geen slot.. zelfs niet op de pleequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Zit er een slot op de badkamer deur?
Het is hem gelukt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
welnee genoeg douche schuim /deo gebruiken en het is wel weg volgens mij
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef wickie het volgende:
Wat gebaarde hij nou in de camera ik was net te laat
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst gaat oefenen in wat kleinere groepjes en dan komt de rest daarna wel![]()
In zo'n groep met meerdere grote bekken is het moeilijk![]()
(ik verander elke paar dagen, mijn vrouw heeft er zoveel voor me gemaakt dat ik ze wel moet gebruiken)
Omdat Roel ff rústig wilde douchen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
Normaal is er bijna nooit iemand alleen in de badkamer, waarom uitgerekend nú wel
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef Loedertje het volgende:
Geachte bewoners, voor zometeen, slaap lekker en voor morgenochtend alvast een mededeling. De ingeleverde sigaretten krijgen jullie aanstaande donderdag pas terug, nogmaals, welterusten namens BB
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef wickie het volgende:
Wat gebaarde hij nou in de camera ik was net te laat
Doet ie vast ook nog welquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.
Volgens mij heeft hij er 2 op het toilet en 2 onder de douche gerookt en eentje buiten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |