Is dat een standaard ding trouwens met die voorschijven en die 'tandwiel' verhouding?quote:Op vrijdag 23 september 2005 19:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik geef toe.. niet van mij. al wel op gereden![]()
Die voorschijvn zitten er zo al langer dan 10 jaar op.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:43 schreef worldpimber het volgende:
Is dat een standaard ding trouwens met die voorschijven en die 'tandwiel' verhouding?
Zwart is al beter te pruimen. Maar veel werk om tot een ander model te komen vind ik er niet aan.quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:42 schreef hicham het volgende:
Uilepis is toch dat off allroad model dat pepijn (toevallig) een paar posts terug een plaatje van heeft gepost?
[afbeelding]
Sexy![]()
*.movquote:Op vrijdag 23 september 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
En terwijl we wachten op Fulcrum kunnen we ondertussen kijken naar dit filmpje (met trial bike over brug) en een circuit crashje![]()
"He's just pissed"
Heb je onderhand eignelijk al geluid uit die PC speakers van je pepijn
No problemo broquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
*.mov![]()
"I got it"
Tnx voor het verspillen van 5 minuten van me leven![]()
Rapidsharequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zo gezellig is dat altijd, die familie drama![]()
Nou goed, hij staat online: Muziekvideo BT45 KD![]()
Nou zit die homo met z'n laptop onder hetzelfde IP dus te downloaden en kennik niemeerquote:You (24.*****.155) have requested 17031 KB in one hour. Want to download more?
Get your PREMIUM-Account now! Many advantages! Instant access!
Wihihihhi, ik was lekker eerstquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Rapidshare
[..]
Nou zit die homo met z'n laptop onder hetzelfde IP dus te downloaden en kennik niemeer
Disturbed herrie? Ga je mond spoelen, sletjequote:Op vrijdag 23 september 2005 22:10 schreef hicham het volgende:
De compilatie is idd leukMaar waarom weer die baggermuziek (herrie
) als achtergrond?
Dat doen al die stuntkneuzenfilmpieszonderhelmenbeschermendekledingrijders al, schijtzooi
Oja? uh oja.. ik mistte je alquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
MSN heb ik al weken niet meer aangehad volgens mij![]()
![]()
![]()
Gewoon iets leuksquote:Op vrijdag 23 september 2005 22:12 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Disturbed herrie? Ga je mond spoelen, sletje![]()
![]()
Maarre wat voor muziek dan, trance ofzo? Zou het voor de rest niet weten
quote:Op vrijdag 23 september 2005 21:55 schreef hicham het volgende:
Heb je onderhand eignelijk al geluid uit die PC speakers van je pepijn
En ik heb nog een piccie gevonden.quote:Op zondag 11 september 2005 13:32 schreef yz426 het volgende:
ik heb mezelf ook een 2005 model aangeschaft een maandje geleden.
7.999¤ kwam van 9.xxx ¤
het model dat jij hebt is nog 2004 geloof ik he?
die hadden ze ook nog en kwamen hier op 7.499¤ maar wel zonder garantie
voor 500¤ meer had ik er 1tje met garantie en radiale rempomp+remklauw en 5inch achtervelg.
ontsteking van 2005 zou ook veranderd zijn (KTM :p)en de probs met de waterpomp zouden ook opgelost zijn.
en ze raden aan om iedere 15 uur olie te wisselen en kleppen te stellen bij normaal gebruiken o mde 45 uur preventief wat onderdelen vervangen :p
standaard staan ze wel vrij hard begrensd
6kw op papier:X en dat hebben ze nog in praktijk ook!!
de gashendel gaat maar 2 mm open ofzo en de luchtfilter is begrensd
als je dat eruit haalt staat ie vrij.
Leuke montage, moet je vaker doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:45 schreef Patrick281 het volgende:
Heb met de bandenlichter zelfs al de velg beschadigd.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tsjah, die onderhoudsintervallen van een paar uur zeggen genoegquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:33 schreef Patrick281 het volgende:
Hicham vroeg zich nog af hoe de Husaberg met 60 pk begrenst is. Lees het net toevallig.![]()
[..]
En ik heb nog een piccie gevonden.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |