Daar lijkt het wel op....ondergoed aan en de roze handdoek aan de achterkant bij het broekje in gewikkeld.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:39 schreef -Delta- het volgende:
Ingrid heeft een kont-complex (doekje op d'r billen)
Tot laterquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:40 schreef wickie het volgende:
Beste mensen ik ga eens wat nuttigs doen.
Ik ga naar Robodock, tot vannacht.
Het is mijn smaak zeer zeker niet. Sowieso geen neptieten trouwens.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:36 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Die weg tussen Ingrid's borsten wordt wel met de dag breder lijkt het![]()
Als BB zulke kijkcijfers blijft halen op Talpa komt er volgend jaar zeker wel een BB6. Hopelijk dan met een paar echt opvallende en veel ruziënde mensen. Dit jaar is het een beetje rustig...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zal je zien komt er pas een nieuwe BB over 2 jaar![]()
![]()
Misschien meld ik me wel aan voor de grap, gewoon ff kijken hoe ze die selecties en voorrondes doen, beetje met Hummie en John babbelen![]()
Hoera, Hummie en Johnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:38 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Zal je zien komt er pas een nieuwe BB over 2 jaar![]()
![]()
Misschien meld ik me wel aan voor de grap, gewoon ff kijken hoe ze die selecties en voorrondes doen, beetje met Hummie en John babbelen![]()
wtf is het?quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op....ondergoed aan en de roze handdoek aan de achterkant bij het broekje in gewikkeld.
Gewoon een jaartje overslaanquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als BB zulke kijkcijfers blijft halen op Talpa komt er volgend jaar zeker wel een BB6. Hopelijk dan met een paar echt opvallende en veel ruziënde mensen. Dit jaar is het een beetje rustig...![]()
lolquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:43 schreef -Delta- het volgende:
Ja ik wil niet de hele dag over tieten lullen, maar sinds wanneer is Naat d'r bescheiden boezem zo geslonken?![]()
Oh dat laatste moet lukken hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:42 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Als BB zulke kijkcijfers blijft halen op Talpa komt er volgend jaar zeker wel een BB6. Hopelijk dan met een paar echt opvallende en veel ruziënde mensen.
Ik heb er veel meer gepost in het Lieske topic.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef regenworm het volgende:
[..]
en weer één voor mijn BB verzameling![]()
![]()
![]()
Oh, Ingrid is absoluut wel één van mijn favorieten. Juist omdat ze wat anders is dan de meeste vrouwen. Ik mag haar humor ook wel. Dat ze nepborsten heeft moet ze zelf weten, ik vind het zonde, maar geen idee hoe plat ze was natuurlijk. Ik kende iemand die echt totaal plat was; cup AA zou niet passen, er was namelijk gewoon niets. Van zo iemand kan ik me wel voorstellen dat je siliconen laat plaatsen. Daarbij heeft Ingrid het fatsoenlijk gehouden, het is geen D of zo geworden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:41 schreef scanman01 het volgende:
Het is mijn smaak zeer zeker niet. Sowieso geen neptieten trouwens.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef Maurisico het volgende:
Ze roepen van alles over de schutting: "roel is cool"
Zou er nou nog één galbak zijn die Roept: "roel is cool....... met alle die geheime sigaretten in zijn smoel".....![]()
Tot de volgende keerquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef -Delta- het volgende:
Ik heb het al 4 keer over tieten gehad, tijd om wat nuttigs te gaan doen.
Tot later allemaal
Dat zou me niks verbazen dat Rob dat gezegd hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Zei Rob nou tegen Roel dat zij de bazen in het huis waren? Wàt zei hij??
Als dat zo was...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Zei Rob nou tegen Roel dat zij de bazen in het huis waren? Wàt zei hij??
Ik vind dat Dido niks moet laten veranderen, ze had het er laatst over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Ingrid is absoluut wel één van mijn favorieten. Juist omdat ze wat anders is dan de meeste vrouwen. Ik mag haar humor ook wel. Dat ze nepborsten heeft moet ze zelf weten, ik vind het zonde, maar geen idee hoe plat ze was natuurlijk. Ik kende iemand die echt totaal plat was; cup AA zou niet passen, er was namelijk gewoon niets. Van zo iemand kan ik me wel voorstellen dat je siliconen laat plaatsen. Daarbij heeft Ingrid het fatsoenlijk gehouden, het is geen D of zo geworden.
doet hij ook denk ik niet... zou idd niet slim zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:48 schreef Isabeau het volgende:
oeh, rookalert! Roel alleen in de slaapkamer met de deur dicht. (niet zo'n slimme plek, zou ik niet doen, Roel)
Ja, dat hoorde ik...Roel zei er niets op, moest even shcaapachtig lachen en ging toen naar de slaapkamer.quote:
Trieste opmerking van Rob zeg..quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik...Roel zei er niets op, moest even shcaapachtig lachen en ging toen naar de slaapkamer.
Heb liever een vrouw met een ontbloot bovenlijfquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:50 schreef Isabeau het volgende:
Dido en Nathalie hebben prima borsten, ik vind kleine borsten ook wel wat charmants hebbenIk heb misschien makeklijk praten met cup D
Hey, een Ralph met ontbloot bovenlijf op stream 1
thanks ben druk bezig met bekijken en save savequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb er veel meer gepost in het Lieske topic.
Gaan we daar toch ff wat aan doen danquote:
okequote:Op zaterdag 24 september 2005 16:03 schreef bemeall het volgende:
[..]
Gaan we daar toch ff wat aan doen dan
Hier (nog) nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:05 schreef TRiXeS het volgende:
Nooo... stream 1 is hier vastgelopen
Dat ben ik dus totaal niet met je eens. Wat een verschrikkelijk humorloos en labiel wijf vind ik die Ingrid.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, Ingrid is absoluut wel één van mijn favorieten. Juist omdat ze wat anders is dan de meeste vrouwen. Ik mag haar humor ook wel.
volgens mij welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:06 schreef bloodymary het volgende:
Scanman, ben jij eigenlijk werkloos?
nee... en dat zal hopelijk niet gebeurenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:10 schreef stil het volgende:
Roel al betrapt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |