Ja, dat hoorde ik...Roel zei er niets op, moest even shcaapachtig lachen en ging toen naar de slaapkamer.quote:
Trieste opmerking van Rob zeg..quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik...Roel zei er niets op, moest even shcaapachtig lachen en ging toen naar de slaapkamer.
Heb liever een vrouw met een ontbloot bovenlijfquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Dido en Nathalie hebben prima borsten, ik vind kleine borsten ook wel wat charmants hebbenIk heb misschien makeklijk praten met cup D
Hey, een Ralph met ontbloot bovenlijf op stream 1
thanks ben druk bezig met bekijken en save savequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er veel meer gepost in het Lieske topic.
Gaan we daar toch ff wat aan doen danquote:
okequote:Op zaterdag 24 september 2005 16:03 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gaan we daar toch ff wat aan doen dan
Hier (nog) nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:05 schreef TRiXeS het volgende:
Nooo... stream 1 is hier vastgelopen
Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Wat een verschrikkelijk humorloos en labiel wijf vind ik die Ingrid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Ingrid is absoluut wel één van mijn favorieten. Juist omdat ze wat anders is dan de meeste vrouwen. Ik mag haar humor ook wel.
volgens mij welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:06 schreef bloodymary het volgende:
Scanman, ben jij eigenlijk werkloos?
nee... en dat zal hopelijk niet gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:10 schreef stil het volgende:
Roel al betrapt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |