Dan moet je m nog een keer lezen... Goed opletten he!quote:Op zondag 25 september 2005 12:08 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Op een van de plaatjes zie je een lege plek en op de laatste zou hij zijn boek vergeten zijn
Iets onzichtbaarsquote:Op zondag 25 september 2005 12:18 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Dan moet je m nog een keer lezen... Goed opletten he!
Welnee, die dingen moeten tegen G-krachten kunnenquote:Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nu de accu in m'n laptop, moet ik 'm nou eerst helemaal leegmaken, of eerst helemaal opladen? O ja,, hij viel van zo'n dertig centimeter hoogte op de stenen vloer, maar hij doet het nog wel... gaat dit straks mis?
Eerst helemaal opladen en dan weer helemaal leegmaken.quote:Op zondag 25 september 2005 12:26 schreef Monidique het volgende:
Ik heb nu de accu in m'n laptop, moet ik 'm nou eerst helemaal leegmaken, of eerst helemaal opladen? O ja,, hij viel van zo'n dertig centimeter hoogte op de stenen vloer, maar hij doet het nog wel... gaat dit straks mis?
tuurlijk niet.quote:Op zondag 25 september 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Hij is dus 30 minuten niet opgeladen. Nu laad ik 'm. Heb ik het nu helemaal verpest?
Wanneer?quote:Op zondag 25 september 2005 12:54 schreef Tafkahs het volgende:
jawel, maar jij had tenminste een beetje gelijk
Op zaterdag 24 september 2005, 18:54quote:
Daar ga ik niet naar zoeken, hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Op zaterdag 24 september 2005, 18:54
Dat je zelf, maar het is wel algemeen bekend hier...quote:Op zondag 25 september 2005 12:53 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik blaat ook, maar het is onopgemerkt gebleven.
Daarvoor was zijn praatje ook te algemeen he? Hij zou waarschijnlijk ja hebben gestemd voor de europese grondwet en daarna begon ie te ouwenelen over pluriformiteit in Nederland en Engeland, tja..quote:Op zondag 25 september 2005 13:03 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het het niet echt oneens met Fukuyama.
Het was in eerste instantie een analyse over de verschillen tussen Europa en Amerika, daar kun je weinig gelijk in halen, maar het klonk allemaal logisch.quote:Op zondag 25 september 2005 13:10 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daarvoor was zijn praatje ook te algemeen he? Hij zou waarschijnlijk ja hebben gestemd voor de europese grondwet en daarna begon ie te ouwenelen over pluriformiteit in Nederland en Engeland, tja..
Talk 'n Cashquote:Op zondag 25 september 2005 13:13 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Het was in eerste instantie een analyse over de verschillen tussen Europa en Amerika, daar kun je weinig gelijk in halen, maar het klonk allemaal logisch.
quote:Op zondag 25 september 2005 13:18 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Talk 'n Cash
Clinton betaalt er nog steeds z'n sigaren mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |