Jemig, wordt dat mens zelf niet moe van al dat geroddelquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:24 schreef flugeltje het volgende:
Hé er kan geroddels worden... En de kraai is ineens weer klaarwakker....
Nee hoor, alleen als de rookpolitie ZIET dat iemand rookt en dit dan NIET meldt zijn ze genomineerd... En ook als ze volgens BB niet goed genoeg hun best hebben gedaan om mensen te betrappen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:24 schreef Wup het volgende:
[..]
nee want ze [ Rob & Joost] zijn als de dood voor nominatie......
ik neem dus aan dat als Roel zijn opdracht slaagt de rookpolitie de l*l is....
maar kan BB het maken om Roel te verraden als matennaaier?
Ze heeft de hele dag de batterij opgeladen, nu komt het er allemaal uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Jemig, wordt dat mens zelf niet moe van al dat geroddel
Ralph schijnt wel goed in de groep te liggen.......ik had nu ook niet verwacht dat Nathalie hem weer ging nomineren, ze gaan toch leuk met elkaar om de laatste tijd.....en Joost z'n motivatie sloeg echt nergers op.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:21 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
En als Lieske dr uit gaat nog maar 1 stem
Maar dan zullen veel Lieske stemmers misschien Ralph wel gaan nomineren
Vergeet niet Lieskequote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ja en logisch, Joost met z'n domme slappe nominatie "ja ik heb thuis ook iemand die op me wacht, jij ook"![]()
Lekker dus, anders was Ralph net eens genomineerd. Thanks Naat en Joost![]()
oke, dat scheelt weerquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:25 schreef flugeltje het volgende:
Nee hoor, alleen als de rookpolitie ZIET dat iemand rookt en dit dan NIET meldt zijn ze genomineerd... En ook als ze volgens BB niet goed genoeg hun best hebben gedaan om mensen te betrappen.
Ja maar de andere mensen hebben t nog leuker met elkaar, dus zoeken ze een zondebok --> Ralph. En Menno kan dan (geheel terecht) ook wel weer een paar stemmen verwachten!quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef Zapje het volgende:
[..]
Ralph schijnt wel goed in de groep te liggen.......ik had nu ook niet verwacht dat Nathalie hem weer ging nomineren, ze gaan toch leuk met elkaar om de laatste tijd.....en Joost z'n motivatie sloeg echt nergers op.....
Zal wel een goede afzuiginstallatie opzitten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
Zo bizar dat je het echt niet ruikt dat gerook van Roel in de badkamer, dat betekend dat de douche methode goed werkt.
Gift nix Wupske....quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:27 schreef Wup het volgende:
[..]
oke, dat scheelt weer
best nog ingewikkeld voor Wup, zo een opdrachtje:)
Lieske vind ik sowieso niks, dus daar kan ik toch al nooit wat positiefs over melden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Vergeet niet LieskeDie had gewoon Linda moeten nomineren
Dan waren Roel, Lieske, Ralph, Menno en Linda genomineerd geweest
Het schijnt dat die geur oplost in combi met stoomquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:27 schreef wickie het volgende:
Zo bizar dat je het echt niet ruikt dat gerook van Roel in de badkamer, dat betekend dat de douche methode goed werkt.
Kan niet wachten totdat Chanroddel een geheime opdracht krijgt, ze moet daar dan haar mond over houden en dat gaat haar niet lukkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:26 schreef Rica het volgende:
En wie is er weer bezig met "wat de kijkers willen zien"?
Chantal
Nee hoor Ralph gaat dr uitquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:28 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Lieske vind ik sowieso niks, dus daar kan ik toch al nooit wat positiefs over melden.![]()
Ja dat ze naïef is, maar er niks aan kan doen.![]()
Volgende week gaat ze eruit, ik ga sms-en tot ik erbij neerval![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:31 schreef flugeltje het volgende:
Hmm, gesprek nu is dus heel erg interessant... Ze vertellen nu dat ze van de producenten gehoord hebben dat RUUD eigenlijk BB1 gewonnen heeft, maar dat Bart het geworden is uit commercieel oogpunt....
Ralph verdient nog een opdracht met een beetje aandacht......quote:Op zaterdag 24 september 2005 01:30 schreef BlaBlub het volgende:
Nee hoor Ralph gaat dr uitVind het echt een topgozer, maar je moet toch kiezen helaas
![]()
Zal het morgen is proberen en als ik een knal voor mijn kop krijg van mijn vrouw is het jou schuldquote:Op zaterdag 24 september 2005 01:28 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het schijnt dat die geur oplost in combi met stoom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |