Disturbed - Down with the Sicknessquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:41 schreef bwt het volgende:
[..]
Leuke montage, moet je vaker doen.
Welke "klere herrie"was dat nou eigelijk? Herkende het niet
Leermoment.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:![]()
15 euro en je bent klaar bij de dealer
![]()
Officieel iedere 10 uur olie verversen.quote:Tsjah, die onderhoudsintervallen van een paar uur zeggen genoeg![]()
2 mm is wel erg weinig overigens, vraag me af of dat overdreven is of dat het gewoon echt zo gek is
Is het soms te snel te veel geweest vandaag?quote:
Allemaal toevalquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
[..]
Euuhh... jij bent een bekende van pepijn (Patrick281) ofzo?Uilepis is toch dat off allroad model dat pepijn (toevallig
) een paar posts terug een plaatje van heeft gepost?
[afbeelding]
Sexy![]()
Als er dan gekozen moet worden, doe mij dan maar die oranje/gele. Ziet er wat robuuster van.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:45 schreef Patrick281 het volgende:
Zwart is al beter te pruimen. Maar veel werk om tot een ander model te komen vind ik er niet aan.
zo 1?quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
primera is verkocht
quote:Op zaterdag 24 september 2005 08:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
primera is verkocht
Ben je al zo oudquote:
Heb jij je braking spul al eens op je oude remleiding aangesloten.quote:
iddquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
De aanhouder wint.
![]()
En nu moet er zeer snel wat anders komen neem ik aan, want jij hebt dagelijks een koekblik nodig.![]()
![]()
Nope, ik ga er morgen wel weer mee verder. Heb er vandaag weer is minder zin inquote:Op zaterdag 24 september 2005 10:51 schreef Patrick281 het volgende:
Heb jij je braking spul al eens op je oude remleiding aangesloten.![]()
Lijkt me een interessante test.![]()
Een diese voor weinig dus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
iddga vanmiddag alweer kijken ergens
quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:27 schreef Makster het volgende:
Krijg opeens een helder moment
Wat als ik nou gewoon dat ding morgen rijklaar maak en met geschuurde kappen rond ga rijden. Lijkt me nog een veel puiker plan
Bij mij gaat analoog niet dood hoor!quote:Ja, dat is weer even een paar jaar terug in de tijd.![]()
Ik vond het rijden pas gaaf na ene lesje of 4-6.![]()
btw. analoge fotografie gaat dood.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:04 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
15 euro en je bent klaar bij de dealer
[..]Ik vind hem leuk hoor, zo een compilatie van een dagje spelen met je brommert.. scheelt 10 filmpjes. Gewoon 1 filmpje waarbij je altijd op jezelf kan fappen
En kneedownen r0x
Een of andere homo van vroegah in de FokMC had er z'n mond vol van, maar ik weet zeker dat zodra ik mijn knie ook op een rotonde aan de grond krijg je veel meer zekerheid krijgt in die bocht![]()
Net weer wezen KD'en op Hoevelaken (na iets van 2 maanden) en zolang de knie maar een beetje boven het asfalt zweeft heb je een beetje een onzeker gevoel en weet je niet echt hoever je gaat, maar zodra de knie ligt vastgeplakt aan het asfalt gaat het alleen maar platter
![]()
![]()
Titanium ontmaagd.
Was alleen vergeten na een paar mooie rotondes dat ik de slider er weer had afgehaald en op de oprit van de A1 heb ik er nu weeeeeeeeervoor gezorgd dat ik het kltiteband opnieuw kan vast zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |