quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef hicham het volgende:![]()
LEERMOMENT
![]()
Vertrouw nooit het stickertje op je zekeringenkastje![]()
Pa en ik hebben dus even zitten uitzoeken waarom er wat functies van mijn motor niet meer werkte. Ik had al de zekering gechecked (had ik al gedaan samen met OPM ergens in Limburg) Was niks mee aan de hand. De andere zekeringen had ik niet gechecked want daar stond naast "Head Light LO" en "Head Light HI". Haalt m'n vader dat ding eruit, blijkt het dus die zekering te zijn die doorgebrand was, en mijn koplamp deed het verdorie nog gewoon
We hebben hier en daar wat potentiele kortsluitingveroorzakers even netjes afgeschermd met wat tape. Bij sommmige stekkertjes was het kabeltje namelijk net iets te ver gestript waardoor het nog wel eens zou kunnen gebeuren dat deze contact zou kunnen maken met metaal of een ander kabeltje. Dus als het goed is kan dat nu ook neit meer gebeuren
Heb dus iets van 4 weken lang zonder toerenteller, dashboardindicatoren, knipperlichten en claxon moeten doen, doordat het stickertje bij het zekereringenkastje niet klopte![]()
Toen alles het weer deed heb ik maar meteen mijn motorkleding aangetrokken en een feestje gevierd in de piet hein tunnel, met als eregasten de heer T. Oerenbegrenzer en V. Iperdemper. Wat hebben we een lol gehad zeg
![]()
Ik lees even bij
quote:
Als je een foto van de zijkant hebt misschien wel. Maar nu heb je een foto die schuin van voor/opzij gemaakt is. Dus dan moet die velg ook schuin gesoept worden. Dakeniknie!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, is het mogelijk om die velgen eronder te soepenben benieuwd hoe het zal staan, zit nog te twijfelen over een ander setje nl.:
[afbeelding]
Ik heb ff de route hier getekend >> klik!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb de bollen beloofd vandaag even de details van de meet te postenik denk dat er hooguit 3 zullen komen (als ze al komen )
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef omegaproject het volgende:
Vanmorgen mijn motor gekocht
Wat rijdt hij lekker!!!!Heel de dag wezen toeren in omgeving Eindhoven, moet zeggen dat je er wel flink moe van wordt
Volgende meet (niet morgen) zal ook ik er bij zijn met mijn vuurrode Divvie
Heb nog niet de kans gehad foto's te maken ... binnenkort
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
normaal kijk je ook nooit ALLE zekeringen na als er 1 ding niet werkt
![]()
neem je morgen ook de heren T.Oerenbegrenser & V,Iperdemper mee ?![]()
Tnxquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef hicham het volgende:
Ik heb ff de route hier getekend >> klik!
Die route heb ik al eens gereden en is best simpel. Als ik zo kijk naar de route richting het oosten dan zie ik allemaal wegen die niet direct langs de lek lopen en waar je ook best vaak even van de route moet afwijken. Met een grote groep rijden zonder iemand die de route eerder heeft gereden gaat dat geheid mis
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef hicham het volgende:
Ik heb ff de route hier getekend >> klik!
Is hij nog niet aan toe, volgende keer wel is toegezegd.quote:
Anders ga je gewoon bij Raus achterop, je hebt nog een ritje tegoed van toen zij bij jou achterop gingquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie komen hier op 10 kilometer afstand voorbij.
![]()
![]()
Jammer dat ik al om 12:00 afspraken heb in verband met die verjaardag van mijn neefje.
Anders had ik vanavond even snel de oude wielen erin gewrot.![]()
Dat wordt oppassen dus met al te scheutig bochtwerk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
Maarreuh, ik lees ineens slecht nieuws
Bikkel.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Overgewerkt
Kruisbestuiving![]()
OPM auto
bwt komen![]()
eten
Volgens mij wilden ze aan de andere kant in Nieuwegein starten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is toch dat parkeerplekje waar we toen BWT en RB kwijtraakte waar we morgen meeten ?![]()
anders heb ik het verkeerd doorgegeven![]()
Euhmm .. neequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is toch dat parkeerplekje waar we toen BWT en RB kwijtraakte waar we morgen meeten ?![]()
anders heb ik het verkeerd doorgegeven![]()
Zo... dus jij wou een crossertje voor Nick halen heHquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit topic gaat lopen.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
Je smiley's kloppen niet.
BT45quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
BT45's goed? Nog niet gehoord nee. [afbeelding]
Goede manier van leren rijden, eerst met oude bandjes.
Moeten we voorstellen aan de regering.![]()
Volgende stap is een paar Pilot Powers? [afbeelding]
Kan Pepijn even uitleggen wat voor banden BT45's zijn, ik heb namelijk het idee dat ze in de reeks BT014-BT020 en BT45 achteraan zitten, dus dat klopt dan niet heH?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
BT45's goed? Nog niet gehoord nee. [afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe dit topic gaat lopen.![]()
Hij snapt het niet jonguhquote:
Ook een lekkere klus hehquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ola, heb er weer even genoeg van.![]()
Misschien morgen weer even verder, hopelijk gaat de voorkant makkelijker.![]()
Met de bandenlichter flink lopen poeren, verzetten, hefboom gebruiken, en hij's los.![]()
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/8577/p1010916web6ra.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img305.imageshack.us/img305/396/p1010918web8gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu alleen de andere kant nogen die plakt ook al als een gek vast aan de velgrand.
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/126/p1010919web7ai.th.jpg]afbeelding][/URL]
En de velg moet eruit, niet de bedoeling dat hij in de band blijft.
![]()
![]()
Nu te laat om nog ervoor te gaan zitten.Heb sowiezo al een stijve nek, niet normaal.
![]()
Paaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, zitten achteraan in de serie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
Kan Pepijn even uitleggen wat voor banden BT45's zijn, ik heb namelijk het idee dat ze in de reeks BT014-BT020 en BT45 achteraan zitten, dus dat klopt dan niet heH?![]()
Zonder pics veel te vaag verhaal.quote:Er zitten vage "scheuren" in mijn band na gisteren ...hoe kenda
Het zijn geen echte scheuren, maar alsof je met een scherp mensje wat strepen over de band heb getrokken
Mja, dacht echt dat het topic potentieel had tot een interessante discussie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
![]()
En jou opmerking is de enige juisteVreemd volkje daar in dat motorcross wereldje
![]()
Damn, wat is dat stug materiaal zo'n oude en verdroogde band.quote:
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Hij snapt het niet jonguh![]()
BT045 = CRAP
waarom heb je die er trouwens nieuw![]()
onder laten leggen
Waarom geen 020, of pilot sport ofzo
het is natuurlijk wel weer zo dat ik gewoon mijn muil moet houden, dat dan weer wel![]()
Morgen als we chocowafels komen eten even kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
Zonder pics veel te vaag verhaal.![]()
![]()
Dus eigenlijk is het flut?quote:Maar die is echt alleen om een beginnetje te maken. De rest moet met de bandenlichters.![]()
Ach je hebt tenminste wel zo een apparaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef Patrick281 het volgende:
Damn, wat is dat stug materiaal zo'n oude en verdroogde band.![]()
Dacht dat het met dat bandending allemaal wat makkelijker zou gaan.![]()
Maar die is echt alleen om een beginnetje te maken. De rest moet met de bandenlichters.![]()
Affijn, we zullen er nog wel eens handig mee worden.
Of het nooit meer doen.![]()
Als ik dat had geweten dan hadden jullie kunnen helpen ja om 10:00.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:01 schreef worldpimber het volgende:
Morgen als we chocowafels komen eten even kijken![]()
Aangeraden door iemand met al zo'n ding.quote:Dus eigenlijk is het flut?![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:04 schreef Makster het volgende:
Ach je hebt tenminste wel zo een apparaat
Je kan ze natuurlijk ook mee slepen naar dordt en dan draai ik ze bij de garage er wel ff af![]()
Owjaquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:05 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als ik dat had geweten dan hadden jullie kunnen helpen ja om 10:00.![]()
Koekje 'r bij?![]()
[..]
Aangeraden door iemand met al zo'n ding.
Dus zonder is het ws nog flutter.![]()
[..]
Mazzelpik.
Maar hoe kom in in Dordt dan? [afbeelding]
quote:
Moest je tegen Westlanders voetballen dan.quote:Weetje wat ook leuk is, als een mongool van 110 kilo met noppen op je poot gaat staan. En dan zo net aan de binnenkant van je wreef (of is het vreef) zo dat je het zo lekker voelt enzo
![]()
![]()
Nee geen Westlanders vandaag, mede lot genoten uit Dordtquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
![]()
[..]
Moest je tegen Westlanders voetballen dan.
Je buurjongen met de KTM is zo zwaar niet toch?(je kan ook een middagje crossen wezen
)
Die gozer maakt wel kapot wat heel is geloof ik? [afbeelding]
Nog iets gedaan verder vandaag aan het groene beest? [afbeelding]
Vandaag een andere rempomp halen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:16 schreef Makster het volgende:
Nee geen Westlanders vandaag, mede lot genoten uit Dordt![]()
Heb uiteraard weer niks gedaan vandaag, wil morgen weer verder gaan ploeterenDie rem moet op druk komen, lukt het me niet dan moet ik ergens een andere rempomp vandaag gaan halen om te testen want anders verdenk ik een tering tyfus graf nazi Duitser van het verkopen van een verrote rempomp. Als dat zo is dan, uhhmm, ja dan baal ik
Youssef.quote:En volgens mij heb je een site gevonden met wat smiley's is het niet![]()
Wat kan er mis zijn aan een stalenremleiding:? Ding lekt nergens en nergens valse lucht, snap er gewoon geen anus van. Morgen ga ik de vloeistof er door pompen met de remklauw hoger dan de rempomp, schijnt ook te werken zeggen ze .quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:22 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vandaag een andere rempomp halen?![]()
Maar het is misschien of je bling bling rempomp of je harde RVS bling bling kabel.
In beide gevallen zou je met de originele KLX kunnen testen toch.![]()
[..]
Youssef. [afbeelding]
Je kan ook even de WPH van de CR ophalen voor half 12 morgen en mijn rempomp minimaal een paar weken lenen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:26 schreef Makster het volgende:
Ik heb de originele rempomp aan mijn buurjoch gegeven, die heeft hem nu op zijn KTM zitten![]()
Neemt niet weg dat hij die er morgen even af mag slopen
![]()
Ik kut eerst wel ff verder, maar thanks anywayquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:32 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Je kan ook even de WPH van de CR ophalen voor half 12 morgen en mijn rempomp minimaal een paar weken lenen.Scheelt weer wat geklieder.
En ik ga misschien een rempomp van de GPZ monteren.Dus dan hoef ik hem ws niet eens terug.
Handige is dat ik hem altijd via google op "Gathering of Smilies" kan terugvindenquote:
quote:
Modernes Allroundprofil für jedes Wetter und für jede Fahrbahn als Ganzjahresreifen.
Mit Silica-Technologie lieferbar.
Vorzüge:
Traktion
Naßfahreigenschaften
Trockengrip
Hohe Laufleistung
Die 20 geboden kamelen gelden dus niet meer ? En ik wilde het nog wel net voor Y opnemen.quote:Op zondag 25 september 2005 00:20 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Brechtje is een sletje geworden![]()
20 kamelen geldt inderdaad niet, maar ik bied nou wel een chocolaatje ofzo.. moet niet moeilijk zijnquote:Op zondag 25 september 2005 00:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die 20 geboden kamelen gelden dus niet meer ?
Ik verpruts het altijd bij vrouwen, ik ga denk ik in de leer bij Pepijnquote:En ik wilde het nog wel net voor Y opnemen.
quote:
ritme zit er weer aardig inquote:Is er iets of is dit weer normale tijd om op te staan?
Weer een goed reden voor ons om te komenquote:Op zondag 25 september 2005 07:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
om halverwege/eind vd middag ri. d'bosch te gaan voor een party
quote:Op zondag 25 september 2005 08:57 schreef hicham het volgende:
Regent het daar nog steeds dan
Kom zeker omdat jij op het verkeerde plekkie woont, regen gaat precies over Arnhem heen
Ziet er vrij ernstig uitquote:Op zondag 25 september 2005 09:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
[[url=http://photobucket.com/albums/b91/OPM_Racing/th_DSC00339.jpg]afbeelding][/url]
op die weerkaart ziet er in principe beter uitgelukkig heb ik nog even de tijd
quote:Op zondag 25 september 2005 09:21 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ziet er vrij ernstig uit
Zullen we allen maar weer terugkruipen?![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 09:33 schreef bwt het volgende:
wel regen kleding parraaat houden voor onderweg
quote:Race of the Champions brengt het beste van het ONK naar boven
Toppers bij slotrace in Assen
Het zal op zondag 25 september een strijd der giganten worden op het TT Circuit Assen. Tijdens de laatste wegrace voor het Open Nederlands Kampioenschap, de Vacansoleil SMA Race of the Champions tonen de echte kampioenen dat ze de titel niet voor niets hebben afgedwongen. Maar zover is het nog niet in alle klassen. In de Dutch Superbike moet de beslissing nog vallen en in veel klassen is de strijd om de tweede plek ook nog volledig open. Traditioneel beginnen ook deze SMA op 25 september om 11.00 uur. Zes klassen staan garant voor topspanning.
De coureurs in de Dutch Superbikes hebben hun kruit voor de slotrace op Assen droog gehouden. Bob Withag zal er alles aan doen om zijn positie aan de kop van het klassement vast te houden, maar door een blessure kon hij op 11 september niet starten in de Herfstraces van de SMA. Withag raakte tijdens de Superbike-wedstrijden op 4 september gewond. Hij brak een middenhandsbeentje en werd daaraan in de week na de WK Superbike geopereerd. Toch wil de 25-jarige rijder uit Borne er alles aan doen om de Race of the Champions mee te rijden en de concurrenten van zich af te houden.
Dat zal niet meevallen, want Robert Menzen en vooral Paul Mooijman dringen aan om zich te melden aan kop. De rijders in de Dutch Superbike rijden op 25 september twee wedstrijden, dus kunnen er dubbele punten worden verdiend, maar ook verspeeld.
Mooijman werd in de Vacansoleil Herfstraces van de SMA op 11 september tweede achter Menzen en kon daardoor twintig punten inlopen op koploper Withag. Het verschil tussen de twee coureurs is daardoor geslonken tot tien punten, waardoor de strijd volledig open ligt. Misschien dat Arno Visscher ook nog een prominente rol kan spelen, maar dan moet hij een beter resultaat laten zien dan in de Herfstraces waarin hij zesde werd. Toch staat Visscher op 117 punten en moest daarmee Menzen voor laten gaan. Die profiteerde heel goed van zijn winst en is op 120 punten gekomen. De rekenmeesters zullen overigens ook nog in actie moeten komen, want de rijders mogen het slechtste resultaat wegstrepen.
Ook erg spannend is de strijd om de tweede plek in de Supersport. Nadat Jan Hanson zeker was geworden van het kampioenschap – omdat Barry Veneman geblesseerd raakte en bij de Race of the Champions verstek moet laten gaan, richten alle ogen zich op de rijders daarachter. Joan Veijer en Arie Vos zijn de twee mannen die zeker op elkaar gaan loeren. Wanneer de onderlinge strijd verloopt zoals die de afgelopen race, dan maakt Arie Vos de meeste kans. In de WK-race begin september eindige Vos voor Veijer en een week later in de EK-wedstrijd lag Vos ook voor Veijer. Maar uiteindelijk kwam de Staphorster rijder wel op het podium en moest Vos met een kapotte machine de paddock opzoeken. Het onderlinge verschil is slechts zes punten. Veijer heeft éénmaal een nul achter zijn naam staan en Vos tweemaal. Aangezien de twee slechtste resultaten mogen worden geschrapt heeft Vos de beste papieren. Maar ook hier geldt weer, er worden 25 september op het TT Circuit twee wedstrijden verreden, dus er kunnen dubbele punten verloren en gewonnen worden. Ook in andere klassen gaat het weliswaar niet meer om de kampioenstitel, maar om de plekken achter de eerste man. In de 125 cc weet Gert-Jan Kok zich kampioen en kunnen de jonge honden achter hem zich opmaken voor een fikse strijd. Rob Verhoef heeft uitstekende papieren om de tweede plaats voor zich op te eisen, maar moet meer punten schrappen dan Patrick Unger die dicht bij hem staat.
Hans Smees pakte op de eerste dag van september het kampioenschap in de kwartliterklasse. Hij kan dus zorgeloos de laatste race ingaan, maar toch zal Smees willen tonen dat hij de titel terecht verdiend heeft. Achter hem strijden Randy Gevers, Patrick Lakerveld en Jan Roelofs nog een gedegen duel uit om de ereplaatsen na de kampioen. Het drietal zit elkaar dicht op de hielen, waarbij Gevers enige lucht heeft tot zijn achtervolgers. Gevers staat op een bruto totaal van 110 kampioenspunten en de andere twee op 102. Hier ligt de strijd dus ook nog helemaal open om de plekken twee tot en met vier.
Henk-Jan Murman wilde de laatste race niet afwachten. In de Supermono had hij aan de derde plek tijdens de Herfstraces genoeg om de titel mee naar Zaltbommel te nemen. Christiaan van der Velden bleef met de vijfde plek nog redelijk in de buurt en kan zich gaan opmaken voor de strijd om de tweede tot de zevende plek. Van der Velden heeft echter het nadeel dat hij fors moet scoren, want van zijn totaal gaan nog schrapresultaten af. Bij de concurrenten niet, want die hebben al eens zonder punten gestaan.
In de Suzuki Vobis Cup is Nigel Walraven al zeker van het kampioenschap. Toch zal er fors worden gestreden, want de rijders gaan allen van start op identieke motoren. Dus is er spanning volop.
Bij de Suzuki Vobis Cup zijn ook de rijders in de Junior Cup ingedeeld. Wie weet komt uit deze categorie de toekomstige Rookie of the Year.
Die ereprijs zal ook traditioneel ook weer worden toegekend tijdens het weekend van de Race of the Champions. Net als de prijs voor het Team van het Jaar en de Gouden Motorster, de prijs voor iemand die zich op bijzondere wijze verdienstelijk heeft gemaakt voor de motorsport. Het is dus alleszins de moeite waard om massaal naar de laatste Vacansoleil ONK-race van dit seizoen te gaan op het TT Circuit Assen.
Bekendmaking ereprijzen SMA bij Race of the Champions
Zondag laatste race Jarno Janssen
Tijdens de Vacansoleil ONK wegraces, zondag 25 september op het TT Circuit Assen, zullen traditioneel de winnaars van de SMA ereprijzen bekend gemaakt worden. De organiserende SMA zal op de laatste wedstrijd van het seizoen, de Race of the Champions, bekendmaken wie de Gouden Motorster, vanwege zijn of haar verdiensten voor de wegracesport, toebedeeld krijgt.
Ook wordt bekend welk wegraceteam zich mag tooien met de titel Team van het Jaar.
Tevens zal de nieuwe Rookie of the Year, Ivo Vink uit Woudrichem, de oorkonde en zijn prijs ontvangen.
De prijsuitreiking wordt opgenomen in het totaalprogramma, waarbij het publiek zeven verschillende klassen voorgeschoteld krijgt, vanaf 11.00 uur ’s morgens.
In de klasse Dutch Superbikes zal nog fel worden gestreden om de kampioenstitel. Drie kandidaten zijn nog over. Bob Withag (Borne), Robert Menzen (Barger Compascuum) en Paul Mooijman (Den Haag) moeten uitmaken wie de prestigieuze titel naar zich toe mag trekken.
In de andere klassen zal vooral de strijd om de tweede en derde plaatsen oplaaien.
Opvallende deelnemer tijdens de Race of the Champions is Jarno Janssen uit Helenaveen. Na deze Race of the Champions zit het er voor Jarno Janssen op. De over twee weken 30-jaar wordende Suzukicoureur heeft besloten alleen nog verder te gaan als teameigenaar en niet meer zelf actief aan wedstrijden deel te nemen. Ruim dertien jaar geleden reed Janssen zijn eerste wedstrijd. Dat was in de 125cc. Komende zondag hangt hij, dan als deelnemer in de klasse Supersport, zijn helm definitief aan de wilgen.
Opvallend is ook het gloednieuwe wegraceteam uit Nederland, RT Motorsport, onder leiding van teammanager Rob Vennegoor. Tijdens de laatste ONK race in Assen, de Race of the Champions, zet het nieuwe team coureur Patrick Lakerveld in de klasse Supersport in. Het wordt het debuut voor de coureur uit Wijk en Aalburg in deze categorie. Lakerveld reed altijd 250cc.
De warm up trainingen op zondag 25 september beginnen om 11.00 uur, vanaf 10.00 uur is er al een pitwalk voor belangstellenden. De races beginnen om 11.50 uur. De entreeprijs is 15 euro. Daarbij is toegang tot de paddock inbegrepen en tevens een gratis programmamagazine. Kinderen tot 12 jaar hebben gratis toegang wanneer ze onder begeleiding van een volwassene naar de races komen. Jeugd tussen 12 en 15 jaar betaalt slechts 7,50 euro.
De klootzakquote:Op zondag 25 september 2005 17:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
Hey Fulcrum als jij klaverblad gaat rijden waarom kom je ons dan niet even gedag zeggen ?![]()
Te veel tekst, te weinig picsquote:Op zondag 25 september 2005 12:43 schreef ondeugend het volgende:
Een gebrom hier vanaf de TT-baan zeg... alsof het oorlog is.
Ik heb het al gevonden
[..]
Ik ben beter in oftopic lullen inderdaad.quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 17:56 schreef bwt het volgende:
heb alleen de kop gelezen - de rest gelaten voor wat het is
Achter/voor? En wat voor scheur dat je (denkt) niet te kunnen rijden?quote:Op zondag 25 september 2005 18:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah neeee kijk ik net even bij mijn motor.. zie ik een scheurtje zitten in de band, in het profiel! [afbeelding]
ik vind dat ie op die verjaardag/afscheidsfeestje best wel even de foto's & filmpjes kan uploadenquote:Op zondag 25 september 2005 17:46 schreef hicham het volgende:
Was idd lekkere meet, met precies het juiste weer. Niet te koud, niet te warm en niet teveel zon
Het wachten is op ZX-7R, onze nieuwe semi-professionele huisfotograaf
[..]
Te veel tekst, te weinig pics![]()
echt wel gereden jijquote:Op zondag 25 september 2005 18:00 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ah neeee kijk ik net even bij mijn motor.. zie ik een scheurtje zitten in de band, in het profiel! [afbeelding]
ps. heb vandaag niet gereden, hele binnen gezeten (tv etc.). En nu start straks ook nog de Formule 1, dus geen rijden meer voor mij vandaag.. en zeker niet met die k*tband!![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Door glas ofzo.. f*ck dat, dat wordt waarschijnlijk weer een nieuwe bestellen![]()
En hoe weet je dat? Ok het is in het profiel..quote:Op zondag 25 september 2005 18:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
lijkt me meer een productie fout dan dat het door glas komt
![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 18:29 schreef Fulcrum_X het volgende:
[afbeelding]
Door glas ofzo.. f*ck dat, dat wordt waarschijnlijk weer een nieuwe bestellen![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 18:37 schreef bwt het volgende:
O ja, mochten de foto's wat traag door komen dan komt dat omdat ik ook nog aan het uploaden ben met andere dingen
6 gasten op jouw sitequote:Op zondag 25 september 2005 18:37 schreef bwt het volgende:
O ja, mochten de foto's wat traag door komen dan komt dat omdat ik ook nog aan het uploaden ben met andere dingen
Datum eerste afgifte Nederland 13 juni 2001quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |