Met het risico dat ik nu een enorme newbe lijk.... Wat is GVK?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Ik las net in de GVK dat uien weeën opwekkend zijn!
Dat is wel heel erg een open deurquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Ja maar die cra.. eh Tanja heeft niet mee zitten kanen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef newsman het volgende:
Goed, ik hoef niet naar de plee, maar duik me wijnkelder weer is in, tot morgen allemaal en de groeten aan Andre Harses bye bye
OPen jij de volgende maar.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Waar is de normale OP?
Waarvan ze zei: "Niet te vreten..."quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar die cra.. eh Tanja heeft niet mee zitten kanen.
Die kreeg van BB een vijfgangendiner geserveerd of zo...![]()
Het beeld van Tanja wijdbeens met een grote open deur is ook een prima verzekering voor een langdurige nachtmerrie straksquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is wel heel erg een open deur
Dat is zijn reserve brandweerspuit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Heeft Ralph nou een boner
[afbeelding]
Ik krijg écht een Lieske-complex zo hoor...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met het risico dat ik nu een enorme newbe lijk.... Wat is GVK?
En dan stoppen bij 37quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik.![]()
Met twee uien, de nieuwe rage.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het beeld van Tanja wijdbeens met een grote open deur is ook een prima verzekering voor een langdurige nachtmerrie straks
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef CartWOman het volgende:
Waarvan ze zei: "Niet te vreten..."![]()
Gids voor kennis ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg écht een Lieske-complex zo hoor...
Wil iemand mijn vraag beantwoorden... Alsjeblieft....???![]()
Gang vier spuugde ze zo pardoes uit, tegen het behang toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarvan ze zei: "Niet te vreten..."![]()
Verdomme, ik begin je bijna leuk te vinden.quote:
Ik weet het ook niet, google zegt "gesplitste vastleggingskredieten"quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik krijg écht een Lieske-complex zo hoor...
Wil iemand mijn vraag beantwoorden... Alsjeblieft....???![]()
Open een tupoc bij de burenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Verdomme, ik begin je bijna leuk te vinden.![]()
Dankjewelquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Trusten allemaal, m'n eerste dag was leuk.![]()
Tot morgen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Als deze dag al leuk vond, dan vind je de echte leuke dagen geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Ga je nu al plat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Yep, ze kunnen onbeperkt brood eten, pindakaas daarintegen niet en de uien ook niet dacht ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt het nu dat ze eerst maar 2 boterhammen mochten per dag maar dat het na een dag al is terug gedraaid![]()
Ik hoorde Ingrid bijvoorbeeld zeggen dat ze er vandaag 7 op had en andere hadden er ook veel meer op![]()
Is dit nu rantsoen? 7 dagen op brood (met pindakaas) is makkelijk te doen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Laat Ralph maar schuiven![]()
[afbeelding]
trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Ze zegt net "geen zin meer" dus die gaat te bedquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef Falco het volgende:
Chantal wordt nu ook behoorlijk buitengesloten, net goed!
dan zou ik het ook wel redden die uien kunne me gestolen wordenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, ze kunnen onbeperkt brood eten, pindakaas daarintegen niet en de uien ook niet dacht ik
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, ze kunnen onbeperkt brood eten, pindakaas daarintegen niet en de uien ook niet dacht ik
Ralph heeft ook wellus een beetje lichamelijke aandacht nodig en Dido zit nu heel dicht tegen m aan. Ik Ralph echt volgens mij nog met helemaal niemand zien kroelen of iets int huis.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:40 schreef flugeltje het volgende:
Ralph vind het geloof ik wel leuk dat hij eindelijk een keer écht betrokken wordt bij de groep doordat Dido bij hem is gaan zitten...
Die laat zich niet buiten sluiten hoor, dat doet ze zelf.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef Falco het volgende:
Chantal wordt nu ook behoorlijk buitengesloten, net goed!
Tjepquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:43 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
ongelovelijk zeg, wat een softe zooi, die Hummie is een slappe trut (sorry)
Kan me herinneren dat bij de BB arm en rijk (voor wat ik er van gezien heb en dat was erg weinig) ze wel langer moesten interen op het eigen vet![]()
Big Burnoutquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Die laat zich niet buiten sluiten hoor, dat doet ze zelf.
Ze is bek-af. Maar dan niét naar d'r nest gaan hè, want dan kan ze niet horen wat er allemaal gezegd wordt.
Vanmiddag in de tuin was het ook weer bar en boos. Dan gaat ze zogenaamd even rustig alleen liggen, maar ondertussen zie je d'r met uitgerekt nek en gespitste oren alles in de gaten houden.
zou ie weer gaan douchen??quote:
ik gun het hem van harte.............quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:40 schreef flugeltje het volgende:
Ralph vind het geloof ik wel leuk dat hij eindelijk een keer écht betrokken wordt bij de groep doordat Dido bij hem is gaan zitten...
liever natalie dan lieske ..quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Vanmiddag wel leuk dat Menno ervan overtuigd was dat Nathalie snel exit is. Volgens hem is ze toe nietszeggend ofzo... Nathalie wordt het volgende slachtoffer.
Gelukkig worden mensen die stoppen met roken ook heel erg zenuwachtig en rusteloos...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:47 schreef scanman01 het volgende:
Roel heeft zin aan een shaggie.... Maar hij moet uitkijken dat hij niet onvoorzichtig wordt door zijn verslaving.
Ze is gisteren (vrijdag) na 19.30 niet meer gemeld in het streamverslagen topic. Volgens mij was ze pas weer in beeld rond 23.00 uur, toen ook de streams weer eens op Tanja stonden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
Ze is bek-af. Maar dan niét naar d'r nest gaan hè, want dan kan ze niet horen wat er allemaal gezegd wordt.
Je zal toch als werk *de stream van de wc van het BB huis in de gater houder* hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:24 schreef Gert het volgende:
Ze die camera's in de plee maar vast aan.
dat lijkt me niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Vanmiddag wel leuk dat Menno ervan overtuigd was dat Nathalie snel exit is. Volgens hem is ze toe nietszeggend ofzo... Nathalie wordt het volgende slachtoffer.
leuk in beeld gebracht..........ik vind zowieso de hele regie erg goed...zeker ook omdat het gratis is......quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Falco het volgende:
Een spin, ieeeks!
*kuch* enwatdoenwijhier? *kuch*quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar zat ie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Falco het volgende:
Een spin, ieeeks!
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met de aanwezigheid van Tanja, zij mag wel eten en mocht roken en waarschijnlijk willen ze niet teveel onderscheid maken(quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TjepBB is dit jaar milder dan ooit en dat brengt de spanning in het huis niet ten goede, het zal steeds saaier worden denk ik (en al helemaal als de helft van de groep weg is)
nee de hele tijd al niet, ze wacht nu gewoon tot ze haar iets vragen; dat zal na 2 dagen ook wel weer afgelopen zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Lieske komt er weer niet tussen.
Misschien een diepe introspectie? En misschien is ze er achter gekomen dat ze een onaangenaam vals pleurisloeder is? En voelt ze zich daarom niet zo fijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Pinball het volgende:
En wat heeft ze dan gedaan waar ze zo bekaf van is?
Nu viel het me ook opquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*kuch* enwatdoenwijhier? *kuch*
Ik zie haar mond anders wel onafgebroken open en dicht gaan op de streamsquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik bewaar er wel 1tje voor jequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ga naar me nest ook. Succes met de uien.
Truste Gertquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ga naar me nest ook. Succes met de uien.
Lieske ging vanaf nu toch dr scheur open trekken als ze dr aant negeren waren enzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu viel het me ook op![]()
Ze leren er ook niets van en trekken zich er niets van aan
![]()
haha, ook last van pooh moeheid?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Lieske haar tiet hing er blijkbaar uit (helaas heb ik dat gemist)
ik ook, hoopte eigenlijk dat jij daar een plaatje van hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Lieske haar tiet hing er blijkbaar uit (helaas heb ik dat gemist)
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik ook, hoopte eigenlijk dat jij daar een plaatje van had![]()
Ben bang dat dit niet een slimme actie is, je blijft het toch wel even ruiken en bijna iedereen is nog wakkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef flugeltje het volgende:
Roel wil ff rustig gaan douchen.... hihi
Ik vind het geen mooie trui die ze aanheeftquote:
Das niet veel bijzonders, dus daar hoeven we geen plaatjes vanquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
Roel liep in z'n blote piemol....
Piemeltjequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
Had hij niet moeten doen, nu kunnen wij het roken niet zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
welnee genoeg douche schuim /deo gebruiken en het is wel weg volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben bang dat dit niet een slimme actie is, je blijft het toch wel even ruiken en bijna iedereen is nog wakkerIk blijf nog even kijken
![]()
![]()
Wat zei u?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Had hij niet moeten doen, nu kunnen wij het roken niet zien.
Oke, dat bordje Muesli wat ik nog wilde gaan nuttigen schuif ik maar door naar morgenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef flugeltje het volgende:
En hij heeft er nog lol om ook... Hij is aan het gebaren naar de camera...
Hij heeft een onwijs lekker kontjequote:
Denk dat ze eerst gaat oefenen in wat kleinere groepjes en dan komt de rest daarna welquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske ging vanaf nu toch dr scheur open trekken als ze dr aant negeren waren enzo?
als je zo vaak van icoon veranderd herken ik je niet meer hoor![]()
Ja geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef flugeltje het volgende:
En hij heeft er nog lol om ook... Hij is aan het gebaren naar de camera...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij heeft een onwijs lekker kontje
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Is het niet toevallig zo dat in hete damp geuren goed oplossen ?Vooral natuurlijk met douche spul erbij enzo ?
Volgens mij ruikt niemand meer iets met al die uien...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Is het niet toevallig zo dat in hete damp geuren goed oplossen ?Vooral natuurlijk met douche spul erbij enzo ?
Nopequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Zit er een slot op de badkamer deur?
Het kan nog, als Rob nu zijn tanden gaat poetsen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef Zapje het volgende:
jammer dat ie niet betrapt is.......ik wou wel ff een dikke discussie zien met de rookpolitie.....
geen slot.. zelfs niet op de pleequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Zit er een slot op de badkamer deur?
Het is hem gelukt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
welnee genoeg douche schuim /deo gebruiken en het is wel weg volgens mij
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef wickie het volgende:
Wat gebaarde hij nou in de camera ik was net te laat
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst gaat oefenen in wat kleinere groepjes en dan komt de rest daarna wel![]()
In zo'n groep met meerdere grote bekken is het moeilijk![]()
(ik verander elke paar dagen, mijn vrouw heeft er zoveel voor me gemaakt dat ik ze wel moet gebruiken)
Omdat Roel ff rústig wilde douchen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
Normaal is er bijna nooit iemand alleen in de badkamer, waarom uitgerekend nú wel
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef Loedertje het volgende:
Geachte bewoners, voor zometeen, slaap lekker en voor morgenochtend alvast een mededeling. De ingeleverde sigaretten krijgen jullie aanstaande donderdag pas terug, nogmaals, welterusten namens BB
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef wickie het volgende:
Wat gebaarde hij nou in de camera ik was net te laat
Doet ie vast ook nog welquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.
Volgens mij heeft hij er 2 op het toilet en 2 onder de douche gerookt en eentje buiten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.
om het een beetje spannend te maken kan beter Lieske eruit....worden de stemmen een beetje verdeeld............quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef APK het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat Roel donderdag het huis uit moet.![]()
volgens mij hebben ze daarom alle sigarettenpakjes laten inleverenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Joost zegt nu dat een van de niet -rokers s'nachts uit bed kan gaan en in de kamer gaat roken. De rook-politie ziet het dan niet...
Ik begrijp even niet wat hij bedoelt. Het maakt toch niet uit of de rookpolitie de persoon wel of niet pakt. BB ziet het dan toch en dan is de opdracht mislukt.
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef Falco het volgende:
Prachtig nu dat gesprek tussen Rob en Roel!
En Joost zou zoiets ook werkelijk best een keer aantrekken als grapje voor carnaval of voor een van z'n toneelstukjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Deze fake van Rica paste wel bij het gesprekje van Joost.![]()
Omdat hij vantevoren iedere keer zegt dat hij graag even lekker alleen wil douchen. Deed hij nu ook weer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
Normaal is er bijna nooit iemand alleen in de badkamer, waarom uitgerekend nú wel
Zo is het wel gezegd idd. Beetje overbodig zo bekeken, die rookkapo. Maar dat is natuurlijk voor het spel met Roel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp even niet wat hij bedoelt. Het maakt toch niet uit of de rookpolitie de persoon wel of niet pakt. BB ziet het dan toch en dan is de opdracht mislukt.
Wát een hufterquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij vantevoren iedere keer zegt dat hij graag even lekker alleen wil douchen. Deed hij nu ook weer.
Van mij mag Ralph weg, maar Lieske is idd beter voor de stemverhouding.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef Zapje het volgende:
[..]
om het een beetje spannend te maken kan beter Lieske eruit....worden de stemmen een beetje verdeeld............
Ze gebruiken maar 1 asbak en van Rob moest die leeggemaakt worden maar eerst even onder het waterquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze daarom alle sigarettenpakjes laten inleveren
als er iemand opstaat hoeft die niet achtervolgd te worden omdat er toch geen sigaretten rondslingeren
[ hebben ze ook aan de asbakken gedacht:)]
Ze hoeven ze toch sowieso niet te achtervolgen. BB ziet het toch zelf ook en dan is de opdracht mislukt. Ik snap niet waarom de rookpolitie zich niet afvraagt waarom ze zonodig fanatiek moeten controleren. Is nergens goed voor. BB ziet zelf al alles.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze daarom alle sigarettenpakjes laten inleveren
als er iemand opstaat hoeft die niet achtervolgd te worden omdat er toch geen sigaretten rondslingeren
[ hebben ze ook aan de asbakken gedacht:)]
Dan krijgt Ralph er weer 8 ofzo... dus maakt geen zak uit. Lieske moet blijven om de meiden helemaal gek te maken. Het spijt me voor Ralph, maar die moet maar weg. Hij is de leukste in het huis, maar gaat niet voor spanning of wat dan ook zorgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag Ralph weg, maar Lieske is idd beter voor de stemverhouding.![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef flugeltje het volgende:
Had er trouwens iemand een pic van die spin?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
roel zei toch 4?
quote:
Tuurlijk maakt dat wél uit... Dan staat namelijk ook automatisch altijd iemand van de anderen genomineerd... En die vliegen er zowieso eerder uit...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan krijgt Ralph er weer 8 ofzo... dus maakt geen zak uit. Lieske moet blijven om de meiden helemaal gek te maken. Het spijt me voor Ralph, maar die moet maar weg. Hij is de leukste in het huis, maar gaat niet voor spanning of wat dan ook zorgen.
Je bedoeld Tanjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef MissHobje het volgende:
als Roel er nu 5 heeft.. dan zou ik als ik hem was niet al teveel risico nemen komende dagen ( zeker niet snachts ofzo)
want tis al een lekker bedrag.. maar ik denk eerder dat 1 van de andere door de mand gat vallen![]()
Zo zie je maar wat BB met de mensen kan doen, ze denken zelf niet meer goed naquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoeven ze toch sowieso niet te achtervolgen. BB ziet het toch zelf ook en dan is de opdracht mislukt. Ik snap niet waarom de rookpolitie zich niet afvraagt waarom ze zonodig fanatiek moeten controleren. Is nergens goed voor. BB ziet zelf al alles.
De stoppers gaan ook niet stiekem roken, want ze weten dat dan de opdracht mislukt is.
ja 4 hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
roel zei toch 4?
Dat geldt natuurlijk ook als Ralph eruit gaat. Die stemmen moeten dan ook ergens anders heen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk maakt dat wél uit... Dan staat namelijk ook automatisch altijd iemand van de anderen genomineerd... En die vliegen er zowieso eerder uit...
Dat zijn er maar drie.... Of eigenlijk 2 omdat Naat al heeft aangegeven volgende keer een ander te pakken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat geldt natuurlijk ook als Ralph eruit gaat. Die stemmen moeten dan ook ergens anders heen.
Zou BB hier niet mee willen zeggen, hallo rookpolitie wij zien dingen die jullie als rookgestapo ook allang hadden moeten zien. Beter je best doen. Of zou deze stlle wenk de dombo's ook ontgaan??quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom de rookpolitie zich niet afvraagt waarom ze zonodig fanatiek moeten controleren. Is nergens goed voor. BB ziet zelf al alles.
Ze krijgen altijd een herkansing met opdrachten. Moeten Chantal en Dido het overnemen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:19 schreef Falco het volgende:
Alleen Tanja kan idd deze opdracht laten mislukken. Kan nog leuk worden
.
die gaat meelopen met die andere sloeries en gaat ook lieske nominerenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn er maar drie.... Of eigenlijk 2 omdat Naat al heeft aangegeven volgende keer een ander te pakken.
Dat meen je niet, echt?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
Of eigenlijk 2 omdat Naat al heeft aangegeven volgende keer een ander te pakken.
Als Lieske blijft zal ze misschien wel weer veel stemmen krijgen en dan is de rest verdeeld. Grote kans dus dat je dan met 1 of 2 stemmen al genomineerd staat. Dus de kan is groot als Ralph weggaat, dat er weer 4 of 5 of zelfs 6 mensen genomineerd zullen staan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat zijn er maar drie.... Of eigenlijk 2 omdat Naat al heeft aangegeven volgende keer een ander te pakken.
En als Lieske dr uit gaat nog maar 1 stemquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:19 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dat ook idd. Dus er verandert niets.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En als Lieske dr uit gaat nog maar 1 stem
Maar dan zullen veel Lieske stemmers misschien Ralph wel gaan nomineren
Yep.. Naat was best wel pissed omdat Joost zichzelf achter haar verschuilde met zijn stem. Daarom heeft ze nu gezegd dat ze de volgende keer waarschijnlijk op een ander gaat stemmen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Dat meen je niet, echt?
Wat een trut, lekker op tijd doosStraks is Ralph eruit volgende week.
Probleem is dat Tanja niets meer te roken heeft als het goed isquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:17 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Je bedoeld Tanja
Voor Nathalie is t volgens mij nauwelijks moeite om te stoppen en die is te sociaal voor de groep om dr 1 op te steken.
Onder jezus nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef BBscanner het volgende:
Wie denkt hier dat Rob op blijft om te checken of Roel nog s'nacht gaat roken??
(dat hij dus doet alsof hij slaapt om Roel in de gaten te houden)
nee want ze [ Rob & Joost] zijn als de dood voor nominatie......quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:20 schreef Coos het volgende:
Zou BB hier niet mee willen zeggen, hallo rookpolitie wij zien dingen die jullie als rookgestapo ook allang hadden moeten zien. Beter je best doen. Of zou deze stlle wenk de dombo's ook ontgaan??
Ja en logisch, Joost met z'n domme slappe nominatie "ja ik heb thuis ook iemand die op me wacht, jij ook"quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:22 schreef flugeltje het volgende:
Yep.. Naat was best wel pissed omdat Joost zichzelf achter haar verschuilde met zijn stem. Daarom heeft ze nu gezegd dat ze de volgende keer waarschijnlijk op een ander gaat stemmen.
Jemig, wordt dat mens zelf niet moe van al dat geroddelquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:24 schreef flugeltje het volgende:
Hé er kan geroddels worden... En de kraai is ineens weer klaarwakker....
Nee hoor, alleen als de rookpolitie ZIET dat iemand rookt en dit dan NIET meldt zijn ze genomineerd... En ook als ze volgens BB niet goed genoeg hun best hebben gedaan om mensen te betrappen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
[..]
nee want ze [ Rob & Joost] zijn als de dood voor nominatie......
ik neem dus aan dat als Roel zijn opdracht slaagt de rookpolitie de l*l is....
maar kan BB het maken om Roel te verraden als matennaaier?
Ze heeft de hele dag de batterij opgeladen, nu komt het er allemaal uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Jemig, wordt dat mens zelf niet moe van al dat geroddel
Ralph schijnt wel goed in de groep te liggen.......ik had nu ook niet verwacht dat Nathalie hem weer ging nomineren, ze gaan toch leuk met elkaar om de laatste tijd.....en Joost z'n motivatie sloeg echt nergers op.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En als Lieske dr uit gaat nog maar 1 stem
Maar dan zullen veel Lieske stemmers misschien Ralph wel gaan nomineren
Vergeet niet Lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en logisch, Joost met z'n domme slappe nominatie "ja ik heb thuis ook iemand die op me wacht, jij ook"![]()
Lekker dus, anders was Ralph net eens genomineerd. Thanks Naat en Joost![]()
oke, dat scheelt weerquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef flugeltje het volgende:
Nee hoor, alleen als de rookpolitie ZIET dat iemand rookt en dit dan NIET meldt zijn ze genomineerd... En ook als ze volgens BB niet goed genoeg hun best hebben gedaan om mensen te betrappen.
Ja maar de andere mensen hebben t nog leuker met elkaar, dus zoeken ze een zondebok --> Ralph. En Menno kan dan (geheel terecht) ook wel weer een paar stemmen verwachten!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
Ralph schijnt wel goed in de groep te liggen.......ik had nu ook niet verwacht dat Nathalie hem weer ging nomineren, ze gaan toch leuk met elkaar om de laatste tijd.....en Joost z'n motivatie sloeg echt nergers op.....
Zal wel een goede afzuiginstallatie opzitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
Zo bizar dat je het echt niet ruikt dat gerook van Roel in de badkamer, dat betekend dat de douche methode goed werkt.
Gift nix Wupske....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:27 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, dat scheelt weer
best nog ingewikkeld voor Wup, zo een opdrachtje:)
Lieske vind ik sowieso niks, dus daar kan ik toch al nooit wat positiefs over melden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vergeet niet LieskeDie had gewoon Linda moeten nomineren
Dan waren Roel, Lieske, Ralph, Menno en Linda genomineerd geweest
Het schijnt dat die geur oplost in combi met stoomquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
Zo bizar dat je het echt niet ruikt dat gerook van Roel in de badkamer, dat betekend dat de douche methode goed werkt.
Kan niet wachten totdat Chanroddel een geheime opdracht krijgt, ze moet daar dan haar mond over houden en dat gaat haar niet lukkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef Rica het volgende:
En wie is er weer bezig met "wat de kijkers willen zien"?
Chantal
Nee hoor Ralph gaat dr uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske vind ik sowieso niks, dus daar kan ik toch al nooit wat positiefs over melden.![]()
Ja dat ze naïef is, maar er niks aan kan doen.![]()
Volgende week gaat ze eruit, ik ga sms-en tot ik erbij neerval![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:31 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, gesprek nu is dus heel erg interessant... Ze vertellen nu dat ze van de producenten gehoord hebben dat RUUD eigenlijk BB1 gewonnen heeft, maar dat Bart het geworden is uit commercieel oogpunt....
Ralph verdient nog een opdracht met een beetje aandacht......quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:30 schreef BlaBlub het volgende:
Nee hoor Ralph gaat dr uitVind het echt een topgozer, maar je moet toch kiezen helaas
![]()
Zal het morgen is proberen en als ik een knal voor mijn kop krijg van mijn vrouw is het jou schuldquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het schijnt dat die geur oplost in combi met stoom
Ja dat vind ik ook. Daarom vind ik t ook wel jammer dat Roel nu weer zo ongelofelijk in de picture staat. En Ralph moet trouwens ook de kans krijgen om nog wat centjes te verdienen voor de exit van donderdag, aangezien Lies en Roel die kans wel hebben gehad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
Ralph verdient nog een opdracht met een beetje aandacht......
We zullen zien volgende weekquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:30 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Nee hoor Ralph gaat dr uitVind het echt een topgozer, maar je moet toch kiezen helaas
![]()
Dat valt me dus ook vies tegen... Roel heeft nu al z'n tweede opdracht om zichzelf in de kijker te spelen en Ralph heeft er nog niet een gehad. Ik denk dat BB Ralph eigenlijk te saai vond voor BB, maar dat ze hem toch genomen/gevraagd hebben i.v.m. Nathalie. Nu dat dus niet lukt mag Ralph van BB wel wieberen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
Chantal heeft zich helemaal voorbereid aan de hand van vorige BB versies...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal weet wel veel van de vorige big brother bewoners vind ik... ik mag haar wel.
Is zwaar gelul... Dat is een verhaal dat door de Ruud fans in de wereld geholpen is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:31 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, gesprek nu is dus heel erg interessant... Ze vertellen nu dat ze van de producenten gehoord hebben dat RUUD eigenlijk BB1 gewonnen heeft, maar dat Bart het geworden is uit commercieel oogpunt....
Ik snap ook niet dat Roel uitgekozen is en dat overdreven bijdehandjes gedragquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Daarom vind ik t ook wel jammer dat Roel nu weer zo ongelofelijk in de picture staat. En Ralph moet trouwens ook de kans krijgen om nog wat centjes te verdienen voor de exit van donderdag, aangezien Lies en Roel die kans wel hebben gehad.
Vind jij Chantal leukquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Foreverblue het volgende:
Chantal weet wel veel van de vorige big brother bewoners vind ik... ik mag haar wel.
Ik had vorige keer ook gelijk met Rikkert dus ik zou maar oppassen als ik jou wasquote:
Volgens mij is het waar... het was toendertijd Ruud wie de klok sloeg. Ruud was BB1.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is zwaar gelul... Dat is een verhaal dat door de Ruud fans in de wereld geholpen is.
Waarom verbaasd me dat dan weer niet, beide het niveau van eenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kelly was de favoriet van Ingrid .....
Ze vertellen dat ze het van de producenten gehoord hebben. Ik weet het verder ook niet...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is zwaar gelul... Dat is een verhaal dat door de Ruud fans in de wereld geholpen is.
helemaal mee eens.............quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:33 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Daarom vind ik t ook wel jammer dat Roel nu weer zo ongelofelijk in de picture staat. En Ralph moet trouwens ook de kans krijgen om nog wat centjes te verdienen voor de exit van donderdag, aangezien Lies en Roel die kans wel hebben gehad.
En ze is fan van Frans Bauer.... en stemt op LPF ..quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:34 schreef BB-King het volgende:
Ingrid heeft op Kelly gestemd...
Ws. hadden ze (BB redactie) gehoopt dat er wat meer uit het Nathalie-Ralph hele ex gebeuren zou komen maar dat valt allemaal wat tegen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:32 schreef Wup het volgende:
[..]
Ik vind daar niks mis mee, je voorbereiden. Je moet alleen wel jezelf blijven. En hoewel ze misschien wel roddelt vind ik Chantal leuk om te kijken. Dido en Nathalie roddelen ook altijd samen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:33 schreef Wup het volgende:
[..]
Chantal heeft zich helemaal voorbereid aan de hand van vorige BB versies...
Zeker niet.... Bart was BB1quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens mij is het waar... het was toendertijd Ruud wie de klok sloeg. Ruud was BB1.
Mijne ook!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kelly was de favoriet van Ingrid .....
Ik zeg: Daahaag Ingridquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze is fan van Frans Bauer.... en stemt op LPF ..
Need I say more?
Ja en dát was wel moeilijk zeg, dat je dat door hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:34 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ik had vorige keer ook gelijk met Rikkert dus ik zou maar oppassen als ik jou was![]()
ik was ook groot voorstander van kelly, maar de rest van de opsomming niet....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
En ze is fan van Frans Bauer.... en stemt op LPF ..
Need I say more?
Als je dat echt gelooft, waarom kijk je dan in godsnaam nog naar dit programma?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ze vertellen dat ze het van de producenten gehoord hebben. Ik weet het verder ook niet...
Verhaal erachter was dat Ruud tóch wel zou verkopen en de winnaar zou óók commercieel heel handig zijn. Door Bart te laten winnen konden ze dubbel vangen ofzoiets.
Ja daaromquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:37 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en dát was wel moeilijk zeg, dat je dat door had![]()
We zullen zien, als Ralph gaat, dan gaat ie, pech gehad, had ie wat minder rustig moeten zijn.
Gaat Lieske, dan gaat ze.
Ach uiteindelijk moeten ze allemaal een keer gaan![]()
Bart was cool... maar hij kon niet tippen aan Ruud.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker niet.... Bart was BB1
"Ouwe lullen moeten weg... ouwe lullen staan alleen maar in de weg"
Zoals ik al aangaf... Ik weet het niet... De bewoners vertelden het zojuist en ik vind het wel een interessant gesprek.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je dat echt gelooft, waarom kijk je dan in godsnaam nog naar dit programma?
Als ik echt van mening was dat het allemaal dikke nep was, dan keek ik niet meer. Okee, ze kunnen vepaalde beelden sturen, maar de uitslag manipuleren geloof ik niet in.
Dan had vorig jaar wel iemand anders gewonnen.... En dan had Kelly wel gewonnen in BB3
Oh ja jij bent zo'n Linkse aanhanger met het motto "elk mens verdient een kans"quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:35 schreef scanman01 het volgende:
en stemt op LPF ..
Need I say more?
Ralph is te lief, misschien kwam ie bij de voorrondes en gesprekken wel als een enorme hufter over, dat ze daarom dachten 'hey dat gaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:36 schreef Rica het volgende:
[..]
Ws. hadden ze (BB redactie) gehoopt dat er wat meer uit het Nathalie-Ralph hele ex gebeuren zou komen maar dat valt allemaal wat tegen.
Ruud kon ik echt uitkotsen aant eind, wat een simpele vent zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:38 schreef BB-King het volgende:
[..]
Bart was cool... maar hij kon niet tippen aan Ruud.![]()
Ik ben zeer links inderdaad ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja jij bent zo'n Linkse aanhanger met het motto "elk mens verdient een kans"![]()
En Lieske-ik-vind-Zalm-een-schatje-fanquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zeer links inderdaad ja.
Precies. Onvoorstelbaar dat Ruud zo ver is gekomen. Wat een droplul was dat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ruud kon ik echt uitkotsen aant eind, wat een simpele vent zeg
Bart vond ik echt geweldig met z'n opstandige gedragJa de goeie ouwe tijd
![]()
Ik heb BB1 nooit gevolgd, maar van wat ik er van heb gezien, idd een simpele vent.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef BlaBlub het volgende:
Ruud kon ik echt uitkotsen aant eind, wat een simpele vent zeg
Tja... dat is idd een zeer groot nadeel.. Doe je niets aan. Van de rest weet ik niet wat ze stemmen trouwens (behalve Joost)quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:41 schreef Falco het volgende:
[..]
En Lieske-ik-vind-Zalm-een-schatje-fan!
Oke weer een streepje op het notitieblok waarom we altijd zo in discussie zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik ben zeer links inderdaad ja.
Jij bent dus rechts? Verbaast me inderdaad helemaal niets.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:42 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oke weer een streepje op het notitieblok waarom we altijd zo in discussie zijn![]()
Rond December zal er wel een waslijst zijn![]()
Wat stemt Joost?quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja... dat is idd een zeer groot nadeel.. Doe je niets aan. Van de rest weet ik niet wat ze stemmen trouwens (behalve Joost)
Joost is lid van D66quote:
Nog even als reactie hierop: jij vindt dat niet begrijp ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:39 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Oh ja jij bent zo'n Linkse aanhanger met het motto "elk mens verdient een kans"![]()
Gelukkig maar dat dat duidelijk is, zou het treurig vinden als iemand me als Linkse ziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent dus rechts? Verbaast me inderdaad helemaal niets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |