Met het risico dat ik nu een enorme newbe lijk.... Wat is GVK?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Ik las net in de GVK dat uien weeën opwekkend zijn!
Dat is wel heel erg een open deurquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Ja maar die cra.. eh Tanja heeft niet mee zitten kanen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef newsman het volgende:
Goed, ik hoef niet naar de plee, maar duik me wijnkelder weer is in, tot morgen allemaal en de groeten aan Andre Harses bye bye
OPen jij de volgende maar.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Waar is de normale OP?
Waarvan ze zei: "Niet te vreten..."quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar die cra.. eh Tanja heeft niet mee zitten kanen.
Die kreeg van BB een vijfgangendiner geserveerd of zo...![]()
Het beeld van Tanja wijdbeens met een grote open deur is ook een prima verzekering voor een langdurige nachtmerrie straksquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is wel heel erg een open deur
Dat is zijn reserve brandweerspuit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Heeft Ralph nou een boner
[afbeelding]
Ik krijg écht een Lieske-complex zo hoor...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met het risico dat ik nu een enorme newbe lijk.... Wat is GVK?
En dan stoppen bij 37quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik.![]()
Met twee uien, de nieuwe rage.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het beeld van Tanja wijdbeens met een grote open deur is ook een prima verzekering voor een langdurige nachtmerrie straks
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef CartWOman het volgende:
Waarvan ze zei: "Niet te vreten..."![]()
Gids voor kennis ofzoquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik krijg écht een Lieske-complex zo hoor...
Wil iemand mijn vraag beantwoorden... Alsjeblieft....???![]()
Gang vier spuugde ze zo pardoes uit, tegen het behang toch?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Waarvan ze zei: "Niet te vreten..."![]()
Verdomme, ik begin je bijna leuk te vinden.quote:
Ik weet het ook niet, google zegt "gesplitste vastleggingskredieten"quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik krijg écht een Lieske-complex zo hoor...
Wil iemand mijn vraag beantwoorden... Alsjeblieft....???![]()
Open een tupoc bij de burenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:33 schreef APK het volgende:
[..]
Verdomme, ik begin je bijna leuk te vinden.![]()
Dankjewelquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Trusten allemaal, m'n eerste dag was leuk.![]()
Tot morgen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Als deze dag al leuk vond, dan vind je de echte leuke dagen geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Ga je nu al plat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Yep, ze kunnen onbeperkt brood eten, pindakaas daarintegen niet en de uien ook niet dacht ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef KRIBBET het volgende:
Klopt het nu dat ze eerst maar 2 boterhammen mochten per dag maar dat het na een dag al is terug gedraaid![]()
Ik hoorde Ingrid bijvoorbeeld zeggen dat ze er vandaag 7 op had en andere hadden er ook veel meer op![]()
Is dit nu rantsoen? 7 dagen op brood (met pindakaas) is makkelijk te doen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Laat Ralph maar schuiven![]()
[afbeelding]
trustequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:36 schreef CartWOman het volgende:
Slapen.
Tot morgen.
Ze zegt net "geen zin meer" dus die gaat te bedquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:39 schreef Falco het volgende:
Chantal wordt nu ook behoorlijk buitengesloten, net goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |