haha, ook last van pooh moeheid?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Lieske haar tiet hing er blijkbaar uit (helaas heb ik dat gemist)
ik ook, hoopte eigenlijk dat jij daar een plaatje van hadquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef scanman01 het volgende:
Lieske haar tiet hing er blijkbaar uit (helaas heb ik dat gemist)
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik ook, hoopte eigenlijk dat jij daar een plaatje van had![]()
Ben bang dat dit niet een slimme actie is, je blijft het toch wel even ruiken en bijna iedereen is nog wakkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef flugeltje het volgende:
Roel wil ff rustig gaan douchen.... hihi
Ik vind het geen mooie trui die ze aanheeftquote:
Das niet veel bijzonders, dus daar hoeven we geen plaatjes vanquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
Roel liep in z'n blote piemol....
Piemeltjequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
Had hij niet moeten doen, nu kunnen wij het roken niet zien.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef flugeltje het volgende:
welnee genoeg douche schuim /deo gebruiken en het is wel weg volgens mijquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:57 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ben bang dat dit niet een slimme actie is, je blijft het toch wel even ruiken en bijna iedereen is nog wakkerIk blijf nog even kijken
![]()
![]()
Wat zei u?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef APK het volgende:
[..]
Had hij niet moeten doen, nu kunnen wij het roken niet zien.
Oke, dat bordje Muesli wat ik nog wilde gaan nuttigen schuif ik maar door naar morgenquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef flugeltje het volgende:
En hij heeft er nog lol om ook... Hij is aan het gebaren naar de camera...
Hij heeft een onwijs lekker kontjequote:
Denk dat ze eerst gaat oefenen in wat kleinere groepjes en dan komt de rest daarna welquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:56 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Lieske ging vanaf nu toch dr scheur open trekken als ze dr aant negeren waren enzo?
als je zo vaak van icoon veranderd herken ik je niet meer hoor![]()
Ja geweldigquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:01 schreef flugeltje het volgende:
En hij heeft er nog lol om ook... Hij is aan het gebaren naar de camera...
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:02 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hij heeft een onwijs lekker kontje
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Is het niet toevallig zo dat in hete damp geuren goed oplossen ?Vooral natuurlijk met douche spul erbij enzo ?
Volgens mij ruikt niemand meer iets met al die uien...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef MissHobje het volgende:
Is het niet toevallig zo dat in hete damp geuren goed oplossen ?Vooral natuurlijk met douche spul erbij enzo ?
Nopequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Zit er een slot op de badkamer deur?
Het kan nog, als Rob nu zijn tanden gaat poetsen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef Zapje het volgende:
jammer dat ie niet betrapt is.......ik wou wel ff een dikke discussie zien met de rookpolitie.....
geen slot.. zelfs niet op de pleequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:03 schreef -Delta- het volgende:
Zit er een slot op de badkamer deur?
Het is hem gelukt!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:59 schreef Coraatje het volgende:
[..]
welnee genoeg douche schuim /deo gebruiken en het is wel weg volgens mij
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef wickie het volgende:
Wat gebaarde hij nou in de camera ik was net te laat
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:02 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Denk dat ze eerst gaat oefenen in wat kleinere groepjes en dan komt de rest daarna wel![]()
In zo'n groep met meerdere grote bekken is het moeilijk![]()
(ik verander elke paar dagen, mijn vrouw heeft er zoveel voor me gemaakt dat ik ze wel moet gebruiken)
Omdat Roel ff rústig wilde douchen...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
Normaal is er bijna nooit iemand alleen in de badkamer, waarom uitgerekend nú wel
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef Loedertje het volgende:
Geachte bewoners, voor zometeen, slaap lekker en voor morgenochtend alvast een mededeling. De ingeleverde sigaretten krijgen jullie aanstaande donderdag pas terug, nogmaals, welterusten namens BB
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:05 schreef wickie het volgende:
Wat gebaarde hij nou in de camera ik was net te laat
Doet ie vast ook nog welquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.
Volgens mij heeft hij er 2 op het toilet en 2 onder de douche gerookt en eentje buiten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef BBscanner het volgende:
[..]
Volgens mij stak hij zijn hand met 5 op met de intentie om te zeggen dat dit zijn 5e was. Dat is dus betalen voor BB nu al 2500 E. Begrijp niet waarom hij zoveel risico neemt. Lijkt me slimmer om rond 3:00 in de tuin te gaan roken.
om het een beetje spannend te maken kan beter Lieske eruit....worden de stemmen een beetje verdeeld............quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:07 schreef APK het volgende:
Ik moet er toch niet aan denken dat Roel donderdag het huis uit moet.![]()
volgens mij hebben ze daarom alle sigarettenpakjes laten inleverenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Joost zegt nu dat een van de niet -rokers s'nachts uit bed kan gaan en in de kamer gaat roken. De rook-politie ziet het dan niet...
Ik begrijp even niet wat hij bedoelt. Het maakt toch niet uit of de rookpolitie de persoon wel of niet pakt. BB ziet het dan toch en dan is de opdracht mislukt.
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef Falco het volgende:
Prachtig nu dat gesprek tussen Rob en Roel!
En Joost zou zoiets ook werkelijk best een keer aantrekken als grapje voor carnaval of voor een van z'n toneelstukjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:11 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Deze fake van Rica paste wel bij het gesprekje van Joost.![]()
Omdat hij vantevoren iedere keer zegt dat hij graag even lekker alleen wil douchen. Deed hij nu ook weer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:06 schreef -Delta- het volgende:
Normaal is er bijna nooit iemand alleen in de badkamer, waarom uitgerekend nú wel
Zo is het wel gezegd idd. Beetje overbodig zo bekeken, die rookkapo. Maar dat is natuurlijk voor het spel met Roel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:10 schreef scanman01 het volgende:
Ik begrijp even niet wat hij bedoelt. Het maakt toch niet uit of de rookpolitie de persoon wel of niet pakt. BB ziet het dan toch en dan is de opdracht mislukt.
Wát een hufterquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat hij vantevoren iedere keer zegt dat hij graag even lekker alleen wil douchen. Deed hij nu ook weer.
Van mij mag Ralph weg, maar Lieske is idd beter voor de stemverhouding.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef Zapje het volgende:
[..]
om het een beetje spannend te maken kan beter Lieske eruit....worden de stemmen een beetje verdeeld............
Ze gebruiken maar 1 asbak en van Rob moest die leeggemaakt worden maar eerst even onder het waterquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze daarom alle sigarettenpakjes laten inleveren
als er iemand opstaat hoeft die niet achtervolgd te worden omdat er toch geen sigaretten rondslingeren
[ hebben ze ook aan de asbakken gedacht:)]
Ze hoeven ze toch sowieso niet te achtervolgen. BB ziet het toch zelf ook en dan is de opdracht mislukt. Ik snap niet waarom de rookpolitie zich niet afvraagt waarom ze zonodig fanatiek moeten controleren. Is nergens goed voor. BB ziet zelf al alles.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:12 schreef Wup het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze daarom alle sigarettenpakjes laten inleveren
als er iemand opstaat hoeft die niet achtervolgd te worden omdat er toch geen sigaretten rondslingeren
[ hebben ze ook aan de asbakken gedacht:)]
Dan krijgt Ralph er weer 8 ofzo... dus maakt geen zak uit. Lieske moet blijven om de meiden helemaal gek te maken. Het spijt me voor Ralph, maar die moet maar weg. Hij is de leukste in het huis, maar gaat niet voor spanning of wat dan ook zorgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Van mij mag Ralph weg, maar Lieske is idd beter voor de stemverhouding.![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef flugeltje het volgende:
Had er trouwens iemand een pic van die spin?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
roel zei toch 4?
quote:
Tuurlijk maakt dat wél uit... Dan staat namelijk ook automatisch altijd iemand van de anderen genomineerd... En die vliegen er zowieso eerder uit...quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan krijgt Ralph er weer 8 ofzo... dus maakt geen zak uit. Lieske moet blijven om de meiden helemaal gek te maken. Het spijt me voor Ralph, maar die moet maar weg. Hij is de leukste in het huis, maar gaat niet voor spanning of wat dan ook zorgen.
Je bedoeld Tanjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:15 schreef MissHobje het volgende:
als Roel er nu 5 heeft.. dan zou ik als ik hem was niet al teveel risico nemen komende dagen ( zeker niet snachts ofzo)
want tis al een lekker bedrag.. maar ik denk eerder dat 1 van de andere door de mand gat vallen![]()
Zo zie je maar wat BB met de mensen kan doen, ze denken zelf niet meer goed naquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze hoeven ze toch sowieso niet te achtervolgen. BB ziet het toch zelf ook en dan is de opdracht mislukt. Ik snap niet waarom de rookpolitie zich niet afvraagt waarom ze zonodig fanatiek moeten controleren. Is nergens goed voor. BB ziet zelf al alles.
De stoppers gaan ook niet stiekem roken, want ze weten dat dan de opdracht mislukt is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |