Is dat een standaard ding trouwens met die voorschijven en die 'tandwiel' verhouding?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geef toe.. niet van mij. al wel op gereden![]()
Die voorschijvn zitten er zo al langer dan 10 jaar op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
Is dat een standaard ding trouwens met die voorschijven en die 'tandwiel' verhouding?
Zwart is al beter te pruimen. Maar veel werk om tot een ander model te komen vind ik er niet aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
Uilepis is toch dat off allroad model dat pepijn (toevallig) een paar posts terug een plaatje van heeft gepost?
[afbeelding]
Sexy![]()
*.movquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
En terwijl we wachten op Fulcrum kunnen we ondertussen kijken naar dit filmpje (met trial bike over brug) en een circuit crashje![]()
"He's just pissed"
Heb je onderhand eignelijk al geluid uit die PC speakers van je pepijn
No problemo broquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*.mov![]()
"I got it"
Tnx voor het verspillen van 5 minuten van me leven![]()
Rapidsharequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo gezellig is dat altijd, die familie drama![]()
Nou goed, hij staat online: Muziekvideo BT45 KD![]()
Nou zit die homo met z'n laptop onder hetzelfde IP dus te downloaden en kennik niemeerquote:You (24.*****.155) have requested 17031 KB in one hour. Want to download more?
Get your PREMIUM-Account now! Many advantages! Instant access!
Wihihihhi, ik was lekker eerstquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rapidshare
[..]
Nou zit die homo met z'n laptop onder hetzelfde IP dus te downloaden en kennik niemeer
Disturbed herrie? Ga je mond spoelen, sletjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
De compilatie is idd leukMaar waarom weer die baggermuziek (herrie
) als achtergrond?
Dat doen al die stuntkneuzenfilmpieszonderhelmenbeschermendekledingrijders al, schijtzooi
Oja? uh oja.. ik mistte je alquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
MSN heb ik al weken niet meer aangehad volgens mij![]()
![]()
![]()
Gewoon iets leuksquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Disturbed herrie? Ga je mond spoelen, sletje![]()
![]()
Maarre wat voor muziek dan, trance ofzo? Zou het voor de rest niet weten
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
Heb je onderhand eignelijk al geluid uit die PC speakers van je pepijn
En ik heb nog een piccie gevonden.quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef yz426 het volgende:
ik heb mezelf ook een 2005 model aangeschaft een maandje geleden.
7.999¤ kwam van 9.xxx ¤
het model dat jij hebt is nog 2004 geloof ik he?
die hadden ze ook nog en kwamen hier op 7.499¤ maar wel zonder garantie
voor 500¤ meer had ik er 1tje met garantie en radiale rempomp+remklauw en 5inch achtervelg.
ontsteking van 2005 zou ook veranderd zijn (KTM :p)en de probs met de waterpomp zouden ook opgelost zijn.
en ze raden aan om iedere 15 uur olie te wisselen en kleppen te stellen bij normaal gebruiken o mde 45 uur preventief wat onderdelen vervangen :p
standaard staan ze wel vrij hard begrensd
6kw op papier:X en dat hebben ze nog in praktijk ook!!
de gashendel gaat maar 2 mm open ofzo en de luchtfilter is begrensd
als je dat eruit haalt staat ie vrij.
Leuke montage, moet je vaker doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
Heb met de bandenlichter zelfs al de velg beschadigd.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tsjah, die onderhoudsintervallen van een paar uur zeggen genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham vroeg zich nog af hoe de Husaberg met 60 pk begrenst is. Lees het net toevallig.![]()
[..]
En ik heb nog een piccie gevonden.
[afbeelding]
Disturbed - Down with the Sicknessquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Leuke montage, moet je vaker doen.
Welke "klere herrie"was dat nou eigelijk? Herkende het niet
Leermoment.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:![]()
15 euro en je bent klaar bij de dealer
![]()
Officieel iedere 10 uur olie verversen.quote:Tsjah, die onderhoudsintervallen van een paar uur zeggen genoeg![]()
2 mm is wel erg weinig overigens, vraag me af of dat overdreven is of dat het gewoon echt zo gek is
Is het soms te snel te veel geweest vandaag?quote:
Allemaal toevalquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuhh... jij bent een bekende van pepijn (Patrick281) ofzo?Uilepis is toch dat off allroad model dat pepijn (toevallig
) een paar posts terug een plaatje van heeft gepost?
[afbeelding]
Sexy![]()
Als er dan gekozen moet worden, doe mij dan maar die oranje/gele. Ziet er wat robuuster van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
Zwart is al beter te pruimen. Maar veel werk om tot een ander model te komen vind ik er niet aan.
zo 1?quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
primera is verkocht
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
primera is verkocht
Ben je al zo oudquote:
Heb jij je braking spul al eens op je oude remleiding aangesloten.quote:
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
De aanhouder wint.
![]()
En nu moet er zeer snel wat anders komen neem ik aan, want jij hebt dagelijks een koekblik nodig.![]()
![]()
Nope, ik ga er morgen wel weer mee verder. Heb er vandaag weer is minder zin inquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
Heb jij je braking spul al eens op je oude remleiding aangesloten.![]()
Lijkt me een interessante test.![]()
Een diese voor weinig dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddga vanmiddag alweer kijken ergens
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:27 schreef Makster het volgende:
Krijg opeens een helder moment
Wat als ik nou gewoon dat ding morgen rijklaar maak en met geschuurde kappen rond ga rijden. Lijkt me nog een veel puiker plan
Bij mij gaat analoog niet dood hoor!quote:Ja, dat is weer even een paar jaar terug in de tijd.![]()
Ik vond het rijden pas gaaf na ene lesje of 4-6.![]()
btw. analoge fotografie gaat dood.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
15 euro en je bent klaar bij de dealer
[..]Ik vind hem leuk hoor, zo een compilatie van een dagje spelen met je brommert.. scheelt 10 filmpjes. Gewoon 1 filmpje waarbij je altijd op jezelf kan fappen
En kneedownen r0x
Een of andere homo van vroegah in de FokMC had er z'n mond vol van, maar ik weet zeker dat zodra ik mijn knie ook op een rotonde aan de grond krijg je veel meer zekerheid krijgt in die bocht![]()
Net weer wezen KD'en op Hoevelaken (na iets van 2 maanden) en zolang de knie maar een beetje boven het asfalt zweeft heb je een beetje een onzeker gevoel en weet je niet echt hoever je gaat, maar zodra de knie ligt vastgeplakt aan het asfalt gaat het alleen maar platter
![]()
![]()
Titanium ontmaagd.
Was alleen vergeten na een paar mooie rotondes dat ik de slider er weer had afgehaald en op de oprit van de A1 heb ik er nu weeeeeeeeervoor gezorgd dat ik het kltiteband opnieuw kan vast zetten
Ik heb bijna de klok rond geslapen en nog voelt het 7 uur 's morgens.quote:
Wegens grote belangstelling medewerkers wanted.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb bijna de klok rond geslapen en nog voelt het 7 uur 's morgens.
Gelukkig ga ik een heerlijk relaxed weekend tegenoet.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
ah nee.. oeps![]()
Nieuw topic aangemaakt.. zag mjin reply op pagina 7 staan, en laat ik thuis nou wat meer replies per pagina hebben zodat pagina 7 de laatste is. Zit op het werk..![]()
Excusez moi![]()
Wasn't mequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm, geen GS-500 turbo topicmaar een nazomer meet.
![]()
![]()
De huidige topictitel is ook wel handig voor politie en andere saboteurs zie ik.![]()
Ligt eraan wat je onder werken verstaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef bwt het volgende:
Is iedereen werken of zo?
ik welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef bwt het volgende:
Is iedereen werken of zo?
Nee, Hicham, als die een megamiet wil moet hij hem gewoon via M-f organiseren.quote:
Super topic ja.. met zijn nightrider lichtjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:59 schreef hicham het volgende:
Ik ga vandaag even een kijkje nemen naar de electronica op m'n bandit, kijken of m'n pa er nog wat van kan bakken. Anders rij ik morgen gewoon weer zonder die extra hulpmiddeltjes die op een CR sowieos al niet zittenHet is al vast een voorbereiding op mijn SM tijd
![]()
Zaterdagtopic op MF
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, Hicham, als die een megamiet wil moet hij hem gewoon via M-f organiseren.![]()
Mannen met baarden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
Wij staan ver boven saboteurs en ongure types
Volgens mij heb jij een kloontje op MF, getuige dit topic i.c.m je posts van gisterenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heb jij een kloontje op MF, getuige dit topic i.c.m je posts van gisteren
quote:
Werk zequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou ik zal weer aant werk, tot later![]()
Ah, je hebt hem bij jou dus "illegaal" er uit geslooptquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:39 schreef worldpimber het volgende:
Goed dat Fulcrum niet komt, worden we tenminste niet opgehouden door die Full 25kW'er![]()
![]()
![]()
Was dat maar waarquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:47 schreef bwt het volgende:
[..]
Ah, je hebt hem bij jou dus "illegaal" er uit gesloopt
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:50 schreef worldpimber het volgende:
Wel jammer adt ik dor 25kW 600 cc eigenlijk zwaar onderschat![]()
Daarom hebben ze ook nieuwe coders nodig om een nieuwe website te bouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
M_F alweer plat, gaat onderhand een gewoonte worden daar.
![]()
Cool, leuke kruisbestuiving zo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
Als het goed is gaan er morgen een paar Bollen meewaarschijnlijk alleen een paar snelle dames
die meegaan ( als ondersteuning voor Rausje )
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Cool, leuke kruisbestuiving zo.![]()
Als de KLX volgende maand klaar is heb ik ook weer eens een regiomeeting.![]()
Ik zat net te twijfelen om hier een bod op te doen.![]()
[afbeelding]
Maar bij bovenstaande was al hoog op geboden.
Op deez nog niet..
[afbeelding]
[afbeelding]
dacht dat die dingen altijd een riemaandrijving hadden.
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
wil je nu weer een Beemer kopen ?
je was toch heel gelukkig met je "niet rijdend " wagenpark
![]()
Slip oh tha'mind.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
wil je nu weer een Beemer kopen ?
je was toch heel gelukkig met je "niet rijdend " wagenpark
![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:34 schreef hollander172 het volgende:
En dan ook nog eens eentje met kettingaandrijving.
![]()
Deze motorfiets is mede mogelijk gemaakt door tuppewearquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Als de KLX volgende maand klaar is heb ik ook weer eens een regiomeeting.![]()
Ik zat net te twijfelen om hier een bod op te doen.![]()
[afbeelding]
Maar bij bovenstaande was al hoog op geboden.
Op deez nog niet..
[afbeelding]
[afbeelding]
dacht dat die dingen altijd een riemaandrijving hadden.
![]()
Waar is het verzamelpunt voor morgenquote:Zondag 10:30
Ik ben een duidelijkere mening gewend.quote:
Dit was de eerste motor zonder cardan in 50 jaar ofzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:04 schreef koffiekoekje het volgende:
Deze motorfiets is mede mogelijk gemaakt door tuppewear
En een BMW met riemaandrijving? eerder met cardan.
Best leuke motor voor in Egypte![]()
Feli OPM.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik ben alweer geslaagd
een cheap dieseltje idd, zoals pepijn zei
bij een soort van Mercedes handelaar (niet echt een dealer) maandag ophalen
het is deze geworden:
[afbeelding]
en dan jas ik deze eronder
[afbeelding]
thxquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:09 schreef Patrick281 het volgende:
Feli OPM.![]()
Maar wat ben je er dan qua geld op vooruit gegaan.![]()
En de wegenbelasting van zo'n bak is ook niet echt veel lager.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ze wel een mailtje gestuurd om te vragen om meer info. Wat ze verwachten van de programmeurs en hoeveel tijd er ongeveer in gaat zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:01 schreef bwt het volgende:
[..]
Daarom hebben ze ook nieuwe coders nodig om een nieuwe website te bouwen.
Jammer dat hisj te weinig tijd over heeft
Euhquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:04 schreef Mercy_symbol het volgende:
@Hicham zou jij de route die voor morgen gepland staat even willen posten ?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:08 schreef One_Punch_Mickey het volgende:ik ben alweer geslaagd
een cheap dieseltje idd, zoals pepijn zei
bij een soort van Mercedes handelaar (niet echt een dealer) maandag ophalen
het is deze geworden:
[afbeelding]
en dan jas ik deze eronder
[afbeelding]
Zie TS voor verzamelpunt, er gaan misschien nog wat Bollen mee en Youssef had het er ook over dat ie misschien iemand wou meenemen. Maar dat horen we vanavond wel van hem denk ikquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Waar is het verzamelpunt voor morgenergens bij N'gein las ik
En wie komen er eigenlijk, of is het weer de standaard opkomst van de twins, raus, mercy en ik
mie toequote:Op zaterdag 24 september 2005 16:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
Waar is het verzamelpunt voor morgenergens bij N'gein las ik
En wie komen er eigenlijk, of is het weer de standaard opkomst van de twins, raus, mercy en ik
valt op zich mee hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef hicham het volgende:![]()
Jij bent van het type "Niet denken, gewoon doen"
![]()
okquote:Zie TS voor verzamelpunt, er gaan misschien nog wat Bollen mee en Youssef had het er ook over dat ie misschien iemand wou meenemen. Maar dat horen we vanavond wel van hem denk ik![]()
ik heb de bollen beloofd vandaag even de details van de meet te postenquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:20 schreef hicham het volgende:
EuhIk was niet echt van plan een vaste route te nemen. Meer op goed geluk rijden
Maar als er wat Bollen meegaan en Youssef ook nog iemand (of meer) gaat meeslepen dan zal ik wel even de route nader bekijken op map24 en straks posten
![]()
Zie TS voor verzamelpunt, er gaan misschien nog wat Bollen mee en Youssef had het er ook over dat ie misschien iemand wou meenemen. Maar dat horen we vanavond wel van hem denk ik![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |