quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:48 schreef tonks het volgende:
Succes Meki!

mischien wij al andere plannen gemaaktquote:

Wel ga dan!quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:50 schreef Meki het volgende:
[..]
ik ga me ervoor sterk maken
ik kan niet wachten tot wanneer ik een ring koop

5 km langquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:52 schreef Tafkahs het volgende:
Zo is dat Meki, een paar rondjes om de Sloterplas rennen en je bent er

Ga je gangquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:45 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Wil ik me sterk maken voor Meki?

Morgen is er in Amsterdam West een verbroederingsfeest tussen Marokkanen, Joden en Turken dat waarschijnlijk met voetballen opgelost gaat worden. Meki is vast van de partij als hij hoort dat Brechtje ook komt, want Meki kan goed voetballen.quote:

Is er lekker eten?quote:Op zondag 25 september 2005 00:02 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Morgen is er in Amsterdam West een verbroederingsfeest tussen Marokkanen, Joden en Turken dat waarschijnlijk met voetballen opgelost gaat worden. Meki is vast van de partij als hij hoort dat Brechtje ook komt, want Meki kan goed voetballen.

niet tijdens het voetballen, maar Brechtje mag wel kijken, er zijn ook buikdanseressen. Eten is er daarnaquote:

Dan kan Brechtje meedansenquote:Op zondag 25 september 2005 00:06 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
niet tijdens het voetballen, maar Brechtje mag wel kijken, er zijn ook buikdanseressen. Eten is er daarna

Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar dat is best wel een goed ideequote:

quote:Op zondag 25 september 2005 00:09 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, maar dat is best wel een goed idee

Sssssssssst, die slaaptquote:Op zondag 25 september 2005 00:19 schreef Tafkahs het volgende:
Wat vind Meki?

quote:

Nee Meki gaat voor!quote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef renz0r het volgende:
Ik ga met Brechtje trouwen. Een hollandsche lieve, betrouwbare, slimme schoonzoon met een ondernemersdiploma op zak die nu studeerd. Tevens rijk.

Waarvan akte.quote:Op zondag 25 september 2005 00:44 schreef renz0r het volgende:
... die nu studeerd.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |