sorry, lette niet opquote:
ach ja het gaat nog ergens over dan dat gezeik over eten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 25ste met geneeskundeLieske heeft wel een beetje een eenzijdig beeld van Groningen.
Precies, daar doelde ik dus idd op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon op mijn 25ste met geneeskundeLieske heeft wel een beetje een eenzijdig beeld van Groningen.
whahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:25 schreef qo_ob het volgende:
'Een vrijwillige exit is voor mij echt geen optie, ik ga toch niet weg kom op hé..'
<--- Tijdens de avatarhuilbui hoorden we wat anders
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
Lieske heeft wel een beetje een eenzijdig beeld van Groningen. alles in het leven.
Door dat moment van die avatar vind ik altijd weer heel even dat Lieske mag blijven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:25 schreef qo_ob het volgende:
'Een vrijwillige exit is voor mij echt geen optie, ik ga toch niet weg kom op hé..'
Het zou wel erg saai zijn als niet meer van gedachten mag veranderenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:25 schreef qo_ob het volgende:
En dat uitbarstingsmomentje van donderdagmiddag, zo mooi. Ik verwacht nog meer van die prachtige stukjes BB en dus moet Lieske absoluut blijven.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef -Delta- het volgende:
Door dat moment van die avatar vind ik altijd weer heel even dat Lieske mag blijven.
Zo'n mooi moment![]()
Als ik volgend jaar door de voorrondes kom ga ik ook af en toe ff drama maken en roepen dat ik weg wil, zodat ik een dagje dvd's kan kijken en kan bellenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het zou wel erg saai zijn als niet meer van gedachten mag veranderen
Die haalde het niet bij het vorige moment, maar ook dat was wel een mooi moment jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat uitbarstingsmomentje van donderdagmiddag, zo mooi. Ik verwacht nog meer van die prachtige stukjes BB en dus moet Lieske absoluut blijven.
Dit was de omslag bij lieske, de groep loopt niet meer om haar heen, en staat nu no 1 in de pollquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Door dat moment van die avatar vind ik altijd weer heel even dat Lieske mag blijven.
Zo'n mooi moment![]()
Ja, zo emoquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:27 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zo'n mooi moment![]()
Moet je wel zwanger voor zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar door de voorrondes kom ga ik ook af en toe ff drama maken en roepen dat ik weg wil, zodat ik een dagje dvd's kan kijken en kan bellen![]()
Ze is de afgelopen tijd wel aan het veranderen in zeer possitieve zin,quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Lieske is nog jongIk denk dat deze BB-ervaring voor haar leerzamer is dan een jaar studeren. Ze heeft een goed karakter, ze weet zich alleen niet goed te gedragen in een groep met oudere jongeren. Ze kijkt er teveel naar op en juist dat zou ze niet moeten doen.
De meesten die ik ken beginnen op hun 18e hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wijze woorden van een wijze vrouwequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:26 schreef Isabeau het volgende:
Ach, Lieske is nog jongIk denk dat deze BB-ervaring voor haar leerzamer is dan een jaar studeren. Ze heeft een goed karakter, ze weet zich alleen niet goed te gedragen in een groep met oudere jongeren. Ze kijkt er teveel naar op en juist dat zou ze niet moeten doen.
Dat is knap stom van haar dan zit ze volgende weer op de bankquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
LIESKE HEEFT HAAR PET AF, opdracht mislukt !!!
"Maar het huis doet rare dingen met je..."quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:29 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ja, zo emo
Gelukkig voelen wij ons niet zo eenzaam als haar hè![]()
Toen ik begon was de leeftijd van de meeste eerstejaars geen 18. Lotingssysteem hè en je had nog geen invloed middels een cijfer op je plaatsing. De oudste eerstejaars was 55 en in het derdejaar heb je heel erg veel 30 en 40 plussers (instromers). Maar goed, de meeste studenten beginnen idd op hun 18e.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef scanman01 het volgende:
De meesten die ik ken beginnen op hun 18e hoor.
Hoiquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Joost nu net dat hij bij Roel had geslapen?
Ik ben tot 7 uur wakker geweest en heb caps gemaakt van de 3 peuken die Roel rookte, maar er was geen Joost te bekennen.trouwens
Wow 7 uurquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Joost nu net dat hij bij Roel had geslapen?
Ik ben tot 7 uur wakker geweest en heb caps gemaakt van de 3 peuken die Roel rookte, maar er was geen Joost te bekennen.trouwens
uh jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Ja, het ene moment wil je weg en het andere moment peins je er niet over, kom op héquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:32 schreef -Delta- het volgende:
[..]
"Maar het huis doet rare dingen met je..."![]()
Ik heb nog precies een klein jaar om me klaar te stomen, ik kan het, ik kan het!quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:34 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Ja, het ene moment wil je weg en het andere moment peins je er niet over, kom op hé
Zullen we ons samen opgevenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:35 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb nog precies een klein jaar om me klaar te stomen, ik kan het, ik kan het!![]()
Die weg tussen Ingrid's borsten wordt wel met de dag breder lijkt hetquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:34 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Joost heeft um ook niet opquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Loedertje het volgende:
Zal je zien komt er pas een nieuwe BB over 2 jaarquote:
Preiquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Dus volgende week brood, appelstroop en prei?
Dat zou dom zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:37 schreef regenworm het volgende:
Was zou er gebeuren als er iemand riept van roel je rookt nog steeds
Hoeft niet, want rob heeft vertrouwen in roelquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:39 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Dat zou dom zijnAangezien zo'n geheime opdracht juist spannend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |