leuk in beeld gebracht..........ik vind zowieso de hele regie erg goed...zeker ook omdat het gratis is......quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Falco het volgende:
Een spin, ieeeks!
*kuch* enwatdoenwijhier? *kuch*quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze is bek-af. Maar dan niét naar d'r nest gaan hè, want dan kan ze niet horen wat er allemaal gezegd wordt.
Waar zat ie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Falco het volgende:
Een spin, ieeeks!
Ik denk dat het voornamelijk te maken heeft met de aanwezigheid van Tanja, zij mag wel eten en mocht roken en waarschijnlijk willen ze niet teveel onderscheid maken(quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
TjepBB is dit jaar milder dan ooit en dat brengt de spanning in het huis niet ten goede, het zal steeds saaier worden denk ik (en al helemaal als de helft van de groep weg is)
nee de hele tijd al niet, ze wacht nu gewoon tot ze haar iets vragen; dat zal na 2 dagen ook wel weer afgelopen zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Lieske komt er weer niet tussen.
Misschien een diepe introspectie? En misschien is ze er achter gekomen dat ze een onaangenaam vals pleurisloeder is? En voelt ze zich daarom niet zo fijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:50 schreef Pinball het volgende:
En wat heeft ze dan gedaan waar ze zo bekaf van is?
Nu viel het me ook opquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:52 schreef flugeltje het volgende:
[..]
*kuch* enwatdoenwijhier? *kuch*
Ik zie haar mond anders wel onafgebroken open en dicht gaan op de streamsquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:51 schreef scanman01 het volgende:
Ik bewaar er wel 1tje voor jequote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ga naar me nest ook. Succes met de uien.
Truste Gertquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:55 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Ga naar me nest ook. Succes met de uien.
Lieske ging vanaf nu toch dr scheur open trekken als ze dr aant negeren waren enzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Nu viel het me ook op![]()
Ze leren er ook niets van en trekken zich er niets van aan
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |