NOG een makkie ik verwacht meer vuurwerk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
vind ik ook....die hele rookpolitie slaat dus nergens op.....Roel z'n opdracht is een makkie....
Als je dat een week kan volhouden is stoppen met roken ook een eitjequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:53 schreef Isabeau het volgende:
Joost denkt dat ze Tanja de hele dag niet meer zien (die ligt in bed)
Klopt ook, maar het ging me niet direct om de screen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk dat het screens maken van BB streams in principe al verboden is.
Inderdaad t wordt echt tijd dat Roel het moeilijk gaat krijgen, ik gun hem t geld hoor, maar t zou 10x leuker zijn als ie wat meer onder spanning zou staan en dan zn vindingrijkheid zien. Dit is gewoon saai aan t wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
vind ik ook....die hele rookpolitie slaat dus nergens op.....Roel z'n opdracht is een makkie....
Die rookpolitie is ook niet gek. Die weten dat als iemand zo gek is om stiekem te gaan roken, BB het ook wel ziet. Waarom zouden ze dan ook in vredesnaam hun best gaan doen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
daar is talpa erg goed in het jatten van anderequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb het al verduidelijkt in een andere reactie.
Screen is van henzelf, gaat erom dat ze de goeie ideëen jatten.
Dat zag ik al, ik had mijn reactie ook al weer weggehaald aangezien ik spuit 111 wasquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:52 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb het al verduidelijkt in een andere reactie.
Screen is van henzelf, gaat erom dat ze de goeie ideëen jatten.
-Delta-quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:53 schreef -Delta- het volgende:
[..]
qo_ob!!!!!!!!!![]()
![]()
Linda heeft onder stroom gestaan![]()
Joost is wel weer heerlijk zichzelf![]()
![]()
Gene kent hij echt niet, en dat is maar goed ook
![]()
De opdracht was dat 3 mensen niet mochten roken, en Dido was niet uitgekozen. Wat maakt dat nou uit? Ik ben geen Dido fan, maar dit vind ik geen reden voor commentaar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:54 schreef Kokstra het volgende:
Och, prinsesje Dido mag nog wel roken. Ik had het kunnen weten.
Maar waarom heb ik het niet onthouden?
Die spoort nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Lieske staat al dansend haar tanden te poetsen. Met haar heupen wiegend en zo haha
Nee, had ik nog niet gezien, wat leuk johquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef qo_ob het volgende:
[..]
-Delta-![]()
Heb je al gezien dat m'n 2 screens op de Talpa site staan?
dat is idd waar.....niemand denkt ( nog ) aan een geheime opdracht....maar dit wordt saai...Roel gaat douchen en hoppa...weer een peukie...makkelijk geld verdienenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die rookpolitie is ook niet gek. Die weten dat als iemand zo gek is om stiekem te gaan roken, BB het ook wel ziet. Waarom zouden ze dan ook in vredesnaam hun best gaan doen?
Mijn leven heeft weer zinquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Nee, had ik nog niet gezien, wat leuk joh![]()
![]()
![]()
Maar zo te zien hebben ze niet helemaal begrepen hóe je uiensoep maakt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Zo te zien wordt er uiensoep gemaakt
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat trouwens wel iets leuks aan Linda, je niets aantrekken van uiterlijk vertoon en gewoon zijn wie je bent. Niets mis meeMoeilijk om zo te zijn in een wereld die draait om uiterlijkheden en schoonheid.
Dat méén je niet! Ik ga me volgend jaar ook aanmeldenquote:PLUS de 1500¤ per week wat iedereen verdient komt hij al op 11500¤ op dit moment
Ze maken eerst de bouillon zoals het voor uiensoep hoort van uienquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:59 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Maar zo te zien hebben ze niet helemaal begrepen hóe je uiensoep maakt.
De rookpolitie heeft zich flink laten inpakken door Roel. Roel heeft meteen gezegd dat als hij zich afzondert dat hij geen zin heeft dat er iemand met een petje achterstevoren op het hoofd tegenover hem komt zitten En dat gebeurt dus ook niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
Die was net even wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:57 schreef regenworm het volgende:
lieske dansend haar tanden aan het poetsen.
Even wachten op scanman![]()
![]()
![]()
![]()
Na al die pindakaas verhalen heb ik zelfs al zin en trek in pindakaas gekregenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
Zal bij AH vandaag de pindakaas op zijn.
Het is wel een goede reclame de omzet zal deze week wel omhoog zijn gegaan
Ze lijkt qua doen en laten op die kapster die met de bus heeft gewonnen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:58 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind dat trouwens wel iets leuks aan Linda, je niets aantrekken van uiterlijk vertoon en gewoon zijn wie je bent. Niets mis meeMoeilijk om zo te zijn in een wereld die draait om uiterlijkheden en schoonheid.
En een docent Nederlands.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef wickie het volgende:
Als Talpa dan toch mee leest hier:
Kom op Hummie drijf Roel eens wat meer in het nou, of geef Roel gewoon gelijk die 10000euri in zn hand maar ik neem aan dat je dat ook niet wilt, dus hup kom achter je computer uit en beraad eens wat snode plannetjes om Roel zenuw instorting te geven.
Tijd voor goeie tv
Volgend jaar zit je dus bij het officiële streamteam bij Talpa achter de schermenquote:
Ik heb vandaag salmiakknotsen gekochtquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:00 schreef regenworm het volgende:
Zal bij AH vandaag de pindakaas op zijn.
Het is wel een goede reclame de omzet zal deze week wel omhoog zijn gegaan
Volgend jaarquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Volgend jaar zit je dus bij het officiële streamteam bij Talpa achter de schermen![]()
Klopt, maar wat ik al zei: waarom zouden ze dat ook doen? Ze nemen niet aan dat iemand stiekem een sigaret gaat roken aangezien BB zelf alles ziet. Dan zou die persoon het voor de hele groep verpesten, dus niemand neemt aan dat Roel staat te roken in de douche enzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
De rookpolitie heeft zich flink laten inpakken door Roel. Roel heeft meteen gezegd dat als hij zich afzondert dat hij geen zin heeft dat er iemand met een petje achterstevoren op het hoofd tegenover hem komt zitten En dat gebeurt dus ook niet.
Geen idee wie dat is, Loeder. Ik weet alleen dat ik Linda niet in het BBhuis vind passen, maar ik heb niets tegen Linda. Is volgens mij ook echt gewoon zichzelf. Niet zo'n tuttebol als bijvoorbeeld Dido en Nathalie, geen roddelaarster en berekenend kreng zoals Chantal en geen sachrijnige domme doos als Tanja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:03 schreef Loedertje het volgende:
Ze lijkt qua doen en laten op die kapster die met de bus heeft gewonnen.
No nonsens type.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb vandaag salmiakknotsen gekocht![]()
Ik ga me ook aanmelden volgend jaar.. kunnen we samen af en toe de streamers een hart onder de riem stekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat méén je niet! Ik ga me volgend jaar ook aanmelden![]()
Ik dacht al hoe doen ze het toch met hun huis en kosten als ze in het huis zitten![]()
![]()
Nou zeg dat wel, alleen dat heupwiegend-kont-dansjequote:Op zaterdag 24 september 2005 15:05 schreef Day het volgende:
Lieske kent ook maar 1 dansmove, hè?
Toch wel raar voor iemand die op de dansconservatorium gezeten heeft.
Volgens mij is het zo dat als ie betrapt wordt maar niet vertelt dat het een geheime missie is, er ook niks aan de hand is. Alleen grote kans dat de anderen dan ook weer gaan roken natuurlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:06 schreef Knurkie het volgende:
van de Talpa site over de weekopdracht + opdracht Roel
Huisoudste Rob wordt aangesteld als de aanvoerder van dit Anti-rookteam, dat wordt omgedoopt tot ‘de rookpolitie’. Zijn hulpjes zijn, eveneens niet-rokers: Lieske en Joost.
“Als jullie één van de Bewoners betrapppen op het roken van een sigaret of het nemen van een trekje dan moeten jullie dit onmiddellijk melden aan Big Brother”, legt Bridget hen uit.
Roel wordt na het bekendmaken van de opdracht naar de Dagboekkamer geroepen. Hij krijgt een geheime missie. Voor elke sigaret die hij ongezien rookt verdient hij vijfhonderd euro. Dit bedrag kan oplopen tot 10.000 euro. Big Brother keert pas uit als hij ongezien vijf sigaretten heeft gerookt. “Wreed”, is de eerste en enige reactie van Roel. “Praat je hier met je mede-Bewoners over dan is de Weekopdracht mislukt”, laat Bridget weten. dus zolang hij niet betrapt wordt is er niets aan de hand wordt hij wel betrapt is de weekopdracht mislukt maar heeft ie wel zn centjes (zo begrijp ik het)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |