De moeder kiest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van Youssef wel ja.
Nou hup, wie kies je
Wel in de Pijp dan, zodat ik je persoonlijk op je smoelwerk kan slaan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
zullen we de feest houden in Amsterdam
120.000 leden zijn dan uitgenodigd
Bij dat standbeeld van André?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:33 schreef Meki het volgende:
zullen we de feest houden in Amsterdam
120.000 leden zijn dan uitgenodigd
Wow, hoe heeft je moeder dat klaargekregen in de opvoedingquote:
? wat krijg je dan te zienquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:36 schreef electricity het volgende:
waarom krijg ik een login dialog voor meki's website?
Met diarree op dat hoofdquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Bij dat standbeeld van André?
Van die marokaanquote:
Ik heb altijd al een entrepeneur in de familie willen hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:39 schreef Tafkahs het volgende:
ik vind dat Meki een kans verdient, hij is op jonge leeftijd al zelfstandig ondernemer. Is dat niet spannend dan, Brechtje?
al geregeldquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:40 schreef tonks het volgende:
Ik krijg het nu als ik in dit topic kom ook
Zit in je sig denk ik Meki.quote:
die kreeg ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/2060/meki9qj.th.jpg]afbeelding][/URL]
je icon deed het net niet en ik kreeg een dialog om in te loggen. nu niet meerquote:
Kreeg ik ook alquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef SolidasRock het volgende:
[[url=http://img4.imageshack.us/img4/2060/meki9qj.th.jpg]afbeelding][/URL]
dat is positief neem ik aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een entrepeneur in de familie willen hebben
Wil ik me sterk maken voor Meki?quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een entrepeneur in de familie willen hebben
Ja Meki, een goed begin is altijd het halve werk.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef tonks het volgende:
Succes Meki!
mischien wij al andere plannen gemaaktquote:
Wel ga dan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga me ervoor sterk maken
ik kan niet wachten tot wanneer ik een ring koop
5 km langquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef Tafkahs het volgende:
Zo is dat Meki, een paar rondjes om de Sloterplas rennen en je bent er
Ga je gangquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wil ik me sterk maken voor Meki?
Morgen is er in Amsterdam West een verbroederingsfeest tussen Marokkanen, Joden en Turken dat waarschijnlijk met voetballen opgelost gaat worden. Meki is vast van de partij als hij hoort dat Brechtje ook komt, want Meki kan goed voetballen.quote:
Is er lekker eten?quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Morgen is er in Amsterdam West een verbroederingsfeest tussen Marokkanen, Joden en Turken dat waarschijnlijk met voetballen opgelost gaat worden. Meki is vast van de partij als hij hoort dat Brechtje ook komt, want Meki kan goed voetballen.
niet tijdens het voetballen, maar Brechtje mag wel kijken, er zijn ook buikdanseressen. Eten is er daarnaquote:
Dan kan Brechtje meedansenquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
niet tijdens het voetballen, maar Brechtje mag wel kijken, er zijn ook buikdanseressen. Eten is er daarna
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar dat is best wel een goed ideequote:
quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar dat is best wel een goed idee
Sssssssssst, die slaaptquote:Op zondag 25 september 2005 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
Wat vind Meki?
quote:
Nee Meki gaat voor!quote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef renz0r het volgende:
Ik ga met Brechtje trouwen. Een hollandsche lieve, betrouwbare, slimme schoonzoon met een ondernemersdiploma op zak die nu studeerd. Tevens rijk.
Waarvan akte.quote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef renz0r het volgende:
... die nu studeerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |