Ok, dat dacht ik dus ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:38 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hij hoeft de 20 niet te halen. Als hij had besloten het niet te doen, dan had hij niet geen geld gehad. Het had ook geen invloed gehad op de weekopdracht.
It's all about the money, It's all about the dum dum dum dum........quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:38 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
Hij hoeft de 20 niet te halen. Als hij had besloten het niet te doen, dan had hij niet geen geld gehad. Het had ook geen invloed gehad op de weekopdracht.
Kan je je goed aan vasthouden dusquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Pinball het volgende:
Wat lijkt Lieske zo gigantische koeienheupen te hebben
[afbeelding]
lijkt is niet zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Pinball het volgende:
[afbeelding]
dat valt toch wel mee??quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Pinball het volgende:
Dat denk ik dus nog steeds ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ok, dat dacht ik dus ook.
Twijfelde even omdat Scanman zei dat als hij het niet haalde, de weekopdracht mislukt was.
weet je hoeveel mensen daar moeite mee hebben?? In vergaderingen op mijn werk hebben de projectmanagers daar ook zo'n handje van.. VRESELIJK IRRI. get to the point.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:44 schreef regenworm het volgende:
Als liekse praat dan heeft ze moeite om to the point te komen.
Begint met veel woorden, en de laatste regel is the point.
gewoon fok logo in het midden plakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
Dat jatwerk van de Talpasite is écht niet leuk meer..
Nu hebben ze deze screen weer op hun eigen site gezet...
[afbeelding]
Bovenschrift is: 'goedemorgen Linda'
Alles wat op fok leuk ontvangen wordt zet Talpa op hun eigen site... Ik vind dat Danny geld moet gaan vragen.
uh...dat vind ik op zich niet kunnen, niet netjes. Even vragen is toch een kleine moeite??quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Dat is wel de oplossingquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:47 schreef Blue Thunder het volgende:
gewoon fok logo in het midden plakken
De screen is natuurlijk gewoon van henzelf, maar hij werd hier vanochtend ook geplaatst en daar werd leuk op gereageerd. Prompt staat even later een soortgelijke foto op Talpa... Zo ook met het receptentopic van hier... Anderhalf uur later had Talpa dat ineens ook...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
uh...dat vind ik op zich niet kunnen, niet netjes. Even vragen is toch een kleine moeite??
Fluiten ze nu naar mensen over de schutting?
Het is wel een stuk lastige om naar haar te luisteren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef Sassefras het volgende:
[..]
weet je hoeveel mensen daar moeite mee hebben?? In vergaderingen op mijn werk hebben de projectmanagers daar ook zo'n handje van.. VRESELIJK IRRI. get to the point.
Ik vind het bij lieske nog wel mee vallen. ze praat namelijk niet heel langzaam. als ze nou ook nog langzaam praatte..
Volgens mij is die van Talpa zelf. Of heb je misschien een link naar het originele screenshot?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Alles wat op fok leuk ontvangen wordt zet Talpa op hun eigen site... Ik vind dat Danny geld moet gaan vragen.
wat een kut streek van talpaquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
De screen is natuurlijk gewoon van henzelf, maar hij werd hier vanochtend ook geplaatst en daar werd leuk op gereageerd. Prompt staat even later een soortgelijke foto op Talpa... Zo ook met het receptentopic van hier... Anderhalf uur later had Talpa dat ineens ook...quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:49 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Volgens mij is die van Talpa zelf. Of heb je misschien een link naar het originele screenshot?
Ach, ik denk dat het screens maken van BB streams in principe al verboden is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
vind ik ook....die hele rookpolitie slaat dus nergens op.....Roel z'n opdracht is een makkie....quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef wickie het volgende:
En Menno merkt ook niks, en Roel denkt "bedankt BB voor het makkelijk maken en mij 10000 in mn handje te geven"
BB kan echt fluiten naar die 10000 als ze het zo simpel voor Roel houden, ik zou het wel leuk vinden als ze Roel het wat moeilijker gaan maken
Hee da's mijnequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:45 schreef flugeltje het volgende:
[afbeelding]
Ik heb het al verduidelijkt in een andere reactie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Pinball het volgende:
[..]Qua omgekeerde wereld
Punt 1 is dat een eigen screenie van ze, logo zit op een andere plek.
Punt 2 zouden ze makkelijk geld aan Danny kunnen vragen voor alle Talpa content die hier geplaatst wordt.
Gaan zeiken over een cap van een Talpa stream door Talpa zelf, omg![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:50 schreef mazaru het volgende:
Ben ik aan het stofzuigen, hoor ik ineens een irritant piepie.
Ik dus zoeken, maar dat piepie blijft piepen
Kom ik dus met een nieuwe zak aan, zijn het die dwazen in het huis die aan het piepen zijn![]()
qo_ob!!!!!!!!!quote:
volgens mij staat de rook politie dus volgende week genomineerd.. (ze controleren niet eens... )quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:51 schreef Zapje het volgende:
[..]
vind ik ook....die hele rookpolitie slaat dus nergens op.....Roel z'n opdracht is een makkie....
Hahaquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:50 schreef mazaru het volgende:
Ben ik aan het stofzuigen, hoor ik ineens een irritant piepie.
Ik dus zoeken, maar dat piepie blijft piepen
Kom ik dus met een nieuwe zak aan, zijn het die dwazen in het huis die aan het piepen zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |