is de eerste en enige reactie van Roel. “Praat je hier met je mede-Bewoners over dan is de Weekopdracht mislukt”, laat Bridget weten. dus zolang hij niet betrapt wordt is er niets aan de hand wordt hij wel betrapt is de weekopdracht mislukt maar heeft ie wel zn centjes (zo begrijp ik het)
Dat is ballet he.. Is wel even wat anders. Ze kan moeilijk ballletsprongetjes gaan doen in de badkamerquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Day het volgende:
Lieske kent ook maar 1 dansmove, hè?
Toch wel raar voor iemand die op de dansconservatorium gezeten heeft.
Ja en dan stiekeme seintjes naar de camera, voor de Fok!kers thuisquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:07 schreef teamlead het volgende:
Ik ga me ook aanmelden volgend jaar.. kunnen we samen af en toe de streamers een hart onder de riem steken
Omdat juist deze groep in alles een geheime missie ziet?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt, maar wat ik al zei: waarom zouden ze dat ook doen? Ze nemen niet aan dat iemand stiekem een sigaret gaat roken aangezien BB zelf alles ziet. Dan zou die persoon het voor de hele groep verpesten, dus niemand neemt aan dat Roel staat te roken in de douche enzo.
Dat zei ik ook al, maar niemand wilde dat gelovenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:06 schreef Knurkie het volgende:
wordt hij wel betrapt is de weekopdracht mislukt maar heeft ie wel zn centjes (zo begrijp ik het)
Schande dat ze dan zo gaat zitten zeiken tegenover de andere bewoners.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Joost en Nathalie bespreken het geklaag van Tanja dat ze magnetronmaaltijden moet eten. Ze staan met de AH maaltijden in hun handen en zeggen maar steeds dat ze zo lekker zijn.
Niet dat ze lekker zijn, maar ik begrijp dat ze lekker worden als je alleen uien, pindakaas en brood eet.
Als zij weten dat Roel stiekem gerookt heeft, is dus de opdracht mislukt (denken ze). BB ziet natuurlijk altijd als iemand stiekem een sigaret opsteekt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:08 schreef teamlead het volgende:
[..]
Volgens mij is het zo dat als ie betrapt wordt maar niet vertelt dat het een geheime missie is, er ook niks aan de hand is. Alleen grote kans dat de anderen dan ook weer gaan roken natuurlijk![]()
lolquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:10 schreef flugeltje het volgende:
Joost heeft een tweellingbroer
Op stream 1 stond ie in de keuken en op stream 3 buiten
Bullshit Scan. Ik heb ook jaren aan jazzballet gedaan, maar sta op de dansvloer ook geen jazzballetmoves te maken. Er zit gewoon verdomd weinig variatie in, punt. Had wel iets meer creativiteit verwacht van iemand die jarenlang op hoog niveau gedansd heeft.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ballet he.. Is wel even wat anders. Ze kan moeilijk ballletsprongetjes gaan doen in de badkamer
Okee... ik wist niet dat je kwaad werdquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Bullshit Scan. Ik heb ook jaren aan jazzballet gedaan, maar sta op de dansvloer ook geen jazzballetmoves te maken. Er zit gewoon verdomd weinig variatie in, punt. Had wel iets meer creativiteit verwacht van iemand die jarenlang op hoog niveau gedansd heeft.
Kwaad op jou? Nooit!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee... ik wist niet dat je kwaad werd
Waarom zou ze creatief moeten zijn? Ze heeft er gewoon een beetje lol in om wat te heupwiegen en zo. Ze doet het niet voor jou of zo. Jezus, zeik niet zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:11 schreef Day het volgende:
Bullshit Scan. Ik heb ook jaren aan jazzballet gedaan, maar sta op de dansvloer ook geen jazzballetmoves te maken. Er zit gewoon verdomd weinig variatie in, punt. Had wel iets meer creativiteit verwacht van iemand die jarenlang op hoog niveau gedansd heeft.
Preciesquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:11 schreef Day het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou ze creatief moeten zijn? Ze heeft er gewoon een beetje lol in om wat te heupwiegen en zo. Ze doet het niet voor jou of zo. Jezus, zeik niet zo
Antoinette was ook zo'n typ. (nuchtere Brabantse)quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, Loeder. Ik weet alleen dat ik Linda niet in het BBhuis vind passen, maar ik heb niets tegen Linda. Is volgens mij ook echt gewoon zichzelf. Niet zo'n tuttebol als bijvoorbeeld Dido en Nathalie, geen roddelaarster en berekenend kreng zoals Chantal en geen sachrijnige domme doos als Tanja.
de mooiste tieten van het huis....t kost een paar centen, maar dan heb je ook watquote:
Bubbelende Linda? Lieske in zwart doorzichtig hempje? Douchende Ingrid?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:15 schreef wickie het volgende:
Is er niet wat interessanters dan een rond huppelende Menno?
Hey, die ken ik dan weer wel. Vond ik een leuke meidquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:16 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Antoinette was ook zo'n typ. (nuchtere Brabantse)
[afbeelding]
[liekse mode] Jezus, ik mag ook nooit iets zeggen. Ik word altijd afgekraakt. Komt zeker omdat ik een newbie ben. Nou laat dat maar, hoor. Het is gewoon zo, gewoon. Jullie kunnen allemaal de vinger van mij krijgen'[/lieske mode]quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom zou ze creatief moeten zijn? Ze heeft er gewoon een beetje lol in om wat te heupwiegen en zo. Ze doet het niet voor jou of zo. Jezus, zeik niet zo
Dido zal er na BB ook wel een nieuwe voorgevel in gooien, aangezien ze dan het geld heeftquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
de mooiste tieten van het huis....t kost een paar centen, maar dan heb je ook wat
Die schouders nee die zijn niet van een manquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:16 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid nu, die kop kan best een kerel zijn![]()
Ik ben een vrouw en val ook niet op vrouwen, en Menno vind ik ook niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bubbelende Linda? Lieske in zwart doorzichtig hempje? Douchende Ingrid?
Nou moet je niet alles op mij afschuiven, alsof ik alles verkeerd doe want dat is niet zo [/chantal mode]quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:17 schreef Day het volgende:
[liekse mode] Jezus, ik mag ook nooit iets zeggen. Ik word altijd afgekraakt. Komt zeker omdat ik een newbie ben. Nou laat dat maar, hoor. Het is gewoon zo, gewoon. Jullie kunnen allemaal de vinger van mij krijgen'[/lieske mode]
Ik zei ook alleen kop hequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:18 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Die schouders nee die zijn niet van een man![]()
Wel nee die gaat echt niet winnenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:18 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dido zal er na BB ook wel een nieuwe voorgevel in gooien, aangezien ze dan het geld heeft![]()
Nee gewoon door het geld wat ze per week krijgen, niet perse winnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wel nee die gaat echt niet winnen
Tsja...een met ontbloot bovenlijf rondwandelende Ralph zal dan wel welkom zijn, maar geen idee waar die is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:18 schreef wickie het volgende:
Ik ben een vrouw en val ook niet op vrouwen, en Menno vind ik ook niet bepaald aantrekkelijk.
het is Dido hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:21 schreef Isabeau het volgende:
Nathalie en Menno doen de chachacha (schrijf je dat zo?)
Ik begon op mijn 25ste met geneeskundequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:20 schreef Loedertje het volgende:
Lieske : "als je in Groningen 23/24 bent dan ben je al oud, dan ga je al werken en verlaat je de stad"
Bullllshit Lieske, de meeste studenten beginnen pas daadwerkelijk met studeren op die leeftijd daar.
sorry, lette niet opquote:
ach ja het gaat nog ergens over dan dat gezeik over eten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 25ste met geneeskundeLieske heeft wel een beetje een eenzijdig beeld van Groningen.
Precies, daar doelde ik dus idd op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 25ste met geneeskundeLieske heeft wel een beetje een eenzijdig beeld van Groningen.
whahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:25 schreef qo_ob het volgende:
'Een vrijwillige exit is voor mij echt geen optie, ik ga toch niet weg kom op hé..'
<--- Tijdens de avatarhuilbui hoorden we wat anders
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft wel een beetje een eenzijdig beeld van Groningen. alles in het leven.
Door dat moment van die avatar vind ik altijd weer heel even dat Lieske mag blijven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:25 schreef qo_ob het volgende:
'Een vrijwillige exit is voor mij echt geen optie, ik ga toch niet weg kom op hé..'
Het zou wel erg saai zijn als niet meer van gedachten mag veranderenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:25 schreef qo_ob het volgende:
En dat uitbarstingsmomentje van donderdagmiddag, zo mooi. Ik verwacht nog meer van die prachtige stukjes BB en dus moet Lieske absoluut blijven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef -Delta- het volgende:
Door dat moment van die avatar vind ik altijd weer heel even dat Lieske mag blijven.
Zo'n mooi moment![]()
Als ik volgend jaar door de voorrondes kom ga ik ook af en toe ff drama maken en roepen dat ik weg wil, zodat ik een dagje dvd's kan kijken en kan bellenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou wel erg saai zijn als niet meer van gedachten mag veranderen
Die haalde het niet bij het vorige moment, maar ook dat was wel een mooi moment jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat uitbarstingsmomentje van donderdagmiddag, zo mooi. Ik verwacht nog meer van die prachtige stukjes BB en dus moet Lieske absoluut blijven.
Dit was de omslag bij lieske, de groep loopt niet meer om haar heen, en staat nu no 1 in de pollquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Door dat moment van die avatar vind ik altijd weer heel even dat Lieske mag blijven.
Zo'n mooi moment![]()
Ja, zo emoquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo'n mooi moment![]()
Moet je wel zwanger voor zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar door de voorrondes kom ga ik ook af en toe ff drama maken en roepen dat ik weg wil, zodat ik een dagje dvd's kan kijken en kan bellen![]()
Ze is de afgelopen tijd wel aan het veranderen in zeer possitieve zin,quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Lieske is nog jongIk denk dat deze BB-ervaring voor haar leerzamer is dan een jaar studeren. Ze heeft een goed karakter, ze weet zich alleen niet goed te gedragen in een groep met oudere jongeren. Ze kijkt er teveel naar op en juist dat zou ze niet moeten doen.
De meesten die ik ken beginnen op hun 18e hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wijze woorden van een wijze vrouwequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Lieske is nog jongIk denk dat deze BB-ervaring voor haar leerzamer is dan een jaar studeren. Ze heeft een goed karakter, ze weet zich alleen niet goed te gedragen in een groep met oudere jongeren. Ze kijkt er teveel naar op en juist dat zou ze niet moeten doen.
Dat is knap stom van haar dan zit ze volgende weer op de bankquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
LIESKE HEEFT HAAR PET AF, opdracht mislukt !!!
"Maar het huis doet rare dingen met je..."quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:29 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ja, zo emo
Gelukkig voelen wij ons niet zo eenzaam als haar hè![]()
Toen ik begon was de leeftijd van de meeste eerstejaars geen 18. Lotingssysteem hè en je had nog geen invloed middels een cijfer op je plaatsing. De oudste eerstejaars was 55 en in het derdejaar heb je heel erg veel 30 en 40 plussers (instromers). Maar goed, de meeste studenten beginnen idd op hun 18e.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
De meesten die ik ken beginnen op hun 18e hoor.
Hoiquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Joost nu net dat hij bij Roel had geslapen?
Ik ben tot 7 uur wakker geweest en heb caps gemaakt van de 3 peuken die Roel rookte, maar er was geen Joost te bekennen.trouwens
Wow 7 uurquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Joost nu net dat hij bij Roel had geslapen?
Ik ben tot 7 uur wakker geweest en heb caps gemaakt van de 3 peuken die Roel rookte, maar er was geen Joost te bekennen.trouwens
uh jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Ja, het ene moment wil je weg en het andere moment peins je er niet over, kom op héquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Maar het huis doet rare dingen met je..."![]()
Ik heb nog precies een klein jaar om me klaar te stomen, ik kan het, ik kan het!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:34 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ja, het ene moment wil je weg en het andere moment peins je er niet over, kom op hé
Zullen we ons samen opgevenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb nog precies een klein jaar om me klaar te stomen, ik kan het, ik kan het!![]()
Die weg tussen Ingrid's borsten wordt wel met de dag breder lijkt hetquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Joost heeft um ook niet opquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Zal je zien komt er pas een nieuwe BB over 2 jaarquote:
Preiquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Dus volgende week brood, appelstroop en prei?
Dat zou dom zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
Was zou er gebeuren als er iemand riept van roel je rookt nog steeds
Hoeft niet, want rob heeft vertrouwen in roelquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:39 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat zou dom zijnAangezien zo'n geheime opdracht juist spannend is.
Daar lijkt het wel op....ondergoed aan en de roze handdoek aan de achterkant bij het broekje in gewikkeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:39 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid heeft een kont-complex (doekje op d'r billen)
Tot laterquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:40 schreef wickie het volgende:
Beste mensen ik ga eens wat nuttigs doen.
Ik ga naar Robodock, tot vannacht.
Het is mijn smaak zeer zeker niet. Sowieso geen neptieten trouwens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die weg tussen Ingrid's borsten wordt wel met de dag breder lijkt het![]()
Als BB zulke kijkcijfers blijft halen op Talpa komt er volgend jaar zeker wel een BB6. Hopelijk dan met een paar echt opvallende en veel ruziënde mensen. Dit jaar is het een beetje rustig...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zal je zien komt er pas een nieuwe BB over 2 jaar![]()
![]()
Misschien meld ik me wel aan voor de grap, gewoon ff kijken hoe ze die selecties en voorrondes doen, beetje met Hummie en John babbelen![]()
Hoera, Hummie en Johnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zal je zien komt er pas een nieuwe BB over 2 jaar![]()
![]()
Misschien meld ik me wel aan voor de grap, gewoon ff kijken hoe ze die selecties en voorrondes doen, beetje met Hummie en John babbelen![]()
wtf is het?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op....ondergoed aan en de roze handdoek aan de achterkant bij het broekje in gewikkeld.
Gewoon een jaartje overslaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als BB zulke kijkcijfers blijft halen op Talpa komt er volgend jaar zeker wel een BB6. Hopelijk dan met een paar echt opvallende en veel ruziënde mensen. Dit jaar is het een beetje rustig...![]()
lolquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:43 schreef -Delta- het volgende:
Ja ik wil niet de hele dag over tieten lullen, maar sinds wanneer is Naat d'r bescheiden boezem zo geslonken?![]()
Oh dat laatste moet lukken hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als BB zulke kijkcijfers blijft halen op Talpa komt er volgend jaar zeker wel een BB6. Hopelijk dan met een paar echt opvallende en veel ruziënde mensen.
Ik heb er veel meer gepost in het Lieske topic.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
en weer één voor mijn BB verzameling![]()
![]()
![]()
Oh, Ingrid is absoluut wel één van mijn favorieten. Juist omdat ze wat anders is dan de meeste vrouwen. Ik mag haar humor ook wel. Dat ze nepborsten heeft moet ze zelf weten, ik vind het zonde, maar geen idee hoe plat ze was natuurlijk. Ik kende iemand die echt totaal plat was; cup AA zou niet passen, er was namelijk gewoon niets. Van zo iemand kan ik me wel voorstellen dat je siliconen laat plaatsen. Daarbij heeft Ingrid het fatsoenlijk gehouden, het is geen D of zo geworden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Het is mijn smaak zeer zeker niet. Sowieso geen neptieten trouwens.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef Maurisico het volgende:
Ze roepen van alles over de schutting: "roel is cool"
Zou er nou nog één galbak zijn die Roept: "roel is cool....... met alle die geheime sigaretten in zijn smoel".....![]()
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb het al 4 keer over tieten gehad, tijd om wat nuttigs te gaan doen.
Tot later allemaal
Dat zou me niks verbazen dat Rob dat gezegd hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Zei Rob nou tegen Roel dat zij de bazen in het huis waren? Wàt zei hij??
Als dat zo was...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Zei Rob nou tegen Roel dat zij de bazen in het huis waren? Wàt zei hij??
Ik vind dat Dido niks moet laten veranderen, ze had het er laatst over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Ingrid is absoluut wel één van mijn favorieten. Juist omdat ze wat anders is dan de meeste vrouwen. Ik mag haar humor ook wel. Dat ze nepborsten heeft moet ze zelf weten, ik vind het zonde, maar geen idee hoe plat ze was natuurlijk. Ik kende iemand die echt totaal plat was; cup AA zou niet passen, er was namelijk gewoon niets. Van zo iemand kan ik me wel voorstellen dat je siliconen laat plaatsen. Daarbij heeft Ingrid het fatsoenlijk gehouden, het is geen D of zo geworden.
doet hij ook denk ik niet... zou idd niet slim zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
oeh, rookalert! Roel alleen in de slaapkamer met de deur dicht. (niet zo'n slimme plek, zou ik niet doen, Roel)
Ja, dat hoorde ik...Roel zei er niets op, moest even shcaapachtig lachen en ging toen naar de slaapkamer.quote:
Trieste opmerking van Rob zeg..quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik...Roel zei er niets op, moest even shcaapachtig lachen en ging toen naar de slaapkamer.
Heb liever een vrouw met een ontbloot bovenlijfquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Dido en Nathalie hebben prima borsten, ik vind kleine borsten ook wel wat charmants hebbenIk heb misschien makeklijk praten met cup D
Hey, een Ralph met ontbloot bovenlijf op stream 1
thanks ben druk bezig met bekijken en save savequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er veel meer gepost in het Lieske topic.
Gaan we daar toch ff wat aan doen danquote:
okequote:Op zaterdag 24 september 2005 16:03 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gaan we daar toch ff wat aan doen dan
Hier (nog) nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:05 schreef TRiXeS het volgende:
Nooo... stream 1 is hier vastgelopen
Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Wat een verschrikkelijk humorloos en labiel wijf vind ik die Ingrid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Ingrid is absoluut wel één van mijn favorieten. Juist omdat ze wat anders is dan de meeste vrouwen. Ik mag haar humor ook wel.
volgens mij welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:06 schreef bloodymary het volgende:
Scanman, ben jij eigenlijk werkloos?
nee... en dat zal hopelijk niet gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:10 schreef stil het volgende:
Roel al betrapt??
Als de opdracht gehaald wordt, moet Roel dan zeggen dat hij 10.000¤ gecasht heeft?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:14 schreef TRiXeS het volgende:
Joost: "Roel wil er niet over praten dat hij aan het stoppen is." Joost, je wil niet weten wat je donderdag te horen krijgt als het bekend wordt gemaakt dat roel max. 10.000 euro heeft verdiend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |