Ik heb bijna de klok rond geslapen en nog voelt het 7 uur 's morgens.quote:
Wegens grote belangstelling medewerkers wanted.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:22 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb bijna de klok rond geslapen en nog voelt het 7 uur 's morgens.
Gelukkig ga ik een heerlijk relaxed weekend tegenoet.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
ah nee.. oeps![]()
Nieuw topic aangemaakt.. zag mjin reply op pagina 7 staan, en laat ik thuis nou wat meer replies per pagina hebben zodat pagina 7 de laatste is. Zit op het werk..![]()
Excusez moi![]()
Wasn't mequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:29 schreef Patrick281 het volgende:
Hmmm, geen GS-500 turbo topicmaar een nazomer meet.
![]()
![]()
De huidige topictitel is ook wel handig voor politie en andere saboteurs zie ik.![]()
Ligt eraan wat je onder werken verstaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef bwt het volgende:
Is iedereen werken of zo?
ik welquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:42 schreef bwt het volgende:
Is iedereen werken of zo?
Nee, Hicham, als die een megamiet wil moet hij hem gewoon via M-f organiseren.quote:
Super topic ja.. met zijn nightrider lichtjesquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:59 schreef hicham het volgende:
Ik ga vandaag even een kijkje nemen naar de electronica op m'n bandit, kijken of m'n pa er nog wat van kan bakken. Anders rij ik morgen gewoon weer zonder die extra hulpmiddeltjes die op een CR sowieos al niet zittenHet is al vast een voorbereiding op mijn SM tijd
![]()
Zaterdagtopic op MF
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:58 schreef Patrick281 het volgende:
Nee, Hicham, als die een megamiet wil moet hij hem gewoon via M-f organiseren.![]()
Mannen met baarden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:04 schreef hicham het volgende:
Wij staan ver boven saboteurs en ongure types
Volgens mij heb jij een kloontje op MF, getuige dit topic i.c.m je posts van gisterenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:09 schreef hicham het volgende:
Volgens mij heb jij een kloontje op MF, getuige dit topic i.c.m je posts van gisteren
quote:
Werk zequote:Op zaterdag 24 september 2005 13:24 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nou ik zal weer aant werk, tot later![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |