Ach ja, dat is het effect dat hij op de vrouwtjes heeft, hèquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:26 schreef Isabeau het volgende:
Sigaret op
Ik heb nog nooit gejuichd voor het feit dat iemand rooktIk ben best anti-roken
Raar dat ik blij voor Roel ben.
En dat kan ik me voorstellen, is niet leuk dat iemand jouw poll slooptquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:25 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor, Lieske hoeft er van mij niet uit, baal alleen van mijn poll
16? laten we het maar houden op 12quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef markna het volgende:
dat was nummer 8 voor roel nog 16 te gaan
12 toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef markna het volgende:
Kan het geen piep van de magnatron zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef Loedertje het volgende:
Gaat er nu een rookmelder af?
OK, kan iemand even mijn geheugen opfrissen over Roel's opdracht?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:28 schreef markna het volgende:
Voor elke peuk die die stiekem rookt krijgt ie 500, bij 5 peuken begint bb uit te betalen, mag maximaal 20 peuken = pakkie dus in totaal 10k te verdienen voor hemquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Day het volgende:
[..]
OK, kan iemand even mijn geheugen opfrissen over Roel's opdracht?
En wat Tanja betreft; als heel de dag in bed helpt om niet te roken, mag ze van mij heel de dag in bed liggen.
En dan Chantal graag hetzelfde recept, de streams zijn zó veel fijner zonder haarquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Day het volgende:
En wat Tanja betreft; als heel de dag in bed helpt om niet te roken, mag ze van mij heel de dag in bed liggen.
en een rookmelder maakt ook veel meet lawaaiquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef Blue Thunder het volgende:
het lijkt me geen rookalarm.. daarvoor gaat ie te onregelmatig
Dus hij hoeft niet 20 pieken om zijn geld te krijgen? 20 is gewoon het maximum, toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:32 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Voor elke peuk die die stiekem rookt krijgt ie 500, bij 5 peuken begint bb uit te betalen, mag maximaal 20 peuken = pakkie dus in totaal 10k te verdienen voor hem
Badkamer kan niet op slot.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:
roel doet dus de badkamer op slot.. Hoorde joost net zeggen dat ie de douche niet inkon
Veel te druk om over eten te lullenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef flugeltje het volgende:
De bewoners reageren er niet op, vreemd hoor.
Joost is doodsbang om een blote tiet te zien. alleen het idee dat er iemand aan het douchen is is voor hem veel effectiever dan een slotquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:30 schreef Blue Thunder het volgende:
roel doet dus de badkamer op slot.. Hoorde joost net zeggen dat ie de douche niet inkon
Vreemd dat je het op de stream van binnenshuis hoorde danquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef flugeltje het volgende:
Het is dus het alarm van 't bubbelbad... Moest blijkbaar spul in.
ja, dat viel me ook op! Dat bubbelbad is een keer ècht helderquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef Blue Thunder het volgende:
verrek..
het water is schoon!!!!
Hij hoeft de 20 niet te halen. Als hij had besloten het niet te doen, dan had hij niet geen geld gehad. Het had ook geen invloed gehad op de weekopdracht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dus hij hoeft niet 20 pieken om zijn geld te krijgen? 20 is gewoon het maximum, toch?
En wat nou als hij besloten had het niet te doen? Had dat invloed gehad op het wel/niet slagen van de weekopdracht?
Nee als hij er maar minimaal 5 heeft gerookt, het had geen invloed op de weekopdracht gehad als hij het niet deed.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef Day het volgende:
[..]
Dus hij hoeft niet 20 pieken om zijn geld te krijgen? 20 is gewoon het maximum, toch?
En wat nou als hij besloten had het niet te doen? Had dat invloed gehad op het wel/niet slagen van de weekopdracht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |