quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:13 schreef hicham het volgende:![]()
LEERMOMENT
![]()
Vertrouw nooit het stickertje op je zekeringenkastje![]()
Pa en ik hebben dus even zitten uitzoeken waarom er wat functies van mijn motor niet meer werkte. Ik had al de zekering gechecked (had ik al gedaan samen met OPM ergens in Limburg) Was niks mee aan de hand. De andere zekeringen had ik niet gechecked want daar stond naast "Head Light LO" en "Head Light HI". Haalt m'n vader dat ding eruit, blijkt het dus die zekering te zijn die doorgebrand was, en mijn koplamp deed het verdorie nog gewoon
We hebben hier en daar wat potentiele kortsluitingveroorzakers even netjes afgeschermd met wat tape. Bij sommmige stekkertjes was het kabeltje namelijk net iets te ver gestript waardoor het nog wel eens zou kunnen gebeuren dat deze contact zou kunnen maken met metaal of een ander kabeltje. Dus als het goed is kan dat nu ook neit meer gebeuren
Heb dus iets van 4 weken lang zonder toerenteller, dashboardindicatoren, knipperlichten en claxon moeten doen, doordat het stickertje bij het zekereringenkastje niet klopte![]()
Toen alles het weer deed heb ik maar meteen mijn motorkleding aangetrokken en een feestje gevierd in de piet hein tunnel, met als eregasten de heer T. Oerenbegrenzer en V. Iperdemper. Wat hebben we een lol gehad zeg
![]()
Ik lees even bij
quote:
Als je een foto van de zijkant hebt misschien wel. Maar nu heb je een foto die schuin van voor/opzij gemaakt is. Dus dan moet die velg ook schuin gesoept worden. Dakeniknie!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
trouwens, is het mogelijk om die velgen eronder te soepenben benieuwd hoe het zal staan, zit nog te twijfelen over een ander setje nl.:
[afbeelding]
Ik heb ff de route hier getekend >> klik!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:38 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb de bollen beloofd vandaag even de details van de meet te postenik denk dat er hooguit 3 zullen komen (als ze al komen )
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:40 schreef omegaproject het volgende:
Vanmorgen mijn motor gekocht
Wat rijdt hij lekker!!!!Heel de dag wezen toeren in omgeving Eindhoven, moet zeggen dat je er wel flink moe van wordt
Volgende meet (niet morgen) zal ook ik er bij zijn met mijn vuurrode Divvie
Heb nog niet de kans gehad foto's te maken ... binnenkort
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:41 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
normaal kijk je ook nooit ALLE zekeringen na als er 1 ding niet werkt
![]()
neem je morgen ook de heren T.Oerenbegrenser & V,Iperdemper mee ?![]()
Tnxquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef hicham het volgende:
Ik heb ff de route hier getekend >> klik!
Die route heb ik al eens gereden en is best simpel. Als ik zo kijk naar de route richting het oosten dan zie ik allemaal wegen die niet direct langs de lek lopen en waar je ook best vaak even van de route moet afwijken. Met een grote groep rijden zonder iemand die de route eerder heeft gereden gaat dat geheid mis
quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:57 schreef hicham het volgende:
Ik heb ff de route hier getekend >> klik!
Is hij nog niet aan toe, volgende keer wel is toegezegd.quote:
Anders ga je gewoon bij Raus achterop, je hebt nog een ritje tegoed van toen zij bij jou achterop gingquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:50 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Jullie komen hier op 10 kilometer afstand voorbij.
![]()
![]()
Jammer dat ik al om 12:00 afspraken heb in verband met die verjaardag van mijn neefje.
Anders had ik vanavond even snel de oude wielen erin gewrot.![]()
Dat wordt oppassen dus met al te scheutig bochtwerk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef hicham het volgende:
Maarreuh, ik lees ineens slecht nieuws
Bikkel.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:13 schreef worldpimber het volgende:
Overgewerkt
Kruisbestuiving![]()
OPM auto
bwt komen![]()
eten
Volgens mij wilden ze aan de andere kant in Nieuwegein starten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is toch dat parkeerplekje waar we toen BWT en RB kwijtraakte waar we morgen meeten ?![]()
anders heb ik het verkeerd doorgegeven![]()
Euhmm .. neequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is toch dat parkeerplekje waar we toen BWT en RB kwijtraakte waar we morgen meeten ?![]()
anders heb ik het verkeerd doorgegeven![]()
Zo... dus jij wou een crossertje voor Nick halen heHquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben benieuwd hoe dit topic gaat lopen.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:14 schreef Patrick281 het volgende:
Je smiley's kloppen niet.
BT45quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
BT45's goed? Nog niet gehoord nee. [afbeelding]
Goede manier van leren rijden, eerst met oude bandjes.
Moeten we voorstellen aan de regering.![]()
Volgende stap is een paar Pilot Powers? [afbeelding]
Kan Pepijn even uitleggen wat voor banden BT45's zijn, ik heb namelijk het idee dat ze in de reeks BT014-BT020 en BT45 achteraan zitten, dus dat klopt dan niet heH?quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:50 schreef Patrick281 het volgende:
BT45's goed? Nog niet gehoord nee. [afbeelding]
Ik ben benieuwd hoe dit topic gaat lopen.![]()
Hij snapt het niet jonguhquote:
Ook een lekkere klus hehquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ola, heb er weer even genoeg van.![]()
Misschien morgen weer even verder, hopelijk gaat de voorkant makkelijker.![]()
Met de bandenlichter flink lopen poeren, verzetten, hefboom gebruiken, en hij's los.![]()
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/8577/p1010916web6ra.th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://img305.imageshack.us/img305/396/p1010918web8gv.th.jpg]afbeelding][/URL]
Nu alleen de andere kant nogen die plakt ook al als een gek vast aan de velgrand.
[[url=http://img305.imageshack.us/img305/126/p1010919web7ai.th.jpg]afbeelding][/URL]
En de velg moet eruit, niet de bedoeling dat hij in de band blijft.
![]()
![]()
Nu te laat om nog ervoor te gaan zitten.Heb sowiezo al een stijve nek, niet normaal.
![]()
Paaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!
Klopt, zitten achteraan in de serie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:05 schreef worldpimber het volgende:
Kan Pepijn even uitleggen wat voor banden BT45's zijn, ik heb namelijk het idee dat ze in de reeks BT014-BT020 en BT45 achteraan zitten, dus dat klopt dan niet heH?![]()
Zonder pics veel te vaag verhaal.quote:Er zitten vage "scheuren" in mijn band na gisteren ...hoe kenda
Het zijn geen echte scheuren, maar alsof je met een scherp mensje wat strepen over de band heb getrokken
Mja, dacht echt dat het topic potentieel had tot een interessante discussie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
![]()
En jou opmerking is de enige juisteVreemd volkje daar in dat motorcross wereldje
![]()
Damn, wat is dat stug materiaal zo'n oude en verdroogde band.quote:
Ik dacht dat het aan mij lagquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Makster het volgende:
Hij snapt het niet jonguh![]()
BT045 = CRAP
waarom heb je die er trouwens nieuw![]()
onder laten leggen
Waarom geen 020, of pilot sport ofzo
het is natuurlijk wel weer zo dat ik gewoon mijn muil moet houden, dat dan weer wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |